16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Fijn dat de controle goed was @Zoranya !

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Even gauw een berichtje. De 20 weken echo was goed! Alles zag er mooi uit en de baby lag precies op de gemiddelde lijn qua groei. Heel fijn dus.
    Ik zal morgen even komen laten weten welk geslacht de baby heeft (ben namelijk bang voor meelezers en gaan het morgen pas bekend maken)..

3. 1548

1548 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is Zoranya & Lycos!

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Fijn @Lycos ! Ik ben nieuwsgierig naar of het een jongetje of meisje is! Sinds een paar dagen houdt mijn nieuwsgierigheid het niet meer, dus ben alle theorieën aan het uittesten haha! Zag jouw naam en echo ook in het skull theory topic, bij jou wezen de NUB en skull theory toch verschillende geslachten aan?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn dat de echo's goed waren!
    @Zoranya slaat het hartje niet gewoon over door die klep die nog open staat tussen de kamers? Die sluit na de bevalling zeiden ze bij mijn 20wk echo.

Zijn jullie ook zo moe? Ik kan overal in slaap vallen momenteel.

6. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier was ook de echo goed! Zo'n opluchting! We zijn standvastig geweest en weten dus inderdaad het geslacht niet. Fijn dat jou echo @Lycos ook goed is.

7. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter ik ben kapot! Maar dat komt door die nachtdienst dinsdag op woensdag, eigen schuld dikke bult dus! ;)

@JongetjeM fijn! En superknap dat je hebt volgehouden!

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Moe, nee heb eigenlijk juist heel veel energie! savonds soms pas half 12 slapen.

fijn weer van de goede echos! :)

9. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Fijn jongetjem de goede echo! En knap dat jullie het geslacht niet weten!

Hier vandaag ook een goede 20 weken echo gehad. Ventje bleef maar wegdraaien en druk doen dus het was wel een opgave! Placenta schijnt voor te zitten en ze zei: dat is misschien maar goed ook als ik zie hoe druk hij is! :)

Hier ook erg moe @Panter maar het was een lange dag en net lekker gezwommen samen met @Idgz! Was erg lekker!

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fijn al die goede echo's. En inderdaad knap en leuk om het geslacht niet te weten. hadden wij bij de vorige zwangerschappen ook, opzich heel lastig, maar had ook wel wat bij de geboorte :)

Ik ben wisselend vermoeid. Ene dag heel veel energie, en volgende dag echt niets waard...afgelopen woensdag echt even een baaldag...was zo moe :(
    Ondanks dat ik al minder werk merk ik dat mijn werkdagen erg zwaar zijn, fysiek en mentaal.

Vandaag een leuke dag, doordat mijn kids (en ik) een chronische botafwijking hebben zijn wij uitgenodigd voor het kinderbeestfeest in Artis in Amsterdam. Vorig jaar vonden de jongens het helemaal geweldig..benieuwd naar vanavond! Hopelijk blijft het droog...

11. 1548

1548 Niet meer actief

Veel plezier @2012mama! Hier in Brabant regent het al de hele ochtend, hopelijk hebben jullie daar beter weer..

@JongetjeM Leuk dat jullie het ook niet weten :D! Heb je een voorgevoel? Ik niet..

12. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Fijn alle goede 20 weken echo's!

Qua vermoeidheid; eigenlijk geen last van. Merk wel dat ik na een dag 'veel' staan wat last van mijn banden heb.

Baby beweegt echt zo super vaak. En de bewegingen worden steeds harder en krachtiger! Zo ontzettend leuk. Jammer genoeg heeft mijn vriend het nog niet aan de buitenkant kunnen voelen. Is ook zo lastig om te doen. Dan voel ik haar schoppen, hij zijn hand erop en ze is stil. Na een paar minuten haalt hij de hand weg en gaat ze weer schoppen :roflmao: Nu al eigenwijs!

13. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @1548 nee niet echt een voorgevoel, denk alleen dat wij geen meisjes kunnen maken dus daarom denk ik een jongen .

En jullie?

14. 1548

1548 Niet meer actief

Ik heb geen idee. De ene dag denk ik een meisje, de andere dag een jongen.. De kinderen denken allebei een zusje. Nog 20 weken geduld :D

15. 1548

1548 Niet meer actief

Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN
    Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje

Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - .. jaar - .. kindje
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje

Meisjes : 10 | Jongens : 9 | Verrassingen : 5

Afsprakenlijstje:

9 juni - Goey - 20 weken echo
    12 juni - Idgz - 20 weken echo
    12 juni - 2012mama - contole vk
    13 juni - Ellada - 20 weken echo
    14 juni - Sterrenmama - 3d echo
    14 juni - Sterrenmama - controle
    15 juni - Louloulo - 20 weken echo
    19 juni - Linnepin - 20 weken echo
    19 juni - Zoranya - controle vk
    21 juni - Ting86 - controle vk
    26 juni - 1548 - controle vk
    27 juni - Denanja - controle vk
    13 juli - Louloulo - echo
    8 augustus - 1548 - 3d echo
    10 augustus - Louloulo - echo

@Goey succes vandaag!

16. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wat fijn de goede echo's :).
    Ondanks dat ik nog thuis zit ben ik s avonds echt kapot en ga dan ook al om half 10 richting me bedje. Ik ben s middags op mn best.
    Als ik me morgen goed voel, dan wou ik samen met mn man naar de babydump. Ze hebben lekker veel korting, dus ik duim voor mezelf....

17. Kokosnootje

8 aug 2016
    71
    4
    8
    NULL
    NULL
    GOED NIEUWS al die mooie goede echo's.. blij voor jullie !

@kleinebeer .. dat hebben wij nou ook precies.. Ik voel mijn mannetje volop bewegen en elke keer als mijn vriend zijn hand zet.. precies niks ! Ik roep al een tijdje dat ik een erg eigenwijs mannetje heb met een eigen wil en een pestkoppie net zoals zijn vader :)

Aan het eind van de week ben ik altijd wel erg moe.. vrijdagen zijn een ramp na een hele week werken. Ik heb normaal gesproken ook altijd wel wat last van mijn rug omdat mijn bekken niet goed zouden staan heeft een fysio ooit gezegd.. Hij zei toen dat als ik ooit zwanger zou raken ik er veel last van zou krijgen.. Nou ik voel m hoor ! Mijn onderrug is echt kapot joh ! Gisteravond echt pijn als een malle.. en nu is het bijna half 2 en ook enorme pijn terwijl ik nog wel een paar uur moet :(

Ik ga via de bedrijfsarts een ergonomische stoel aanvragen, hopelijk krijg ik er akkoord voor want de stoelen hier op kantoor zijn echt niet goed voor mijn rug.

Hebben jullie ook zo een last van je rug ? En hoe los je dat meestal op ?

18. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    @sabagirl, lees je bericht nu voor de 2de keer maar krijg gewoon weer kippenvel. Wat een nachtmerrie! Hoop zo dat alles uiteindelijk goed blijkt..

@2012mama, veel plezier vandaag!! Ik ben op vakantie maar was anders ook meegegaan :)

Hebben jullie dat ook, dat de baby soms helemaal tegen je buikwand gaat liggen? Voel dan echt een hele harde plek. Is ook niet zo prettig. Als ik haar dan zachtjes wegdruk krijg ik me toch een trap.. Dat gaat me nog wat worden later ;)

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Kokosnootje ik heb ook zo'n pijn. Ik loop bij bekkenfysio...de oefeningen helpen wel wat.
    Ik doe nu zittend werk wat ik afwissel met een loopje tussendoor naar koffieautomaat en printer. Ook ga ik na een uur even liggen...afhankelijk vd pijn kan dat 10min zijn tot 30min.
    Echt balans zoeken tussen rust en activiteit.

Baby en buikwand...tja ik ben blij dat ik sinds deze week af en toe een plopje voel. Maar das ook het enige wat ik voel...heel af en toe zo'n 2-3x per dag.

20. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2012mama, wat leuk! Ik zag op de Facebook van het ziekenhuis waar ik ooit werkte dat ze van daaruit met een stoet politieauto's en brandweerwagens met toeters en bellen richting Artis gingen. Moet een hele belevenis zijn voor die kindjes!

@beweging voelen, hier nu de hele dag door en 2dgn geleden voor het eerst aan de buitenkant maar m'n man heeft het nog niet kunnen voelen helaas!

Deel Deze Pagina