16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    [QUOTedinilla, post: 20919863, member: 103520"]Ik zie mijzelf als een jongens moeder :rolleyes:[/QUOTE]
    Ben benieuwd of dat klopt! !
    Vind het jongenskaartje ook de leukste met die tractor :)

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ben benieuwd of dat klopt! !
    Vind het jongenskaartje ook de leukste met die tractor :)[/QUOTE]

Hoo dat ging niet helemaal goed met quoten @Medinilla maar quote jou.

3. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Medinilla nog even en je weet of je inderdaad een jongensmoeder bent! ;) Ik vind het jongenskaartje ook leuker! :rolleyes:

4. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

@Panter, heftig de suikers! Laatste loodjes wegen zo zwaar. En lijkt me ook erg rot steeds de trap op en af om te plassen. Zeker met jouw bekkenklachten! Hopelijk gaat de tijd sneller dan je nu verwacht en mag je snel jouw wonder vasthouden!

@ellada wat balen zeg jouw cholestase. De jeuk lijkt me verschrikkelijk!!! Fijn dat ze je nu goed in de gaten houden en wel heel spannend hoeveel eerder de baby nu misschien wel gaat komen. Sterkte!! Nog even volhouden en lekker hier van je afschrijven.

@Medinilla, wat heerlijk dat jullie geboortekaartje af is! Wij zijn er nog volop mee bezig whahah.. ben benieuwd of het uiteindelijk een jongen of een meisje wordt!!

@sabagirl slaap doet écht wonderen. Logisch dat je nu af en toe weer een dipje hebt. Het wordt ook weer spannender zo tegen het einde. Nog even doorzetten en werk je, geeft niks als je er af en toe even doorheen zit!!

@1548 Wat super lief dat ze je werkplek hadden versierd!! Nu hopelijk genieten van je verlof!!

@Ting86 laat je niet gek maken door je collega's. Doe je goed om gewoon aan te geven dat jij en jullie gezondheid het belangrijkste is.

@Lycos, balen ook die jeuk!!!! Hoop dat dit snel overgaat en onschuldig is! Heb je al iets gevonden dat helpt?

Hier alles goed! Wel een heel laag ijzer waardoor ik me futloos voel. Met pillen en voeding probeer ik het omhoog te krijgen. Vandaah bruiloft nummer 1 in NL. Morgenvroeg zitten we nu al in het vliegtuig richting Spanje voor bruiloft NR 2. Dinsdagavond komen we dan weer thuis. Ik heb er veel zin in maar kijk er ook een beetje tegen op met mijn dikke buik! Het zal pittig worden! Komende dagen zal ik dan ook weinig online zijn!! Hoop dat iedereen de baby's veilig in de buikje houdt voorlopig!!

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Newmom1986 heel veel plezier met de bruiloften! Hopelijk hou je alles een beetje vol en kan je ervan genieten!

@ellada lijkt me ontzettend irritant die jeuk..kan je ook bijna niet van afleiden he..
    Heb je nu verlof?

@Ting86 leuke bbq gehad?

@Medinilla benieuwd of jullie echt een mannetje krijgen! Nog even en we weten het....

Hier weer een redelijke nacht...voordat ik inslaap val duurt het even, terwijl ik wel erg moe ben, maar daarna slaap ik toch best lang door...
    Geen plannen voor vandaag of het weekend. Merk dat ik het wel prima vind om thuis mijn ding te doen.
    Denk dat ik maar eens begin met mn vluchttas.
    Gisteren zijn de klossen ook gekomen, staan er nog niet onder, al twijfel ik wel of we het nu al doen...kom bijna niet meer omhoog vanuit ons bed...

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Goeiemorgen!

@Newmom1986 geniet van de bruiloften! Pak je rust maar lekker als je terug komt!

@2012mama afleiding van jeuk is inderdaad lastig... Proberen niet te krabben ook, ik probeer nu vooral te wrijven om m'n huid een beetje te sparen...
    Nog geen verlof, nog twee dagen... Hoewel de tweede dag, dinsdag, er nu anders uitziet omdat ik dan s ochtends naar het ziekenhuis moet, dus s ochtends een lege agenda en s Middags een vergadermiddag waarbij ik dan afscheid neem...
    Wat fijn dat je beter slaapt! Scheelt toch een hoop!

Ik heb een onrustige nacht gehad, niet eens heel erg van de jeuk maar meer van m'n hoofd... Toch heel erg bezig met het getal wat ik dinsdag krijg te horen en wat dat gaat betekenen... Zelfs al gedacht om maandag het lab te bellen of het dan al niet bekend is... Gelukkig vandaag lekker afleiding, een vriendin uit het buitenland is hier, de zweefvliegles van m'n man gaat vanwege het weer niet door en de kleine meid die alweer lekker vrolijk rondhuppelt! Morgenochtend vroeg vertrekt m'n man naar Vietnam, dus dat zal een lange dag worden... Ook maar eens bedenken wat ik allemaal in m'n vluchtkoffertje ga stoppen en bekijken wat er allemaal nog van zolder moet komen ;)

7. 1548

1548 Niet meer actief

Veel plezier met de bruiloften @Newmom1986, hopelijk is het vol te houden..

@2012mama Geniet van je rustige weekend, ook weleens lekker! Hier ben ik gisteren begonnen met het op- en inruimen van het kamertje. Volgende week ga ik aan de slag met de vluchttas en moet nog even bedenken hoe ik mijn bed verhoog (kunnen geen klossen onder)..

@ellada Veel plezier met je vriendin! Je kan maandag altijd een poging wagen toch? Heb je het idee dat de medicatie aanslaat?

Hier gaat alles zijn gangetje. Momenteel bij het sporten van mijn dochter, straks boodschappen doen en vanavond ga ik denk ik uiteten met mijn zoontje (man is weg en dochter heeft een kinderfeestje). Morgen naar de stad en high tea-en..

Fijn weekend allemaal!

Over 15 dagen mag de baby komen :D :D

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    @ellada thanks voor je uitleg. Hier geen jeuk op handpalmen of voeten. Daar vroeg de vk inderdaad ook naar. Ik houd het in de gaten, thanks.

@Panter, goed dat je zelf erachter aan bent gegaan! Ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn laatste dktp prik heb gehad. Hoe lang is die 'geldig'?

@Newmom1986 2 bruiloften, pittig inderdaad! Wel heel leuk! Geniet ervan en neem tussendoor je rust die je nodig hebt.

@Medinilla; ik vind het kaartje met de tractor ook het leukst! Ben benieuwd of je gelijk hebt!

@1548 Leuk weekend voor de boeg dus.

Hier langzaam aftellen, nog 5 diensten werken. Vandaag een lange, morgen een korte...Dan alleen nog dinsdag, woensdag en vrijdag! Kan niet wachten!

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    #4289 vrouwvan, 9 sep 2017
    Laatst bewerkt: 9 sep 2017
    Goedemiddag meiden,

@Panter het lijkt me erg zwaar worden voor jou nu met je zwsdbts. Hou het in de gaten hoor want je schiet inderdaad alle kanten op met je waardes.

@Lycos wat spannend. .nog een paar dagen en dan ook jij verlof. Heb je nog veel te doen wat je in je verlof geregeld wilt hebben voor de kleine komt?

@Newmom1986 wat keileuk zo een laatste uitje ..ik ben er wel stiekem jaloers op hoor. Terwijl het hier waait en regent ga jij nog lekker, hoe kort dan ook de warmte opzoeken. Geniet van de bruiloft en pas goed opjezelf..lekker veel drinken.

@1548 wow wat klinkt dat snel 15 dagen..wat enorm spannend weer. Hier kan ik ook zeggen dat de laatste 50 dagen hopelijk zijn ingegaan.

@Lycos wat vervelend zeg die jeuk. Heb je er inmiddels wat voor wat goed helpt? Lijkt me vreselijk zeker omdat je ook niet overal bij kan met een dikke buik.

Hier gaat alles zn gangetje..gister naar de gyn geweest voor controle en die zei of ik het erg vond om de 1e afspraak pas weer over 3 weken in te plannen. Dacht oke best laat maar uh nee plan maar in dan. Dus de 1e afspraak staat "pas" weer over 3 weken. Moet de kleertjes nog wassen en vluchtkoffer klaarzetten dat doe ik over 2 weken en kraampakket bestellen..jaa ik weet erg laat maar daar ga ik vandaag maar achterna. Nog heel onwerkelijk allemaal.. owja en mn co sleeper en nog wat spulletjes zijn net afgeleverd eindelijk..

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @vrouwvan wat raar dat je gyn zo weinig controles doet....ik moet elke week op komen draven. Maar dat heeft mss ook wel te maken met waarom je bij de gyn loopt dat verschil? Mss moet je met diabetes wel gewoon eerder vaker?

@Lycos ook aan het aftellen naar verlof! Knap dat je nog steeds werkt hoor. Wat betreft de DKTP...geen idee hoe lang dat werkt. Ik had de laatste enting in 1980 gekregen heeft mijn moeder opgezocht en in mijn bloed waren de antistoffen gelijk aan 0. Kortom....alle antistoffen verdwenen. Het schijnt zo te zijn, hoorde ik van vriendin in de kinderopvang dat ze elke 10 jaar daar de booster van de dktp en bmo moeten halen. Dus mss is het 10 jaar dan?

@1548 ben je weer helemaal opgeknapt? Kan je bed niet op bierkratjes staan ipv klossen?

@ellada heeft de calendulan wat geholpen tegen de jeuk?

@2012mama lekker een rustig weekend. Fijn dat je goed hebt geslapen, dat doet een mens zo goed. Ik zou het bed al wel op klossen doen, dat staat zoveel makkelijker op. Hier een bed wat niet op klossen kan, en ook niet op bierkratjes....hele heisa om zovaak op te staan uit bed en naar de wc te waggelen haha.

@Newmom1986 veel plezier bij de bruiloften!!

Hier sinds gisteren de insuline naar beneden gedaan p/o internist. Heel onwerkelijke reactie van mijn lijf...mijn bloedsuiker lijkt er van naar beneden te gaan. Heel apart...mag nu niet meer bijspuiten bij tussendoortjes...en bij eetmomenten spuit ik 4eh minder. En mijn suikers dalen gewoon. Dat was niet de bedoeling...want de vermindering van insuline was bedoeld om hypo's te voorkomen. Begrijp niks van mijn lijf haha.
    Zometeen hebben we een buurtfeest, gezellig eten en bingo en borrelen. Ik borrel met rivella.

Maar als ik straks bevallen ben.....oooooh doe me dan alsjeblieft een lekker glas koude wijn en een broodje filet American!! En bier....heb ook zooooooo'n trek in bier haha.

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

Ja enige reden dat ik bij de gyn loop is vanwege ijzertekort en bloedverlies tijdens bevalling. Tijdens de zws zelf dus geen extra aandacht nodig.

Ik heb mijn man hier ook al ingelicht..na mn bevalling wil ik gelijk een bak sushi. .gerookte zalm hmmm een haring... (sommige zeggen haring mag nu al maar durf t niet aan)

denanja vindt dit leuk.
  12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Alweer zaterdagmiddag, tijd gaat snel! Vandaag naar binnenspeeltuin geweest met zoon, stond niet op de planning maar wat we eigenlijk wilden doen daar stonden we voor een dichte deur. Morgen waarschijnlijk picknicken met vriendinnen en kinderen in het park en smiddags vrienden op bezoek dus weer lekker druk maar wel gezellig.

@Lycos: fijn dat de echo goed was en een mooie schatting! Succes met de laatste loodjes op het werk en dan lekker genieten van verlof!

@Panter: wat goed dat je je laat vaccineren, ik durf het niet aan tijdens de zwangerschap maar mijn dtp is wel verlopen, kwam ik laatst achter dus begin volgend jaar ga ik hem voor mezelf laten zetten. Wel zo prettig als we naar het buitenland etc gaan reizen. Veel plezier op het buurtfeest en hopelijk lukt het stabiliseren van de suikers.

@Medinilla: wat een mooie kaartjes, vooral de jongens variant vind ik erg stoer en mooi! En jongensmoeder zijn, is echt geweldig hoor. Ze zijn zo lief, stoer en geweldig.

@vrouwvan: fijn dat alles goed gaat! Succes met de laatste dingen regelen.

@ellada: ik had gister gelukkig een vriendin op bezoek en ben met zoon buiten in de regen graafmachines gaan kijken... zoon gelukkig ;) en ik dacht alleen... waar is een bankje en waar is zon en warmte haha? Nu is zoon ook buiten plassen aan het stampen. Heerlijk vindt hij dat!
    Helpt menthol gel je een beetje tegen de jeuk of verlicht dat niks? Weet dat ik in zwangerschap van mijn zoon ook jeuk had en toen hielp de menthol gel wel. Snap wel dat je er snachts wakker van ligt, het onbezorgde wordt er op die manier wel van afgehaald. Hopelijk valt de uitslag mee en mag je toch nog een aantal weken genieten van de zwangerschap.

@1548: klinkt als een leuk en gezellig weekend. Veel plezier!

@Newmom1986: klopt, het wordt zeker spannender nu het einde nadert. Weet van zoon dat hij bij 35 weken 2300 gram werd geschat en bij 39 5 was hij 3000 gram. Maar die maakte toen een groeispurt omdat ik met verlof ging bij 36 weken. Vraag me af wat ons meisje gaat doen, want nu pas1800 gram. Maar zit al weken thuis en veel meer rust dan de afgelopen weken zal ook niet lukken. Hopelijk komt ze wel op 2500 - 3000 gram uit, wil liever niet in het ziekenhuis moeten blijven maar gewoon lekker thuis kramen.
    Heel veel plezier met de bruiloften! Knap dat je dat nog allemaal kan ondernemen hoor!

@2012mama: heerlijk om thuis te zijn, herken het wel. En benieuwd wat je gaat doen met de klossen. Hier besloten om geen klossen te regelen, pakken als kraamzorg zeurt wel een 1 persoons matras en mikken die overdag op mijn bedhelft. Snachts dan er gewoon vanaf omdat we anders ook de co sleepers moeten gaan verhogen en dat is echt teveel werk, vinden wij haha. Hopelijk blijft het slapen redelijk gaan, dan kun je veel meer aan op een dag.

En qua eten... ik ga voor gerookte zalm op een broodje en heel veel leverworst.

13. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @1548 lekker actief weekendje dus! Geniet ervan!

@Lycos fijn dat het aftellen voor jou ook begonnen is!
    Tetanus is 10jr geldig, weet niet hoe het zit met de anderen in de DKTP...

@vrouwvan die drie weken vliegen vast voorbij met alles wat je nog moet doen ;)

@Panter vreemd van je suikers, hopelijk niet veel meer hypos daardoor...
    Hopelijk kun je alles even loslaten en genieten van het buurtfeest! Fijne avond nog!

@sabagirl jij ook lekker genieten van je drukke weekend met leuke dingen! Hoop voor jullie dat het morgen picknickweer is ;)

@Hier, eigenlijk een hele goede dag gehad! De dag begon met veel jeuk aan m'n handpalmen maar later op de dag viel het reuze mee... Heb alles gesmeerd wat er in huis was, maar hoop eigenlijk gewoon dat het de medicatie is en dat dit dus een voorbode is voor de komende tijd... :) Vanmiddag de kinderwagen en Maxi-Cosi nog van zolder gehaald en schoon gemaakt, bekleding gewassen. Vanavond veel last van harde buiken als ik ook maar iets deed, dus vooral lekker op de bank gelegen en naar m'n man gekeken die z'n koffer aan het pakken was ;) De verloskundige belde vandaag nog om even te vragen hoe het is, erg lief. Zij had ook al de missende uitslag, die ik dinsdag pas zou horen dus vannacht hoef ik me daar niet meer druk om te maken. De galzouten waren verhoogd dus ik heb inderdaad cholestase maar zit in de middenmoot, gelukkig niet in de hoogrisicogroep waarbij de baby sowieso bij 37wk wordt gehaald. De waarden worden de komende weken vervolgd en hoop dat ze niet doorstijgen zodat ik wel in die groep kom... En dinsdag maar even afwachten wat ze verder zeggen, vooral ook benieuwd of m'n gestoorde leverwaarden op zich reden tot zorg zijn want je kan met de galzouten in de hoogrisicogroep zitten terwijl je leverwaarden normaal zijn... En zo zijn er nog wel wat vragen die ik nog heb, zal ze opschrijven zodat ik dinsdag niks vergeet :) Nu lekker slapen, morgen vroeg op om m'n man naar Schiphol te brengen!

14. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Nou hier weer flink balen..is die co sleeper eindelijk binnen blijkt de poot niet goed te zijn. Nu moet die weer helemaal terug. Gelukkig heb ik nog de tijd maar is toch weer even een tegenvallertje. Maakt me gelijk weer chagereinig:evil:

@sabagirl ..ik mis dat dus ook een lekker broodje met gerookte zalm.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hi dames. tijdje stil geweest vanuit mijn kant maar was vorige week gewoon erg druk en zijn nu op de sprookjescamping een weekendje :).

@ellada en @Lycos wat vervelend die jeuk!!! ik had tijdje terug jeuk op mn tja zij voeten (weet niet hoe je t noemt) maar dat vond ik al vervelend moet je nagaan bij jullie jeuk bah!

@Panter wat jou lijf doet met die suikers.... raar...
    ik heb bij de marine gezeten en ben daar nog maar paar jaar weg dus nog tegen alles inge ent ofja bijna alles denk k.

@Newmom1986 heel veel plezier bij de bryiloften! respect!!

@sabagirl gaat het al iets beter met je?

@hier gaat t wel goed ofja gaat zn gangetje. veel harde buiken maja dat zagen we vorige week op de ctg ook al. ook veel last van t indalen. ben benieuwd wat de vk donderdag gaat zeggen met de liggingsecho. hier zo op de camping gaat best goed heb nog t meeste moeite met lopen. ook de campingstoelen ben ik na een dag wel zat haha zo lekker naar bed :) slaap nog redelijk goed, mag niet klagen als ik jullie zo hoor, hoef er maar 1-3x uit per nacht. proveerde t vanacht op te houden omdat onze dochter natuurlijk ook in de caravan slaapt maja om half 7 hielt ik t echt niet meer dus toen gegaan en ze werd niet eens wakker dus als k vanacht moet ga ik meteen!!

ik heb trouwens ook officieel verlof sinds vrijdag jeujj haha

@Ting86 jij ook lekker klaar nu? vervelend hoor zulke stomme regels nog op t laatst.

@1548 bij jullie alles weer beter?

@Medinilla leuke kaartjes!!!

sorry als k iemand vergeet!!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owja gerookte zalm mis ik ook!!!

en een rosetje of witte wijn!

en sushi!

17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @denanja: ik slaap weer wat beter gelukkig. Ben overdag wel moe maar doe nog steeds geen middagdutje dus dat verklaart ook wel de moeheid. Hoe is de sprookjes camping? En de faciliteiten? Ik heb er ook wel eens voor gekeken en het ziet er erg leuk uit maar ben benieuwd hoe het echt is.

@vrouwvan: balen van de co sleeper. Hopelijk heb je snel een goede!

@ellada: fijn dat je de uitslag al hebt gekregen en hopelijk blijven de waarden zo zodat je gewoon na 37 weken kan bevallen, toch beter voor de baby. Sterkte met het uit zwaaien van je man en hopelijk gaat komende week een beetje te doen zijn en niet te zwaar zijn.

Hier slaapt zoon nog... dus denk dat we de picknick gaan missen. Dan maar rustig ochtendje thuis en vanmiddag bezoek dus sowieso gezellig.

18. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @vrouwvan balen! Hopelijk is ie snel binnen en kun je alles afmaken!

@denanja is het leuk op de Sprookjescamping? Ik hoop dat jullie gister beter weer hebben gehad dan wij hier... Vandaag ziet er wel heerlijk uit! Geniet er nog even van, heerlijk begin van je verlof!

@sabagirl ik zou inderdaad ook lekker een ander plan maken, niks lekkerder snel dan kinderen die uitslapen ;)

@Hier, alweer terug van Schiphol, m'n lief uitgezwaaid... In de auto terug toch wel een beetje emotioneel, maar ach het zijn maar 6 nachtjes! M'n dochter vond het alleen maar leuk dat papa ging vliegen, ze wilde wel graag mee maar nam er ook genoegen mee dat we volgende week papa weer op gaan halen en dan ook even vliegtuigen gaan kijken. Nu lekker even samen op de bank nog een beetje uitrusten en over een half uurtje maar lekker even naar buiten, de licht is strakblauw dus we moeten ervan genieten vandaag! :D

19. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ff dagje niet op zp en ik mis weer heel wat.

@2012mama Bbq was geslaagd. We waren bij een collega die een flinke overkapping heeft. Daar stond de bbq onder. Heb heerlijk gesmuld.

@denanja Nog 1 dagje werken van 2 uurtjes. Gelukkig heeft mijn "gedram" geholpen, want de druk is eraf. Ben zo blij als de dinsdag voorbij is!

Hier mis ik de gerookte zalm nog het meest! Mijn man kan niet wachten totdat ik bevallen ben, kunnen we weer samen sushi eten. hmmmmm.

@Medinilla Ben benieuwd of het een jongetje of meisje is ;)

Klossen: vrijdag aangevraagd, inclusief ondersteek. Ik wil graag thuis bevallen, zoals het nu lijkt, moet dat ook gewoon lukken. Maar er is 1 ding: ik ga niet beneden bevallen, zoals de mevrouw van de kraamzorg aangaf (vanwege ambu, als ik naar ziekenhuis moet). Daar voel ik me niet op me gemak.

@Newmom1986 Veel plezier bij de bruiloften!

@hier Sinds donderdag elke dag last van me rug: ter hoogte van de zwevende rib aan de rechterkant. Als ik lig of sta weinig last, maar als ik zit kan ik na 10min weer beter gaan staan. Denk dat er iets knel zit ofzo. Zo vervelend. Dat wordt dinsdag nog wat met autorijden...

20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    @vrouwvan; Ik ben heel hard aan het aftellen, haha! Na mijn dienst vandaag nog maar 3 diensten!
    Wat vervelend van je co sleeper. Welke had je besteld? Hopelijk is het gauw opgelost.

@ellada; thanks! Ik heb geen flauw idee of ik voor mijn reis naar brazilie enkele jaren geleden ook een dktp gehad heb.. Moet ik toch eens navragen.
    Hoe gaat het met je jeuk?
    Hier ook vriend een aantal dagen weg met vrienden. Hij komt vanavond weer thuis. Vond het ook wel pittig hoor. Een puberende peuterdochter, werk, het huishouden, een zieke hond.. en dat allemaal in mijn eentje met mijn dikke buik en extreme vermoeidheid.

@Ting86; nog even volhouden! In ieder geval een fijn vooruitzicht! Daarna lekker genieten van je verlof.

@sabagirl geniet van de rust!

@denanja heeeeerlijk verlof! Geniet geniet geniet!

Eten:
    Wat mis ik sushi.. gerookte zalm en carpaccio!
    Een van de eerste dagen na de bevalling wil ik beslist een broodje carpaccio met truffelmayonaise. Het water loopt me al in de mond als ik dit alleen al typ....

Deel Deze Pagina