16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    shipsss ik zou vandaag gaan prikken op suiker! helemaal vergeten! nou dan woensdag of vrijdag maar (dan kan t bij de huisarts) maja dochter sliep ook uit tot 9.15 dus heel de ochtend anders.

@kleinebeer fijn dat alles verder goed was.

@Panter wat raar dat t zo blijft schommelen zeg!

2. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @kleinebeer wat schrikken dat je toch voor allerlei controles moest komen, ik moet dus voortaan toch ook maar hulp zoeken leer ik hiervan, doen ze vast niet voor niks... Gelukkig was alles goed!

@Panter wat vervelend dat je qua eten en suikers nergens van uit kan gaan...

@baby voelen, hier elke dag en de hele dag door zo'n beetje... De afgelopen twee weken al de hele dag door, maar nu ik vandaag weer ging werken viel het me extra op, was soms echt afgeleid ;) Wel een pittige dag gehad, na 3 weken vakantie veel administratie... Gelukkig bijna alles af zodat morgen hopelijk meer voelt als een normale werkdag ipv een dag van vliegen en rennen!

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier net controle gehad. Alles gaat goed. Wel weer een kilootje erbij op, maar ach, vorige keer was ik ze na de keizersnee zo weer kwijt...hopen nu ook...
    Groeiecho is aangevraagd voor bij de 30 weken, en dan vanaf 34 weken over naar de gyn. Langzaam wordt het nu toch wel echt ±'

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @2107:hier ook zo moe... komt ook geen eind aan lijkt het wel maar slaap snachts ook niet heel denderend en kan overdag niet uitrusten.

@kleinebeer:ik dacht dat alles binnen een week verschil mocht maar gelukkig heb je volgende week weer een echo dan hoor je vast meer. Ben je weer beetje gekomen van gisteren?

@ellada: op een rustige werkdag vandaag!

@2012mama: fijn dat alles goed gaat en het begint al hard op te schieten! Nog even En we zitten allemaal in 3e trimester.

@denanja: oops qua prikken... gelukkig is de week pas net begonnen.

5. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    @ellada Haha ja ik dus ook. Ben daar denk iets te nuchter voor of zo en ben bang dat ze mij dan een aansteller vinden dat ik voor zo iets bel. Maar gelukkig was dat totaal niet zo.

@2012mama Fijn dat de controle goed was! Hier ook opeens 1 kilo aangekomen. Maar ja, weet waar het voor is :roflmao:

@sabagirl Ja het is ook niet zorgelijk verder. Ze gaven alleen aan dat het een 'klein' kind is en geen reus zal worden met de geboorte.

Was gisteren na dat ziekenhuis gedoe wel kapot, meteen thuis op de bank in slaap gevallen. Heb ik echt nooit, haha. Maar ben blij dat ik gegaan ben en zeker weet dat alles goed is.

Iedereen een fijne dag!

6. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Alles goed met iedereen?

@kleinebeer Fijn dat alles goed is!

@Panter Vreemd dat het inderdaad zo schommelt, wanneer moet je weer terug?

@denanja Oeeh lekker zo'n uitslaper!

@2012mama Fijn dat de controle weer goed was! Ik maak me er ook niet druk over, met dit weer houd je denk ik ook wat meer vocht vast..

Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag aan het werk, vanmiddag ga ik plat op de bank en hopelijk gaat het morgen weer beter naar het fysio bezoek.

@Geboortekaartje Vandaag komt de proefdruk voor het jongenskaartje, ben benieuwd! Voor een meisje hebben we al een kaartje..

Ik vind het zo leuk worden nu! Nog 3/ 4 maanden te gaan en we zijn mama :D

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @2012mama wat fijn dat alles goed was met controle.
    @kleinebeer ook fijn dat het met jou en beeb goed gaat. Goed dat je even heen gegaan bent.
    @sabagirl ik ben ook zo vreselijk moe...ondanks dutjes tussendoor voelt het elke ochtend alsof ik de marathon heb gerend.
    @denanja lekker dat uitslapen!! Wen er maar niet aan want straks houd beeb je wakker haha.

Ben echt zo benieuwd hoe het is als de baby geboren is...is het een rustig kind, een jankert..een uitslaper....zo spannend allemaal!!
    Qua suikers..Heb mailcontact met de diabetesverpleegkundige. Sinds vandaag is de insuline weer verhoogd. Kijken of het effect heeft...
    @geboortekaartjes, heb zojuist ook een proefdruk besteld. het word zo echt he op deze manier. Whaaaa wat leuk!!

Vanavond ga ik naar een informatieavond hier in het ziekenhuis omtrent de bevalling enzo. Benieuwd wat ze er allemaal vertellen!!

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Vandaag een rustigere dag gehad, maar ben alsnog kapot haha! :paul Gelukkig begint nu mijn midweekend weer en heb deze week geen diensten, dus alleen vrijdag nog! :)

@Geboortekaartjes, oh ja daar moet ik ook echt naar gaan kijken... Nog niet aan begonnen ;)

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Goedemorgen,

Hier weer volop zenuwen. Zometeen groei echo en doppler test (helaas bij niet zo'n fijne gyn (de fijne is op vakantie helaas) Hopelijk dit keer een beetje goed nieuws. Ben er aan toe. Vanmiddag weer psych.

@1548: succes bij de fysio. Hoe was de proefdruk?

@Panter: en merk je verschil qua insuline? Hoe was de info avond? Hopelijk is de proefdruk zoals verwacht.

@ellada: geniet van je vrije dagen!

10. 1548

1548 Niet meer actief

@sabagirl Succes meis, hopelijk gaat alles goed met je kleine meid!

Proefdruk is echt leuk geworden! Dus we zijn klaar voor zowel een meisje als voor een jongen...

Ben nu bij de fysio dus wss voel ik me zo wel een stuk beter :)..

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl succes! Hopelijk mooi gegroeid!

@1548 hopelijk voel je je straks beter!

@geboortekaartjes, hebben jullie nog tips waar te kijken, ik zie echt door de bomen het bos niet... De drukkerij in het dorp waar we die van onze dochter vandaan hebben is helaas gestopt en verder niks in de buurt, vind het toch het fijnst om door een boek te bladeren ipv op de computer...

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @sabagirl succes met de echo. Hopelijk gaat alles goed met jullie meisje!

@geboortekaartjes...ik had kortingsbon van kissgeboortekaartjes (punt) nl
    Heb daar proefdruk besteld om te kijken naar papierkwaliteit. Bij de drukker in de buurt kost een kaartje minimaal 4,- per kaart. Op die site 1, 60 per kaart.
    Met in gedachten het feit dat de meeste mensen het kaartje na ern aantal weken in het oud papier gooien kiezen wij voor de goedkopere optie als papierkwaliteit acceptabel is.

13. 1548

1548 Niet meer actief

@ellada Hmm, ik heb bij mijn dochter destijds boeken gehaald bij de Bruna. Misschien zit die bij je in de buurt? Uiteindelijk "het" kaartje op internet gevonden.

Voor een dochter hebben we een kaartje van hippe-geboortekaartjes.nl en voor een zoon hebben we een kaartje gevonden bij kaartje2go.nl

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Yes ons meisje is netjes haar eigen lijntje gevolgd (op ondergrens). Ben echt zo opgelucht! Over 2 weken weer nieuwe groei echo en dopplertest. Ook besloten dat de gyn leidend gaat zijn ipv verloskundige. Nu snel door naar de psych.

Voor de lijst 26 juli groei echo en doppler.
    23 augustus verpleegkundige zkh

denanja en 1548 vinden dit leuk.
  15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @sabagirl dat is fijn! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent...iedere keer die spanning!

@1548 En hoe voelt het nu? Beter?

@Geboortekaartje...wij hebben bij hippegeboortekaartjes 3 proefdrukken besteld en daaruit een gekozen,,,erg blij mee

Hier vandaag het verfwerk in de babykamer afgemaakt. Morgenavond de meubels er weer in....kan niet wachten!!

16. 1548

1548 Niet meer actief

Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN
    Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

Afsprakenlijstje:

12 juli - ellada - controle vk
    12 juli - Sabagirl - groei echo en doplertest
    13 juli - Louloulo - echo

14 juli - Sabagirl - intake kraamzorg
    17 juli - 1548 - controle vk
    19 juli - Ting86 - controle vk
    20 juli - kleinebeer - groei echo - controle internist/gynaecoloog - afspraak verpleegkundige
    20 juli - 2012mama - intake kraamzorg
    24 juli - Lycos - controle vk
    24 juli - 2012mama controle vk
    26 juli - Denanja - groeiecho
    26 juli - Sabagirl - groeiecho + doppler
    1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo
    2 augustus - Lycos 3d echo
    10 augustus - Louloulo - echo

15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg
    15 augustus - Lycos intake kraamzorg
    23 augustus - Sabaigrl - verpleegkundige zkh

17. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Hier net een pret echo gehad, mooi om te zien ! Helaas lag de kleine weer "nog steeds" in een stuit. Vanaf het begin voel ik de schopjes aan de onderkant van mijn eigen billen zeg maar. Hopelijk gaat dat nog veranderen :rolleyes:

18. 1548

1548 Niet meer actief

Leuk Medinilla! Wil je een echo showen? Ik heb mijn afspraak voor de pretecho afgezegd, ben bang dan alsnog achter het geslacht te komen.

Oh jij hebt ook al zo'n eigenwijze! Hopelijk draaien ze binnenkort. Wachten ze bij jou ook af tot 32 weken? De mijne ligt in dwarsligging, ik voel hem/ haar gewoon dwars in mijn buik liggen..

19. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl fijn dat ze volgens haar eigen lijn goed groeit!

@Medinilla ik hoop het ook voor je! Onze dochter heb ik op alle 6 echo's in stuit gezien en ook altijd trappelen onderin... Versie ook mislukt, achteraf kon ze niet anders liggen door een korte navelstreng. Nu bij echo's een dwarsligger, schopjes voel ik ook steeds onderin...

@geboortekaartjes, bedankt voor de tips! Ik ga even bij de Bruna kijken of ze boeken hebben en sites afstruinen. Ik wil een klassiek, niet druk kaartje met thema grote zus/kleine broer, dus kan heel veel al afstrepen ;)

20. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    De controle bij de verloskundige was goed! Alles volgens het boekje en morgen glucose tolerantie test :# Wle jammer dat m'n dochter precies daar besloot in haar broek te poepen haha! Ze had al gepoept vandaag en zelfs voor vertrek thuis nog geplast dus verwachtte helemaal niks...

Voor de lijst: 2-8 controle verloskundige, dan zal ik ook wel meer horen over wanneer ik verwezen wordt... Wil liever al op tijd de afspraak maken omdat ik graag wil bij de gyn die de vorige keizersnee heeft gedaan ;)

Deel Deze Pagina