16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    @Panter, van harte!! Wat een onwijs mooi mannetje. Wat zal je trots zijn!
    Bevalling klinkt heftig. Fijn dat je het nu achter de rug hebt. Vanaf nu alleen nog maar genieten :thumup:

@ellada, wat een fijne gyn zeg! En wat vervelend dat je het gevoel hebt gepusht te worden door je omgeving. Zoals de andere meiden al zeiden, doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. In dit geval is er geen goed of fout. Welke keuze je ook maakt, je zal nooit weten of de andere beter was geweest. Ga op je gevoel af en trek je vooral niets aan van anderen. Maar snap dat dat heel moeilijk is o_O

2. 1548

1548 Niet meer actief

Jaaaaa, daar is ie dan! Wat een knapperd.. Gefeliciteerd @Panter

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Panter kom je even feliciteren, wat een prachtig mannetje zeg nu heerlijk genieten!!
    Zo vervelend dat je vaak geen melding krijgt, daardoor vergeet ik te reageren

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @Panter van harte gefeliciteerd!!! Wat een prachtig mannetje!!!! Geniet van elkaar en neem de tijd voor jullie herstel. Hoe groot is hij?

Goedemorgen meiden,

Hier een heerlijke nacht gehad... 3x plassen dat wel maar denk bijna 10 uur geslapen... wow.. dat was weken geleden :) vandaag aan de slag met de taarten en huis op orde brengen en dan morgen feestje zoon :)

Linnepinn en Newmom1986 vinden dit leuk.
  5. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Hè wilde ik heerlijk gaan slapen door het mooie nieuws van @Panter werd het toch nog een enorme huilbui toen m'n man thuis kwam... Samen lang gesproken waar dit allemaal vandaan kwam, hij zei alle goede dingen die ik even moest horen... Dus uiteindelijk zelfs heerlijk geslapen, waar ik niet op gerekend had... En toen onze dochter om half 7 wakker werd is hij met haar opgestaan. Ik word nu net weer wakker. M'n man gaat zo weer vliegen en ik ga lekker wat leuks doen met m'n meisje! Een hele fijne dag allemaal! X

denanja en sabagirl vinden dit leuk.
  6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @sabagirl veel plezier vandaag met de voorbereidingen! :)

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada kan me voorstellen dat het een lastige keus is...die keus heb ik niet, waardoor ik me er makkelijker bij neer kan leggen denk ik...
    Kies waar jij je goed bij voelt...jij moet het doen..en ohja, keizersnee is ook niet niets :)
    Hier zou ook een andere gyn de keizersnee gaan doen, maar is nu afgesproken dat mijn vaste gyn op 12 oktober alleen mijn keizersnee doet, en dan dus die gyn die zou opereren zijn spreekuur overneemt..toch wel fijn om een vast gezicht te hebben en hij bood het zelf aan.

@denanja..heerlijk nog even paar dagen weg. Beetje kunnen slapen?

@Newmom1986 heerlijk, verlof! Geniet ervan!

@vrouwvan ik vind inderdaad ook weinig controles.. hier is het nu gewoon elke week.

@Panter gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Mooie naam ook! Nu bijkomen en genieten...

Hier erg slecht geslapen..was vanaf 1u wakker, en viel paar uur later pas weer in slaap..kon gewoon niet lekker liggen.
    Vandaag dus maar lekker een rustig dagje en vanavond eten bij mijn ouders, gezellig.

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017

Uitgerekend:

10 oktober

Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN

15 oktober

1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING
    Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN

16 oktober
    Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN
    Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE

Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE
    2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN

17 oktober

18 oktober
    Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE

19 oktober
    Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE
    Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE

20 oktober
    Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING

21 oktober

22 oktober

23 oktober
    Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN

24 oktober

25 oktober

26 oktober

Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN
    Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGE
    N
    Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN

27 oktober

JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING

28 oktober
    Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN

29 oktober
    Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE
    Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN
    Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN
    Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE

30 oktober

2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE

31 oktober

Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE
    Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE

6 november

Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN

Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3

GEBOREN:
    4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d)
    29 september - Panter - S.a.m (37w+1d)

Afsprakenlijstje:

2 oktober - 1548 - controle vk
    2 oktober - Ellada - controle bloed + telefonisch overleg gyn
    4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    4 oktober - Ting1986 - controle vk
    5 oktober - Denanja - controle vk
    5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk
    6 oktober - 2012mama - controle gyn
    6 oktober - Ellada - controle gyn
    10 oktober - Denanja - controle vk
    12 oktober - 2012mama - sectio
    13 oktober - Ellada - controle klinische vk
    16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
    18 oktober - Denanja - controle vk
    24 oktober - Denanja - controle vk
    25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler

9. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames, of nou ja.. Pff wat een flutnacht!! Zit ook wel te veel in mijn hoofd denk ik. Spanning voor naderende bevalling ofzo.

@ellada hoort erbij hoor die huilbuien. Wat fijn dat je zo'n lieve vent hebt die de juiste dingen weet te zeggen. Daar ben ik gelukkig ook mee gezegend!

@sabagirl klinkt heerlijk zo'n nacht!!!! Succes met de voorbereidingen vandaag.

Vandaag maar eens vluchttas klaarzetten en de box en kinderwagen van zolder halen. Wordt serious business

10. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen kletskousen!

Kom vandaag wel spieken maar zal vanavond pas reageren. Zit momenteel bij het sporten van mijn dochter, straks naar de kapper, boodschappen doen, in huis verder en bij oma op bezoek. Drukke dag voor de boeg..

Fijne dag meiden!

2012mama en Newmom1986 vinden dit leuk.
  11. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @Panter Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een prachtig kindje! Geniet ervan. Het is jullie zo gegund!

12. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    @Panter gefeliciteerd! Klinkt wel als een hele heftige bevalling, gelukkig is het achter de rug. Een goed herstel gewenst en lekker genieten van de kleine :thumup:

@ellada soms is het zo fijn om even alles er uit te kunnen gooien :) we hebben het ook zwaar te verduren met al die hormonen en dan moet je ook nog zo'n moeilijke beslissing maken

@sabagirl succes met de voorbereidingen en mocht ik er morgen geen tijd voor hebben: alvast gefeliciteerd voor je zoontje!

Man en zoontjes zijn naar mn schoonmoeder dus ik heb het huis voor me alleen.. om op te ruimen dan he :roflmao: loop nogal achter omdat ik niet zo veel kan doen de laatste tijd.
    Kan jullie baby je ook zo pijn doen? De mijne kan zo hard bewegen en elke keer als hij zich uitrekt doet het ook echt pijn, alsof hij mn buik uit elkaar scheurt :eek:

13. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    @Panter: je hebt mij en velen vaak geholpen op dit forum, blij dat we je nu kunnen feliciteren met je prachtige zoon!! Het is je enorm gegund :thumup: nu bijkomen en genieten.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @2012mama flut geslapen... veel wakker gelegen ben gewoon zo benieuwd naar ons mannetje en dan nu panter bevallen is ga ik helemaal over mn eigen bevalling fantaseren en bij elk dingetje die ik voel in mn buik denk ik van ow is t begonnen, om gek van te worden!
    nu lekker in bad :) even rust haha

15. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    @Panter gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!!! Geniet ervan!!!

16. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Oo wat een humpie @Panter! Gefeliciteerd met jullie zoon!

17. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Hè wat veel slechte slapers, hopelijk wordt het voor ons allemaal nog weer beter! Gelukkig is het weer vandaag k** dus lekker weer om een beetje bij te komen op de bank of lekker in huis te rommelen aan de laatste voorbereidingen!

@2012mama wat fijn voor je datje een bekend gezicht hebt 12-10, die gynaecologen zijn best lief hè ;)

@Newmom1986 een man die weet wat ie moet zeggen/doen is heerlijk nu inderdaad, zelfs als ik door de hormonen niet mezelf ben en wat doordraaf... :)

@1548 lekker druk dagje! Geniet ervan!

@Scorpio99 ja die hormonen hakken er wel in! Ik kan me dat niet zo herinneren van m'n vorige zwangerschap, maar toen was ik denk ik te druk om daar ruimte voor te hebben. We zaten toen van week 14 tot de keizersnee bij 38+5 in een verbouwing en verhuizing... En wat die keuze betreft, het is gewoon heel moeilijk, door de hormonen weet ik niet meer wat ik wil... Ik heb vandaag besloten het even los te laten...
    Ik kan ook behoorlijke pijn hebben, het schiet me bij bepaalde bewegingen sinds een week ineens in m'n schaamboten, alsof die uit elkaar getrokken wordt... Kan dan echt even geen gewicht zetten op m'n linker been. Anders dus dan bij jou en denk dat het bij mij niks met het bewegen van de kleine te maken heeft.

@denanja hopelijk kun je ondanks de slechte nacht toch genieten van je weekendje weg!
    Ik heb dat ook hoor, dat ik bij alles wat anders voelt denk zou dit het dan zijn? Enige verschil is dat ik het niet eerder heb meegemaakt en dus echt geen idee heb haha! Vandaag zou wel een mooie dag zijn, gezien het vandaag de verjaardag is van m'n allerliefste oma die inmiddels zeer dement is...

@Hier, vanochtend met m'n nichtjes naar een dierendag event geweest van een grote dierenwinkel hier in de buurt. Er waren allemaal dieren om te aaien, de kinderen werden geschminkt en er was een enorm springkussen. Die kleine heeft er enorm van genoten! Daarna vroeg ze naar oma, dus daar lekker geluncht en nu ligt ze in bed. Ik heb besloten even lekker m'n bubbel weer op te zoeken dus lekker aan het rommelen op de babykamer, eerste babywasje in de machine etc. :)

18. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @ellada: geniet van je baby bubbel! En klinkt als een heerlijke ochtend. Laat het denken even los en geniet even van deze dag. Het hoeft ook niet 1,2,3 beslist te worden.

@denanja: balen van de slechte nacht. Hopelijk wel een leuke dag vandaag!

@Scorpio99: balen dat baby je zo pijn doet. Hier is ze best lief voor me, wel lekker actief maar niet pijnlijk gelukkig.

@1548: succes met de drukke dag.

@Newmom1986: herken het denken snachts wel. Succes met de baby voorbereidingen. Hier kijk ik er naar uit om maandag de laatste dingen in orde te maken.. dan is eindelijk echt alles klaar voor de baby.

Zo de taarten zijn klaar. Huis aardig op orde. Zoon al zenuwachtig. Nu maar even uitrusten op de bank en proberen bij te tanken voor morgen. Dan al mijn energie hard nodig.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier lekker weekenddagje gehad. Was hier vandaag opendag bij de brandweer, dus even geweest...voor de rest heerlijk weinig gedaan...nu weer op de bank...merk echt dat ik minimaal energie heb, zeker de avonden.

Oudste zoon is uit logeren, dus lekker optijd naar bed met jongste zoon. Morgen familiedag. Geen idee wat we gaan doen, dus ben benieuwd of en hoe ik het allemaal vol houd...

20. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    @ellada Vaak helpt het inderdaad om het los te laten en even tot rust te komen. Gelukkig is er nog tijd voor je beslissen :)
    De pijn in de schaambotten zou van de indaling kunnen komen, dan komt er ook flink wat druk op te staan.
    Ik weet niet wat het is met dit mannetje maar ik moet soms echt z'n voet even voorzichtig terug drukken :eek: kan me ook niet herinneren of dit bij de vorige zwangerschappen ook zo was. Ik voel dan echt een voet uitsteken en voelt echt net alsof hij uitprobeert hoe ver mijn buik mee kan rekken. Het is ook altijd op dezelfde plek, vlak bij mn ribben dus die doen ook behoorlijk vaak pijn :(

Deel Deze Pagina