16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemanoniem

Siemanoniem Niet meer actief

#3501 Siemanoniem, 14 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2017
    ... verdorie alweer. Weet iemand hoe ik een account kan verwijderen??

2. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    @ellada; wat fijn dat de echo goed was! Bizar zeg; ik zou echt zeggen dat het een meisje was
    Het zijn ook maar theorieën he!

@Sterrenmama veel plezier met je 3D echo

@Idgz; fijn die goede echo!

3. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je beheer een priveberichtje sturen. Zij verwijderen het account dan voor je.

4. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Gefeliciteerd Ellada met een jongen!

Ik ben even afwezig geweest door erge drukke werkweek en weekend. Maandag weer bij verloskundige geweest en alles was nog goed met ons kleine meisje. Voel haar nu ook dagelijkse gelukkig.

Wel echt supermoe weer de laatste 2 weken. Maar zo te lezen ben ik niet de enige die nog op de energieboost aan het wachten is. Ook begint mijn stuitje steeds meer op te spelen. Bijna elke stap doet pijn helaas. Deze week naar bekkenfysio hiervoor.

5. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @echos/controles, wat fijn al dat goede nieuws!

@team blauw, hoe zagen jullie op beeld het extraatje tussen de beentjes? Potty shot? Van voor/achter/opzij? Wij zagen het van opzij, maar vind op internet alleen maar potty shots... Wordt een beetje onzeker en ben bang dat ik alles blauw koop en ons kindje bij de geboorte toch een meisje blijkt... ;)

6. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Fijn Alle goede echo's!

Onze 20 weken echo was ook goed!
    Hij loopt met alles week voor qua groei.. Dus misschien is het dus toch een okt baby

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn van alle goede echo's en controles!

@elleda hier hebben we het zowel in potty shot als van opzij gezien. Bij twijfel kun je altijd nog pretecho voor geslachtsbepaling kunnen doen. Ik geloofde het ook pas na 3 keer kijken. (Week 14, week 17 en week 20)

8. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Hier terug van een week vakantie. Hebben het heerlijk gehad :)

Wat een goede echo berichten allemaal! En ik zie dat de jongens ons hebben ingehaald.. Had ik niet meer verwacht met die hoos aan meiden in het begin!

Heel leuk om alle buiken voorbij te zien komen. Hier ook lekker aanwezig. Voel de dame nu dagelijks. Zo leuk weer.
    Wij hebben vandaag de 20w echo. Erg veel zin in!

9. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter dat is het ook hoor, bij onze dochter hebben we 4 echo's gehad waarbij werd gezegd het is een meisje en was ik dus wel zeker, nu denk ik ai we en maar die mensen zijn waar ze ernaast zitten ;) Ik denk er ook sterk aan om toch nog een pretecho te doen, gewoon voor m'n eigen geruststelling haha! Heb jij een foto van opzij hoe dat eruit ziet?

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @ellada hier de foto. Pijltje wijst naar piemeltje en links dat bolletje is het balzakje. Ook ladtig te zien maar de pottyshot weken eerder was heel duidelijk dus geloofde ik het nu ook wel 20170615_090122-1.jpg

11. 1548

1548 Niet meer actief

Fijn dat alle echo's goed zijn!

@ellada Bij mijn zoontje hebben we met 16 en 20 weken een echo gehad en dat was overduidelijk een jongen. Hoe het van de zijkant eruit ziet weet ik niet. Misschien vind ik zijn echo nog ergens dan zal ik die wel plaatsen.

Houden jullie ook zoveel vocht vast? Ik word er niet goed van, rechts is normaal qua enkel- en kuitdikte maar links is een ander verhaal. Mijn spijkerbroek tekent links in mijn onderbeen :confused:, sommige schoenen pas ik niet meer..

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow ik meld me ook weer even. sorry zit met een zieke meid hier en staan beetje voor een raadsel waarom ze ziek is ofja wat er aan de hand is. maja als de koorts vandaag aanhoud morgenvroeg de ha bellen om te overleggen.

er is veel geschreven zeg dus als ik iemand vergeet sorry!

@ellada en @vrouwvan super leuk een jongetje!!! hebben nu ook reservespelers voor ons elftal haha

@Buik. zal zo eens een foto proberen te plaatsen van vorige week.

@2107 veel plezier met je 20w echo!

@Sterrenmama veel pelzier bij je 3d echo!

schreef ik vorige week nog dat ik geen last had van mn rug.... dag erna begon het haha nu wisselen rug en bekken elkaar beetje af

gisteren is ons babykamertje gestuuct dus dit weekend misschien al verven jeuj!!

verder is mn afspraak met de bedrijfsarts week verplaatst dus mag volgende week :) heb besloten voor 50% aan het werk te gaan. hoop dat de bedrijfsarts t er mee eens is maar dat zal wel.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mn buik :)

ennuh vocht nee geen last van gelukkig.

Bijgevoegde bestanden:

vrouwvan vindt dit leuk.
  14. 1548

1548 Niet meer actief

@denanja Mooie buik! Leuk dat het kamertje vordert.. Beterschap met je dochtertje, blijft vervelend als ze ziek zijn. Dat is het voordeel van wat oudere kinderen, die kunnen tenminste aangeven waar ze last van hebben.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooie buik @denanja !

Vocht.. al weeeeeeeeken! Ik heb inmiddels geen enkels meer.. schoenen zijn te klein en minn vingers lijken wel braadworsten. Als ik uit bed kom is mn gezicht ook dik.. dikke oogleden enzo. Dat trekt gelukkig in loop vd dag weg. Maar ik zie er gewoon niet uit haha.
    In ruil hiervoor gaat mijn bekken deze week wel lekker. Das weer fijn. :)

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @1548 en @Panter dank jullie :)

en ja kon ze maar praten! ze is snachts 2u ineens wakker en ontroostbaar maar overdag gaat t goed. en ze slaapt heeeeel veel en dus koorts en met pcm verhoging. maar ze is inmiddels weer wakker (vanmorgen dus al een slaapje gehad van 3.5u) en ze is hardstikke vrolijk! wel pcm rehad vanmorgen half 6. maja ze gaat zo naar de gastouder die heeft maar 1 kindje en dat is dr vriendje dus heeft ze even afleiding. en als t echt niet gaat ga ik dr natuurlijk halen.

17. 1548

1548 Niet meer actief

Hopelijk is ze snel opgeknapt Denanja, er staat een mooi, warm weekend voor de deur.

Gisteren weer bij de fysio geweest, had een rond kussen meegekregen om te proberen of het beter gaat om daarop te zitten. Ik krijg nog veel meer last als ik daarop zit :(.. Gisteren ook aangegeven bij mijn leidinggevenden dat er iets moet gebeuren omdat ik het niet volhoud, hij heeft het bij onze verzuimbegeleiding neergelegd, hopelijk laten ze deze week nog iets horen.

18. 1548

1548 Niet meer actief

Nou ik heb iets te horen gekregen...

Ik kan ervoor kiezen om minder uren te werken maar dan verdeeld over meer dagen. Daar ga ik echt niet aan beginnen want dan moeten mijn kinderen 4 x per week overblijven + mijn huishouden moet ik daarnaast doen + moet mezelf in bochten wringen om op tijd op school te zijn.

De andere optie is dat ze een veldbed neerzetten zodat ik tussendoor kan rusten. Nou sorry maar dat vind ik eigenlijk ook geen optie..

Pff, ik kan er wel om janken.. Ik zie mezelf al die weken op een veldbed liggen :cry:

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je moet je gewoon ziek melden. Zijn ze nu helemaal gek geworden! Vraag desnoods onafhankelijke beoordeling van het uwv.

20. 1548

1548 Niet meer actief

@Panter Ik ben nu inderdaad op een punt beland dat ik in staat ben om mezelf ziek te melden.. En daar werk ik dan al 10 jaar :(..

Deel Deze Pagina