Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: 13 juli - Louloulo - echo 14 juli - Sabagirl - intake kraamzorg 17 juli - 1548 - controle vk 19 juli - Ting86 - controle vk 20 juli - kleinebeer - groei echo - controle internist/gynaecoloog - afspraak verpleegkundige 20 juli - 2012mama - intake kraamzorg 24 juli - Lycos - controle vk 24 juli - 2012mama controle vk 26 juli - Denanja - groeiecho 26 juli - Sabagirl - groeiecho + doppler 1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo 2 augustus - Lycos 3d echo 2 augustus - Ellada - controle vk 7 augustus - 2012mama - controle vk 10 augustus - Louloulo - echo 15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg 15 augustus - Lycos intake kraamzorg 23 augustus - Sabaigrl - verpleegkundige zkh
En daar zit je dan te wachten... Supermisselijk van de suiker drank op een nuchtere maag, na 2 uur nogmaals prikken en dan eindelijk de boterham waar ik zo veel zin in heb!
@ellada sterkte! zo blij dat ik mag prikken haha en niet dat vieze drankje hoef. bij prenatal kan je trouwens ook door boeken bladeren. wij hebben het kaartje via hipdesign. nl @sabagirl fijn dat je kleine meid op dr eigen lijntje groeit! @1548 en fysio geholpen? ben ook zo blij dat ik volgende week weer mag!!! hier gaat het helaas weer wat minder goed met mn pols dus weer afgemeld voor vandaag. volgende week hoef ik donderdag pas weer dus een weekje proberen rust te houden, al is dat wel moeilijk met een vrouw die lichamelijk ook weer helemaal erdoorheen zit dus voor ons is het even door bikkelen momenteel maja hoort er allemaal bij. onze tuin is inmiddels voorzien van kunstgras! zo fijn ziet er echt mooi uit! nu volop richten op de babykamer waar de muurschildering volgende week komt ga zo gordijnen halen gisteren via inet uitgezocht.
Vies he dat suikerdrankje @ellada Ik voel me de afgelopen dagen echt niet lekker. Blij dat maandag weer controle is. Ben zooo moe en voel me zwak, voel me benauwd, hou vocht vast en geen schoen past meer. Wil het liefst de hele dag in bed liggen.
Tnx dames, bijna klaar! @denanja dat klinkt dan echt als doorbroken. Hopelijk niks ernstigs met je vrouw? @Panter als ik jou was zou ik even bellen... Zeker als je er benauwd bij bent dan zou een extra/eerdere controle geen kwaad kunnen...
Klinkt niet goed @Panter. Ik zou ook even bellen voor advies. @denanja; balen van je pols!Hopelijk gaat het volgende week beter. Klinkt goed van de tuin en de babykamer
@ellada Succes! En geniet zometeen van je boterham.. @Panter Ik zou ook even bellen hoor, al is het maar voor advies. @denanja Balen dat je weer last van je pols hebt.. Fijn dat de tuin af is en dat de babykamer vorm begint te krijgen. Wat voor muurschildering komt er? Hier gaat alles goed.. Gisteren ontzettend veel last van mijn bekken maar nu nergens geen last van.. Nog 4 uurtjes werken en dan heb ik 2 weken vakantie YIHAAAAAAA
@1548 lekker echt aftellen nu dus!!! heb een foto erbij gedaan, ipv mini mouse komt er een bordje met zijn naam erop. en het autotje komt aan de overkant op de muur. @ellada niet super erg maar ze heeft fybromialgi (of hoe je t ook schrijft) en bij stress wat sneller last van gewrichten en spieren. nu wat stress dus 2 pees ontstekingen waarvan 1 in dr schouder en dat is erg vervelend.
Mooi kamertje @denanja ! Sterkte voor jou en je vrouw met alle lichamelijke ongemakken. @1548 lekker genieten van je vakantie! Hier gaat het alweer wat beter. Heb nog niet gebeld, wacht maandag de controle wel af. Wil ook geen hysterische zwangere zijn haha. Benauwdheid komt vast van de dikke buik, en de moeheid dat zal wel bloedarmoede zijn. Vraag maandag even of ze willen prikken. Mijn ooglid aan de binnenkant is ook niet echt roze/rood maar wit/heel licht roze. Daarnaast werken de schommelende suikers ook niet mee. Sinds gisteren schiet ik van hypo's in hypers. Misschien heb ik wel ergens een infectie, zal maandag een potje plas meenemen.
Wat balen @Panter dat je je zo slecht voelt af en toe. Je moet jezelf nooit een zeurende zwangere voelen hoor! Beter 10x te veel bellen dan 1x te weinig!! Hier nog niks aan het geboortekaartje gedaan, ik wil graag dat het past bij het kaartje van onze eerste zoon dus ik denk dat we dat ontwerp gaan aanpassen! Zelf gaat alles wel goed. Behalve mijn ontlasting is de afgelopen dagen drama en ik ga dus vanmiddag even naar de huisarts ervoor. Meerdere hier last ervan?? En dat maagzuur begint ook steeds vaker op te spelen zeg!! @1548 wat heerlijk bijna vakantie!! Verder lees ik goede berichten over controles. Fijn!! Hopelijk jouw suikertest ook goed gegaan, de uitslag bedoel ik @ellada?
@Newmom1986 ik kan juist weer goed naar de wc. Wat een opluchting na weken obstipatie. Ik kreeg forlax van de huisarts, das molaxole alleen dan met een minder zure/mildere smaak. Hierdoor kreeg ik minder maagzuur, want van de gewone movicolon/molaxole kreeg ik me toch een maagzuur.
Hahah ik heb nu inderdaad de Movicolon gekregen! Ik ga het proberen en als de maagzuur ook te erg wordt ga ik om dezelfde als jij vragen. Hopelijk kan ik snel weer even normaal naar de wc !
Zooooo heb me de hele dag lamlendig gevoeld na die test, dat had ik de vorige keer niet... Morgen bel ik even voor de uitslag, hoewel ik er niks van verwacht toch spannend. Nog even een leuk einde van de test, toen de 2 uur wachten er bijna op zaten en ik misselijk was van m'n zoete droge mond moest m'n dochter poepen maar helaas diarree (normaal geobstipeerd...) en te laat bij het toilet. Dus ik mocht een meisjeslojfje, kleding en het toilet hok reinigen... Heerlijke timing haha! @1548 fijn dat je bekken zo veel beter voelt! En bijna vakantie, geniet ervan! @Panter bij enige twijfel wel bellen hè?! Hopelijk geen gekke dingen, maar je kan beter te vaak aan de bel trekken dan te weinig! @denanja mooie muurschildering!
Moet vanmiddag komen voor controle. Hoop dat bloeddruk laag is gebleven. Maar voel me niet lekker, heb hoofdpijn en vol met vocht dus vrees het ergste. Baby is ook héél rustig...voel hem bijna niet.
Goed van je!! Je kan dit maar één keer goed doen hè.. Er leeft wel een mensje in je buik, en jij bent de enige die kunt bepalen hoe je je voelt en of je hem ook goed voelt bewegen ja of nee. Voel je alsjeblieft geen zeur! Geloof me nou, na je zwangerschap zie je die mensen niet meer en ben je blij dat je gewoon goed op jezelf gepast hebt. Hou ons op de hoogte! Hoe laat mag je?
Goed gedaan @Panter. Echt niet twijfelen, jij en de baby zijn het belangrijkste. Bij zwangerschap van zoon heb ik op het einde aan de bel getrokken ivm vage klachten maar goed ook... want zoon had het niet goed meer. Als ik dag langer had gewacht was ie er niet meer geweest dus vertrouw echt op je gevoel! @denanja mooie muurschildering! @Newmom1986 hier ook obstipatie en maagzuur. Bluh. Gisteravond ook weer last van mijn bekken door teveel doen met zoon. Sommige kwaaltjes mogen wel weg blijven @ellada oh nee wat vreselijk... arme jij en je dochter! Hier eindelijk proefdruk van kaartje gehad en wow... zo mooi! Ben nu al benieuwd naar alle reacties (het is een kaartje wat terug wijst naar Afrika waar ons meisje verwekt is hihi) en haar kamer is ook Afrika thema Verder wat aan het kwakkelen qua bekken, obstipatie, slecht slapen etc. Volgend weekend zijn we 6 jaar samen en willen graag weekend weg maar nog even goed denken hoe we het vorm kunnen geven zonder dat ik totalloss terug kom
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: 14 juli - Sabagirl - intake kraamzorg 17 juli - 1548 - controle vk 19 juli - Ting86 - controle vk 20 juli - kleinebeer - groei echo - controle internist/gynaecoloog - afspraak verpleegkundige 20 juli - 2012mama - intake kraamzorg 24 juli - Lycos - controle vk 24 juli - 2012mama controle vk 26 juli - Denanja - groeiecho 26 juli - Sabagirl - groeiecho + doppler 1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo 2 augustus - Lycos 3d echo 2 augustus - Ellada - controle vk 7 augustus - 2012mama - controle vk 7 augustus - 2012mama - 30 weken groei echo 10 augustus - Louloulo - echo 15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg 15 augustus - Lycos intake kraamzorg 23 augustus - Sabaigrl - verpleegkundige zkh