Je hebt ook al een aantal heftige gebeurtenissen meegemaakt zie ik, dan zullen die eerste weken denk ik nog wel extra spannend zijn? Ik heb een zoontje van 2, een heerlijk ding!
Ja, het is alle keren vroeg misgegaan dus ik ben blij als ik de 7 weken ben gepasseerd. Leuke leeftijd! Ben benieuwd in hoeverre hij bewust een zwangerschap kan meemaken. Mijn dochter was 17 maanden toen mijn zoontje werd geboren dus zij heeft er niets van meegekregen. Nu zijn ze 5 en 6,5 jaar, ben benieuwd hoe hun het gaan ervaren.
Welkom klavertjevier . 1548 .. ze lopen inderdaad op dus ga er vanuit dat het goed zit . Mijn NOD is ook pas zaterdag . Ja het was zeker even schrikken . Een 3e kindje was altijd wel een wens . Vandaar dat het erg welkom is .ik gebruikte geen anticonceptie omdat ik daar erg ziek van wordt. Ik rekende altijd uit wanneer m'n eisprong waa en ik lette altijd op lichamelijke signalen . Mijn cyclus is standaard 28 dagen .. dus kon bijna niet mis gaan zou je denken . Heftig he een miskraam . Hoop voor je dat alles goed zit en dat je straks een positieve echo hebt .
Dank je wel Eetje. Zelfde woonplaats zie ik, grappig . Wat een mooie verrassing voor jullie en wat fijn dat het kindje zo gewenst en welkom is! Ik zal voor je duimen dat je deze keer de 7 weken ver ver voorbij komt 1548
Mag ik me ook aansluiten? Vandaag nod. Al 3 dagen positief getest. 9de zwangerschap voor eerste kindje. Superspannend dus...hopelijk gaat het deze keer wel goed. Uitgerekend 19 oktober.
Hihi grappig klavertjevier . Als alles goed blijft gaan liggen we straks naast elkaar te puffen in het geboortehuis !! Erg voorbarig hahaha maar je weet nooit . Eerst deze periode maar eens door komen Welkom panter , en gefeliciteerd ! Jeetje heftig zeg dat het zo vaak mis is gegaan . Hoop met je mee dat het deze keer lekker blijft zitten
Ik reageer vanavond ff goed, zit nu bij m'n moeder die 't nog niet weet..... Maar jeeeeeeehhhhh panter, wat ben ik blij om jou hier te zien en wat ga ik keihard voor je duimen!!!!!!
Thanks! Het wordt weer superspannend maar ik geniet maar zolang het duurt. Het moet een keer goed gaan. Vorige zwangerschap ging ook goed, tot het hartje stopte. Maar lijf accepteerde nu eindelijk eens een zwangerschap. Hopelijk draag ik dit uit, we gaan ervoor! (Lijf weet nu hoe het moet)
sow ben ik weer. 1548 ik heb ook al duidelijk kwaaltjes., niet verwacht maar ben veel misselijk en rommelende darmen verder niks. panter en 1548 hoop zo dat t goed gaat bij jullie!!! ik ga morgen de kliniek en vk bellen voor echo
Zo weer thuis...... De eerste weken zijn zoooo spannend!!! Wij hebben een dochtertje van bijna 2,5. Over haar hebben we 5 jaar gedaan (ken panter ook nog van een ander forum waar we toen samen in een ivf/icsi club zaten 😉. Uiteindelijk bleek ik wel zelf zwanger te kunnen worden, maar ging het 5x tussen de 7 en 8 weken mis. Toen bloedverdunners gekregen en werd ons meisje geboren. Afgelopen december een miskraam gehad met 5,5 weken. En nu dus weer zwanger!!!! Mijn eerste echo krijg ik met 6 weken, zodat ik meteen met spuiten kan beginnen.... Dus over 2 weken heb ik m'n eerste echo al gehad 🙈
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober 17 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afsprakenlijstje: ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
We zijn wel een lekker groepje qua voorgeschiedenis, Maar nu gaan we allemaal voor plakkers . Slapen jullie ook slecht? Dit is de 5e ochtend op een rij dat ik tussen 05.30 en 06.00 uur beneden ben. Verder heb ik nergens last van.. Wanneer heb je de echo Sterrenmama?
haha ja 1548 ik ben ook wakker nu. afgelopen dagen na de nachtdienst maar 4 uir en andere dag 2.5u geslapen dus had verwacht nu lang te slapen whawha ik voel mn buik wel, dat er iets gebeurt. overdag wat misselijk maar verder nergens last van. hoop dat 25weken spugen me dit keer bespaard blijven. zijn idd een lekker voorgeschiedenis groepje haha hoop idd op allemaal een plakbeeb!! jeuj over 1.5u kan ik bellen voor eerste echo, zal rond 7 weken zijn bij fe kliniek. ga dan ook maar eens mn banner aanpassen
Goedemorgen vroege vogel ! Jij hebt helemaal amper slaap gehad de afgelopen nachten. Ik slaap denk ik een uurtje of 5-6. De kinderen hebben studiedag vandaag dus we kunnen lekker lang luieren.. Pffoe, 25 weken lang? Dat lijkt me slopend! Hopelijk heb je er dit keer geen/ minder last van. Hihi, leuk om daarvoor te bellen he! Hopelijk zien we allemaal rond de 7 weken kleine koffieboontjes . En daarna vertel ik het meteen aan de kinderen, zo benieuwd naar hun reactie.
ja was ook slopen vooral met vroege diensten waarbij ik om 5.15 op moet... dus toen op een gegeven moment 2 maanden alleen maar late gedraait. positieve was wel dat ik 8 kilo afgevallen ben toen ik totaal haha oww leuk ja om t aan je kindjes te vertellen!! die snappen t haha die van ons niet . wij vertellen t na de eerste echo aan familie en waarsxchijnlijk over 2 weken aan mn schoonmoeder (die komt dan oppassen en woont ver weg) die kan het niet waarderen als ze het samen met oma (haar moeder dus) tegelijk zal weten dus die vertellen we t eerder. gaan 17 maart weekendje weg met die familie waar we ook nog eens onze verjaardagen vieren dus denk dat dat een taart met de echo foto erop word
edit: familie bedoel ik de gezinnen mee (en opa en oma van mn vrouw dr kant). tantes neejes en nichtjes op familieweekend met pasen ben dan 13w
ja Heb gebeld. 6 maart eerste eCHo en 13 maart intake Vk. (sorry sommige letters doen Het alleen als Hoofdletter )
Ik slaap juist als een blok...kan de hele dag wel slapen. Hebben jullie ook krampjes in de onderrug? Heb het al 6 dagen...lijkt op ongikrampen maar er komt geen bloed. Ben zó onzeker pfff. Hadden we eerste echo maar gehad. Ga straks zh bellen of ik met 6 weken mag komen voor echo.