16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Hahahah, sorry!! M'n brein werkt niet meer zo fantastisch en kan het hier ook niet helemaal bijbenen geloof ik :roflmao:

denanja vindt dit leuk.
  2. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hahaha snap ik! Ik heb ook de hersenen niet (meer) om op iedereen te reageren steeds :oops: Gaat zo snel allemaal!

2107 vindt dit leuk.
  3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

Hier gelukkig nog geen striae. Hopen dat het zo blijft!
    Begin wel te merken dat ik slechter ga slapen...veel draaien, bewegende baby, plassen...meer daar last van?

Gisteren kwamen de proefdrukken van onze geboorte kaartjes binnen. Erg mooi geworden! Blij mee!

Vandaag maar eens even onze nieuwe kamer schoonmaken, zodat het weekend de meubels erin kunnen!

4. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    @2012mama Oo vervelend dat slechte slapen. Ik had het een paar weken terug. Moet zeggen dat het nu weer goed gaat 's nachts. Plassen heb ik ook (nog) geen last van. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken hoe het kindje ligt? Weet dat ik een tijd terug wel de hele dag moest plassen en precies die dag een echo had, toen bleek ze ook op mijn blaas te liggen/hangen.

Proefkaartjes zijn hier ook binnen. Twijfelen er nu tussen 2; nou ja vooral ik twijfel. Vriend vind ze allebei prima :rolleyes:

Gisteren controle bij internist en gynaecoloog gehad. Bloeddruk was goed, maar dat wist ik al door de metingen bij de huisarts. Hele snelle echo gehad en dat zag er ook prima uit. Baarmoeder zit ruim één vinger boven de navel zei de gynaecoloog.
    Verder wordt het kindje (hoogstwaarschijnlijk) met maximaal 37 weken gehaald. Dus geen oktober baby hier :o: Bloeddruk is tussen de 20 en 27 weken op zijn laagste en na die 27 weken gaat hij weer omhoog. Het is afwachten hoe hoog en snel dat bij mij gaat. Spannende tijden dus nog!

5. 1548

1548 Niet meer actief

@2012mama Jup, ik meld me. Minimaal 2 x per nacht eruit om te plassen. De kleine ligt met zijn voeten tegen mijn blaas te schoppen..

Fijn dat de proefdrukken mooi zijn geworden!

@kleinebeer Fijn dat de controle goed was! Hopelijk blijft je bloeddruk laag..

Kom net thuis van de winkels.. En 2 x de vraag gekregen of ik het nog wel volhoud en hoelang ik nog moet.. Ik kan er nu wel om lachen, die gezichten als ik zeg dat ik nog tot oktober moet :roflmao::roflmao:.. Zal eens een foto maken, ik vind het voor een 6e zwangerschap, 3e kindje best meevallen maar blijkbaar denk ik dat alleen :D

6. 1548

1548 Niet meer actief

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooi buikje hoor @1548
    Hier vragen ze ook vaak hoe lang ik nog moet en of ik zekerweet dat het geen tweeling is.

Striea; hier gelukkig nog niet. Wel bijna een plopnavel.

@kleinebeer jij bent ws de eerste van ons die bevalt. Spannend hoor.

Ik kan alles ook niet bijhouden...gaat te snel en teveel info om te onthouden. Maar lees wel mee en geniet van jullie verhalen.

8. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Mooie buik hoor @1548 Mensen hebben altijd wat te 'zeuren'. Of hij is te klein of hij is te groot :eek:

Ben deze week begonnen met grote opruim/schoonmaak van het huis. Ga alle ruimtes af en eens grondig opruimen en grondig schoonmaken. Lekker op mijn gemak, waar ik normaal een ochtendje over doe, doe ik nu de hele dag over, haha. Maar voelt wel goed.

9. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    @Panter Fijn ook de 24 weken zie ik!

10. 1548

1548 Niet meer actief

@kleinebeer We beginnen last te krijgen van nesteldrang :D.. Net de voortuin weer redelijk onkruidvrij gemaakt (zooooooo'n hekel aan!!)..

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @1548 mooi buikje hoor! denk dat ik ongeveer ook zo'n buik heb. mn familie zegt dat ik nu echt dik begin te worden whawha maar hoorde van de week van de gastouder dat ik in mn gezicht afgevallen was (hoor dit vaker en was bij tess ook) bij mij is het dus ook echt mn buik die groeit.

@plassen, moet steeds vaker eruit snachts of dat ik vroeg wakker word omdat ik moet plassen meestal rond 6u. en slecht slapen doe ik ook maar dat komt door mn bekken al ging t vanacht al ietsje beter gelukkig :).

vandaag mn 24 weken dansje :) jeuuj voelt echt wel als een mijlpaal!

de noppies wintercollectie is een deel uit :) ga morgen meteen een vestje halen voor tess in roze en kareltje in blauw whawha en ook mooi broekje gezien shoppen dus morgen :) (scheeld verzendkosten haha blijf een nederlander he ;))

kaartje proefdruk ook besteld maar denk dat we toch voor iets heel anders gaan. net weer even een andere pagina bekeken (hipdesign) en daar maar even een collectie gemaakt kan mn vrouw daar straks naar kijken. zo word het allemaal echt :)
    mn broertje komt zo de laatste muur verven en dan kan ik bedtextiel gaan shoppen! ik hou van baby dingen kopen haha mn bankrekening wat minder ;)

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier vandaag de suikertest gehad. Nuchter had ik 7,2 en 2 uren na het drankje zat ik op 14,9
    Ik heb dus zwangerschapsdiabetes. Meteen moest ik terug komen naar het ziekenhuis, langs de gyn, de internist en diabetesverpleegkundige.
    Het weekend moet ik bloedsuikercurves maken, en maandag hoor ik of en hoeveel insuline ik moet spuiten. De internist gaf aan dat de waardes erg hoog waren en hij dacht dat ik wel zou moeten spuiten. Beetje een tegenvaller. Hoop dat ik net op de grens zit en toch niet hoef te spuiten.

13. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Mooi buikje @1548 :).
    Striae heb ook (nog) niet, maar begin wel kleine adertjes te zien :(.
    Plassen moet ik al sinds het begin 2x 's nachts. Na die tijd val ik de laatste tijd moeilijk in slaap, omdat ukkie dan weer begint de duwen/trappelen....

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Balen @Panter!!! Succes met de curve bijhouden en ben benieuwd hoe verder.

Hier om 6 uur extra controle vk. Harde buiken doen pijn en ben steeds duizelig, half op de wereld en heb moeten spugen. Dus griepje of hele lage bloeddruk. Of ik nog niet genoeg zorgen heb...

15. 1548

1548 Niet meer actief

@Panter Dat is idd een tegenvaller.. Balen.. Succes maandag!

@sabagirl Dat klink niet lekker. Goed dat je hebt gebeld, succes én rustig aan!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @sabagirl wat eng die pijnlijke harde buiken. Misschien ook een urineweginfectie waar je beroerd van bent? Deze kunnen ook harde buiken geven. Sterkte! Geen enge dingen hoor, je hebt genoeg voor je kiezen gehad!!!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mijn 24 weken buik :).

@Panter dat is echt balen!!! dat verklaard wel die grootte baby... hoop idd dat je niet hoeft te spuiten!! succes dit weekend met de curves!

@sabagirl succes nu!! ben benieuwd naar wat ze zeggen, je hebt al genorg voor je kiezen idd.

Bijgevoegde bestanden:

18. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @denanja leuk shirtje!! Lidl he?!

Mooie buiken, hier denk ik net zo iets!

19. Panter

Panter VIP lid