Nou ben Ik niet helemaal met Je eens Bij Mijn Andere Kinderen Waren Ze Ook licht En ik was toch echt zwanger. Ik moet zeggen dat ie in het echt een stuk blauwer is.
Hoop het ontzettend Marielle!! Werden bij andere kindjes testen ook nooit duidelijk? Mss dan even bloed prikken zodat je zekerheid hebt? Zo onzeket is niet fijn lijkt me, hoop echt dat ik het mis heb. Zal hard duimen voor je.
Wat een reacties allemaal weer na een daagje werken! Gezellig hoor. Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd natuurlijk; duimen voor allemaal plak baby's!
Hier mijn testen de eerste is van mijn miskraam waren dus ook allemaal lichte testen na mijn nod. Nu knal test 2 dagen na nod met avond urine, hopelijk blijft dit kleintje plakken
aurin nee. vorige keer bij ma. wel aanemeld maar is voor mij te veel werk met mn werk. ga net de trein en ga die dingen echt niet meenemen in de trein. vorige zw. tot 25 weken gespuugd dus zit met mn hoofd wel ergens anders. ben benieuwd hoe t deze zwanferschap gaat. ik mag naar 30 jaar op de lijst
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Marielle31 - .. jaar - 3e kindje 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Espoir - .. jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - marielle31 - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo @ Medinilla wanneer ben je uitgerekend, zie dat dat ook nog niet op de lijst staat.
@ Denanja; ben je jarig vandaag? Of was je in het nod topic jarig , ik heb je gegevens van daar gekopieerd.
Gefeliciteerd! Mijn test was vanochtend helaas niet opgelopen.. had ook een heel klein beetje bruinig bij het afvegen..
Gefeliciteerd denanja!! Espoir...ah jakkes wat spannend. Test is niet lichter dan gister? Bruin kan innesteling zijn. Ik duim hard door voor je
Niet echt lichter, maar was gisteren ook nog echt licht natuurlijk.. Tussen de utrogestan net ook een klein sliertje rood..
Oh jee...niet stoppen met de utro hoor. Hoop dat het innesteling is! Test niet lichter is positief. ..hcg verdubbeld elke 48u dus kan morgen best duidelijker zijn. Sterkte met deze zenuwslopende dagen...brrr zo naar is dat die onzekerheid.
Toen heb ik maar 1x getest.. maar ik wil ook graag zo'n knaltest maar misschien zal ik die wel nooit krijgen ik weet het ook niet. Voor nu is het afwachten ik ga voorlopig niet testen ik word er alleen maar onzeker van. 😊