@denanja, rustig aan! De verloskundige kan dat echt wel goed inschatten. Klinkt al zo ver hè liggingsecho ingepland Wow @1548, nog 13 km fietsen. Is toch wel een flink stuk. Ik ben niet zo'n fietser haha, dus ik weet niet of ik het zou redden! Wel goed als je zo nog in beweging kunt blijven als lopen niet meer lukt. @ellada, fijn dat je een beetje uitgerust bent, maar een buikwandbreuk? Wat houdt dat in? Dat klinkt vrij heftig. Klinkt ook niet lekker van die verrekte spier tijdens het neus snuiten?! Veel succes en plezier bij de VK! @2012mama, wat heerlijk dat jullie nog zulk mooi weer hadden gister. Vandaag is het ook weer zo prachtig hier! (omgeving Rotterdam) Ik had dus een dagje duinrell op het programma staan.. Haha dat was een drama! Het regende, regende, regende, regende... Etc. Echt super jammer. De kids hebben wel even kunnen spelen hoor, maar mijn zoontje is toch nog te jong voor de échte attracties. Ik was ook echt helemaal kapot, voelde zo vaak een ontzettende druk op mijn "punani". Hij ligt ook al met zijn koppie naar beneden. EN zooooo veel harde buiken, in de avond op de bank ook vrij pijnlijke met bandenpijn erbij. Overduidelijk een teken dat het té veel was! Vandaag een dagje werken, is opzich wel rustiger voor mijn lichaam dan het rondzeulen met mijn peuter. Al is hij echt zoo lief en heel goed te handelen. @kleinebeer, zo fijn die goede berichten van jouw kant! Lekker je ding doen! Fijne dag allemaal dames!
@2012mama geniet van je dag! @Newmom1986 wat jammer dat de dag zo tegen viel en dat je lijf dan ook nog protesteerde! Vandaag maar even lekker bijkomen op je werk Ik vind het soms ook rustiger op m'n werk dan thuis met m'n dochter haha! Een buikwandbreuk is een uitstulping van het buikvlies door een zwakke plek/gaatje in de buik, zo'n zwakke plek kan ontstaan door het uitrekken van de buik. Vanochtend thuis was de pijn zo heftig dat ik er niks aan kon verdragen, was even bang voor een beklemming maar gelukkig is het wel weer wat afgezakt na even lekker op m'n rug te hebben gelegen maar blijft bij aanraken gevoelig. Die plek van het snuiten is weer weg gelukkig, één pijnlijke plek is genoeg
Zo daar ben ik weer. Zoon op kdv en ik heb even bijgeslapen. Ik had het echt even nodig, maandag iets teveel gedaan en gister was zoon door zijn verkoudheid niet te genieten dus dat was een hele lange vermoeiende dag. Maar nu voel ik me weer iets beter. Straks nog even poetsen en netflix. Mijn buik heeft afgelopen week trouwens echt een groeispurt gehad :O @Medinilla kleine nog heerlijk in stuit dus. Wel vervelend dat gepor in je ribben. Dit zijn volgens mij de zwaarste weken, zodra ze gaan indalen komt er weer meer ruimte @ellada: zo herkenbaar dat niemand plaats maakt, 3 jaar geleden zwanger van mijn zoon ging ik met bus naar het werk en echt niemand die dan even opstaat in de spits. Ik was toen 34/35 weken zwanger en maar heen en weer schudden in de bus. Vreselijk! En ik kon het niet laten qua babywas... wil mijn to do lijst graag afwerken haha En wat knap dat je het werken zo vol houdt. Doe ik je echt niet na. Succes bij de vk en rustig aan want klinkt heftig van je buik! @Newmom1986: pff zwaar dagje in duinrell dus. Balen van de regen ook! Hopelijk nu maar weer wat uitrusten en een dag thuis met een peuter kan heel zwaar zijn. Hier gister ook zo'n loodzware dag gehad. Hoop echt dat hij zich morgen weer beter voelt en het een stuk gezelliger is in huis. @2012mama: hebben de jongens nog 1 of 2 weken vakantie? Wel fijn dat je straks de laatste weken weer wat meer rust en tijd voor jezelf hebt. Hier nog 1 of 2 zware weken omdat man nu fulltime werkt om dagen te compenseren maar vanaf begin september gaat hij weer 4 dagen werken dus dan heb ik ook een dagje extra rust en hebben we een extra dagje tijd als gezin. Kijk er echt al naar uit Veel plezier vandaag! @1548: 13 km fietsen, wow! Laatste keer dat ik langer dan 15 minuten op de fiets zat kwam ik er kreupel vanaf Korte stukjes gaan wel goed gelukkig dus fiets nu meer dan dat ik wandel. @Panter: ik had al gehoord over de kinkhoest vaccinatie maar nooit wat concreet over gehoord. Goed dat je je laat vaccineren Ben hier sowieso wel heel benieuwd hoe het gaat met een kind op kdv en een jonge baby in huis. Afgelopen 2 winters waren de virussen niet meer op 1 hand te tellen dus ik vrees voor de baby en mijn eigen weerstand. En wat fijn dat je uitleg krijgt over pijnbestrijding. @denanja: haha wat kunnen huisdieren soms apart reageren op zwangerschap. Hier een kat die constant op schoot wil liggen en baby dan maar schoppen. En rustig aan jij, de baby is het allerbelangrijkste dus geniet van netflix. (ik ben het steeds meer aan het waarderen haha) @kleinebeer: geweldig hoe je meisje het doet en hoe jij je staande houdt. Vanuit hier ook nogmaals een dikke knuffel! Fijne dag iedereen!
Hoi! @Panter Fijn dat de controle goed was. Hoe gaat het met je suiker? @denanja Vandaag wat minder last van je bekken? Goed dat je bent gestopt met werken, nog 1 x op en neer en dan kan je genieten van je verlof. @kleinebeer Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kleine meid! @ellada Veel succes/ plezier bij de vk! Ik ben om 18.30 uur aan de beurt. @2012mama Geniet van je relaxte dag! @Newmom1986 Balen dat je slecht weer had in Duinrell, ook nog gezwommen? Lopen is hier bijna niet meer te doen, de kinderen willen heel graag naar Drievliet en Linnaeushof maar dat kan ik niet meer . De schade volgende zomer maar dubbel en dwars met ze inhalen. @sabagirl Lekker even bijgeslapen, doet een mens goed .. @Hier Gaat zijn gangetje, ben aan het werk vandaag. Vandaag en morgen werken en dan heb ik weer 2 weken rust. Vanavond naar de verloskundige, ben benieuwd.. Maandag de echo, hopelijk is alles goed.. Zal de lijst even omhoog halen.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) Afsprakenlijstje: 16 augustus - 1548 - controle vk 16 augustus - Ellada - controle vk 21 augustus - Newmom - groeiecho 21 augustus - 2012mama - controle vk 21 augustus - 1548 - groei + liggingsecho 22 augustus - Ting86 - contrile vk 23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh 23 augustus - Sabagirl - groeiecho + doppler 24 augustus - ldgz - groeiecho 29 augustus - Denanja - groei echo 31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg 4 september - 2012mama - intake gyneacoloog 4 september - 2012mama - controle vk 5 september - Sabagirl - groeiecho + dopller 14 september - Denanja - liggingsecho + bevalplan 18 september - 2012mama - controle vk 20 september - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
Jeetje wat heftig die pijn!! Kan je er niks tegen doen?? Hoop dat het snel beter wordt!! @1548, nee niet gezwommen. Stond al een suuuper lange rij, omdat het regende natuurlijk. En ik zag het ook niet zitten met mijn peuter en die dikke buik in zo'n warm en druk zwembad haha. Gelukkig hou ik het lopen nog wel vol, maar ik merk wel dat ik te veel over mijn grenzen heen ga. Moet echt beter oppassen. Zeker met de twee reisjes die nog op de planning staan Inderdaad volgend jaar maar lekker inhalen met de kids! Woon je ook in omgeving Rotterdam? Plaswijckpark is ook erg leuk!! (Voor volgend jaar dan haha) Ik zie dat we aanstaande maandag allebei groeiecho hebben. Ik ben ook zo benieuwd. Super spannend. Hoe laat mag jij? Ik pas 16.30 uur.. @sabagirl, wat fijn dat je echt even bijkomt de laatste tijd. Aan je posts te lezen ben je écht meer aan het genieten. Top!
sow ik zit in een snikheet zwembad jullie berichtjes te lezen maar ga straks als onze kleine op bed ligt reageren nu genieten van mn dochtertje met babyzwemmen ofja peuterzwemmen inmiddels
@1548: heerlijk weer bijna 2 weken vrij. Lekker vooruitzicht! Hopelijk was de vk controle goed. @Newmom1986: klopt helemaal. Ben uit een diep dal gekomen maar door niet meer te werken voel ik me langzaam steeds beter en kan ik weer van mijn zoon genieten en ook meer leuke dingen met hem ondernemen. Voel me echt een fijnere mama nu en ik hoop dat ik dit gevoel nog wat weken mag vast houden moet alleen niet vergeten te rusten en te slapen want dan gaat het weer mis. @denanja: sterkte in het zwembad! Wel lekker zo samen zwemmen
@sabagirl fijn dat je even hebt kunnen bijslapen! Ik hoop dat je zoon snel weer helemaal fit is, scheelt toch een hoop hè! Haha ik snap het wel hoor van je wasjes, als ik me liet gaan was alles ook gewassen en gestreken, stond de box al en de kinderwagen Mijn man werkt ook 4 dagen, dat lijkt me heerlijk straks tijdens m'n verlof dat we een dagje extra met z'n drietjes en daarna met z'n viertjes zijn! Die virussen daar kijk ik ook tegen op, gelukkig is de eerste winter van de kleine voor een groot deel gedekt door mijn verlof, hopelijk is hij daarna al wat sterker zodat ie als ik weer moet werken niet continu aan het snotteren is. @1548 hoe was je controle? Minder dat je geen leuke dingen meer kan doen doordat je lijf zo tegenwerkt! Volgend jaar inderdaad maar inhalen! Of straks als je man ook vrij is met een rolstoeltje erop uit? aul @Newmom1986 plat liggen helpt tegen de pijn, dan zakt het bobbeltje boven m'n navel terug en is het hooguit bij flinke druk nog gevoelig maar in de loop van de dag/nacht als ik lang rechtop ben dan stulpt het dus wat uit waardoor het meer pijn doet. Vanochtend zat het denk ik echt even klem waardoor het echt veel pijn deed. Ik heb vanmiddag ook geleerd dat zwaar tillen het meteen erger maakt, dus dochterlief moet vanaf nu eraan geloven dat ik haar niet mee even optillen, zal wel even wennen zijn. @denanja heerlijk genieten dat zwemmen hè, ik denk dat wij morgen weer gaan! @Hier, naast wat ik hierboven al vertelde vanmiddag controle bij de verloskundige gehad. Ik had deze keer een hele lieve, die uitgebreid met de echo heeft gekeken om me toch nog een leuke dag te bezorgen! Eindelijk dacht ik dus ook de bevestiging te krijgen dat we een zoon krijgen, maar helaas hij lag heerlijk te slapen met z'n bovenbeentjes stijf tegen elkaar aan Ze dacht in het begin heel even een balzakje te zien, maar ze zei op basis hiervan durf ik geen zekerheid te geven... Wel echt weer even genieten om hem weer te zien hoor, en ze nam echt de tijd dus dat alleen al gaf een fijn gevoel! Mijn laatste afspraken bij de verloskundige zijn nu gepland voor 7-9 (controle) en 19-9 (liggingsecho), ook de verwijzing naar de gyn is geregeld dus als het goed is krijg ik daar morgen de datum voor! De verloskundige die ik vandaag had gaf ook eindelijk, in tegenstelling tot die bij één van m'n eerste controles, aan dat ik in principe straks de keuze krijg voor keizersnede of niet... Echt een fijn mens! Helaas zie ik haar niet meer.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) Afsprakenlijstje: 21 augustus - Newmom - groeiecho 21 augustus - 2012mama - controle vk 21 augustus - 1548 - groei + liggingsecho 22 augustus - Ting86 - contrile vk 23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh 23 augustus - Sabagirl - groeiecho + doppler 24 augustus - ldgz - groeiecho 29 augustus - Denanja - groei echo 31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg 4 september - 2012mama - intake gyneacoloog 4 september - 2012mama - controle vk 5 september - Sabagirl - groeiecho + dopller 7 september - Ellada - controle vk 14 september - Denanja - liggingsecho + bevalplan 18 september - 2012mama - controle vk 19 september - Ellada - liggingsecho 20 september - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
Hier een heerlijk dagje gehad...nu moe op de bank.. Hou veel vocht vast in mijn voeten, pijnlijk... reageer morgen weer wat uitgebreider...
@2012mama ben benieuwd wat je dag zo heerlijk maakte? Minder van het vocht in je voeten, en vooral dat het pijn doet... Hier nog geen last, bij m'n dochter wel, weet nog goed dat er uiteindelijk maar één paar schoenen was wat nog paste en dat ik die niet zelf aan kreeg haha! Maar pijn ervan gelukkig nooit gehad! @Hier, op zich heerlijk geslapen, twee keer een plasmomentje en m'n dochter was een keer wakker omdat ze een slokje water wilde. Verder onverwacht rustig geslapen, want ik had achterwacht dienst (dan bellen ze je om te komen werken als het druk is) en had verwacht dat ik daardoor minder diep zou slapen... Maar niet dus én niet gebeld, dus slapend 'rijk' geworden haha! Vandaag lijkt het slecht weer te worden, dus zo lekker binnen-plannen maken met m'n dochter
@2012mama ik heb van die steunpantykousjes vd hema ggekocht. Ondanks dat ik me nu net een oma voel pas ik wel weer in mijn schoenen. Daarnaast is het dove gevoel ook stuk minder. Hier gaat het aardig. Véél harde buiken maar suikers prachtig. Ik rust zoveel mogelijk.
@Newmom1986 balen van dat dagje duinrell, zou je net zien he... Die druk herken ik wel, alhoewel ons mannetje in stuit ligt, maar heb regelmatig druk/steken daar onder. Hier denk ik ook steeds, volgend zomer maar weer meer ondernemen..het lukt me nu gewoon echt niet @sabagirl heerlijk, even bijslapen! Hier gaat mijn buik ook behoorlijkhard. Begint echt in de weg te zitten... Fijn dat je beter in je vel zit! @Panter bedankt voor de tip! Zal ook eens kijken! @ellada had een heerlijk dagje niets moet, alles mag..lekker bij mjn zus. Jongens aan het spelen met neefjes, mooi weer...vandaar Hier ook inmiddels een paar schoenen die ik normaal gesproken graag draag maar nu gewoon niet meer aan krijg... Hoe is het met de pijn en buikwand? Fijn, een leuke meedenkende verloskundige. Heb je voor jezelf al een keuze gemaakt wat betreft keizersnee? Hier ook vandaag een dagje thuis met de jongste. Oudste in bij mijn zus blijven logeren...
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) Afsprakenlijstje: 21 augustus - Newmom - groeiecho 21 augustus - 2012mama - controle vk 21 augustus - 1548 - groei + liggingsecho 22 augustus - Ting86 - contrile vk 23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh 23 augustus - Sabagirl - groeiecho + doppler 24 augustus - ldgz - groeiecho 29 augustus - Denanja - groei echo 30 augustus - 1548 - controle vk 31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg 4 september - 2012mama - intake gyneacoloog 4 september - 2012mama - controle vk 5 september - Sabagirl - groeiecho + dopller 7 september - Ellada - controle vk 14 september - Denanja - liggingsecho + bevalplan 18 september - 2012mama - controle vk 19 september - Ellada - liggingsecho 20 september - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
Goedemorgen! @Newmom1986 Nee ik snap dat je er dan voor kiest om niet te gaan zwemmen.. Ik woon in Brabant maar voor een dagje uit vind ik het niet erg om een tijd in de auto te zitten. Is Plaswijckpark de moeite om een stuk voor te rijden? Ik heb maandag om 18.00 uur de afspraak, ben benieuwd. Wordt naar de ligging van de placenta, ligging van de baby (dwarsligging tot op heden) en groei van de baby gekeken. @denanja Lekker gezwommen? Ik wil met met de kleine ook gaan babyzwemmen. @ellada Nou wat lief dat ze een echo heeft gemaakt.. Jammer dat je haar niet meer ziet, wie weet komt ze in de kraamperiode nog even langs. @Panter Rustig aan doen, fijn dat je suiker onder controle is! @2012mama Veel plezier met de jongste @Hier Gisteravond controle gehad, alles is goed met de kleine. Maandag terugkomen voor de echo. Over 2 weken weer controle en dan wordt er over de bevalling gesproken. Verder weinig nieuws..
nou zou gisteravond reageren maar niet meer van gekomen. hebben afgesproken savonds wat minder onze telefoons te pakken haha vandaar. maaar ik heb niet zelf gezwommen met mn dochter, mn vrouw. ik trek dat lichamelijk niet meer ivm mn polsen helaas. @ellada had nog niet eens gereageerd op je vreselijke trein rit (ik schaam me dood!) maar ik vind het echt heel erg onbeschoft dat mensen niet opstaan voor je! ben benieuwd ik moet morgen ook met de trein 1.10 heen en 1.10 terug ga ook eersteklas kaart halen (werk bij prorail dus kan reis zoeizo gratis en heel goedkoop eerste klas) geen zin! moet om 7.22 de trein al hebben bleh. fijn dat je zo'n fijne vk had zeg! jammer dan idd dat je deze dan niet meer krijgt. en idd weet je al wat je wilt ks of niet? slim van je dat je je dochtertje niet meer tilt, zal een hoop schelen. @1548 fijn dat de controle goed was! op naar de groeiecho maandag! vind dat altijd leuk om te weten hoe groot ie ongeveer is (al weet ik dat dat kan afwijken met de geboorte) @Newmom1986 balen van je dagje duinrel zeg het is niet zo'n hele mooie zomer dit jaar helaas. @Panter wat fijn dat het zo goed gaat met je suikers! @2012mama balen van dat vocht! hier gelukkig geen last van (nog niet) @sabagirl fijn dat je je zoveel beter voelt en dat je meer rust hebt. @hier vandaag ook een stukke betere dag dan gisteren heb weer wat dingen geregeld bijv. sluitstickers voor de geboortekaartjes en geboortezegels. vandaag ook de raamsticker binnen gehad . volgende week nog de adressen stickers maken en dan ga ik beginnen aan de baby was had gisteren echt een baaldag. mn hoofd zat ook de hele tijd vol met dingen die nog moeten gebeuren (ook al is t niet eens zoveel) maar vandaag dus weer stukken beter dochter is ook echt lief vandaag dat scheeld ook een hoop. merk echt nu ik niet meer werk dat het me rust geeft en als ik iets gedaan heb bijv. boodschappen dan neem ik daarna even rust dat werkt ook echt goed . positieve denise is er weer haha. ook super veel zin in t weekend! gaan naar ek-hockey (jaja ben een hockeytutje) en maandag de caravan ophalen die we over gekocht hebben van mn vrouw dr oma en opa zin in hahaha sow weer genoeg gelult over mezelf haha iedereen fijne dag!
@Panter wat fijn dat je suikers zo goed gaan! @2012mama klinkt als een heerlijke dag! Met de pijn gaat het heel goed vandaag! Wel loopt de dag verder totaal anders dan gepland, van een lekker niks doe dagje werd het een hele drukke: vanochtend m'n schoonzusje en nichtjes op bezoek wat betekende dat het hele huis bezaaid was onder het speelgoed. Ook same geluncht dus overal tussendoor lagen brood- en croissantkruimels... Dus dochter naar bed gebracht en toen alles opgeruimd en stofgezuigd. Toen onze schoonmaakster even geappt of ze al iets wist over haar verlof (ze is nu 24wk) en een evt vervanger die ze zou zoeken, zegt ze dat ze vanwege pijn per direct stopt... Dus ik heb meteen naar de zolder en bovenverdieping gepoetst... Nu moe en helemaal bezweet onderuit op de bank! Voor nu zeg ik keizersnee, maar ik maak de definitieve keuze pas na m'n gesprek met de gynaecoloog, voor de lijst deze is nu gepland op 29-9 met echo @1548 fijn dat de controle goed was! In de kraamperiode komt er sowieso een verloskundige inderdaad, nou dat mag zij zijn hoor! @denanja goed voornemen van die telefoons! Wij spreken dit ook regelmatig af als het er weer in is geslopen Ja hoe meer ik erover na denk hoe bozer ik nog wordt op die medepassagiers... Toen ik rond de 20wk was waren we in Boedapest, daar stond iedereen voor me op en toen voelde ik me juist bezwaard omdat het nog zo vroeg was haha! Ik zou inderdaad ook een eerste klas ticket halen, ook al zie je aan mijn verhaal maar weer dat dat niet altijd wat oplevert maar zeker als je in de spits reist zoals hij is je kans op een zitplek zonder dat er iemand op hoeft te staan groter in de eerste dan in de tweede klas denk ik. Succes vast! X Over de keizersnee, zie hierboven Dat niet meer tillen scheelt vandaag een hoop, leg het m'n dochter elke keer uit en dan is het ook goed voor haar en geeft ze m'n buik meteen een kusje! Fijn dat het niet meer werken je zo goed doet! Haha grappig dat je stress voelt, als ik jullie verhalen zo lees zijn jullie allemaal al een stuk verder dan ik haha! De stress begint bij mij nu wel te komen! M'n man is gewoon té relaxed en ik wil wel dat hij mee beslist bij dingen als namen, geboortekaartjes etc... Geboortekaartje nu wel twee mooie op het oog die hij ook mooi vindt maar hij is dan ook heel makkelijk van hak jij de knoop maar door... En kiezen is niet m'n sterkste kant @Hier, naast bovenstaande vandaag ook telefonische intake kraamzorg gehad. Nu 30wk en had nog niks gehoord dus belde hem maar even en toen zei ze, zullen we het meteen maar even doen dan?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) Afsprakenlijstje: 21 augustus - Newmom - groeiecho 21 augustus - 2012mama - controle vk 21 augustus - 1548 - groei + liggingsecho 22 augustus - Ting86 - contrile vk 23 augustus - Sabagrl - verpleegkundige zkh 23 augustus - Sabagirl - groeiecho + doppler 24 augustus - ldgz - groeiecho 29 augustus - Denanja - groei echo 30 augustus - 1548 - controle vk 31 augustus - Ting86 - intake kraamzorg 4 september - 2012mama - intake gyneacoloog 4 september - 2012mama - controle vk 5 september - Sabagirl - groeiecho + dopller 7 september - Ellada - controle vk 14 september - Denanja - liggingsecho + bevalplan 18 september - 2012mama - controle vk 19 september - Ellada - liggingsecho 20 september - Sabagirl - groeiecho + doppler 29 september - Ellada - Gynaecoloog + echo 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
Zooooo blij, m'n man heeft meteen actie ondernomen toen ik hem verdrietig appte dat de schoonmaakster ermee stopte per direct en ik het echt niet aan kon het er weer zelf bij te doen naast het werken... Vanavond kwam er iemand kennis maken en maandag begint ze!