Super leuk Eetje! 3 plus maakt het echt! Espoir sterkte! Sterrenmama, oh nee wat een dag en wat veel geld, au dat is echt balen! Panter slaap lekker!
Ahh panter; dan nu lekker slapen! Ik werk ook in de zorg, maar dan met slaapdiensten, dus mag gelukkig wel slapen tussendoor! Eetje; wat super lief van je vriendin! Hier ook een vriendin die al meer dan 2,5 jaar bezig is voor een eerste kindje. Zie er zo tegenop om haar dit over een tijdje te vertellen. Ik weet nu al dat ze ontzettend blij voor me is, maar haar verdriet doet me pijn! Espoir; huh? Aurin; beterschap met je dochter! Hier zojuist nog een test gedaan, 11 DPO
Mooie test hoor lycos !! Ja sneu he. Zij kan geen kinderen krijgen , haar ex is daarom een aantal jaren geleden bij haar vandaan gegaan . Vond het ook spannend om te vertellen ,ik weet wat een verdriet ze heeft , maar wist ook dat ze heel enthousiast zou zijn .
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Marielle31 - .. jaar - 3e kindje 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - marielle31 - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo Was iets niet goed gegaan met toevoegen Medinilla.
Lycos welkom en gefeliciteerd, mooie test hoor voor zo'n vroege test! Espoir sterkte... en hopelijk mag je snel weer in een bevallingslijst mee schrijven! Eetje mooie test zeg! Eigenlijk zou ik ook wel een 3+ willen zien, maar ik ben bang dat de indicatie dan niet klopt en we dan helemaal in de stress zijn... Sterrenmama wat balen van de boete... 220 was wel een hele zware voet of niet? Marielle31, hoe is het bij jou?
poeh sterrenmama dat is echt niet tof!! espoir balen eetje mooie test!! ik wil maandag de laatste clear blue doen om ook een mooie 3+ te zien. (eerste ochtend samen wakker worden weer). weekendje parijs gekrgen van mn vrouw 31 maart gaan we dus ben op mn werk lekker hotelletje aan t uitzoeken. panter poeh drukke nacht dus. hopelijk kan je nu lekker slapen.
Espoir.... Sterkte meis!!!!! Klavertje: een neerwaartse kracht van 76km waar ik 50 mocht... Moet er wel bij zeggen dat het daar idioot is dat je er 50 moet.... Is een stuk waar helemaal geen voetganger of fietsers mogen komen.... Meer een provinciale weg zeg maar..... Is dus een stuk waar altijd door bijna iedereen te hard wordt gereden.
Ahh echt balen... En ze gaan altijd juist op dat soort plekken staan! Snel vergeten maar dan... Ik zie dat je gewoon over 5 dagen al je echo hebt!! Spannend zeg, de eerste van de club. Voor mij duurt het nog 2 weken, de dagen kruipen echt voorbij...
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn
Ons lijstje is nog een beetje leeg, dus als er nog meelezers zijn die twijfelen om zich aan te melden; gewoon doen!!
Wat sneu nou Mariëlle . Hoop dat het snel voor jullie zo mag zijn. Sterkte !! Ja aardig lege lijst .. ben benieuwd of er zich nog meiden melden .
Ja inderdaad! Misschien komt het nog.. lezen ze eerst alleen mee Ik heb me vandaag aangemeld bij de VK. Helaas is er op vrijdag geen spreekuur dus ze bellen me als het goed is maandag om een afspraak te maken! Ik ben zo benieuwd. Ik heb het gevoel dat het er twee zijn.. Waarom weet ik niet.. Maar ik krijg het er spaansbenauwd van
Hihi jij ook lycos ? Ik heb hetzelfde gevoel hahaha 🙈 Ik testte een 8 dagen voor NOD al positief , dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het gevoel kan onderbouwen hahaha. We wachten maar af . Krijg jij een echo bij de VK ? Ik voel me wel oke . Wel veel krampen , geen pijn en s avonds zet m'n buik op. Had ik bij de vorige ook last van . Verder soms moe en gevoelige borsten . Jullie ?