Ja zeker even laten controleren hoor @denanja Hier waren ze ook boos toen ik van de scooter gevallen was en pas een dag later belde, haha. Hopelijk is de kleine in orde! Qua huishouden ... wij hebben sinds een paar weken een schoonmaakster. Had al 'strijd' met mijn man toen ik opgenomen was in het ziekenhuis en thuis kwam. Dan was er alleen gestofzuigd en verder had ie het lekker allemaal gelaten. Ik kan dat dus echt niet negeren en irriteerde me dood aan alles. Hij vond het wel best, haha. Ja de was had ie dan wel bijgehouden (met instructies van mij via whatsapp) Nu komt er 1x per week een dame langs die alles schoonmaakt en als ze tijd over heeft zelfs de was vouwt, ophangt, draait etc. Echt wat een luxe. Ze blijft voorlopig!
Moet je 4 uren aan de ctg @denanja ? Of lag je er vanaf 4u aan? Hopelijk alles goed, fijn dat ze zo goed op jullie passen. @kleinebeer klinkt heerlijk je huishoudster!! En géén overbodige luxe nu met de kleine meid in het ziekenhuis ook. Gaat het goed met haar?
Zooooo, veel geschreven vandaag! Ik ben een beetje moe door de drukte gister en het werken vandaag, dus hou het even kort! @denanja goed dat je hebt gebeld! Ik wist niet dat dit beleid was, ik heb laat in de zwangerschap van m'n dochter aan de stroom gestaan en ben van halverwege de trap gevallen en heb toen niet gebeld... Was ten tijde van de overgang naar de gyn, dus alles was bij de volgende controle nieuw en het daar ook nooit genoemd... Ben blij dat alles toen goed is gekomen, je zal het jezelf toch eeuwig verwijten als er wat mis is en je niet aan de bel hebt getrokken... Jouw dochter heeft al flinke stappers haha, mijn dochter is nu 31 maanden en zit ook in maat 23! @1548 ik voel me soms ook een sloof hoor, maar dat ligt meer aan mezelf omdat ik mezelf niet de rust gun op vrije dagen en als m'n dochter slaapt. Ik heb gelukkig nog geen school, speeldata, sport, etc. Voor m'n gevoel is het wel fijn dat ik nog werk, want daar krijg ik toch meer waardering, thuis is het toch ook een soort van vanzelfsprekend dat ik veel doe... M'n man wil wel behulpzaam zijn, maar ergens blijft het toch ook een man @kleinebeer die schoonmaakster moet je lekker houden hoor!
@Newmom1986 wat klinkt dat heerlijk, fijn dat je zo hebt genoten op Ibiza! Wel vervelend van je krampen, ik heb dat ook een tijd gehad maar nu nog maar sporadisch een beetje... Helaas geen gouden tip voor je, is vanzelf afgezakt...
@Panter moest er 4u aan! scheint protocol te zijn en er was een gyn die van de oude stempel was dus heb idd van 4 tot 8 eraan gelegen. je zag de harde buiken super goed gelukkig namen die af na 3u. alleen zn hartslag shoot op t laatst nog even naar 180 maar alles verder oke . @ellada mn vrouw wilde vooral graag dat we t lieten controleren maar ben er achteraf wel blij mee want idd je vergeeft t jezelf nooit als er iets mis blijkt te zijn achteraf. en ja ze heeft zeker geote voeten haha maar is over t algemeen al wat groter. lange benen vooral. aan de stroom heb ik trouwens paar weken geleden ook gehangen!! toen niet gebeld. maar in t ziekenhuis zeiden ze ook dat t goed was dat k gebeld had. nu weer op de bank met pijnlijke heup zal morgen wel stijf zijn. maaar de eerste baby was is wel gedaan haha
Fijn @denanja dat alles goed was! Zo leer je toch steeds weer bij over wat gevaarlijk is en wanneer je dus moet bellen haha, ik hoop dit keer geen gevaarlijke capriolen meer uit te halen maar als het gebeurd zal ik nu dan braaf bellen
@denanja fijn dat alles goed is! 4 uren ctg. .wat zul je een houten kont hebben....ik wist na 30min al niet meer hoe ik in dat bed moest hangen. Fijn weekend allemaal! Ik ga vanavond met mijn collega's uit eten, en daarna nog een verjaardag. Best zin in!!
@denanja jeetje, schrikken zeg! Gelukkig met jullie kleine alles goed! Weekend maar een beetje rustig bijkomen? Heb je veel pijn aan je heup? @Newmom1986 leuk dat het zo gezellig was op Ibiza! En dat je het goed vol kon houden. @Panter veel plezier vanavond..gezellig! Hier vandaag een rustig dagje, gisteren druk met verjaardag neefje, en daar blijven hangen om nog een spelletje te spelen...erg gezellig maar lag ook laat in mn bedje. Daarna wel de hele nacht doorgeslapen en werden met het hele gezin pas om 9u wakker Lang geleden dat ik zo'n nacht had...Voor vandaag niets in de planning. Ook voor morgen niet veel plannen...vind het wel fijn eerlijk gezegd..even weer bijkomen en dan maandag rustig aan het normale schoolleven beginnen met de jongens. En...maandag naar de gyn...erg benieuwd naar wat hij zegt..en of we al iets gaan plannen qua datum Maandag begint ook mijn officiële verlof..vreemd hoor, gaat zo snel! Iedereen fijn weekend!
@Panter ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad! @2012mama geniet nog van de laatste vakantiedag met je jongens! Spannend hoor dat je morgen al naar de gyn gaat! Ik moet nog 3,5wk wachten, ben nu al benieuwd inderdaad of er meteen een datum wordt geprikt als ik kies voor een keizersnede... @Hier, gister een drukke dag gehad. De ochtend over een markt geslenterd en lekker op het terras geluncht. Toen onze dochter sliep zelf ook even m'n oogjes dichtgedaan. Gisteravond gegeten bij vrienden en daarna op tijd m'n bed in. Helaas had ons buurmeisje een feestje met erg harde muziek dus echt diep slapen zat er eerst niet in... M'n man is er nu al uit met onze dochter, die gaat zo op voor z'n eerste zweefvliegles! En m'n dochter heeft besloten dat mama met haar gaat zwemmen haha!
@ellada jij hetb de keuze he? Keizersnee of natuurlijk? Ben je er al een beetje over uit? Wat leuk voor je man..lijkt me een spannende ervaring! Veel plezier vandaag...gezellig samen zwemmen :
@2012mama ik weet nog niet in hoeverre ik echt de keuze heb... Verschillende mensen zeggen daarover verschillende dingen... Dus ik probeer me er nu nog zo weinig mogelijk druk om te maken en eerste afspraak met de gyn maar even af te wachten. Na m'n eerste keizersnede roep ik dat ik bij een volgende weer een keizersnede wilde, maar nu is er toch twijfel... Hangt ook af van ligging, grootte, adviezen gyn, etc... Dus voor nu nog geen duidelijk idee in m'n hoofd.
Heerlijk gezwommen met m'n meisje die nu lekker slaapt! Ik wilde lekker relaxed onderuit op de bank F1 gaan kijken, maar Max is al snel aangereden waardoor z'n race die hij zo goed begon alweer verpest was... Dus weinig spanning nu... Dus ben maar een boodschappenlijstje aan het maken en proberen mezelf ertoe te zetten even wat dingetjes in huis te doen...
Zwaai zwaai! Ik kom later bijlezen en reageren, lig momenteel ziek op bed .. Geniet van je verlof @Panter
@1548 wat balen, ziek op bed! Beterschap! @Panter jij ook verlof? Voelt toch wel echt he...hier ook vandaag dag 1. Vandaag voor de eerste keer gyn geweest...gaat nu ineens heel snel. Over 2 weken intake anesthesist, en dan horen we de geplande datum en tijd waarschijnlijk. Wat wel vast staat is dat het kleintje tussen 10 en 16 oktober geboren wordt...Dat is dus over een dikke 5 weken al...Zo nieuwsgierig!
Officieel gaat mn verlof pas donderdag in...maar mn baas denkt dat het vandaag ingaat. Dus hoef deze week niet meer heen. @2012mama spannend het aftellen is begonnen! Gaat best snel die laatste loodjes vind ik. @1548 wat rot dat je ziek bent. Wat scheelt je, ziek door de zwangerschap of iets van griep oid? Hoop dat het snel beter gaat!! Hier zijn de nachten ruk. Elke 40min moet ik plassen. Bah. .zó moe!!
Hey meiden, Even iets minder meegeschreven, zit een beetje in een dip, slaap slecht en pieker weer veel waardoor de dagen me zwaar vallen. Ook veel flashbacks na de bevalling van mijn zoon. Gelukkig morgen naar de gyn dus daar maar even bespreken. Verder is zoon ook niet fit, die ligt nu in mijn armen te slapen, arm mannetje. Hopelijk snel weer wat goede dagen, mis ze nu al. @1548: beterschap! @2012mama: dat gaat hard! Spannend hoor! @ellada: benieuwd of je mag kiezen tussen kz en bevalling. En ja max... dat ging niet zo lekker haha. Zoon zat met papa samen te kijken. @Panter: yes qua verlof! Balen van de nachten. Het vele plassen herken ik wel, wordt er helemaal suf van.
Wow. De eerste dames die al verlof hebben. Wat gaat het snel allemaal. Mijn verlof gaat officieel 15 september in. Morgen weer 2 uurtjes bikkelen op me werk na 2 weken vakantie. Ik zie et alleen niet zo zitten. Tijdens ons weekendje weg bijna een keer flauw gevallen. Ik was net op tijd om op de grond te gaan zitten met mn hoofd tussen de benen. Dat was echt schrikken. Daarna niet weer gebeurd. Wat de reden was, geen idee. En laatste paar dagen krijg ik steeds vaker last van harde buiken als ik iets gedaan heb. Ik kijk morgen ff aan, anders geef ik aan dat het niet meer wil. Ik zit toch 100% in de ziektewet, dus ben niet verplicht heen te gaan. @2012mama Wat spannend. En wat gaat de tijd toch snel! @1548 Beterschap! @sabagirl Meid wat vervelend dat gepieker en die flashbacks . Goed dat je het morgen gaat bespreken.
@Panter Ja het is zeker een luxe, denk dat ik straks niet meer zonde kan. Met onze meid gaat het goed. Ze lag helaas sinds vorige week zondag aan een snorretje (blaast lucht in haar neus waardoor ademen makkelijker gaat) ze bleef maar hartslag dalingen hebben en haar zuurstof was laag. Daarom hadden ze toch besloten om het snorretje te doen. Er is toen bloed getest en snot uit haar neus op kweek gezet. Maar er kwam uit beide niets. Er was dus geen aanwijsbare reden waarom ze die dipjes opeens had. Waarschijnlijk toch vermoeidheid die eruit kwam na alles zo lang zelf gedaan te hebben. Vandaag na een week snorretje is het snorretje er weer uit. Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Hoewel ze al 3 weken zonder enige beademing heeft gelegen, is dit wel weer spannend. Maar gaan er van uit dat ze het aan kan Verder groeit ze heel goed! Ze was vandaag alweer 1759 gram. Voor ons al een flinke baby, haha. Komt ook echt elke dag wat meer vet op, super leuk om te zien. Ook is ze vrijdag voor het eerst in bad gegaan, ze vond het lekker en was daarna super ontspannen. Verder zijn ze vanaf vandaag begonnen met het afbouwen van de couveuse. De temperatuur stond al op zijn laagst en nu gaat er elke dag een flap omhoog van de doek die eroverheen ligt. Zodat ze aan het licht gaat wennen. Als alles goed gaat kan ze dan komend weekend uit de couveuse! Ze gaat dan naar een warmte bedje. Ben erg benieuwd hoe dat weer gaat allemaal. Al met al opeens weer flinke stappen dus! En steeds meer aftellen tot ze naar huis mag. Hoop dat september de maand wordt dat onze kleine meid thuis komt