16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Idgz

Idgz Lid

23 mrt 2017
    58
    11
    8
    Oh oh schaam me diep hier al in tijden niet gereageerd wel mee gelezen. Op Facebook wat meer actief.

Wat balen zeg van al jullie klachten . Sorry is zoveel om op alles nog te reageren. Maar ga het vanaf nu weer proberen bij te houden.

Eigelijk loopt hier alles op rolletjes hoe rot ik mezelf ook voel doet de kleine het super goed en mijn gezondheid ook. Al 1 suikertest gehad en die was helemaal goed. 24 augustus een groei echo dus ben heel benieuwd.

2. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter dan maar wat meer liggen, alles om je je zo goed mogelijk te voelen toch?! Ik ben stiekem heel benieuwd naar je buik als je het hebt over topzwaar hihi! ;)

@2012mama fijn dat je je weer wat beter voelt! Is ook wel pittig met al twee kids die ook veel aandacht vragen! Onze dochter is 2,5 en ik vind dat soms al pittig op m'n vrije dagen! En ik hoef m'n huishouden niet eens te doen, want daar hebben we gelukkig iemand voor! :)
    Als ik het zo optel voelt het verlof inderdaad al in zicht, maar zijn nog wel 5 weken hoor! ;)

@denanja je lijf moet je wel hebben hè! Sterkte ermee, hopelijk reageren ze goed op je werk en gaat het straks wat beter als je dat er niet meer bij hebt. Heerlijk genieten hè die kleintjes! Onze dochter is overdag nu zindelijk op een enkel ongelukje na, het middagslaapje gaat ook al goed maar de nacht durf ik nog niet aan zonder luier hoewel ze regelmatig droog wakker wordt of 's nachts roept 'mama ikke plassen'. Ook weer zo'n stap! Het leuke is dat ze ook echt trots op zichzelf is!

@Hier, vanochtend weer lekker gezwommen en daar ook geluncht. M'n meisje heeft heerlijk genoten en dat was lekker ontspannen voor mij! Alleen één afrader, ga niet meer met je zwangere lijf en een peuter van de grote snelle glijbaan... :Stuur M'n dochter nu in dromenland en ik lig ook even lekker onderuit op de bank, precies wat ik nodig heb! :D

3. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Idgz fijn dat alles op rolletjes loopt, maar hoezo 'hoe rot ik mezelf ook voel'?

4. Idgz

Idgz Lid

23 mrt 2017
    58
    11
    8
    Ben heel moe en misselijk kan bijna heel de dag slapen en de misselijkheid is ook weer hevig terug.

5. 1548

1548 Niet meer actief

@vrouwvan Nummer 8 hahah, ik denk dat er heel wat mannen zijn die zo'n opmerking maken.. Zo zei mijn man na de 1e bevalling (waar ik was ingeknipt) "zoooo, het leek wel een opengereten mol".. Fijn schat, heel fijn om te horen :D:D..

@ellada Jij kan ook al aftellen met jouw diensten, fijn he! Op zich voel ik de kleine overdag niet veel maar dat komt denk ik omdat ik continue in de weer ben maar in de avond is het normaal gesproken feest. Gelukkig voel ik de kleine nu weer goed bewegen..

@2012mama Balen dat jullie allemaal last hebben van krentenbaard, hopelijk slaat de kuur gauw aan! Rustig aan vandaag en veel plezier op de verjaardag.

@Idgz Geen probleem, de een kletst meer dan de ander.. Fijn dat alles goed gaat met de kleine maar balen dat jij je niet zo lekker voelt. Al een tijd last van of is het pas weer met het laatste trimester gekomen?

Hier bijna klaar met werken voor vandaag. Morgen weer een hele dag en dan heb ik weekend. Nog 1 weekje werken en dan begint mijn vakantie (weer) :D.

vrouwvan vindt dit leuk.
  6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Idgz wat naar! Die vermoeidheid herken ik wel, maar kan ik als ik geen extra diensten naast m'n dagwerkzaamheden heb en op tijd naar bed ga redelijk beteugelen... Maar misselijkheid ken ik gelukkig helemaal amper... Wat vervelend dat jij het bij deze termijn nog/weer hebt! Kun je er iets voor nemen zodat het minder is?

@1548 ja vooral het aftellen van die ANW-diensten is fijn, de normale dagdiensten vind ik ook wel gewoon fijn om te doen... Ik word denk ik namelijk heel lui als m'n verlof straks begint haha!
    Als ik overdag druk ben voel ik de kleine ook wat minder, af en toe is hij er ineens, maar 's avonds inderdaad net een kermis in m'n buik haha!
    Alvast een fijne vakantie! Gaan jullie nog weg?

@Hier, net heerlijk een klein uurtje liggen slapen, de kleine meid slaapt na 2 uur nog steeds, echt even genieten dus!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zal vanavond ff foto maken van mn buik @ellada :)

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Idgz wat naar dat de misselijkheid er nog steeds is en erger word. Das niet makkelijk om zo zwanger te zijn.

Kijken of het lukt de foto van mn buik te uploaden. Op foto lijkt ie toch kleiner dan ie echt is ... 20170810_164357-1.jpg

1548, vrouwvan en Newmom1986 vinden dit leuk.
  9. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Prachtig @Panter !!! :D

Die van mij is nog een stuk kleiner, wel net een eerste streepje striae ontdekt, ben er gewoon een beetje verdrietig van! :( Stom dat ik ervan uit ging dat gezien ik er geen last van had bij m'n eerste zwangerschap het me nu ook wel bespaard zou blijven... Ik weet het onbenullig iets om over te zeuren, maar toch... Hopelijk blijft het bij dit ene streepje!

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier nog geen striae. Het voordeel van op oma leeftijd een baby ye krijgen....slappe rekbare huid op mn 38ste :)

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter leeftijd maakt blijkbaar niet zo veel uit, want ben nu toch echt al 2 jaar ouder en een stuk slappere huid dan bij m'n eerste... Bovendien ben ik toen veel dikker geweest dan dat ik nu pas ben... Ben bang dat striae z'n eigen plan trekt haha!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou hoop toch echt dat tijgerstrepen me bespaard blijven! Maar het kan er zelfs de laatste dag nog inspringen heb ik gehoord.

Hier vandaag blij gemaakt met een tas vol prachtige positiekleding. Zit als gegoten, werd er erg blij van ! :D

denanja vindt dit leuk.
  13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter wat een mooie buik!! hij is idd wel groter dan gemiddeld. al doe ik niet super veel van je onder haha maar mijn buik loopt "ook' voor dusja.

@ellada helaas hier ook striea :( vandaag nog naar zitten kijken in de spiegel, werd er ook beetje verdrietig van al weet ik dat het voor een goed doel is. bij mn dochter 1 streep gehad van paar cm. nu een super grote erbij met aftakkingen!!! echt niet mooi!!!
    wat fijn dat je dochtertje even geslapen heeft en jij ook even kon rusten. lekker he samen zwemmen en dat ze dan zo genieten.
    ons meisje was vandaag weer super lief! kan dan idd echt genieten van dr! al heb ik dr maar een halve dag gezien, hoorde net van mn vrouw dat ze helemaal niet heeft geslapen overdag! t weekend ook al 2 dagen niet geslapen overdag! ze denkt dat ze al 4 is ofzo...
    wat knap dat jullie dochtertje zindelijk is! kijk uit naar die periode whawha al duurt dat nog een jaar ofzo.

vanmiddag mn dienstindeler gebeld en die ging t regelen dat ik niet meer kon na deze week hij deed helemaal niet moeilijk. mn teamleider net tussen geklets door ineens, denise het was toch helemaal niet de bedoeling om nu al te gaan... nee klopt maar heb teveel last... dan gaat het snel ineens. maar heb ook gezegd dat ik nog weleens langs kom.
    de rit hierheen heeft me niet goed gegaan super last van mn bekken :( ben dus blij als ik straks op bed lig. nog 2 uurtjes werken.

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Gister een leuke dag met zoon gehad. Echt fijn om weer wat goede dagen te hebben. Morgen gaan we waarschijnlijk voor een andere auto voor mij kijken, iets meer gezinsauto :)

@1548: lekker vooruitzicht bijna weer vakantie!

@Panter: mooie buik!

@igdz: dat klinkt wel erg zwaar om je zo te voelen. Sterkte.

@ellada: hihi van de glijbaan gaan.. dat durf ik echt niet met mijn bekken. Hier ook een zindelijke peuter. Alleen snachts slaapt ie te diep om het door te hebben. En lekker om 2 uur smiddags te slapen. Dat mis ik wel want daar trapt ie absoluut niet in.

@denanja: goed gedaan qua werk. Richt je maar lekker op je werk en je gezin! Dat kost voldoende energie!

@straie: geen last van. In 1e zwangerschap gelukkig ook niet. Voordeel van niet zo'n grote buik denk ik. Had laatst foto van 3 jaar geleden en nu en buik is precies even groot als bij 1e zwangerschap:)

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ldgz Fijn dat het goed gaat naar omstandigheden. Wel vervelend die misselijkheid, weer een groeiecho!

@ellada, heerlijk he, even rust pakken. Heb ik iedere keer ook echt even nodig.
    Balen van de striae...ook al weet je dat het kan, je hoopt er toch niet op! Hopelijk blijft het hierbij.
    Denk ook niet dat leeftijd ermee te maken heeft..eerste zwangerschap was ik 24 en 2e 27 en niets opgelopen...nu ook nog niet, hopelijk blijft dit zo.

@1548 heerlijk, aftellen voor de vakantie. Gaan jullie nog weg?

@Panter, inderdaad een mooie volle buik. Gelukkig nog geen striae. Ik had beide vorige zwangerschappen ook een behoorlijke buik, maar geen striae opgelopen..nu ook nog niet...hopelijk blijft dit zo..

@denanja. ben je je werkdag doorgekomen? Fijn dat je het voor komende week hebt geregeld! Nu lekker aan jezelf, de kleine en je gezin denken, en zorgen dat je zo fit mogelijk de bevalling in gaat...

Hier een goede nachtrust gehad..lekker doorgeslapen :) Merk dat me dat echt goed doet. Straks de jongens naar oma brengen, gaan daar een nachtje logeren. Ik dus even genieten van de rust :)

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

Uitgerekend:

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

GEBOREN:
    4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d)

Afsprakenlijstje:

14 augustus - Newmom controle vk
    15 augustus - Denanja - controle vk
    15 augustus - Lycos intake kraamzorg
    16 augustus - 1548 - controle vk
    16 augustus - Ellada - controle vk
    21 augustus - Newmom - groeiecho
    21 augustus - 2012mama - controle vk
    21 augustus - 1548 - groei + liggingsecho
    23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh
    23 augustus - Sabagirl - groeiecho + doppler
    24 augustus - ldgz - groeiecho
    29 augustus - Denanja - groei echo
    31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg
    4 september - 2012mama - intake gyneacoloog
    4 september - 2012mama - controle vk
    5 september - Sabagirl - groeiecho + dopller
    18 september - 2012mama - controle vk
    20 september - Sabagirl - groeiecho + doppler
    4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler

@Ting86 en @Louloulo hoe waren de controle en de echo?

17. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

We gaan niet weg, mijn man begint volgende week bij zijn nieuwe werkgever. Daarnaast willen we de badkamer nog wat opknappen en moet er nog een "nieuwe" auto worden aangeschaft. Ga nog wel dagjes weg met de kinderen en dan begint de school alweer :eek:..

@Striae Ik heb strepen genoeg helaas.. Bij mijn dochter schoten ze erin tijdens de bevalling :cry:.. Heb nu nog geen nieuwe strepen kunnen ontdekken maar de strepen die ik had zijn weer paars gekleurd ipv wit..

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @2012mama Controle was goed. Heb de uitslag van me bloed ook terug gekregen. Ijzer en suiker waren perfect en ik maak gelukkig geen antistoffen aan (ik ben rhesus C negatief).

@striae Heb ik gelukkig (nog) geen last van. Wel wat gesprongen adertjes op de zijkant van me buik.

@Panter Mooi buikje hoor! En ik las dat je je suiker nu beter onder controle hebt. Wat fijn!

Ik heb de laatste tijd behoorlijk last van zwangerschapsdementie. Soms voel ik me echt dom. Mn man vind het juist grappig... Hierdoor vind ik het moeilijk om op alles en iedereen te reageren. Sorry daarvoor!

Voor de lijst: 22 augustus heb ik weer een controle bij de vk.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @2012mama ik heb een hel van een dienst gehad. oke ik overdrijf haha maar de auto rit was hel. zo'n pijn!! en die pijn heb ik dus de hele avond gehad en toen moest ik weer naar huis.... weer zo'n pijn, mn voet ging er zelfs van tintelen pff vanacht ook daardoor liggen draaien. weet dat t beter is zondag af te zeggen maar ga echt zelf. neem wel de andere auto met cruise control dat zal al veel schelen denk/hoop ik. vandaag nog erg veel last ervan dus vanmorgen even nieuwe collectie z8 gekocht en nu op de bank. vrouw gaat vanmiddag fietsen met dochtertje kan ik even in bad :) hopelijk verlicht dat.

@1548 toch ook lekker dagjes weg :) ook nog plannen voor de badkamer... mag je wel opshieten of is t niet erg om te doen als de baby er is??

@sabagirl veel plezier met nieuwe auto zoeken :)

vandaag 30 weken jeuuj

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Ting86 fijn dat alles goed was! Die dementie herken ik...erg irritant he..

@1548 leuke dagjes uit is ook leuk. Hier ook niet weg geweest, en ben er eerlijk gezegd wel blij..vind het prima zo thuis/

@denanja Wat vervelend die pijn! Snap wel dat je zondag nog heen wilt gaan.
    Hopelijk verlicht het bad! Even lekker ontspannen.
    Hier ook al even rondgeneusd in de nieuwe collectie van z8.

Hier jongens net weggebracht...genoeg te doen in huis maar nu eerst even lekker lui op de bank genieten van de rust :)

Deel Deze Pagina