16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ik mag naar huis voor de thuismonitoring! Lig/zit nu te wachten tot mijn vader er is en de zuster komt om alles af te handelen. Zo blij mee om straks weer lekker thuis te zijn :D

Eetje, ellada, sabagirl en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. 1548

1548 Niet meer actief

Hoi meiden!

@kleinebeer wat een leuke kamer!

@denanja wow, gave muurschildering!

@2012mama nog gefeliciteerd met je zoon..

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik voel me echt top, komt denk ik door de vakantie. Heb de fysio nu voor de 2e week op een rij af kunnen bellen omdat ik geen last van mijn bekken heb :D.. Verder ben ik bijna dagelijks weg met de kids en geniet ik van de vakantie.

Beginnen jullie ook al last te krijgen van nesteldrang? Hier volop aan de poets en alles moet NU in orde worden gemaakt hahah..

Fijne dag meiden X

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @kleinebeer super fijn!!! nu lekker genieten van je eigen bed :).

@1548 wij zijn er ook heel blij. onze kleine meid is gek op dieren en gaat nu dus de hele tijd naar die kamer om te kijken naar de koe haha
    nesteldrang is hier alleen kwa alles geregeld hebben. willen de kamer af hebben en hebben al geboortesticker besteld bijna alles in huis alleen nog wiegdeken wat echt belangrijk is. alles begint mu vorm te krijgen.

wat fijn dat je de fysio af hebt kunnen bellen!! ik heb om de 3 weken afspraak en merk dat dat goed is. al zijn mn spieren vandaag echt dood! slik al extra magnesium maar pff voel me als een vaatdoek. gisteravond ook echt misselijk en harde buiken. ook mn polsen doen evht weer pijn... nu beide zijdes... weet denk k wel waardoor t komt, zaterdag met de auto naar mn werk gegaan en op de terugweg was flinke regenbui en dan rij je toch wat geconcentreerder en heb dus denk ik te geforceerd gereden bleh maja heb je met mensen die 80/100 rijden maja ben nu opweg naar mn werk met de trein dus zo maar even bespreken want k moet morgen ook nog :( dan wel een week vrij... dus denk dat ik morgen ga afzeggen al vind ik dit heel moeilijk. voel me zo nutteloos dan dat ze niet op me kunnen rekenen enz. maja eigenlijk is vandaag dus al teveel, hoop dat ze me begrijpen :(

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @kleinebeer wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk nu tot aan de bevalling en hopelijk laat die nog heel lang op zich wachten! ;)

@nesteldrang, enorme last van zin om op te ruimen en te poetsen maar al die regeldingen veel minder... Naam zijn we nog niet uit, geboortekaartje nog niet, tekst voor het geboortekaartje nog niet... Binnenkort toch maar eens echt met m'n man ervoor gaan zitten, want is toch wel fijn als dat ook een beetje af is ;)

@1548 wat fijn dat je bekken beter gaat! Altijd maar vaak toe blijven houden dan?! :paul

@2012mama is centering pregnancy leuk? Ik werd daar ook voor gevraagd maar heb het niet gedaan omdat het me naast m'n werk te veel tijd ging kosten die ik liever rustig thuis door breng, bovendien is het heel erg gericht op educatie en de foto's die ik ervan zag voor mij als werkend in de zorg misschien wat te basic. Partneravonden zou ik mijn man ook nooit mee naar toe krijgen haha! ;)

@denanja wat naar dat je lijf weer zo tegenspartelt! Sterkte!

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada Ja, vind het erg leuk. Ik had ook mijn twijfels. Zei aan het begin dat als ik het niets vond ik er weer mee ging stoppen...maar uiteindelijk dus een goede keus. Ik werk ook in de zorg, maar moet zeggen dat ik dit toch wel weer leerzaam vind...gaat in dit geval echt over mijzelf en niet mijn werk en dat is toch anders.
    Manlief had gisteren zijn twijfels over de partneravond..mopperde dat ie mee moest, maar vond het uiteindelijk een zeer geslaagde avond. Over 2 weken mag hij nog een keer mee, en hij zij al dat hij dat wel ging doen :)

@denanja en? tot een oplossing gekomen op je werk? Denk maar goed aan jezelf en jullie kindje :) Werken kan altijd nog..

@1548 Ja, die nesteldrang is hier ook zeker aanwezig. Wil alles schoon en opgeruimd houden, maarja, erg lastig met 2 jongens die zomervakantie hebben :)

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier heeft mijn man nesteldrang:roflmao:
    Heeft het hele huis op de kop...kasten uitruimen vorige week gedaan.
    Nu heeft ie de gang gestript...geschuurd en gaat kozijnen schilderen en behangen. Daarna doet ie ook nog de achterkamer.

Ik laat hem maar mooi bezig, blij dat hij iig nesteldrang heeft. :p

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @2012mama ja heb vandaag vrij :) dus nu een week vrij. en wat ben ik daar blij mee! mn spieren zijn doodmoe mn armen polsen benen alles gewoon! herken dit gewoon echt niet ga het dus morgen bij de vk ook even aankaarten. mn suiker was goed 4.5. had mn vrouw niet verwacht want ik heb savonds zo'n dorst altijd! maar baal dus wel van de oververmoeide spieren... moest gisteravond van t station naar huis fietsen en dat viel me toch zwaar! mn benen voelde de hele tijd alsof er kramp in kwam, en dan vooral mn bovenbenen.
    gelukkig tess vandaag naar de opvang zodat ik zo even boodshappen kan doen met mn moeder en verder niet teveel. morgen moet mn vrouw nog half dagje en dan hebben we kleine week samen vrij :) heerlijk!!

@Panter haha dat moet je zeker zo houden!!! mijn vrouw heeft t ook hoor hier zijn de tuin gedaan, trap naar zolder word gedaan en donderdag gaan we de kamer omzetten. ze heeft anders ook geen rust in dr hoofd.

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Pfff...vandaag de eerste dag dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben...Moe van nachten lang slecht slapen, baby die mij heel hard schopt, wat me pijn doet...en gewoon en niet echt fit gevoel.
    Daarnaast het weer wat nou ook niet echt vrolijk maakt...
    Meer die een dipje hebben?

9. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Tot gisteren voelde ik me best goed, maar gisteren heb ik ook het gevoel van harde buiken en bandenpijn mogen ervaren. Afgelopen nacht wist ik niet meer hoe ik moest liggen.... als ik op me zij ging liggen begon de baby keihard te trappen, op me rug werd hij rustiger, maar deed me onderrug weer pijn...
    Ik leef met je mee, hopelijk morgen een betere dag (iig qua weer wel voorspellen ze....). Dikke digiknuf!

2012mama vindt dit leuk.
  10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2012mama fijn dat je CP leuk vindt! Maar minder van je dip... Ik herken dat wel, had het een paar weken geleden, voelde me down en wilde alleen maar huilen onder een dekentje op de bank... Mijn man heeft me toen wat ontlast en me meegenomen leuke dingen doen en na een paar dagen was het gelukkig over! Hopelijk voel je je snel beter!

@Panter mijn man is ook met allerlei projecties in en om huis bezig, niet persee babygerelateerd maar wel lekker bezig ;)

@denanja ik herken dat van die oververmoeide spieren wel hoor. Als ik een stukje ga fietsen heb ik bij de eerste trappen al een zwaar verzuurd gevoel in m'n benen. De trap op en ik ben kapot. Ik ben blij dat ik het sporten weken geleden al heb opgezegd ;) Geniet van je weekje vrij, ik hoop dat de rust je goed doet!

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Hier, ik doe vandaag ook lekker rustig aan! Ik had gisteren een avonddienst erachteraan dus gewerkt van 8.00 tot 23.00 dus vind dat ik het wel verdiend heb! ;)

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ellada jij bent gek!!!! hahaha respect!

hier een horror nacht met tess. zit dr duidelijk weer wat dwars sneu! 4x wakker geworden op t laatst om half 5 maar uit wanhoop haar naast ons gelegd en gelukkig viel ze meteen in slaap. zit nu dus met kleine oogjes op de bank en tess weer in bed sinds 8.

ook een positief iets, vanmiddag groeiecho!!! hoop dat tess niet vervelend is dan haha dan zit je er ook niet op je gemak.

13. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja haha ik weet het, maar bij mijn werk horen diensten... En gister was het extreem rustig dus goed te doen! Nu twee dagen vrij, dan vrijdag nog zo'n dag van 8.00 tot 23.00 en dan weekend! ;) Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze avonddiensten er achter aan nog relaxter vind dan dat ik m'n hele zaterdag bijvoorbeeld kwijt ben, dat had ik afgelopen weekend en naast dat het een drukke horror dienst was, voelde het zondagavond ook niet alsof ik weekend had gehad... Dus dan maar zo :)

Minder dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, kun je niet nu ook nog even gaan liggen? Hopelijk aankomende nacht beter! Geniet van de echo! :)

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ellada ja snap wel idd dat je liever dat soet dan je hele zaterdsg kwijt bent ja. maar t blijft een lange dag!

ja had idd even kunnen gaan liggen, was ook wel slim geweest. zit op de bank zwemmen te kijken doe dus ook niet veel vandaag hoor, mn bekken vinden me ook niet lief vandaag helaas! mn moeder komt zo koffie drinken en mn vrouw komt straks ook thuis, die is ook doodmoe en moest de zorg in vanmorgen. dus denk dat we met zn allen vroeg op bed liggen vanavond haha moeten eigenlijk naar baby zwemmen maar zoiezo even kijken hoe tess eraan is. vind t zo sneu want zit dr duidelijk iets dwars maar ik weet niet wat. even afwachten of ze zo koorts heeft (t weekend wel) denk dat dr laatste kiezen doorkomen.

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada..wow lange dag inderdaad, maar dan heb je al wel weer mooi wat uren gemaakt:) scheelt weer...geniet van je dagje vrij!

@denanja..vermoeiend die nachten, en zo zielig voor jullie meisje. Hopelijk knapt ze snel weer een beetje op.
    Veel plezier vanmiddag bij de echo!

Hier voel ik me weer wat beter. Ben vroeg naar bed gegaan en dat hielp wel...nu jongens naar de gastouder en ik lekker in huis aan het rommelen...en het zonnetje schijnt, dus dat maakt ook zoveel vrolijker :)

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN
    Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

Afsprakenlijstje:

26 juli - Denanja - groeiecho
    26 juli - Sabagirl - groeiecho + doppler
    1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo
    2 augustus - Lycos 3d echo
    2 augustus - Ellada - controle vk
    7 augustus - 2012mama - controle vk
    7 augustus - 2012mama - 30 weken groei echo
    10 augustus - Louloulo - echo
    15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg

15 augustus - Lycos intake kraamzorg
    23 augustus - Sabaigrl - verpleegkundige zkh

17. Kokosnootje

8 aug 2016
    71
    4
    8
    NULL
    NULL
    jeetje ! Wat heb ik veel gemist hier !! Ik ben een tijdje offline geweest (ben eigenlijk nooit heel erg spraakzaam maar probeerde wel altijd alles te lezen) maar wow ik heb echt veel gemist.

Helaas kan ik ook niet alles terug lezen.. maar ik hoop in ieder geval dat alles goed met iedereen gaat. Heb vluchtig vluchtig enkele berichten gelezen en volgens mij gaat het wel een beetje goed met de meesten..

Hier zelf ook alles wel oke.. heb mijn ups and downs gehad maar dat hoort erbij toch !
    Kamertje is klaar.. kinderwagen komt morgen binnen.. maxi cosi staat ready.. koffertje nog niet..

Heb wel erg veel last van maagzuur en dan toch overgeven.. hebben jullie dat ook ?
    Had een 3D echo gemaakt en ohh wat een lief ventje.. alleen hft ie echt een breed neusje lijkt net.. maar echt breed.. vraag me af of dat in het echt ook zo zal zijn.. meestal is het een evenbeeld als ze eruit zijn met die 3 D echo.. hebben jullie ervaringen daarmee ?
    Ik werk nog steeds fulltime (bij ons 36 uur) maar ik zeg eerlijk ik val halverwege de dag bijna neer.. zoooo moe.. Wil eigenlijk 3x9 werken ipv 4x9.. maar tegelijkertijd wil ik het volhouden.. Veel "zieke" mensen thuis dus werk in overvloed
    Voor de rest lijkt het alsof ik alleen buik ben aangekomen.. In eerste instantie vonden ze die iets te groot lijken, suikertest gedaan (BAH) maar uitslag was goed ! Baby heeft alleen wel een wat groter buikje dan gemiddeld.. maar niks waar we ons zorgen over moeten maken zeggen ze.. denk dat ik gew een stevig ventje in mijn buik heb..
    half september met verlof.. ik kijk er nu al naar uit.. jullie ook ? En hoeveel weken gaan jullie van tevoren ?

Ik kijk zooooo uit naar die kleine ook.. nu dat de box staat en het kamertje af is enz is het zooooo een andere beleving !
    En wat gaat de tijd snel.. 28 weken alweer..

Enige mindere is dat ik wel echt merk dat een zwangerschap wel een andere dimentie aan mijn relatie geeft.. hebben jullie dat ook of is alles zoals het altijd is geweest ?

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    groei echo gehad alles goed kareltje iets voor op groei p60. ik niet veel aangekomen gelukkig :) buik wel echt voor op groei maar dat zag k ook wel.

voor de lijst
    15 aug. controle
    29 aug. groei echo

Ting86, sabagirl en Newmom1986 vinden dit leuk.
  19. 1548

1548 Niet meer actief

Fijn dat de echo goed was @denanja!

@lijst kan iemand mijn afspraak toevoegen? 3 augustus groeiecho + controle vk THNX!

20. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier een paar goede dagen gehad :) en vandaag ook goede groei echo gehad. 9 augustus weer groei echo en doppler test. Hopelijk blijf ik me even wat fitter voelen, doet een mens goed.

@kleinebeer: fijn dat je heerlijk thuis mag bijkomen. Hopelijk doet het jou en de baby goed!

@1548: klinkt goed om zo vakantie te hebben. Hier ook wel wat nesteldrang. Probeer iedere week weer dingen op mijn to do lijstje af te vinken en wat voor de baby klaar te hebben.hopelijk blijf je zo goed voelen.

@denanja:het zit je niet mee. Rustig aan en hopelijk voel je je snel weer wat fitter. En fijn dat de groei echo goed was!

@ellada: Succes met kaartje etc uitkiezen. Best leuk om te doen :)

@Panter: doe mij ook zo'n man ;) hier blijft juist alles steken op wat man moet regelen en doen. Best frustrerend soms.

@2012mama: sterkte met het dipje. Hopelijk ben je morgen weer wat fitter!

@Ting86: ook voor jou veel sterkte. Hopelijk een eenmalig dipje.

@Kokosnootje: hier soms wel last van maagzuur maar rennies helpen dan wel. En wat leuk een 3d echo! Hier al veel medische echo's dus dit keer geen 3d echo. En knap dat je het werken volhoudt. Hier bij dr 1e wel tot 36 weken 4x9 gewerkt maar nu helaas ziek uitgevallen. En zwangerschap geeft zeker een anderedimentie aan je relatie. Je relatie moet stevig zijn om zwangerschap en de eerste jaren met jonge kinderen te overleven. Het is best pittig allemaal en had vooral ook de gebroken nachten en het slaaptekort onderschat.

Deel Deze Pagina