16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dat is echt super lief!! snap dat je dat er neit bij kunt hebben met al dat werken wat je doet! ik moet er ook niet aan denken het zelf te doen, al zei de vk ook dat ik t niet meer mocht doen maar hebben ook een schoonmaakster dat scheeld haha ben er allergische voor haha

het is trouwens niet druk in de trein gelukkig haha zal vanmiddag op de terugweg misschien wel anders zijn we gaan t zien.

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada wat super dat er al een nieuwe gevonden is..geeft vast wat rust!
    Even kijken, maar denk dat wij ook maar eens opzoek gaan na mijn verlof...

@denanja succes vandaag! Iniedergeval fijn dat het nu niet druk is!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @2012mama en @ellada nou nou nou dit was me een dag!!
    begon goed... trein reis prima... kom ik op de lokatie waar ik moest zijn volgens mn uitnodiging, zegt mn ex opleider uhmz denise volgens mij moet je ergens anders zijn... hij zegt wil je daarheen of ga je naar huis.... moest voor die andere lokatie weer 15min lopen dan trein en weer lopen dus ik zeg nou ik ben nu toch in utrecht dus ga er wel heen... ik weer terug naar t station... rijden er geen treinen naar utrecht zuilen (waar ik heen moest) gvd ik die nsbus zoeken... gevonden... ondertussen met harde buik van t vele lopen in de bus helemaal bezweet natuurlijk... kom ik op dat andere station weet ik de weg niet haha ik weer mn werk gebeld, ja je moet naast t spoort bij de poort aanbellen... ik doen... nee mevrouw er is niks gepland dus ik mag u niet doorlaten.... nou gvd ik weer werk gebeld... hun via via die beveiliger gebeld... ik ondertussen achter de bosjes ander shirt aangetrokken (ken mezelf dus had er een mee ;))... en ja mocht ik naar binnen... weer 10 a 15min lopen en ja toen was ik eindelijk op mn plek van bestemming!!! 1.5u later!!!
    kon wel janken zeg wat een ochtend!!

gelukkig waren er leuke mensen en zit ik weer in de trein terug. maar hier krijgen ze nog wel wat van te horen hoor!!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh @denanja wat vreselijk. Ik was mooi weer naar huis gegaan...zels niet zwanger had ik gedacht: bekijk het maar.
    Wat zal je nu kapot zijn...

@schoonmaakster...lijkt me heerlijk een poetsvrouw. Helaas accepteerd onze hond dat niet als we niet thuis zijn. En om nou op de bank te zitten terwijl iemand hier druk werkt lijkt me ook niks.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter wilde eigenlijk ook naar huis maar dan had ik hoogst waarschijnlijk in januari weer terug gemoeten. was ook wel een leuke groep en heb later in de trei terug excuses gekregen en ze vonden t lullig dat t nu net mij moest overkomen. maja daar koop k weinig voor. dochter op bed en idd ko op de bank. lekker ek hockey kijken :)

ik zit trouwens wel gewoon op de bank hoor als ze er is. maar probeer meestal weg te gaan naar de stad of mn ouders ofzo maar zit ook vaak zat gewoon op de bank haha

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja het begon zo hoopvol je berichtje over een rustige trein... Wat balen dat het zo verder ging hé! Wel respect dat je alsnog alles hebt gedaan om er alsnog te komen! Dat zweten herken ik ook haha, ik hoef maar iets te doen of ik ben helemaal nat, lang leve de hormonen! :# Geniet maar even van je rust nu!!!

@2012mama het geeft inderdaad veel rust! We hebben een schoonmaakster sinds onze dochter er is en ik moet zeggen zo ongeveer de beste investering die we doen elke week! Ik raad het je dan ook echt aan om op zoek te gaan, zeker nu de derde er aan komt, ik zou het zelfs nu al lekker doen, dan heb je je verlof lekker voor jezelf en je kids!

@Panter jammer zeg! En je hondje een paar uurtjes per week even op stap zodat een schoonmaakster haar gang kan gaan?! ;) Dat erbij zitten op de bank lijkt me inderdaad ook niks, maar straks in m'n verlof zal het vast wel eens gebeuren... Maar nu geniet ik nog even van het moment dat je de deur open doet en je huis weer fris en opgeruimd is als je thuis komt, totaal anders dan toen je 's ochtends de deur uit ging... :)

@Hier, weer een drukke dag op m'n werk maar nu lekker een heel weekend niks, heerlijk vooruitzicht! En volgende week alleen m'n 3x9u werken en geen diensten, dat is ook wel eens lekker!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Onze hond is geval apart. De enige mensen waar ie naar luistert dat zijn wij, en de fokker/trainer waar ie vandaan komt.
    Hij kan niet zomaar ergens heen gebracht worden, want hij accepteert geen leiding van iemand anders.
    De hond is gekomen om mij te beschermen tegen een gevaarlijk iemand uit mijn verleden. (Lang verhaal wat ik niet helemaal uit kan leggen)
    Hond is getraint om uit te schakelen. Dus helaas zit een poetsvrouw er niet in :)

En erbij zitten terwijl iemand werkt kan ik echt niet.

Ons andere hondje zou het wel gezellig vinden. Dat is een allemansvriend.

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter klinkt heftig! Als de hond zo getraind is kun je het hem ook niet kwalijk nemen, wel jammer dat je zelf moet blijven poetsen ;)

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @denanja Jeetje wat een dag! Kan me voorstellen dat je het wel gehad had!

@ellada geniet van je weekend! Heerlijk even niets!

Hier morgen een feestje. Had een jurkje besteld, maar die zat dus voor geen meter, en dus vanavond nog op pad geweest voor iets leuks...uiteindelijk geslaagd, maar wat een gedoe...
    Nu lekker nog even op de bank en dan heerlijk mn bedje opzoeken..

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach wie weet in de toekomst een poetsvrouw. De persoon uit mijn verleden zit veilig opgeborgen voor zo'n 20 jaar. Onze hond word in de loop der jaren steeds huiselijker. Alleen accepteerd ie geen anderen in huis als we er niet zijn. En hij kan door zijn "functie" niet zomaar naar een pension.
    Wie weet kan ik over een jaar of vijf een poetsvrouw nemen hihi.
    Tot die tijd maar zelf.

Hier steeds meer last v buik. Hij doet echt zeer....zwaar en voelt of ie uit elkaar barst. Heb er vannacht 3u v wakker gelegen...adem dan ook moeilijk. Wat zou dat zijn...herkend iemand het?

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2012mama jammer dat je er nog uit moest! Ik krijg ook wel wat meer moeite met dat niet alle kleding meer mooi zit door de groeispurt van m'n buik... Nou ja, nog 4 weekjes en dan voorlopig in lekker makkelijk zittende huiskleding/pyjama's :p

@Panter wow wat heftig dat ie 20jr heeft, dat was dus echt geen lieverdje! Dan snap ik dat je heel blij bent geweest met een goede waakhond! En dat je hem nu ook lekker van z'n pensioen laat genieten bij jullie thuis! Dan moet die poetsvrouw maar even wachten...
    Die buikpijn zit dat in je hele buik? Want ik had vandeweek dus ook hele hevige pijn maar dat was echt een specifieke plek...

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pijn in mn buik zit echt bovenin...boven mn navel. Het voelt alsof er een riem strak omheen getrokken word en ik kan dan bijna niet meer ademhalen. mijn onderbuik word dan ook hard en ik ben misselijk. Vannacht werd ik er wakker van, wist niet meer hoe ik moest liggen en het deed zeer. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen, en nu komt het met vlagen. Als ik op mijn bovenbuik druk doet het ook zeer, gevoelige spieren. Zal wel groeispurt zijn van mn buik? Er is geen ruimte meer denk ik.
    Verder voel ik me er tussendoor prima, mijn bloeddruk gemeten met bloeddrukmeter van vriendin en die is mooi 110/50.

13. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Fijn dat je bloeddruk goed is @Panter maar ik zou het wel even in de gaten houden en als het niet afzakt wel aan je gyn laten weten. En misschien je bloeddruk toch even extra in de gaten houden.

14. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    @Panter Zwangerschapsvergiftiging is een ziekte tijdens je zwangerschap met vele ... Hoofdpijn; Misselijkheid; Het gevoel dat er een band/riem strak om je buik zit;

Eerste wat ik op google vind als ik band buik zwanger in typ

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik weet het...maar dan zou ik ook een hoge bloeddruk moeten hebben. En die heb ik dus niet.

16. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Inderdaad die hoge bloeddruk is wel essentieel, neemt niet weg dat als het aanhoudt met mooie bloeddruk en zeker als het in vlagen komt ik toch ook even de gyn zou bellen voor overleg.

Medinilla vindt dit leuk.
  17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Zo vandaag mijn nieuwe auto opgehaald :D en daarna bij de ikea een co sleeper gehaald. En man heeft hem zowaar ook al in elkaar gezet ;) Nu afwachten of zoon hem gaat inpikken of dat ie toch voor de baby blijft. Als zoon hem inpikt dan halen we een 2e bij voor aan de andere kant van ons bed :)
    Morgen dagje naar mijn ouders en daar naar de kermis. Zoon heeft er nu al veel zin in. En ik voel me nog steeds goed. Lijkt wel hoe verder ik kom in de zwangerschap hoeveel fitter ik me ga voelen. Als dit zo blijft hou ik het nog wel 9 weken vol haha

@ellada: zoon is weer helemaal fit. Hij heeft ook weer een achterste kies erbij gekregen. Nu nog 1 te gaan en dan eindelijk zijn gebit compleet.
    Met de box kan ik dan wel weer prima wachten maar dan komt omdat ik dat zo'n enorm onding vond :p We hadden hem voor de 1e verjaardag ook al de kamer uit. Wandelwagen heb ik op de babykamer klaar staan haha. Geloof dat ik een beetje last heb van nesteldrang.
    Heerlijk dat je man 4 dagen werkt. Ik vind het een ideale combinatie en idd net wat extra gezinstijd samen.
    Wat super lief dat je een extra echo hebt gehad en dat je mag kiezen voor een kz of niet. Wat was daar ook alweer de reden van? En weet je al wat je gaat kiezen?
    Balen van je schoonmaakster. Hier hadden we tot 2 jaar terug een schoonmaakster, mis het nog steeds wel maar andere kant is het met zijn tweeen ook wel weer te doen. Al ben ik benieuwd hoe dat straks gaat met 2 kids. Anders toch maar weer op zoek naar eentje.

@2012mama: hoe is het nu met het vocht? Hopelijk alweer wat weggetrokken. Veel plezier op het feestje!

@Panter: de kwaaltjes weten jou ook wel te vinden he... Hopelijk helpt de rust en bij twijfel echt de gyn bellen. En heftig qua hond maar snap dat je dan geen vreemden in huis kan hebben. Wel fijn dat hij je zo goed beschermd. Veilig idee. Hopelijk voel jeje snel weer wat beter.

@1548: fijn dat de controle goed was. Op naar een mooie echo maandag!

@denanja: veel plezier bij het hockey en super leuk van de caravan! Fijn dat de rust je goed doet! En wat een avontuur qua je werk... pffff. knap dat je toch bent gegaan en bent gearriveerd!

Omdat ik niet weet of ik morgen online ben, de meiden die maandag groei echo hebben veel succes!!!

denanja vindt dit leuk.
  18. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl wat fijn dat je je nieuwe auto al zo snel hebt! :)
    Jullie hadden bij de eerste dus ook geen cosleeper en nu wel? Wij bij de eerste ook niet, maar lijkt me nu toch wel fijn, zeker als het weer een keizersnee mocht worden... Slaapt jullie zoontje bij jullie dat je bang bent dat hij hem in gaat pikken?
    Fijn dat je je zo veel fitter voelt en lekker dingen kan doen! Hier in het buurdorp is ook kermis, misschien gaan we morgen ook wel even, zal de kleine meid leuk vinden!
    Van tanden/kiezen heeft onze dochter gelukkig nooit last gehad, dan is het een hele tijd rustig en dan kijk ik weer eens goed bij het tandenpoetsen en zitten er ineens meerdere nieuwe haha! Ze moet nog twee kiezen, maar heeft niet alle vier de hoektanden tegelijk gekregen dus zal nu wel weer even duren ;)
    De reden dat ik in het ziekenhuis moet bevallen is dat onze dochter met een keizersnede is gekomen. Bij een tweede heb je dan enigszins de keuze... Maar de verloskundige die ik één van de eerste keren had die deed heel dwingend en stom, dus heb daarna er nooit meer met iemand besproken. Dus was blij dat deze verloskundige alle opties open hield en me het gevoel gaf dat mijn mening ertoe doet. Heb steeds gedacht dat ik weer voor een keizersnee zou gaan maar weet het nu eigenlijk niet meer, maar even het gesprek met de gyn afwachten en dan alle voors en tegens op een rijtje zetten!

@Hier, een vrij luie dag gehad... Wel twee keer even buiten geweest maar vanmiddag ook twee uur heerlijk liggen slapen, daarna wel echt een brak gevoel... Vanavond lekker rustig avondje en morgen er even op uit maar we zijn er nog niet over uit wat het wordt...

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @ellada: nee bij de eerste hadden we een wieg maar hij lag al snel tussen ons in. Toen poosje in ledikant op onze kamer (maar nog nachtvoedingen en het erin en eruit tillen in combinatie met heftig eczeem en constant oorontstekingen) dus toen weer tussen ons in beland. Afgelopen jaar paar keer groot bed op eigen kamer geprobeerd maar hij mist dan de nabijheid dus zodoende ligt ie eigenlijk nog bij ons in bed. Na bijna 2 jaar gebroken nachten en nu zware zwangerschap vind ik alles best als we maar slapen. Maar daarom dus co sleeper voor baby om het vol te kunnen houden en als zoon ook wil slapen in co sleeper dan vind ik het wel prima. Eigen kamer komt dan vanzelf wel ;) maar goed even paar nachten aankijken en anders volgend weekend weer Ikea haha.
    Een vriendin van mij is afgelopen januari heel relaxed bevallen na een keizersnede bij de 1e dus het kan idd ook meevallen. Lastige overweging maar hopelijk kan de gyn je goed adviseren. En wat heerlijk een middag dutje van 2 uur. Hier zou ik dat misschien ook eens m oeten invoeren voor mezelf;)

20. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl ik snap dat slapen je veel waard is! Wij hadden het geluk dat onze dochter al voor 4wk doorsliep en bij 3mnd hebben we haar naar haar eigen kamer verhuist wat nooit een probleem is. Zal voor ons dus wel weer even wennen zijn zo'n kleintje op de kamer... ;)
    Middagdutje kan ik aanraden hoor, hoewel ik nu dus wat brak was, de afgelopen weken wel vaker ook even ingedommeld 's middags en steeds daarna superfit terwijl ik in niet-zwangere toestand echt altijd heel rot wakker word als ik overdag m'n ogen even dicht doe...

2012mama, denanja en sabagirl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina