16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Net de eicelpunctie van m'n vriendin gehad, ze deed het super! Nu lekker samen aan de thee en dan breng ik haar zo naar huis en dan ga ik heel hard voor haar duimen voor een goede opbrengst!

Ting86 en denanja vinden dit leuk.
  2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Goedemorgen,

Wat een heerlijk weer! Gister lekker buiten geweest met zoon en straks ook weer naar buiten en naar de bieb met hem. Mijn verkoudheid is nog steeds niet over, blijf hoesten en snotteren, ben er wel klaar mee :p

@Panter: fijn dat de ctg goed was. Betekent dit dat de kleine dan ook groeit of dat niet? Fijn dat je morgen weer mag komen!

@1548: sterkte voor je man! Hier stuur ik man begin volgend jaar voor hetzelfde naar het zkh haha.

@2012mama : nog maar 3 weken dat gaat ook heel snel!

@ellada: klinkt als een heerlijk ontspannend dag! Tijd vliegt zo wel voorbij he? En fijn dat jeje vriendin zo hebt kunnen bijstaan. Ze zal blij zijn met zulke steun. Hopelijk over 2 weken positief resultaat.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ctg laat hartje baby zien En de kindsbewegingen. Hieraan kkunnen ze zien of baby het moeilijk heeft of niet genoeg zuurstof krijgt. Baby is de afgelopen drie weken helemaal niet meer gegroeid. En die gaat ook niet meer groeien ws doordat placenta er langzaam mee ophoud. Ze laten baby liefst zo lang mogelijk zitten ivm longrijping.

Mocht ctg of die navelstreng meting afwijkende dingen laten zien dan word baby gehaald met ks of ingeleid. Deze keus is afhankelijk vd conditie vd baby en word door de gyn gemaakt. Dat is het plan de campagne, vanmorgen uitgelegd door mn eigen gyn die me belde nav mn bezoek gister.

denanja vindt dit leuk.
  4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Duidelijk verhaal panter :) ben benieuwd hoe lang je hem nog bij je mag houden.

5. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl ben bang dat we het verkeerde seizoen tegemoet gaan en dit nog niet het laatste gesnotter zal zijn ;) Maar hoop voor jouw dat deze episode snel voorbij is!

@Panter fijn dat het je nog even goed uitgelegd is, ben je er zelf nu ook wat rustiger onder?

@Hier, net thuis van m'n vriendin. Nog lekker geluncht met haar, haar man, mijn man en onze dochter. Beetje afleiding van alle spanning! De opbrengst was 8 eicellen uit 8 follikels en 8 miljoen zaadcellen, wat voor hen echt een enorm record was... Door de arts wel besloten toch ICSI te doen en niet over te gaan op IVF. Hopelijk nu mooie embryo's in wording en maandag een succesvolle terugplaatsing! Ik gun het ze zo enorm!

6. 1548

1548 Niet meer actief

Even een snel berichtje van deze kant, ben op mijn man aan het wachten..

@Panter Wat is de reden dat ze de kleine nu nog niet halen? Ik snap dat ze hem het liefst zo lang mogelijk bij jou willen houden maar als hij de afgelopen 3 weken niet is gegroeid, is dat geen teken dat hij buiten de buik beter af is?

7. 1548

1548 Niet meer actief

@ellada Ik duim voor je vriendin!

Een vriendin van mij gaat volgende week het IVF traject in (afspraak mbt spuiten).. Ik hoop dat ze 2017 nog zwanger mogen raken.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Omdat de longrijping bij baby's van moeders met (zwangerschaps) diabetes achter loopt. Ze willen de longen dus zo lang mogelijk de kans geven te rijpen. Het is kiezen uit twee kwaden denk ik?

9. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @1548 superlief! Ik hoop ook voor jouw vriendin een succesvolle eerste poging! :)

@Panter lastig hoor dat het kiezen tussen twee kwaden is. Krijg je voor de zekerheid ook medicijnen om de longrijping te bevorderen?

@Hier, vanmiddag nog lekker even in de tuin gewerkt. Na het slaapje van m'n dochter lekker even naar het tuincentrum geweest en wat winterharde potplanten en wat nieuw groen voor in huis gehaald, het moet er wel een beetje gezellig en verzorgd uit zien als er straks veel bezoek over de vloer komt haha! ;) Ik vond via internet een winterharde plant met de naam die we voor onze zoon hebben gekozen, dus we vonden het wel leuk om die bij de voordeur te zetten, maar helaas nergens meer te krijgen... :(
    Vanavond is mijn man tennissen en kwam mijn schoonzusje lekker even bankhangen, ze probeert altijd de naam te raden en de naam die we hebben noemt ze altijd wel maar vandaag zei ze hem als eerste... Ik moest erg m'n best doen om m'n gezicht in de plooi te houden haha! ;) Ze is nu net weg en ik duik zo m'n bedje in, morgen weer een lange dag! Slaap lekker allemaal!

denanja vindt dit leuk.
  10. 1548

1548 Niet meer actief

@Panter Oke, duidelijk.. Hopelijk groeit hij de komende dagen goed door. Wat is het toch fijn als ze straks allemaal zijn geboren he..

@ellada Wat jammer van die plant dat was inderdaad een leuk idee geweest. Drukke dag voor de boeg vandaag?

@Hier Gaat het zijn gangetje. Kinderen zijn beide logeren dus het is erg stil in huis :(, man ligt nog in bed volgens mij heeft hij nu meer pijn dan gisteravond. Straks naar de voetbaltraining van mijn zoon, boodschappen doen en in huis aanrommelen.

Fijne dag allemaal!

11. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @1548 lekker vroeg op ondanks dat de kinderen er niet zijn! ;) Ik hoop dat je man zich snel beter voelt en dat jullie nog even wat quality time samen hebben voor er weer van alles moet!

@Hier, onze dochter kwam met net wakker maken... Ze vroeg of mama al wakker was, of papa al wakker was en of de baby al wakker was. Vervolgens gaf ze me al mijn kleren aan (altijd beginnend bij m'n bh, 'borstje aankleden' zegt ze dan haha) en zei ze dat ze een broodje wilde eten. Op de trap zei ze, 'sssstttt papa slaapt', maar ze had al zo lekker lopen kletsen dat die echt al wel wakker was haha! Nu lekker samen met een broodje op de bank. Mijn man gaat zo weer de hele dag vliegen en wij rijden eerst naar m'n moeder in Friesland, gaan dan even naar wat Babywinkels voor de laatste dingetjes en rijden dan door naar m'n zus in Duitsland! Vanavond maar even kijken of ik nog terugrij of pas morgenochtend...

Fijne dag allemaal!

1548 vindt dit leuk.
  12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Panter lastig inderdaad. Hopelijk groeit jullie kleintje toch nog wat in jouw buik...

@ellada lekker dagje dus voor de boeg. Geniet ervan!

@1548 rust in huis dus...vind dat altijd heel dubbel...ene kant heerlijk even, andere kant wel erg saai en rustig!
    Hopelijk knapt je man snel weer op.

Hier voor vandaag niet echt plannen..zien wel hoe de dag verloopt :)

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even niet gereageert lekker genoten van mn rust. dit weekend kermis weekend :) jeuj! is een erg grote kermis dus ben benieuwd hoelang ik t volhoud vandaag.

@ellada veel plezier bij je moeder en zus! grappig dat ze t raad! hier weten 2 mensen t mn moeder bij toeval en bij een vriendin heeft mn vrouw zich versproken.

@1548 hopelijk is je man een beetje opgeknapt vandaag.

@Panter ben benieuwd na je volgende controle!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ctg was goed, nu nog in zh wachten op bloeduitslagen en urine uitslag.
    Bloeddruk was verhoogd maar nog wel in normale. Maar omdat ik zoveel vocht vasthoud en pijn in mijn bovenbuik heb ff testen.

Al sloeg op ctg bij de bovenbuikpijn de weeën meter uit naar 60 dus denk dat die pijn voor weeën zijn.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mocht weer naar huis. Alles prima.

sabagirl, 1548 en denanja vinden dit leuk.
  16. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter even heel kort, fijn dat alles goed was! Hopelijk nu nog even genieten van het heerlijke weer!

17. 1548

1548 Niet meer actief

Panter fijn dat alles weer in orde was. Wanneer moet je weer terug?

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Fijn dat de controle goed was @Panter :)

Volgens mij is mijn buik een groeispurt aan het maken ofzo. Sinds gisteren veel last van me buik en rug gehad en jeuk aan de zijkant van me buik. Ondanks dat is uk lekker aan het bewegen :).

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Ting86 dat is wel heel toevallig. ik had gisteren ook jeuk en wist niet waar t vandaan kwam maar nu.je t zegt kan idd van groeispurt komen.

@Panter fijn dat de controle goed was! op naar de volgende.

hier is het kermis. gisteren met de hele familie eroverheen gelopen/geslenterd uur of 4 gelopen enja was kapot toen ik thuis kwam en veel harde buiken maar verder ging t goed. was het waard (kijk er elk jaar naar uit).
    wel erachter gekomen dat ik carpaal.tunnel syndroom heb aan beide kanten. daarom word ik dus elke nacht wakker met tintelingen en zijn mijn polsen en vingers stijf en heb ik krachtsverlies... hopelijk gaat dat na de bevalling snel over want werk toch echt met mn handen. merk ook dat het elke dag erger word helaas.
    vandaag een rustige zondag, geen plannen alleen de box omhoog zetten (stond nog in de kamer voor onze dochter) en het ikke kraamboek bestellen (voor 2 vrouwen).

dames rustige zondag iedereen!!

20. 1548

1548 Niet meer actief

* 37 weken dansje *

Newmom1986, sabagirl en denanja vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina