De verloskundige vermoedt griepje of alle stress/zorgen die er aan het uitkomen zijn. Heb in ieder geval gepresteerd om heel de auto onder te spugen. Nu op bed. Hopelijk kan ik wat slaap pakken
Rustig aan saba! Goed op jezelf passen, lekker cocoonen in je huis en tot rust komen. Hopelijk voel je je snel beter.
@JongetjeM ik heb ook nog 2 andere topjes ervan en de joggingbroek nog van mn vorige zwangerschap. @baby uitzet. net weer de stad ingeweedt en weer even sale en nieuwe collectie geshopt... toen maar even alles uitgezocht wat we hadden... 1 conclusie: genoeg!! hebben echt al veel misschien wel TE veel haha nog een boxpakje en misshien nog shirtje maat 56 maar verder hoeven we echt niks meer! zal eens foto plaatsen.
@Panter, dat zij inderdaad flinke waardes! Hoop dat het meevalt en dat je niet hoeft te spuiten. Maar vrees met grote vrezen voor je.. Verklaart wel de grote baby! @sabagirl, hoe gaat het nu met je? Doe je rustig aan? Heb zo met je te doen.. @denanja, wat een kleding! Dat gaat hij echt niet allemaal aan kunnen Hier alles prima!!
@2107 zit ook wel wat 2de hands en gekregen tussen waarschijnlijk doet ie t allemaal 1x aan haha al heeft tess in alle kleine maatjes wel lang gezeten moet ik zeggen we gaan het zien hij kan iig nooit zeggen dat ie niet genoeg kleren had haha. zijn trouwens ook heel veel rompertjes tussen, van action en primark (zo'n 7 pack) enja als we die niet fijn vinden dan doen we die gewoon weg.
Whaaa @denanja !!! Begin je een kledingwinkel hihi. Ik heb echt maar 3 pakjes mt 50/56 en 3 pakjes mt 62 Rest halen we wel bij als we kunnen zien hoe groot beeb daadwerkelijk is. @suikers...heb er idd een hard hoofd in. Vandaag nuchter 5.2 2u na ontbijt: 250cc brinta en 1 roggebrood wast al 9.4 2u na lunch: 1broodje pindakaas, 1 broodje sandwichspread en beker melk 9.2 Ik sterf vd honger maar durf niks te eten want ik wil niet nog hoger komen. Denk dat ze me op insuline gaan zetten maandag.
Jeetje schrikken hoor @Panter verklaard wel de grote baby denk ik. Afwachten wat ze maandag gaan zeggen. Ik heb denk ik 6 pakjes in maat 50 en 3 pakjes in maat 56. Maar komt vast nog wat bij denk ik. Kan me echt niet inhouden en zeker niet als de wintercollectie helemaal uit is straks. Misschien haal ik zelfs nog wat in maatje 44 aangezien er een grote kans is dat de baby vroeg geboren gaat worden. Wil dan wel minimaal één setje in huis hebben voor het geval dat.
Hier vooral nog erg moe. Verder gelukkig wel 'beter'. Morgen en dinsdag wil ik eigenlijk nog gaan werken om alles af te ronden en afscheid te nemen (nadeel van gedetacheerd zijn), worden zware dagen denk ik. @Panter: klinkt hoog qua waarden. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt maar jij en de baby zullen vast goed in de gaten worden gehouden en dat is het allerbelangrijkste! @denanja: oohh heerlijke baby kleding collectie!!! @kleinebeer: hier twijfel ik ook om nog iets in maatje 44 te halen maar wacht nog even wat echo's met eindgewicht voorspelling af Fijne zondag iedereen!
Goedemorgen! Iedereen een goed weekend gehad? @sabagirl Fijn dat je je weer wat beter voelt., @kleinebeer zou ook wel maat 44 kopen als ik jou was denk ik..hier nu zo'n 5 setjes maat 50 en 5 maat 56. Andere 2 jongens hebben een behoorlijke tijd toch ook wel maat 50 aan kunnen hebben. @Panter Benieuwd wat ze zeggen over je suikers...laat je het weten? @denanja Hoe is het met Tess? Hier vandaag maar weer aan het klussen...net mijn oudste zoon naar school gebracht voor schoolreis naar Hellendoorn. Voor het eerst met de grote bus...ook ik vond het erg spannend.
Dat klinkt inderdaad behoorlijk hoog, zelfs nuchter. Ik ben benieuwd wat ze hier verder over zeggen en of je moet spuiten. Heel vervelend gelukkig houden ze het heel goed in de gaten!
Kom net bij de internist vandaan. Ik moet insuline gaan spuiten. Twee soorten ook nog wel. Bah. Maar alles voor de baby dus we gaan ervoor.
@Panter dat is balen zeg!! maar idd alles voor de baby! @2012mama met tess gaat het redelijk. gisteren geslapen van 18.00 tot vanmorgen 07.00 dit heeft dr duidelijk goed gedaan want ze dronk vanmorgen en ze at wat! (gisteren maar 2 slokjes ranja gedronken op heel de dag) net op controle geweest bij de HA en was nog ontstoken maar hebben een doorverwijzing naar de KNOarts aangezien dit niet de eerste keer is in de 14 maanden dat ze is. 19 juli mogen we daar heen, denk dat dr amandelen eruit gaan. ze ligt nu ook alweer een uur te slapen. het mooie weer komt er weer aan he! ik moet deze week weer 2 dagen werken. zin in maar denk dat het meteen de laatste 2 weer worden, merk dat ik de laatste 2 weken echt weer veel last van mn pols heb helaas. maar wil op mn werk laten zien dat ik t wel probeer dus ga donderdag en zaterdag met goede moed erheen, heb leuke collegas die dagen dus dat scheeld een hoop.
@Panter, jeetje wat een tegenvaller zeg!! Maar inderdaad, alles voor de baby. Het is wel goed dat ze erachter gekomen zijn en je er nu wat aan kunt doen. Ik hoop dat het je gaat meevallen!! Succes! @denanja, fijnnnnn dat Tess weer wat gedronken heeft! Balen dat je pols weer zo opspeelt zeg! Hier ook al aardig wat kleertjes verzamelt haha. @sabagirl, inderdaad één of 2 pakjes maat 44 kan geen kwaad denk ik. En ach, als ze het niet nodig blijkt te hebben kan je het altijd via MP verkopen. Of misschien daarop kijken voor iets leuks? Hier haal ik ook iets in maat 44 als de beeb aan het eind van de zwangerschap weer zo klein blijkt te zijn zoals onze eerste zoon! @2012mama, lijkt me ook super spannend als mijn zoontje voor het eerst zo'n busreis zou gaan maken! Komt vast helemaal goed!
Hoi Dames wat is er weer veel geschreven.. ik kan het amper bijhouden merk ik! Ik lees wel alles steeds maar kom er niet altijd aan toe om te reageren. @Panter; balen zeg, maar inderdaad alles voor jullie kleine man! @denanja; fijn dat het beter gaat! Wat betreft slapen is hier ook drama.. Ik ben zooo moe en slapen doe ik nauwelijks! @sabagirl goed dat je je ziek gaat melden! Denk om jezelf en om je meisje!! @1548 of @2107 (ik weet even niet meer wie het postte, sorry), wat een mooi buikje hoor! Je ziet er helemaal nog niet uit alsof je elk moment moet bevallen.. Sommige mensen... @striae; nog niets te zien gelukkig! Bij mijn vorige zwangerschap geen enkele striem, maar dat wil natuurlijk niets zeggen! Ik groei nu wel harder! Wij zijn volop bezig met de kinderkamers. Gisteren verf gekocht en hopelijk deze week de nieuwe kamer van onze dochter van een likje verf voorzien. Geboortekaartje heb ik een proefdruk van gehad. Heel mooi! Denk dat dit 'm gaat worden!
Hier vandaag op het werk verteld dat ik morgen voor het laatst kom. Een moeilijke beslissing maar het is goed. (Vrijdag nog even formeel regelen met de bedrijfsarts) Ben vooral doodmoe en weer misselijk op het moment dus hopelijk ga ik volgende week effect merken van deze keuze en kan ik weer een leuke mama voor mijn zoon zijn ipv steeds op de tenen lopen. En natuurlijk ook nog beetje genieten van deze zwangerschap. @2012mama: hoe heeft je zoon het gehad?spannend zo'n dagje uit zeg! @Panter: moeilijke keuzes maar hopelijk doet het jou en de baby Goed! @denanja: Fijn dat Tess weer wat opgeknapt is! Rustig aan qua werk en denk vooral aan je zelf! @Lycos: klinkt als lekker bezig. Hopelijk wordt het resultaat zoals jullie willen! Hier nog steeds op de proefdruk aan het wachten helaas... Hopelijk komt ie snel.
@2012mama nou lijkt me ook spannend ja. Hoe heeft hij het gehad? Verder alles goed met iedereen? Gisteren de kledingkast besteld voor op de babykamer. Komt donderdag binnen, ben er nieuwsgierig en hoop dat het leuk gaat staan. Verder met het UWV in conclaaf. Gaat zo traag allemaal daar Nu net zelf gebeld en wordt binnen 24 uur teruggebeld om een afspraak te maken om een arts van hun te zien. Die moet vaststellen dat ik echt ziek ben ten gevolgen van de zwangerschap, omdat je dan 100% doorbetaald krijgt i.p.v. de 70% die je anders krijgt. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan vaststellen? Mijn bloeddruk is nu prima, maar dat is juist door de medicatie. Ik neem aan dat die arts van het UWV in mijn medisch dossier kijkt dan of zo? Pff allemaal onduidelijkheden en kan daar niet goed tegen. Hopelijk heb ik die afspraak snel.
Hallo! Druk weekend achter de boeg, heb wel meegelezen maar geen tijd gehad om even rustig te reageren.. @Panter wat een tegenvaller.. Succes en hopelijk valt het mee! @kleinebeer Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Ik denk dat hij het vast kan stellen door een dossier waar hij inzage in heeft en jouw verhaal. Je kan uitleggen dat je bloeddruk nu onder controle is door de medicatie die je slikt.. @sabagirl Snap dat het moeilijk is maar het is de juiste beslissing. Rust voor jou, je gezin & je kleine meid.. Gisteren naar het ziekenhuis geweest, controle bij de chirurg.. Operatie stellen we uit tot na de bevalling. Wat een domper, ik had niet verwacht dat ie er alsnog uit zou moeten.. Ga weer gauw verder, ben druk bezig met de voorbereidingen voor het kinderfeestje van mijn dochter morgen.. bijna 7, waar blijft de tijd..
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: 5 juli - Lycos - controle vk 10 juli - 2012mama - controle vk 12 juli - ellada - controle vk 12 juli - Sabagirl - groeiecho en doplertest 13 juli - Louloulo - echo 14 juli - Sabagirl - intake kraamzorg 17 juli - 1548 - controle vk 19 juli - Ting86 - controle vk 20 juli - 2012mama - intake kraamzorg 26 juli - Denanja - groeiecho 1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo 2 augustus - Lycos 3d echo 8 augustus - 1548 - 3d echo 10 augustus - Louloulo - echo Kloppen de afspraken nog? Ik vind het zo weinig..
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: 5 juli - Lycos - controle vk 10 juli - 2012mama - controle vk 12 juli - ellada - controle vk 12 juli - Sabagirl - groei echo en doplertest 13 juli - Louloulo - echo 14 juli - Sabagirl - intake kraamzorg 17 juli - 1548 - controle vk 19 juli - Ting86 - controle vk 20 juli - kleinebeer - groei echo - controle internist/gynaecoloog - afspraak verpleegkundige 20 juli - 2012mama - intake kraamzorg 26 juli - Denanja - groeiecho 1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo 2 augustus - Lycos 3d echo 8 augustus - 1548 - 3d echo 10 augustus - Louloulo - echo 15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg Heb mijn afspraken er eventjes bijgezet!