Hier nog niet nagedacht over de intake, vorige keer was man mee maar nu misschien alleen met zoon. De vragen moeten toch al vooraf worden ingevuld en vindt het bij een 2e toch wat minder spannend Vandaag is hier in ieder geval weer voorbij gevlogen maar de onzekerheid sluimert steeds. Dit weekend weer leuke dingen doen en dan nog paar dagen tot echo. Ben wel weer erg moe dus hopelijk straks heerlijk slapen!
Ik heb hetzelfde gevoel panter en denanja . Voelt kramperig/ trekkend naar lies . Ik denk ook iedere keer als ik naar de wc ga dat ik bloed zal zien . Maar dat gebeurt niet . Kan het me slecht herinneren van de vorige 2 keer , maar denk echt bandenpijn
Ik heb het vorige keren niet zo erg gehad. Vind het ook eng. Vannacht tijdens werken ook....net of krampt dan baarmoeder...voelt trekkerig kan het niet goed uitleggen. Ga ik ff rustig zitten neemt het weer af. Hier ook regelmatig "broekloeren" op wc. Maar gelukkig geen bloed.
Wat je omschrijft Panter heb ik twee weken non stop gehad. Echt steken/beurs/kramperig gevoel in mijn baarmoeder een steken richting mijn liezen. Was ook steeds bang om bloed te zien, maar het schijnt normaal te zijn. Bij mij is dat gevoel juist weg sinds twee dagen en maak me zorgen, haha.
Het stelt me gerust dat jullie het ook ervaren. Kleinebeer ws begint het voor jou straks ook wel weer als je beeb/baarmoeder groeispurt maakt?
Het stelt mij inderdaad ook gerust dat jullie dezelfde klachten hebben . Nog 2 1/2 week en dan heb ik meer zekerheid . Ben ook zo benieuwd hoever ik nu daadwerkelijk ben . Eerst op wintersport , hopen op een lekker pak sneeuw en als we terug komen dat de lente dan begonnen is 😁
eetje dat is een deal!! ben wel toe aan de lente. ik denk trouwens zelf dat jij ietsje verder bent dan je denkt... of idd een tweeling haha sabagirl kan me niet herinneren dat wij van te voren iets moeten invullen maar dat is natuurlijk ook overal anders .
Ja ik ga er bijna op hopen. Mijn borsten doen nog wel steeds flink pijn en ik ga er gewoon van uit dat alles goed gaat. Moet zeggen dat ik sinds een paar dagen ook meer rust voel. Soort berusting waar ik de tijd daarvoor (vanaf toen ik de test had) heel onrustig was. Dus ik ga er van uit dat mijn lijf/gevoel goed zit. Beetje zweverig verhaal, maar zo voelt het op dit moment
Wij gaan dit jaar naar een gebied in het Beierse woud, Duitsland . Beide meiden kunnen dan op les en wij Af en toe beetje boarden . ( gaan al jaren fanatiek mt z'n 2e naar mayerhofen ) we gaan voornamelijk nu maar even genieten van het met elkaar zijn . Waar gaan jullie toe ?
Ja deal toch denanja 😁... van de week hadden we ook zo een heerlijk zonnetje . Heb gewoon staan te genieten van het ramenwassen 😂. Ja ik ben enorm benieuwd . Ga er gewoon van uit dat het er 1 is maar dat ik iets verder ben , vroege eisprong , snelle innesteling .
Hihi.... Jemig ga jij nou voor me aftellen😜 had zelf nog niet door dat 't al zo snel was..... Welkom marlau!! Hier meerdere meiden die meerderen mk's hebben gehad, dus hoop dat je hierdoor wat steun in deze spannende tijd kunt vinden bij ons. Kwaaltjes: naast m'n borsten alleen idd dat gespannen baarmoeder gevoel. Wel vanmorgen vlak voordat m'n leerlingen naar huis gingen ineens kort een pijnlijke buik... Schrok me kapot!! Toen ze weg waren meteen naar de wc, maar gelukkig niks te zien......
Ik las al dat er meer waren met een of meerdere miskramen. Dat vind ik wel fijn. Hebben jullie dat gespannen gevoel altijd in je baarmoeder? Bij mij is het ook weleens weg. Jeetje de eerste echo al! Super spannend!
Marlau, het is bij mij ook wel eens weg. Vooral als ik veel loop of met stofzuigen voel ik het. En na het plassen en bij omdraaien in bed. Heel gek gevoel ist
jeuj na gisteren toch wel een beetje een teleurstellen clear blue nu deze nu zijn de testen helemaal op! pff hij zegt dat de bijlage te groot is grrr maja een knaller dus
juist aurin die bedoelde ik ook!!! antagel blehh die heb ik echt weggegooit! zo smerig! zag dat mn omeprazol pillen tot jan 2017 geldig waren dus moet even de huisarts bellen voor nieuwe.
Mooie testen aurin ! Hier trekt dat gevoel in m'n onderbuik ook weg hoor . Moet er evht rekening mee houden . Hebben jullie ook voorjaarsschoonmaak gevoel 😂!? Heb de afgelopen week al 7 vuilniszakken met troep uit m'n kastjes weggegooid en dingen verkocht op marktplaats . M'n man denkt dat ik gek ben geworden. Hihi