16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @sabagirl en @ellada de camping is leuk maar niet top voor ons. sanitair super!!! gisteren gedouched in de familiedouche met 3 douchekoppen heerlijk en ideaal!!
    maar het zwembad valt tegen, het is overal maar 30cm diep dus tess kan niet plozen ofzo zeg maar. binnen speeltuin is redelijk, klein maar voor tess genoeg maar ze rent er makkelijk uit haha restaurant en eten wel gewoon goed :) en onze caravan super luxe!! en veldje met speeltuin ook super fijn!
    al met al fijne camping maar voor ons net niet... ga dan ook voor april annuleren... dan is kareltje ruim half jaar en dan heb je aan het zwembad zoiezo niks kan je niet lekker met hem drijven.
    maaaaar nou zagen we opweg naar de supermarkt hier in t dorp op dezelfde straat nog 5 campings!!! even online gekeken en vanmorgen bij 1 van die gaan kijken... de zandstuven... zwembad groter, binnen speeltuin groter en ook mooi vernieuwd sanitair... dat gaat hem dus waarschijnlijk worden volgend jaar of de beerzen bulten of een landalpark met camping. maar denk de eerste. wel besloten in mei te gaan van 22 tm 31 ofzo. meer kans op mooi weer.

@Lycos en @ellada knap hoor zo zonder jullie mannen... moet er niet aan denken haha.

@Ting86 fijn dat je gedram geholpen heeft haha

@sabagirl ik doe ook geen middagslaapje denk dat ik daarom ook zo goed slaap snachts :).

@Panter hoe gaat t nu met je suikers?

Ting86 vindt dit leuk.
  2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owja @ellada hier was t gisteren in de ochtend ook slecht weer maar toen naar t zwembad geweest :) en de binnenspeeltuin, smiddags klaarde het op gelukkig en kon ze buiten in t speeltuinje spelen :).
    en onze caravan heeft verwarming in de voortent en een tv dus vermaken doen we ons zoeizo wel haha

3. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Ting86 fijn dat de bbq ondanks het weer geslaagd was!
    Irritant van je rug, ik herken het wel, heb het ook een tijdje in de avond gehad maar dan aan beide kanten, ging gelukkig wel weer over, hoop dat dat bij jou ook zo is!

@Lycos jij hebt het ook overleefd in je eentje, dat geeft me goede moed! ;)
    Met de jeuk gaat het goed! Denk dat de medicatie het goed doet :) Wel 's ochtends nog last maar dat neemt af nadat ik de medicijnen heb genomen. De verloskundige uit het ziekenhuis belde vancohtend nog en die adviseerde om de avonddosis wat later te nemen zodat die hopelijk bij het wakker worden nog werkt maar nu ik die later heb genomen heb ik nu weer last... Dus even bedenken of ik liever 's ochtends of 's avonds even jeuk heb haha!

@Eten, ik mis ook met name de carpaccio, ossenworst en filet americain. Mijn schoonmoeder kwam bij m'n dochter na de keizersnede 's avonds een heerlijk broodje carpaccio brengen, en ik heb goede hoop dat ze het nu weer doet! :D

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja jammer dat het het net niet voor jullie was, had van m'n zusje met een dochter van ruim 4,5 zulke goede verhalen gehoord... Maar het scheelt misschien dat die andere kindjes op zoekt en zich daar goed mee vermaakt en dus weinig anders nodig heeft ;) Gelukkig genoeg opties voor volgend jaar! Fijn dat het weer bij jullie trouwens beter was!

@Hier, vandaag nog behoorlijk druk geweest... Nadat we al om 8.30 terug waren van Schiphol (ontbijten en douchen hadden we vantevoren al gedaan) hebben we een uurtje gerust, heb ik twee wassen weggewerkt en zijn we vervolgens met m'n zwager en nichtjes naar een hertenweiden/speeltuin geweest. Bij terugkomst geluncht en vervolgens m'n schoonzus van de trein gehaald, die kwam terug van vakantie. Met haar nog een bakkie gedaan en toen naar huis gebracht. Dochter in bed, ik nog wat opgeruimd en vervolgens ruim 2 uur naar een verslag van m'n zusje voor haar studie zitten kijken... Ze vroeg of ik het even na wilde kijken, ze moet het morgen inleveren, en ik neem m'n taak heel serieus haha! :p Daarna kwamen vrienden langs die hebben voor ons gekookt! Heerlijk! Zij zijn nu net weg, dochter ligt in bed en ik ga zo nog even de keuken aan kant maken en dan naar bedje want morgenochtend wordt een klein beetje stressen... Ik ben het niet gewend om die kleine 's ochtends aan te kleden etc en weg te brengen... Ik heb de luxe dat m'n man dat altijd doet en die is heel relaxed, maar ik heb niet de luxe dat ik evt 10min later kan beginnen als ik later ben, mijn werk begint op een bepaalde tijd en dan moet ik er dus ook zijn... Ik sta dus maar gewoon ruim op tijd op om wat speling te hebben als m'n dochter niet mee wil werken ;)

denanja vindt dit leuk.
  5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Blegh...even klagen hoor. Slaap ik na tijden weer eens lekker, maakt mn man me vanaf 1u elk kwartier wakker omdat ik snurk.
    (???!!!!)

Kan hem wel wat aandoen! Zit nu dus al poepboos vanaf 3u in de kamer. Nee ik hoef niet te slapen hoor...kl**tzak.

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Aaaaah sh*t @Panter ik snap dat je daar pislink van wordt... Had ie toch iets beter na kunnen denken en zelf kunnen verkassen en ergens anders slapen?!

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @denanja jammer, dat het niet helemaal jullie ding is..
    Wij zijn er ook een keer geweest, 5 jaar geleden. Opzich leuk, maar het viel ons ook tegen..
    Zandstuve hoor je veel goede verhalen over. Onze buren hebben er een seizoensplaats. Leuke camping volgens mij!

@ellada succes met je weekje zonder echtgenoot...kan me voorstellen dat het wel zwaar is met dochter enzo...
    Fijn dat je wat hulp krijgt...

@Panter wat vervelend dat je man je dan wakker maakt...
    Kan me voorstellen dat je daar boos van wordt!

Hier gisteren heerlijk dagje gehad met gezin..bij zus op visite geweest, spelletje gedaan en daarna pizza in duitsland gegeten..heerlijk dagje.
    Vandaag alweer 35 weken zwanger..over 2 weken mag ons kleintje komen...hopelijk natuurlijk niet, en gewoon op de geplande datum :)

8. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @Panter Dat is niet leuk van je man. Een zwangere vrouw moet je alles gunnen, dus ook haar nachtrust! Ik snurk sinds een tijdje ook, maar mijn man laat me gewoon slapen. Misschien dat je man oordopjes in moet doen? Heeft hij er ook geen last van....

@ellada Succes deze week! En hopelijk niet teveel jeuk meer...

@2012mama 35 weken alweer! De tijd vliegt!

hier: Slechte nacht gehad. Werd wakker met pijnlijke benen. Dus ik dacht: pak ik de voedingskussen erbij. Wat een onding. Ik kan daar echt niet mee slapen....

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Goedemorgen meiden.

Hier alweer een actief ochtendje gehad, even flink doorgepakt in huis en de tassen voor mezelf, baby en zoon klaargezet voor als de bevalling gaat beginnen. Ook de kledingkast van zoon uitgezocht etc. (misschien toch enigzins nesteldrang haha) Zometeen ga ik rustig verder werken aan foto album zoon en dan ook nog maar even netflixen/slapen voordat ik zoon weer moet ophalen. Tijd vliegt op zo'n actieve dag :)

@Ting86: balen van de slechte nacht. Hier werkt het voedingskussen soms met slapen maar vaak ook niet. Het blijft een groot en lomp ding vooral als je wilt draaien.

@2012mama: dat klinkt als een fijne zondag! En tijd gaat snel, over 2 weken alweer 37 weken... voordat we het weten zijn de babys er.

@Panter: oei die had van mij de volle laag gekregen... dat hij zelf maar verplaatst. Balen zeg! Hopelijk lukt een middagdutje of zo.

@ellada; stil zitten is ook niet echt jouw ding he? Herken het wel :) En ik zou ook extra tijd nemen in de ochtend. Hier brengt man zoon ook altijd weg dus ik zou ook extra tijd ervoor nemen :) Succes met je laatste werkdagen en dan lekker verlof!

@denanja: hmm klinkt inderdaad als niet helemaal geschikt, 30 cm diep water zou zoon ook niet erg leuk meer vinden, die wil ook lekker springen en plonzen :) Gelukkig heb je al andere alternatieven gevonden voor volgend jaar en dan hopelijk goed weer.

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2012mama klinkt als een heerlijke dag! En 35wk alweer, wat klinkt dat al veel verder dan ik haha, ook al scheelt het maar 9dgn...

@Ting86 gaat erg goed met de jeuk, als er een wat groter dat zit tussen de pillen dan heb ik wel wat last maar lang niet wat het was, ik ben tevreden! :)
    Jammer dat het voedingskussen voor jou niet de oplossing is, voor mij echt hét middel om beter te slapen...

@sabagirl ik heb ook echt zin om alles aan kant te maken in huis... Gisteravond naast de keuken ook nog beneden gestofzuigd en gedweild en wil vanavond onze slaapkamer en badkamer even opruimen en stofzuigen... Die schoonmaakster van ons hoeft straks niks meer te doen haha!

@Hier, mindere nacht gehad... Komt denk ik omdat ik toch wel heel druk ben geweest gister voor het slapen gaan waardoor m'n hoofd gewoon 'aan' stond. Dochter was ook een paar keer wakker om te vragen wat mama aan het doen was, waar papa nou was en dat ze in bed had geplast... Gelukkig ontzien ze me een beetje op m'n werk en kan ik dus een beetje bijkomen... Nu in twijfel of ik ingaan op het verzoek van m'n schoonmoeder om vanavond samen te eten, want ergens wel lekker maar ergens wil ik ook gewoon direct na het eten vrij zijn om m'n eigen ding (lees: verder met nestelen) te doen... Ik twijfel nog even verder ;)

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gisteravond uiteindelijk met m'n schoonmoeder gegeten, we zijn uit eten geweest en heb een heerlijke welldone steak gehad! Kon het niet laten, had er zo veel zin in... Kan niet wachten tot ie weer medium-rare mag ;) Vannacht ook een supernacht gehad en nu in de wachtkamer in het ziekenhuis...

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada succes in het ziekenhuis!
    Hier druk met traktatie van zoon, zo even naar school brengen :)

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ellada klinkt heerlijk! succes in het zieknehuis!

@2012mama s ucces met de traktatie :)

hier kon dochter vandaag niet naar de gastouder dus heb een drukke dag, door het drukke weekend is ze niet echt heel gezellig whawha ;) nu slaapt ze gelukkig dus ik even met mn voetjes omhoog op de bank. mn ouders en broertje zijn op vakantie anders had ik even daar langs gegaan haha maja hoop gewoon dat mn vrouw vandaag vroeg naar huis komt :) die krijgt vanavond lekker een massage dus dan ben ik ook weer alleen thuis met dr.

14. 1548

1548 Niet meer actief

@ellada Succes in het ziekenhuis!

Hoe gaat het met de rest?

15. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Pfff wat kunnen mannen snachts toch veel draaien... heb er gewoon slecht van geslapen. Irritant gedoe :p Vanochtend vriendin met 2 kids op bezoek gehad en vanmiddag huis gepoetst. Zo zoon ophalen en morgen een dagje met zijn drieën dus dat is wel fijn.

@denanja: sterkte voor vandaag! Dat kan een lange dag zijn.

@2012mama: is je zoon jarig dat hij mocht trakteren? Hoe was het trakteren? Hopelijk een geslaagde traktatie.

@ellada: dat klinkt heerlijk qua uiteten. Hopelijk was alles in het ziekenhuis goed en heb je je laatste werkdag goed kunnen afronden. Nu lekker genieten van je verlof!

16. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    O wat vervelend die mannen die jullie wakker houden. Kan de mijne nog steeds wat van. En dan gewoon niet omdraaien wanneer je zachtjes duwt. Uiteindelijk moet ik keihard duwen en hardop zeggen 'Draai om!' en dan is 'ie verontwaardigd dat ik hem wakker heb gemaakt :D

Vervelend alle kwaaltjes die nu opkomen, vooral als ze zo pijnlijk zijn. Sterkte voor iedereen!

Hier gaat het behoorlijk goed. N is vorige week naar een grote kamer verhuisd zodat ik er kan blijven slapen. Ze was behoorlijk aan het zoeken tijdens sommige voedingsmomenten en we willen haar toch de kans geven om zo vaak mogelijk aan de borst te oefenen. Vrijdag ben ik er dus gaan slapen en meteen heeft ze aan de borst gelegen. Ze was heerlijk aan het sabbelen, zo ontzettend vertederend. Slikken doet ze (nog) niet, maar voor nu is het sabbelen ook helemaal prima. Het schijnt dat ze dan opeens het slikken doorgaan hebben, dus dat komt vast. Ze is inmiddels 35 zwangerschapsweken en weegt 1930 gram! Zondag is ze verhuisd naar een heuse wieg. Hier ligt ze nog wel in op een soort warm water bed. Dit bedje wordt steeds meer afgebouwd als haar temp. stabiel is en dan gaat ze over naar kruiken. Verder kreeg ze coffeïne dit prikkelt haar hersenen om te ademen. De coffeïne was al een week niet opgebouwd en is nu gestopt. Over een paar dagen is dat helemaal uitgewerkt en is te zien of ze het zonder kan. Mocht dat zo zijn en ze blijft stabiel mag de monitor er ook af. Het gaat dus snel opeens! Ben komende nacht even thuis i.v.m. ziekenhuisafspraken die ik zelf heb morgen. Ben nu snel alle laatste dingen aan het wassen en ga vanavond de box maar opzetten. Geen idee hoe het nu allemaal gaat lopen en wie weet gaat het opeens sneller dan verwacht :D

vrouwvan vindt dit leuk.
  17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @sabagirl hij was in de zomervakantie jarig...dus mocht nog trakteren. Heeft kleine monchoutaartjes getrakteerd..was zeer geslaagd :)

@denanja ben je de dag doorgekomen?

@ellada hoe gaat het daar?

@kleinebeer wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk zo'n stijgende lijn! Hou je het zelf allemaal nog vol?

Hier net terug van zwemles. Vind dat toch echt wel erg zwaar worden nu. Merk dat mn buik in de weg zit, en dat ik dan veel harde buiken heb...
    Nouja aftellen...vandaag over een maand de keizersnee :)

vrouwvan vindt dit leuk.
  18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden,
    Wat hebben jullie weer veel gekletst. Heb alles gelezen maar ben te moe om een inhoudelijke reactie te geven.
    @kleinebeer wat top dat N. het zo goed doet!! Sterke meid, nog even en dan mag ze gewoon naar huis. ..kan nooit maanden meer duren! :)

@ellada geniet van je verlof. Hoe is het met de jeuk?

@2012mama oooh je hebt de datum verklapt!!! Zo spannend, nu checken wij 12/10 natuurlijk de hele dag t forum om te kijken of er al nieuws is!! :)

Hier kapot...voel me steeds slechter. Hypo's zo'n 3-4x per dag...insuline naar beneden...en nog steeds hypo's. Ook midden in de nacht...daarom snurk ik dan kennelijk zo.
    (?)
    Doe geen oog dicht want ben als de dood dat ik niet meer wakker word door een hypo waar ik niet wakker v word. Vannacht maakte lief me wakker omdat ik weer zo raar snurkte en zat ik op 1.6

Vind het doodeng.

2012mama vindt dit leuk.
  19. 1548

1548 Niet meer actief

@kleinebeer Fijn om te horen dat N het zo goed doet, hopelijk ligt ze gauw thuis in de box..

@Panter Wat ontzettend k*t dat het nu zo gaat met je suiker, het ging de laatste dagen/ weken een stuk beter.. Is er iets wat je kan doen (contacten met de poli ofzo?)

@ellada Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ben vandaag al bij internist geweest. Langwerkende insuline voor de nacht is gestopt nu.
    De snelwerkende van de avond is gehalveerd sinds gisteravond maar toen zat ik voor de nacht weer te hoog.
    Nu afwachten of het weer gaat stabiliseren.

Maar vind het maar niks...stop t liefst met insuline. Dan maar te hoog...maar die hypo' s zijn eng.

Deel Deze Pagina