16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Mijn rustig ochtendje... heb het halve huis opgeruimd :D Ietswat nesteldrang denk ik haha

@Panter: waaah spannend zeg!!! Nog een paar dagen genieten van een baby in de buik en dan gaat hij komen. Heel veel succes!

@2012mama; yes voor de 37 weken! Benieuwd of je het redt tot de 12e. Gaat stiekem best snel!

@ellada: ja dat is het nadeel van ramen doen, hier zijn ze de afgelopen weken ook erg vaak gedaan maar moet zeggen dat ik sowieso wel poetserig ben. Zeker nu ik vermoed dat de bevalling nadert, kan ik het niet laten om alles tip top bij te houden en op te ruimen. En merk dat ik zonder peuter best goed kan doorpakken haha. Na de bevalling ga ik mezelf qua poetsen maar wat rust gunnen haha :p

@Ting86: meestal vertellen ze tijdens de liggingsecho wel een geschat gewicht en anders gewoon vragen. Best interessant om te weten :) En ben jaloers op je slapen, heerlijk hoor!

En nu ga ik maar eens op de bank zitten :p Voordat ik weer naar de winkels race en zoon ga ophalen haha.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @ellada deze keus is gemaakt omdat ik nu elke dag hypo's heb en de pi meting te hoog was.
    Doorbloeding v navelstreng is verslechterd vergeleken met afgelopen dinsdag.

3. 1548

1548 Niet meer actief

@Panter Wat spannend!! Hopelijk verloopt de inleiding spoedig en ben je donderdag mama.. Eindelijk kennismaken met de kleine man.

4. 1548

1548 Niet meer actief

Wat komt het toch dichtbij he? Bij de andere 2 kinderen heb ik ook meegeschreven in bevallingstopics en vond het altijd leuk om op het eind te spieken of iemand al babynieuws had..

@sabagirl Pff dat is ook geen lekkere tijd om wakker te liggen, vandaag wat rust proberen te pakken.. Ik weet niet of ik nog wel een echo wil, dat is juist hetgeen wat me onzeker heeft gemaakt maar aan de andere kant is het wel fijn om te weten of de baby de afgelopen 1,5 week is gegroeid..

@2012mama Yihaa, jij ook 37 weken :D! Nog 2,5 week te gaan, spannend..

@ellada Fijn dat het voor jou werkt, hier werkt het helaas niet.. Ik slaap met 2 kussens onder mijn hoofd, een kussen tussen mijn benen/ buik en een kussen in mijn rug. Ach, even doorbikkelen over een paar weken kan ik weer lekker liggen.. Hahah, ja je hebt gelijk, het is wel belangrijk, mijn man doet standaard dit -> :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: als ik weer eens ga opnoemen wat ik allemaal nog MOET doen :roflmao:.

@Ting86 Ja ik moet het eigenlijk helemaal niet doen met mijn bekken maar momenteel kan ik niet anders dan toegeven hahah.. Lekker dat je nog even in slaap bent gevallen, zou willen dat ik dat kon. Geniet van je rustige dag vandaag! En ja hoor dat kan je vragen, als het goed is houden ze alles bij in een curve.

Nou, ik ben al een eind op weg met poetsen. Ga nu aan de slag met de oprit, daarna lunchen en door naar de vk. Ik reageer straks weer!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter wat spannend zeg!!! maar ik denk dat dit idd wel het beste is voor jou lijf.

@ellada ik heb precies hetzelfde wbt het cts, niet echt pijn maar vooral lastig. ik word er snachts ook wakker van maar idd na wat schudden slaap ik weer. bij mij zie je geen vocht van buiten maar van binnen zit het dus duidelijk wel.

er is een beetje veel geschreven dat ik niet meer weet wie bij wat hoort haha

@Ting86 ik zou het zeker vragen!! bij ons zeggen ze het elke controle ook door te voelen weten ze wel of t een grote kleine of gemiddelde baby is.

hier vandaag relatief rustig omdat vrouw thuis is maar al boodschappen gedaan en straks coupe ijs eten en daarna weer even naar de kermis :) de rest vd week is rustig en dan vrijdag weekendje center parcs :) daarna mag de baby komen haha

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl ik wil ook dat alles tip top in orde is als de kleine komt, dus doe van alles naast dat wat de schoonmaakster doet haha! Maar na de geboorte van de kleine dan mag zij weer alles doen hoor! ;)

@Panter laat die kleine dan maar komen! Hopelijk lukt het nog wat te genieten en straks eindelijk die kleine in je armen!

@1548 jammer dat al die extra ondersteuning niet werkt voor je, nog even doorbikkelen dan maar!
    Haha dat rollen met de ogen ken ik, mijn man vindt het gek dat ik niet de hele dag met een boek op de bank lig in plaats van allemaal 'onzinnige' klusjes te doen haha!

@denanja oh dat ijsje klinkt heerlijk!
    En ik ben jaloers op je weekendje weg, zou ook graag nog even gaan maar m'n man z'n nieuwe hobby (het zweefvliegen) slokt nu elk weekend een hele dag op, het seizoen loopt namelijk maar t/m oktober... Nou ja, straks als de kleine er is maar lekker voor het einde van m'n verlof met z'n viertjes gaan genieten! ;)

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ellada dat is idd wel veel elk weekend een dag zeg. wij gaan met mn schoonfamilie, is een jaarlijks uitje normaal in oktober maar dan komt er iets tussen dit jaar ;)
    hier moet de oprit ook nog gedaan worden hoop dat mn moeder dit wil doen whawha vind dat geen leuk werk. agja misschien ga k er morgen aan beginnen wel goed idee eigenlijk! is dochter ook naar de opvang.
    ik zet t op mn lijstje :).

8. 1548

1548 Niet meer actief

Even tussendoor. Controle was goed. Kleine en mijn buik zijn gegroeid, bloeddruk nog altijd mooi laag. Verder geen bijzonderheden. Ik was nog begonnen over mijn vorige controle, ze gaf aan dat de kleine lastig te meten was vanwege de ligging maar dat ik mezelf niet druk moet maken.

Voor de lijst 02-10 weer op controle..

denanja vindt dit leuk.
  9. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja wij doen dat in december met het gezin van mijn man, maar ik vind dat nog te vroeg... Heb twee megaslanke schoonzusjes en ga dan niet in bikini met m'n blubberbuik... Bovendien weet ik niet hoe deze baby zal zijn, voelt dan niet fijn om evt met een heel de nacht onrustig kindje in een huisje met nog 5 volwassenen en 3 kinderen te zitten naast ons gezin... Dus of het wordt een heel eind verplaatst of wij slaan dit jaar over.

Hier nu heel hard aan het duimen voor m'n vriendin die nu de terugplaatsing heeft!

denanja vindt dit leuk.
  10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @1548 wat fijn dat alles goed was! Heb je wel aangegeven dat ze je door wat ze zei de vorige keer toch ongerust had gemaakt, dat ze dat voortaan iets beter in moet kleden?

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ellada duim ook voor je vriendin! spannende periode voor haar nu!
    wij gaan begin dec. een week naar de huttenheugte met mijn gezin zeg maar. staat al een jaar geboekt omdat mn vader 40 jaar bij zn werkgever is. kan het echt niet over mm hart verkrijgen af te zeggen. zitten ook nog in een 6pers. huisje met ons gezin mn ouders en mn broertje die misschien zn nieuwe vriendin mee neemt. met zn 4tjes op 1 kamer dus... word wat, al kan mn dochtertje bij mn ouders op de kamer hebben we in mei ook gedaan een week. ik heb zoiets we komen er wel uit. ik ben nooit slank geweest mn vrouw ook niet haha hebben ook besloten niet meer in bikini te gaan :) ga dus een tankini kopen :) (heb nu een zwangerschapstankini). gaan ook nooit heel veel zwemmen in t weekendje weg (de week weg wel natuurlijk) dat scheeld haha vind dat omkleden maar vermoeiend! en hebben een golfkarretje gehuurd dus ik wors gereden whawha heerlijk!

@1548 fijn dat je controle goed was :) geen zorgen maken dus om de groei. heel fijn.

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oeps 2x

13. 1548

1548 Niet meer actief

Lekker een weekend weg in het vooruitzicht @denanja! Wij gaan denk ik in november, ligt eraan hoe het met de kleine gaat (zoon was een huilbaby dus mocht dat weer zo zijn dan ga ik mezelf dat niet aandoen hahah).. En je hebt groot gelijk met een golfkarretje!

@ellada Ja had het wel aangegevn maar ze gaf aan dat echo's op dit termijn niet meer betrouwbaar zijn qua metingen maar dat ze voelt dat de kleine wel is gegroeid. Spannende dagen voor je vriendin!

denanja vindt dit leuk.
  14. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja zelfs in tankini zou ik me niet prettig voelen naast die sprietjes van schoonzusjes haha, en ik ken mezelf, kan mezelf al weken vantevoren druk maken over hoe het zal lopen dus dan liever niet! Ik heb een gehandicapte zwager die enorm van zwemmen houdt, dus wij gaan dat weekend meestal 2x per dag zwemmen... Lijkt me ook wat veel voor zo'n klein ukkie... En dan nog dat ik wrs een keizersnee heb gehad en na 6 weken nog niet verwacht echt lekker hersteld te zijn om een weekend lang in de sneltrein mee te gaan... Fijn dat jullie gewoon lekker gaan, in jouw geval zou ik ook wel mee zijn gegaan hoor maar het zwemmen hebben overgeslagen en misschien toch een apart huisje hebben geboekt zodat ik me niet opgelaten hoefde voelen over m'n huilende kindje 's nachts, hoewel die van m'n zwager en schoonzus is ruim 1,5 en slaapt nog geen nacht door...

M'n vriendin belde net, 5 embryo's! Eentje terug geplaatst, wat hopelijk een mooi plakkende babietje mag worden en 4 die zich nog een aantal dagen mogen bewijzen voor ze evt voor cryo gaan. Spannend!

denanja, 1548 en Newmom1986 vinden dit leuk.
  15. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @1548 dan moet ze een beetje oppassen met wat ze zegt voortaan, want het was genoeg om jou je onzeker te laten voelen... Als ze vantevoren had gezegd dat ze wel ging meten maar dat het niet meer betrouwbaar was dan was dat voor jou wrs heel anders over gekomen. Maar fijn dat het op het gevoel nu goed was! Nog even en jullie kleine is er!

16. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    @Panter, spannendddddddddd!!! Grote kans dat je dus de volgende van deze groep bent die haar kindje in haar armen mag sluiten. Ben wel heel blij voor je, want dit is toch ook niet meer te doen voor je met al die lichamelijke ongemakken! Hopelijk voel je je na de bevalling snel weer beter en heb je een voorspoedige bevalling!

Het gaat me niet meer lukken om op iedereen inhoudelijk te reageren. Maar ik hou jullie in de gaten hoor ;) Hier laaste weekje werken, dus wellicht volgende week wat meer rust om te reageren!

17. 1548

1548 Niet meer actief

Succes met je laatste week werken @Newmom1986, knap dat je het tot 36w volhoudt.. Daarna rusten en genieten van je verlof!

18. 1548

1548 Niet meer actief

Pff, wat een nacht.. Ben maar naar beneden gegaan om wat tv te kijken. Nog even genieten van de rust voordat de ochtendspits begint is ook wel lekker..

19. 1548

1548 Niet meer actief

Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

Uitgerekend:

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

GEBOREN:
    4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d)

Afsprakenlijstje:

26 september - Ting86 - liggingsecho + geboorteplan
    26 september - Denanja - controle vk
    28 september - 2012mama - Gynsrcoloog
    28 september - Panter - inleiding

29 september - Ellada - Gynaecoloog + echo
    2 oktober - 1548 - controle vk

4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    12 oktober - 2012mama - sectio
    16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler

Deel Deze Pagina