Wat ontzettend leuk zeg @Panter Snap dat je man er van geniet! Gisterenavond een avondje alleen thuis geweest, nou ja samen met de hond. Was ook wel even lekker. Mijn man ging naar de verjaardag van zijn broertje, maar ik had er niet veel zin in. En vandaag flink verrast!! Vanmorgen lekker naar onze baby gegaan en heb bijna drie uur met haar gelegen. Eigenlijk was het de beurt van mijn man, maar hij 'gaf' hem aan mij. En ik moest vooral lekker blijven liggen van hem. Na het buidelen en verzorgen nog even koffie in het restaurant gedronken en toen we naar huis reden zei hij opeens dat hij wel boodschappen ging halen en ik lekker thuis kon bijkomen. Moesten wel even eerst de hond bij mijn ouders ophalen. Komen we daar de tuin in, alles versiert met roze ballonnen en slingers. Eerst komen mijn moeder en zusje en ik moest al huilen en toen een hele bups vriendinnen uit de garage. Nou de watersluizen gingen wel open. Hadden ze een 'babyshower' georganiseerd. Vond het echt ontzettend lief en echt van genoten. Het was gewoon gezellig wat drinken en hapjes eten en kreeg wat cadeautjes. Precies zoals ik het wil, geen hysterisch gedoe verder, maar lekker gezellig samen zijn. Vind het zo ontroerend dat ze dit voor mij hebben georganiseerd! Zit nog op een roze wolk er van, haha. Nu vanavond niet naar het ziekenhuis, want ben kapot van alles. Maar mijn man had de zusters al ingelicht dat we niet zouden komen haha.
@kleinebeer wat een superleuke verrassing!!! Echt ook even een hart onder de riem, kan me indenken dat je het niet droog hield. Wat lief zeg! Fijn ook dat je zo lekker lang kon buidelen, dat is zo goed voor moeder en kind. En ook voor vader en kind, maar lief dat je man zijn beurt aan je afstond. Goed ook dat jullie af en toe even rust nemen. Het klinkt of jullie een superteam zijn samen!!
@2012mama geniet van het eten, hoewel het zal nu wel bijna op zijn @Panter wat ontzettend lief en leuk! Ik hoop dat hij megageniet! @Hier, hardstikke moe terug gekomen van m'n nachtje weg, vannacht heel vaak rechtop in bed gezeten omdat m'n eten en maagzuur steeds naar boven kwamen... Vanmiddag lekker met m'n man en dochter op een terrasje geluncht en thuis de kleine meteen naar bed zodat wij even de kwalificatie van de F1 konden kijken. M'n dochter sliep na bijna 3 uur nog dus toen toch maar wakker gemaakt... Nu is m'n man lekker aan het klussen in ons toilet beneden, daar miste nog altijd een wasbakje en zit ik lekker met dochterlief in de badkamer, ze vermaakt zich heerlijk in bad! Straks lekker haar bedje in en dan volg ik niet veel later haha!
@kleinebeer dat klinkt als een heerlijke dag! Echt even alles in het teken van jou als nieuwe mama! Wat ontzettend lief dat ze dit zo georganiseerd hebben en je man er in het ziekenhuis nog een schepje bovenop heeft gedaan! Geniet van je avondje rust, heel goed dat jullie die ook pakken!
Goedemorgen, Hier de afgelopen dagen wat druk geweest, leuke dingen met vriendinnen en zoon gedaan. Samen met zoon kleding voor hem en de baby gekocht. Familie slaapkamer afgemaakt en mijn eigen kledingkast opgeruimd. Anyway, veel leuke dingen maar ook wel veel harde buiken. Maar mijn to do lijstje wordt steeds korter (iets wat nesteldrang denk ik haha) Enige grote wat nu nog echt moet voor de baby is de box maar dat vind ik zo'n onding dus dat doen we pas na de verjaardag van mijn zoon begin oktober. Nu eens bedenken wat we vandaag kunnen doen haha. @slapen: gaat hier best goed,wel regelmatig plassen maar ben zo moe van alles wat ik doe dat ik slaap zodra ik mijn ogen dicht doe. Ieder nadeel heeft zijn voordeel haha. @Ting86: fijn dat de kamer af is! Veel plezier met inrichten! Hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder door. Geniet van cp. Zijn echt heerlijke parken voor een weekendje! @ellada: hier wacht ik ook altijd in de auto als zoon in slaap valt. Gebeurd nier vaak meer gelukkig. Heerlijk dat je bent wezen zwemmen. Zoon vroeg mij ook al.om te gaan zwemmen maar ben njet zo'n waterrat haha. Balen van je slechte nacht. Hier is man (en zoon) ook formule 1 fan. Hopelijk voel jejevandaag weer wat fitter. @kleinebeer: wat super lief qua babyshower en echt super fijn dat jullie meisje het zo goed doet! @Newmom1986: vervelend van de been krampen. Ik moet op rechterzijde ook vaak plassen maar toch ligt dat ook weer het lekkerste qua slapen. @Medinilla : fijn dat alles goed is met de kleine! Toch even schrikken als je aan de ctg moet. @2012mama: balenvan het slechte slapen. Lukt het doen van een middag dutje? En hoe was het uiteten? @jongentjem: succes met de laatste loodjes @Panter; super leuk en lief dat je dat hebt georganiseerd voor je man! Zo ik ben weer bijgelezen. Mijn mannen slapen nog heerlijk dus ik ga maar weer eens netflixen haha
@kleinebeer wat ontzettend leuk dat ze je verrast hebben! Kan me voorstellen dat je op een roze wolk zit @ellada eten was heerlijk en was erg gezellig Daarna ook lekker lui op de bank beland. Heb je het wel leuk gehad, je nachtje weg? @sabagirl als ik jouw verhalen lees zie je echt dat je beter in je vel zit...fijn! En heerlijk dus met je gezinnetje leuke dingen doen... hier ook bijna alles klaar voor de komst van de baby. Box gaat hier over een paar weken erin en laatste dingen maak ik in orde wanneer de jongens weer naar school gaan. Dan kan ik ook nog even toegeven aan mijn nesteldrang Middagdutje lukt hier soms...jongens geven mij iniedergeval wel de kans hoor, maar komen soms nog wat dingen tussendoor he..heb me voorgenomen dit wel te doen als de jongens op school zijn (continurooster) @Ting86 Geniet lekker van jullie weekendje weg! HIer gisteren heerlijk gegeten bij een wereldrestaurant. Ideaal dat de jongens daar lekker kunnen spelen. Ze hebben ook goed gegeten...meestal doen ze dat wel wat minder door het spelen. Daarna lekker samen met manlief op de bank tv gekeken..gebeurd niet zo vaak momenteel...of ik lig al op bed, of manlief werkt nog... Vanochtend lekker rustig aan, en vanmiddag verjaardag...en dan morgen alweer 33 weken..vind de tijd toch echt wel erg snel gaan nu...
@sabagirl wat fijn te lezen dat je geniet. Heerlijk ook dat het zo goed gaat. De nesteldrang ook bij jou aangebroken dus. Hier nog steeds geen nesteldrang te bekennen. Ik wil het liefst het huis blinkend schoon hebben...maar heb er gewoon geen zin in en ook geen energie voor. Met 2 honden, een kat en een man die wat rommelig is, is er ook geen beginnen aan haha. Ik hou de boel maar bij nadat we laatst grote opruiming hebben gehouden. @ellada heb je lekker geslapen vannacht? Hoe kwam het dat je zo'n last van maagzuur had bij je nachtje uit? Had je pittig gegeten? @2012mama fijn dat jullie lekker hebben gegeten. Wat is een wereldrestaurant? Is dat zo'n all you can eat restaurant? Of meer dat je alle gerechten van de wereld kunt krijgen? De tijd gaat idd snel, nog even en we hebben allemaal onze baby in de armen. @denanja hoe is het met jou? @Ting86 hoop dat je een heerlijk weekend weg hebt!! Lekker genieten!! Hier steeds benieuwder naar de baby...hoe zou ie eruit zien? Op de echo's is al duidelijk dat ie een wipneusje heeft, dat hebben manlief en ik beide niet. Doordat het een kindje van een donor is, ben ik zo benieuwd of ie op mij lijkt, of ie ook trekjes van mijn man heeft qua uiterlijk, en hoe het kindje zal zijn. Ik word steeds meer nieuwsgierig. Verder voel ik me de afgelopen dagen best goed. Heb gisteren zelf de stofzuiger door het huis gesleurd en dat was heerlijk om te kunnen doen. Daarna wel weer veel pijn aan mijn bekken, maar ik had besloten ook de douche te soppen dus ook dat nog maar even gedaan. Lekker het bed verschoond en ben om 22 uur het bed ingedoken. Sinds ik in een innige omhelzing met het voedingskussen slaap, slaap ik ook beter en heb ik minder pijn overdag.Zo fijn is dat!! En natuurlijk was het overdwars in bed zonder snurkende man ook geweldig. Gelukkig zit ie deze week weer in de nachtdienst, dan heb ik het bed weer voor mezelf. Ben zo benieuwd naar zijn verhalen als ie vanavond thuis komt van het dadchelor weekend!! Hoop dat ie genoten heeft.
@Panter van beide wat...is wel all you can eat, maar dan heel veel keus, behalve wok ook gerechten uit andere landen enz.. Wij zijn in Emmen geweest, en die is ruim opgezet en niet zo massaal...en er is een speelhal voor de kids, wat ik zelf ideaal vind. Klinkt bij jou ook wel een beetje als nesteldrang hoor...gisteren Ben benieuwd hoe je man het gehad heeft!
ben een weekendje met onze net aangrschafte caravan kamperen (zwaarder dan verwacht maar ik geniet) telefoon super snel leeg dus net even alles gelezen en reageer vanavond of morgen even. panter wat super lief en leuk voor je man!! dat moest k even kwijt nu valt mn batt zo uit
@sabagirl wat heerlijk dat je to-do-lijstje snel korter wordt! @2012mama klinkt als een lekkere avond! Wij kijken tegenwoordig ook altijd naar restaurants die een kindergedeelte hebben, dat geeft zoveel rust! Mijn nachtje weg was ondanks de slechte nacht erg geslaagd, het was heel gezellig! @Panter de reden dat ik zo'n last van m'n maag had was denk ik dat we erg laat hebben gegeten waardoor het niet lekker heeft kunnen zakken voordat ik ging slapen, ook al lag ik er pas laat in... Niks pittige of andere gekke dingen... Fijn dat je je wat beter voelt! Dat innige knuffelen met een voedingskussen doe ik deze zwangerschap preventief want het heeft me goed geholpen toen ik in m'n vorige zwangerschap last van m'n bekken had, en nu gaat dat echt goed dus denk dat het een goeie keuze was! Blij dat het voor jou ook werkt! Leuk hè dat dromen over hoe de kleine eruit ziet! Hebben jullie een donor met veel uiterlijke/innerlijke eigenschappen van je man gekozen dat je ook benieuwd bent of de baby ook op hem lijkt? Geniet er lekker van samen als je man vanavond thuis komt, hoop dat ie alleen maar leuke verhalen heeft! @denanja veel plezier nog even op de camping, kan me voorstellen dat het hard werken is maar het weer is wel echt top om lekker buiten te zijn! Helaas vandaag niet veel fitter, rotnacht gehad met veel dromen, veel plassen, dochter die na vijf droge nachten nu toch een ongelukje heeft gehad en die vanochtend om 7u (wat voor haar doen echt heel vroeg is) al haar kamer aan het verbouwen was haha! Gelukkig is m'n man er met haar uit gegaan en kon ik heerlijk tot 10.30 blijven liggen, wat dan weer niks voor mij is maar ik heb ervan genoten vandaag! Daarna lekker een stukje gefietst en inde natuur achter ons huis gewandeld en gespeeld, lekkere broodjes gehaald voor de lunch en nu lekker formule 1 kijken! Wel weer enorm balen dat Max Verstappen weer is uitgevallen... Misschien straks nog even vrienden uitnodigen voor een barbecue want het weer is echt top!
Hoe teleurstellend de formule 1, zo leuk is de heren hockey finale! Lekker onder het genot van een glaasje water in de tuin kijken met de voetjes omhoog, terwijl ons meisje in het zwembadje zit te spelen en zingen! Optimaal genieten dit!
@denanja heerlijk, weekendje weg! En lekker een weekend met mooi weer. Bevalt het goed, de caravan? @Panter hoe heeft je man het gehad? @ellada Jammer, nachtelijk ongelukje van je dochter! Maarja, kan gebeuren he...is het afgelopen nacht weer goed gegaan? Jij dus ook een heerlijke zondag gehad! Lekker... Hier ook lekker weekend gehad..heerlijk met mooi weer Merk dat ik daar toch wel vrolijk van wordt, ondanks dat ik gelijk weer vocht vasthoud... Vandaag maar even in huis rommelen, en nog een beetje genieten van de vakantie met de jongens en het mooie weer... Nog een weekje en dan begint het normale leven weer...
Mijn man heeft genoten!! Hij was zo blij toen ie thuis kwam gisteravond, vond het zo bijzonder dat we dit voor hem hadden geregeld. @2012mama hier heb ik de steunpantykousjes maar weer uit de kast gehaald. Ziet er niet uit maar werkt redelijk. Ik doe ze in de ochtend aan, en vanmiddag in de tuin mooi even paar uurtjes uit. Heb een heerlijke strandbroek aan die luchtg zit dus het is goed uit te houden. Mijn vingers zijn ook zo dik...die kan ik niet eens meer helemaal buigen.....ben net michelinpoppetje haha. Nou ja...als dat alles is dan kan ik ermee leven. Vandaag op de weegschaal gestaan. Ben gewoon beetje afgevallen door mn diabetesdieet. Zit nu op totaal aangekomen gewicht +10kilo (was +13kilo). Best netjes dacht ik zo...aangezien daar wel 3 kilo vocht bijzit.
Gister de dag rustig begonnen maar uiteindelijk gaan lunchen op een terras met speeltuin, vrienden schoven aan met kinderen en vervolgens ijsje gaan eten, kregen we thuis nog meer familie met kinderen op bezoek en vervolgens de barbecue aan. Super gezellig allemaal maar heb mijn buik wel gevoeld Vanochtend kon ik gelukkig lekker blijven liggen terwijl man zoon naar het kdv bracht. Nu aan het bedenken of ik ramen ga zemen of niet en dan echt een paar uurtjes rust voordat ik zoon weer moet ophalen @2012mama: klopt helemaal, voel me gewoon best goed en fit en geniet er ook echt van dat ik weer meer kan ondernemen. Nog even de quality time met zijn drietjes voordat er straks een baby is en we weer veel beperkter zijn. En moet zeggen dat ik van warm en zonnig weer ook wel flink geniet. Normaal gaan we in september op vakantie maar dat zit er dit jaar niet in, Ideaal zon restaurant met speelplek, hier kiezen we dat soort dingen ook op uit. Kun je tenminste zelf ook nog rustig zitten. Geniet van het laatste weekje vakantie! hier zijn de scholen vandaag weer begonnen, echt weer rustig in de straat. @Panter: huis blinkend schoon heb ik dan weer minder last van (ok erger me wel suf aan mijn ramen) maar verder is het met man, kind, kat en vogels in huis toch lastiger bij houden en het bukken wil ook niet zo makkelijk meer. Scheelt dat man ook wel aardig mee helpt in huishouden anders zou het best wel puinhoop zijn. En nieuwsgierigheid naar baby herken ik wel, ben vooral benieuwd of ze op grote broer gaat lijken en hoe ze gaat zijn. Makkelijk, moeilijk, huilerig etc. En hoe ieniemienie. Deze laatste weken vind ik in ieder geval voorbij vliegen. En netjes qua gewicht hoor! Hier nu ook zo'n 9,5 a 10 kg aangekomen. Vorige zwangerschap geeindigd op 16, nu verwacht ik iets minder. @denanja: dapper hoor met caravan weg! Ben benieuwd hoe het je afgegaan is. Hopelijk niet al te zwaar geweest. @ellada: balen van de nacht zeg! Merk je gelijk als je slechter slaapt, korter lontje en veel minder energie. Hopelijk snel een betere nacht. En het was een goede sportdag voor de hockey idd
Hier net even 2 uurtjes heerlijk op bed gelegen, vanmorgen de vaatwas uitgeruimd alles opgeruimd, 3 was gedraaid dat nu heerlijk buiten hangt te drogen. Zo meteen stofzuigen beneden verdieping en de wc schoonmaken. Morgen baby wasmiddel kopen en naar mijn moeder toe dan woensdag alle baby was draaien. Morgen samen met moeder stof uitzoeken voor de gordijntjes en dan komt vrijdag als het goed is de kinderwagen Vriend heeft nu eindelijk ook erg goed de baby gevoeld, wel 6 schoppen achter elkaar, op de vraag wat hij er van vond en hoe het voelde, vond hij het heel apart en wist hij het eigenlijk niet wat hij er van moest vinden haha
@2012mama afgelopen nacht was ze weer droog! Voor komende nacht iets minder vertrouwen, want ze heeft veel gedronken bij het eten maar een plasje voor het slapen gaan lukte niet ondanks verschillende manieren van proberen... We gaan het meemaken Heerlijk hè, merk dat het me ook vrolijk maakt ook al breekt het zweet me meteen uit! Geniet er nog even van met je jongens! @Panter wat fijn dat je man zo genoten heeft! Dat moet voor jou ook genieten zijn geweest toen hij gisteravond thuis kwam! Minder van al dat vocht, met deze warmte maar lekker in je luchtige strand broek met de benen en armen omhoog! Ik had bij m'n vorige zwangerschap ook echt worstenvingers op het einde en zat de hele dag met mijn handen omhoog met m'n vingers te wiebelen, dat hielp wel. Wat goed dat je dieet zo aanslaat! +10kg is supernetjes! Ik weet het deze zwangerschap niet eens haha, bij geen enkele controle op de weegschaal gestaan en moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind haha! Hoewel ik denk dat ik maar iets dikker ben dan bij m'n eerste (toen maar 7kg aangekomen door alle drukte van fulltime werken, verbouwen en verhuizen), maar begon nu ook iets dikker. @sabagirl herkenbaar dat je met alle gezelligheid mee gaat, als je daarna je rust maar pakt! Hopelijk is dat vandaag gelukt! Heb je de ramen nog gedaan? Als je er zin in hebt mag je ze hier ook komen doen hoor Hier ook met name nieuwsgierig of de kleine man op zijn grote zus lijkt, op de één of andere manier verwacht ik echt een kopietje maar dat zal natuurlijk niet zo zijn haha! @Medinilla jij bent lekker bezig! Heerlijk hè, alleen al daarom kijk ik uit naar m'n verlof, dan geef ik mezelf ook over aan alles babyready maken! Heerlijk zo nuchter als mannen kunnen zijn, die van mij vindt het leuk maar zal niet uit zichzelf een hele tijd z'n handen op m'n buik laten liggen, als hij niet direct wat voelt dan gaat hij verder waar hij mee bezig was @Hier, een hele rustige werkdag gehad, iedereen was blijkbaar druk met genieten van het mooie weer! Kwam wel goed uit, want erg veel last van maagzuur vandaag... :S Nu nog steeds, dus kijk er eigenlijk een beetje regen op om zo plat te gaan liggen, denk dat ik maar een extra kussen van zolder haal. Na m'n werk wel de foto's van de fotoshoot van vorige week opgehaald, ze zijn echt superleuk geworden, ben er helemaal blij mee!
@Panter wat leuk dat je man het zo naar zijn zin heeft gehad! Hoe is het met het vocht vasthouden? Hier handen en voeten toch wel weer dik..dus nu beetjes omhoog.. @denanja heerlijk hoor..caravan...en dan ook nog lekker weer gehad. En dus goed vooruitzicht voor komend weekend @Medinilla alles gelukt vandaag? Leuk dat je vriend de baby nu ook heeft gevoeld...blijft bijzonder.. @ellada knap van je dochter hoor, dat de nachten ook zo goed gaan! Lastig, dat maagzuur...ik heb er gelukkig geen last van..hopelijk zakt het snel weer een beetje! Leuk, die fotos! Hier vandaag een dagje weggeweest met man en kids..erg leuk gehad. Nu wel moe op mijn bank, met wat harde buiken..dus zo mn bedje opzoeken. Morgen met zus en moeder en kids naar Slagharen, dus weer druk dagje...
jaa eindelijk kan ik reageren! kon de hele dag niet reageren want had geen reageer veldje! hoe irritant! hebben een heerlijk weekend gehad was zwaar maar vooral dat op tess letten. over 1.5 week gaan we in een caravan die er al staat en staan we tegenover een speeltuintje dat scheelt enorm dan kan ik tess wat beter in de gaten houden. net groei echo gehad en hij is al ingedaald. verder zit hij mooi op de p46 dus een gemiddeld jongetje. de vk denkt dat ik de 40 weken niet ga halen omdat ie al ingedaald is en tess ook al zo vroeg was ingedaald en zi met 37.5 kwam. t hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar hoop t stiekem wel. @sabagirl dat klonk idd van een drukke maar wel leuke dag! weet niet meer wie er naar wereldrestaurant was geweest mara dat is hier ook favoriet whawha vooral mijn vrouw gaat er t liefst elke dag heen whawha @ellada wat knap van je dochter zeg dat ze zoveel droog is! hier ook erg veel last van maagzuur dus mijn bed gaat vanavond omhoog (hebben elektrsche) en moet zeggen dat rennies ook helpen. @Panter wat fijn dat je man t zo leuk gehad heeft! wij maken natuurlijk ook gebruik van een donor dus ben ook echt benieuwd! tess lijkt veel op mij dus ben benieuwd of een jongen dan ook op mij of tess lijkt. vandaag weer iets teveel gedaan waardoor ik meteen weer moest spugen ( wilde alle was en de kamer opruimen want tess sliep uit maja was dus niet heel slim) komt allemaal wel goed . sorry als ik iemand vergeten ben
@2012mama heerlijk die dagjes uit! Ik begin morgen ook weer aan m'n midweekend dus ook weer tijd voor leuke dingen! Het maagzuur blijft helaas aanhouden nu... Vooral als ik ga liggen vervelend. Ben nu aan het werk (joehoe laatste nachtdienst) en heb van een collega een omeprazol gekregen wat enigszins lijkt te helpen dus morgen even een receptje regelen! Ik hou vandaag met die warmte ook vocht vast, met name in m'n vingers dus wapper lekker met m'n handen in de lucht! @denanja ik kan me voorstellen dat kamperen met een peuter niet alleen maar genieten is... Hopelijk helpt dat speeltuintje over 1,5wk En hopelijk dan weer lekker nazomerweer! Fijn dat de controle goed was! En hopelijk morgen na een goeie nacht weer fit! Oh wat ben ik jaloers op je elektrische bed, ik lig momenteel op m'n voedingsmiddel met gewone kussen...
@ maagzuur...het bakerpraatje gaat dat je baby dan een mooie bos haar heeft bij de geboorte. Ben benieuwd of dat bij jullie zo is!! Zit op mn foon en terugscrollen is niks op de foon. Heb vanmiddag controle en zal daarna ff op laptop inhoudelijk reageren. Ook blij dat ik controle heb wsnt baby is sinds gister wel héél rustig...