16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN
    Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

Afsprakenlijstje:

1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo
    2 augustus - Lycos 3d echo
    2 augustus - Ellada - controle vk
    3 augustus - 1548- groei echo + controle vk
    7 augustus - 2012mama - controle vk
    7 augustus - 2012mama - 30 weken groei echo
    9 augustus - Sabagirl - groei echo + dopplertest
    10 augustus - Louloulo - echo
    15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg

15 augustus - Denanja - controle vk
    15 augustus - Lycos intake kraamzorg
    21 augustus - 2012mama - controle vk
    23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh
    29 augustus - Denanje - groei echo

sabagirl vindt dit leuk.
  2. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja voelt je dochter zich al wat beter? En fijn dat de groeiecho goed was! :)

@2012mama ik ben zzp-er dus helaas gaat het niet van m'n normale uren af, maar is het inhalen van inkomsten die ik niet had tijdens m'n drie weken vakantie ;) Fijn dat jij je weer wat beter voelt, hopelijk zet dat door! :D

@Kokosnootje fijn te horen dat het goed met je gaat! Maagzuur heb ik niet tot nauwelijks last van gelukkig. Je relatie verandert inderdaad door een zwangerschap en het krijgen van kinderen, ik merk dat we sinds de geboorte van onze dochter echt bewuster tijd voor elkaar vrij moeten maken. Het uitspreken van het feit dat het niet meer hetzelfde is en ook voorlopig niet meer zal zijn scheelt een hoop, spreek af hoe je toch genoeg tijd samen kan hebben zodat alles niet alleen om de zwangerschap/baby draait.

@sabagirl fijn te horen dat jullie meisje goed is gegroeid! Nog eventjes zo door gaan!

3. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN
    Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

Afsprakenlijstje:

1 augustus - Ting86 - 3d/4d echo
    2 augustus - Lycos 3d echo
    2 augustus - Ellada - controle vk
    3 augustus - 1548- groei echo + controle vk
    7 augustus - 2012mama - controle vk
    7 augustus - 2012mama - 30 weken groei echo
    9 augustus - Sabagirl - groei echo + dopplertest
    10 augustus - Louloulo - echo
    10 augustus - Ting86 - controle vk
    15 augustus - kleinebeer - intake kraamzorg

15 augustus - Denanja - controle vk
    15 augustus - Lycos intake kraamzorg
    21 augustus - 2012mama - controle vk
    23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh
    29 augustus - Denanje - groei echo
    31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg

Ik heb ook ff mijn eigen afspraken erin gezet.

4. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @denanja Fijn dat de groeiecho goed was! :)

@sabagirl Fijn dat je meisje het goed doet en ook dat het met jou wat beter gaat.

@Kokosnootje Leuk om ook weer iets van jou te horen :). En knap dat je nog volledig werkt. Ik zit al tijden voor 100% in de ziektewet, waarbij ik 2x2 uurtjes op arbeidstherapie werk. Dus als ik op de afgesproken dag mij niet goed voel, meld ik me voor die dag af.

@hier Maandag was echt mijn slechtste dag. Dinsdag ging het gelukkig weer makkelijker, maar ik merk dat mijn enthousiasme met alles klaarmaken voordat de babykamer komt, toch iets te ver gaat. Daardoor gisteren erg last van de rechterzijkant van me buik gehad. Is nu weer weg gelukkig :).

5. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hallo dames,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Heel lang niet geschreven maar wel alles mee gelezen. Fijn dat het met de meesten goed gaat. Hier ook nog volledig aan het werk, mijn doel is ook tm 36 weken. Hopelijk gaat dat lukken, tot nu toe geen kwaaltjes en echt nergens last van. Blijkt vandaag alleen me ijzer wat te laag te zijn, maar zelf niets van gemerkt. Ff bloedprikken afwachten en dab kijken of we er wat mee moeten. Helaas moet ik maandag weer aan het werk, dat waren weer 3 weken vakantie.

Voor de dames wie nog vakantie hebben en krijgen, heel veel plezier en geniet ervan.

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Ting86 pas je een beetje op jezelf! Luisteren naar je lijf hè, jammer alleen dat het lijf pas spreekt als je al te ver bent gegaan... ;)

@JongetjeM fijn dat het zo goed gaat! :)

@Hier, gisteren was ik echt bekaf! Vandaag was m'n dochter al om 6.15 aan het roepen dat ze moet plassen, even balen want meestal slaapt ze uit tot minimaal 8.00 maar ja ze is bezig met zindelijk worden dus dan moet je er wat voor over hebben. Op het toilet begon ze vervolgens meteen te vragen of we gingen zwemmen, want dat had ik gisteren gezegd. Helaas snapt een meisje van 2,5 nog niet wat openingstijden zijn en zo heb ik tot 10.00 elke 10 minuten uit moeten leggen dat het zwembad nog niet open was haha! :p Vervolgens heerlijk gezwommen, ze geniet daar zo van en dan smelt ik! Na de lunch weer naar huis en fijn 2 uur kunnen rusten terwijl zij sliep! :) Zometeen lekker op tijd naar bed want morgen werk ik weer van 8.00 tot 23.00, dit weekend zijn we van hot naar her aan het rijden van zaterdagochtend vroeg tot zondagavond laat voor verjaardagen en familiebezoek, maandag eerst werken en daarna nog een nascholing, dinsdag een normale dagdienst en dan er nog een nachtdienst achteraan dus kijk stiekem al uit naar woensdag haha! Nu ik dit zo schrijf ook maar meteen besloten NU naar bed te gaan! ;)
    Oh ja voor ik het vergeet we zijn het eens over de eerste naam van onze zoon! Nu nog een tweede en dan project geboortekaartje ;)

denanja vindt dit leuk.
  7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @denanja hoe gaat het met jullie meisje? Voelt ze zich weer wat beter?

@Kokosnootje maagzuur gelukkig bijna geen last van. Vorige zwangerschappen ook niet...lijkt me erg vervelend
    en ja, relatie is zeker veranderd..al kregen wij nu samen net weer wat meer tijd nu de jongens wat ouder worden. Wel weer wennen straks met een baby denk ik...

@Ting86 herkenbaar hoor die wisselende dagen...en dan ook teveel doen op een goede dag! Kan mezelf dan ook moeilijk inhouden...

@JongetjeM knap dat je nog werkt en dan tot 36 weken...hier helaas ziek thuis, maar kan het ook echt niet meer denk ik. Vast weer even wennen zo na de vakantie..

@ellada..lastig uitleggen he, voor die leeftijd...fijn dat jullie uit de 1e naam zijn! maakt het een stuk makkelijker, vond ik:)
    Heb je al een geboortekaartje op het oog?

Hier vanmiddag uit verveling met de jongens naar het plaatselijke landal park met speeltuin geweest. En al heb ik alleen maar gezeten, merk toch echt dat ik moe ben. Baby ook erg druk in mijn buik.
    Vanavond maar een rustig avondje op de bank...

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2012mama de kinderen hebben het in ieder geval naar hun zin gehad neem ik aan, dus hopelijk zijn zij ook lekker moe zodat jij echt een rustige avond hebt!

@Geboortekaartje nog niets op het oog, wel een idee maar ik vind niks wat precies is wat ik in m'n hoofd heb ;)

@Hier, nog lekker aan het werk. Drukke dag, maar gelukkig is de avonddienst goed te doen. Wel erg moe, dus mag snel 23.00 worden! Ik zat even uit te rekenen, heb de afgelopen 7 dagen 48 uur gewerkt dus op zich niet zo gek... ;)

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hoe is het met iedereen? Leuk weekend gehad?
    Merk hier dat ik veel met de jongens bezig ben..en dat me veel energie kost. Normaal zijn ze natuurlijk overdag op school en dan meer mijn handen vrij...
    Morgen gezellig een dagje samen naar het gevangenismuseum..kijken of ik het lopen een beetje vol houd..

@ellada wanneer mag jij met verlof?

10. 1548

1548 Niet meer actief

He meiden!

Aan het genieten van mijn laatste vakantiedag, ben in een grote speeltuin met de kinderen. Morgen weer werken, heb er nog geen zin in hahah...

Hoe is het met iedereen? We zijn in/ naderen het laatste trimester. Wat gaat het hard!

Donderdag een echo, hopelijk ligt mijn placenta niet meer voor de uitgang..

11. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hier weer in het ziekenhuis vanaf vrijdag. Bloeddruk was te hoog en regelmatig harde buiken. Bleek 1 tot 2 cm ontsluiting te hebben :rolleyes: Balen!
    Tot nu toe af en toe harde buiken die wat regelmatig lijken te zijn, maar na een paar uur zijn ze dan weer weg. Bloeddruk is wel nog hoog (onderdruk rond de 100). Morgen weer een groei echo en ben echt benieuwd of de kleine meid gegroeid is, hoop het wel zou toch wat fijner zijn als ze snel geboren gaat worden.

Als de harde buiken doorzetten en weeën worden, krijg ik geen weeën remmers. Mijn lichaam geeft dan toch aan dat er iets niet goed is en aangezien ik toch echt ziek ben luisteren de artsen daarnaar. Daarbij komen we natuurlijk steeds dichterbij de 30 weken en heeft de baby behoorlijke kansen om dit te doorstaan.

Elke dag dat ze binnen zit is er in ieder geval een!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh jeetje @kleinebeer wat heftig. Hoop dat beeb zo lang mogelijk in je buik kan blijven. Veel sterkte!!

13. 1548

1548 Niet meer actief

Wat een domper dat je weer in het ziekenhuis ligt @kleinebeer.. Heel veel sterkte! Hopelijk blijft kleine meid nog een aantal dagen/ weken zitten.. Dikke knuf

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier even een paar dagen druk geweest en nu helaas weer best last van harde buiken en erg moe. Zucht moet soms gewoon meer rust nemen ;)

@kleinebeer: heftig hoor! Hopelijk blijft de kleine gewoon nog een poosje zitten en iedere dag is er weer 1. Sterkte meid!

@Panter: Hoe is het met jou? Hoe doet de baby het ivm de diabetes?

@1548: geniet van je laatste vakantiedagje. Succes met werken en spannend donderdag!

@jongentjem: fijn hoor tot 36 weken werken. Is me bij 1e zwangerschap ook gelukt. Was toen ook zo goed als kwaaltjes vrij.

@ellada: pfff je werkt veel...knap hoor en wel schattig hoor dat ongeduld van je meisje...zo herkenbaar!

@2012mama: goed gedaan om naar landal te gaan! Hopelijk heeft de avondrust je goed gedaan!

15. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @sabagirl Rustig aan doen meid!

@kleinebeer Wat een heftige situatie. Ik hoop dat je meisje nog ff in je buik mag groeien. Ik duim voor een goeie groeiecho.

@hier Gaat zn gangetje. Vandaag bloed geprikt voor rhesus C en gelijk ook maar voor ijzer en suiker. We hebben ook een rondleiding bij een kdv gehad (op loopafstand, zo fijn). Ik had er echt geen idee van hoe alles gaat, maar ben een stuk wijzer geworden. Nu een nachtje over slapen of het gevoel ook goed is (ik ga er vast over dromen :roflmao:).

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier vorige week bloed geprikt voor rhesus c. Krijg morgen uitslag.

Hier gaat het niet zo goed. Veel last van wisselende suikers en maak me erg zorgen over mogelijke complicaties hierdoor. Ben erg moe...schiet van een hyper in een hypo en weer terug. Constant verandering v hoeveelheid insuline...steeds anders reageren op voeding. Ik word er moedeloos van.

17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @Panter: klinkt heel heftig panter en er is niks wat ze kunnen doen? Zijn er behalve grote baby nog gevolgen voor de baby? Veel sterkte!

@rhesusc: hier vorige week ook geprikt. Hoor volgende week meer maar bij zoon was toen ook alles prima.

@Ting86: fijn dat je een kdv naar tevredenheid hebt kunnen vinden. Hopelijk vannacht fijne dromen erover:)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Er zijn nogal wat mogelijke complicaties mogelijk ja. Bijv verhoogde kans op hellp syndroom, placenta loslating, intra uteriene vruchtdood zijn daar de ergste van.
    En ik maak me daar toch zorgen over... ze proberen met insuline de hypers te onderdrukken maar schiet steeds in een hypo. Doen ze de insuline daardoor weer naar beneden, dan reageer ik ineens weer heel hevig op mijn eten waardoor ik weer in een hyper schiet.

Ze denken dat de pijn van mijn bekken ook deels de hypers mede veroorzaakt, want een dag met weinig pijn is een dag met redelijke suikers. Maar kan moeilijk aan de pijnstillers. Het is lastig en ik word er doodmoe van.

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wat enorm heftig panter!!! Wat een stress en zorgen. Ik hoop dat ze jou en de baby goed in de gaten blijven houden en dat het gewoon goed mag blijven gaan. Nogmaals heel veel sterkte.

20. 1548

1548 Niet meer actief

@Panter wat heftig dat het zo blijft schommelen... Is er een bepaald protocol dat ze volgen in het ziekenhuis (strengere controle/ andere medicatie)? Niet tof om de laatste weken zo door te maken.. Rustig aan! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina