16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlavertjeVier30

9 feb 2017
    76
    0
    6
    Kwaaltjes vallen hier mee, beetje gekke darmen, gevoelige borsten en wat vermoeidheid... Maar verder alles wel prima eigenlijk!

2. 1548

1548 Niet meer actief

Fijn dat de (ochtend)misselijk ons nog blijft bespaard :D.

Ik ben alleen ontzettend moe, val s'avonds rond 20.30/ 21.00 uur in slaap.

Ga straks nog een test kopen, kan het nog niet loslaten :(

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    #403 sabagirl, 17 feb 2017
    Laatst bewerkt: 17 feb 2017
    Hier weinig kwaaltjes, maakt me best onzeker, al lijk ik wel wat moe te zijn en loopt de borstvoeding hard terug (al gaf ik het nog maar 1x per dag), heel soms een beetje misselijk. Ik durf niet te testen, ben bang dat de streep lichter gaat zijn. Zucht nog een week tot de echo.

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb voor morgen ook een clearblue digital gekocht..
    Nog 3 wondfo testen liggen nu.. Denk maar dat ik ze op maak de komende dagen!

Kwaaltjes;
    Een opgeblazen gevoel en wat rommelende darmen. Verder nergens last van
    Bij de zwangerschap van m'n dochter had ik gevoelige borsten, last van mijn darmen en was ontzettend emotioneel..
    Gek hoe dat toch kan verschillen..

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Marielle en Espoir wat verdrietig. Sterkte!

Kwaaltjes...valt me mee deze keer.
    Paar pukkels, slecht slapen, zere tietjes en honger. Nou als dit zo blijft ben ik een gezegend mens. Vorige keer was ik zoooo misselijk. Nu gelukkig niet.

6. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Ik ook niet misselijk en daar blij mee! Hoop dat dit zo blijft. Heb wel zere borsten, wel minder dan twee dagen terug, toen was het zeer pijnlijk. Ook wat minder moe, maar dat kan aan veel dingen liggen dat ik gister zo moe was.

Vandaag hele dag brandend maagzuur, verder niks!

Waar ik meeste last van heb is angst en onzekerheid, om bloed aan te treffen bij ieder wc bezoek.. maar dat is geen kwaaltje..:)

7. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Op zich ook wel een overzichterlijk clubje zo. Anders moet ik dagelijks 10 pagina's doorlezen, haha. Maar nieuwe meiden zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik had tot een paar dagen geleden steken in mijn baarmoeder en een beurs gevoel. Ook borsten doen pijn. Alleen had een paar dagen geen pijn in mijn baarmoeder, en nu lijkt het of ik krampen heb. Maakt me beetje onzeker. Borsten doen nog wel pijn.

8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik wil nog wel graag meeschrijven. Heb dinsdag al licht positief getest en hoop 28 okt uitgerekend te zijn.
    Ik weet niet hoeveel ik in het begin meeschrijf. Ik heb inmiddels drie miskramen gehad en ben daardoor heel erg onzeker. Durf er nog niet zo goed op te hopen. Maar ik weet dat het kan, want ik heb al een dochter uit 2014.

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    marlau gezellig :) je 2de kindje dus :)
    zal je zo op de lijst zetten.

@kwaaltjes. valt hier ook wel mee. veel maagzuur en opgeblazen buik en ook wel wat last van mn darmen verder vermoeid (maar kan ook door de wekker 5.15 komen ;)) en verder niets eigenlijk. voel me niet beroerd ofzo maja dat begon vorige keer ook pas met 6 weken haha

over testjes gesproken die heb ik ook nog liggen en denk dat ik niet kan wachten tot maandag met de clear blue, en laat ik nou net moeten plassen..... ;)

tot zo whawha

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou hier nog 2-3 heb dan wel thee op net maar dus zeker geen tweeling :p haha gelukkig. ben vandaag 5 weken dus 2-3 is oke. stiekem gehoopt op een 3+ maar de zwanger verscheen al meteen dat ik de dop erop deed en daarna ging ie heeel lang denken dus denk dat k net op die overgang zit. maja de clear blues zijn op dus is nu klaar :) nog 1 kv maar denk niet dat ik die nog ga doen. t is nu aftellen naar 6 maart.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡

16 oktober
    kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje

17 oktober
    Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje

18 oktober
    KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING

19 oktober
    1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Panter - jaar - 1e kindje

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje
    Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje

21 oktober
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje

22 oktober

23 oktober
    dptje - 26 jaar - 2e kindje

24 oktober

25 oktober

26 oktober

27 oktober
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje

28 oktober
    Aurin - 32 jaar - 3e kindje
    Marlau - jaar - 2e kindje

29 oktober

30 oktober

31 oktober

Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 3

Afsprakenlijstje:
    ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo
    ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo
    ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo
    ♡ 28 februari - Panter - 1e echo
    ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo
    ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo
    ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo
    ♡ 6 maart - denanja - 1e echo
    ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo
    ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK
    ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK
    ♡ 14 maart - denanja - intake VK
    ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho
    ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo
    ♡ 17 maart - Panter - termijnecho
    ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo
    ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn

12. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Weekend!! Gelijk rusten op de bank.

Ik heb dinsdag al intake voor de vk. Nemen jullie je partner mee (wil wel graag maar weet niet wat gebruikelijk is)?

Wel heel vroeg met 5.4 week.. maar goed dat was t voorstel van de praktijk. Dan wordt ook 1e echo gepland, 2 a 3 weken erna.

Maagzuur wordt steeds erger. Jullie tips wat kan helpen? Liever geen rennie..

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja mijn partner gaat zeker mee die wilt niks missen! vragen ook naar erfelijke ziektes enz dus wel handig als je hem mee neemt ja.

ik gebruik omeprazol tegen maagzuur van de huisarts gekregen. ofja heel officieel heb ik nog een vies drankje gekregen haha iets met een a.

14. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Sedra onze VK benadrukte dat mijn man ook mee zou komen. Dus het is helemaal niet vreemd als hij mee gaat! Inderdaad ook voor de informatie over erfelijke ziektes en mannen kunnen je altijd weer verbazen met een vraag die ze opeens stellen. Terwijl ze bijvoorbeeld thuis zeggen geen vragen te hebben, haha.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    heb er trouwens ook nooit aan gedacht om alleen te gaan maar dat komt misschien doordat ik een vrouw heb. die zijn toch wat anders in dit soort dingen

16. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Ik wist gewoon echt niet wat 'normaal' is. Dat ze niet verbaasd staat te kijken als man mee komt. Maar nu ik het lees is het idd vrij logisch:D alleen vind ik ook een beetje te spannend eerlijk gezegd.

17. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Maar volgens mij vindt mijn man t nog spannender dan ik.. hij slaapt al 3 nachten niet terwijl ik helemaal knock out ben! Hoop dat de afspraak wat rust in de tent brengt.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh sedra wat schattig!!!!
    ik slaap ook al een blok!
    poeh ben me nu toch misselijk!! moet toch meer kleine dingen gaan eten. meer verspreid over de dag. gelukkig is vrouwlief aan t koken :) word nu wel misselijk van de lucht whawha.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb steeds zo'n raar trekkend gevoel oin mn onderbuik en af en toe rug.. Zal oprekken v banden zijn maar maakt me poeponzeker.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja zo klinkt t idd wel panter. moet zeggen dat ik daar vandaag ook wat last van heb, aan de linker kant echt ricting mn lies.

poeh eten op, heb echt minder trek en poeh lig alweer op de bank met een opgeblazen gevoel heel hoog in mn buik

Deel Deze Pagina