Dat heb ik ook! Dat ik even tegendruk moet geven tegen zijn voetje. Meestal rechts bovenin bij mijn ribben. Pijnlijk.. ! Verder is ons ventje niet super druk dus prima te doen! Hier vandaag lekker en hoop opgeruimd en gewassen. Babykamer is zo goed als af, alleen nog een rolgordijntje! Zo spannend. Nu hopen dat het niet nog 4 weken of langer gaat duren haha! Klinkt alsof je alles goed hebt voorbereid @sabagirl ! Wordt vast super morgen!
Hoi meiden, Alles goed met iedereen? Hier eindelijk op de bank.. Morgen een relaxte dag op het programma, heb de kinderen beloofd om taart te bakken en film te kijken. Kan ik maandag weer terug in het poetsritme haha .. Op wat harde buiken rommelt het hier nog steeds niet, morgen alweer 38 weken , wat gaat de tijd hard. Volgens mij laten ze niet vaak meer doorlopen tot 42 weken maar daar van uitgaande is het nog max 28 dagen te gaan . Het komt nu echt dichtbij... Bij iemand anders al wat aan het rommelen of nog rustig? Fijne avond meiden!
@1548 ik denk/hoop dingen te voelen haha maar hier is t nog rustig hoor maar bij tess heb ik ook nooit dingen van tevoren gevoeld. lekkere zondag heb jij voor de boeg . ik heb ook lekker rustig dagje gehad. gezellig met mm schoonzusje in de speelhal geweest terwijl tess aan t zwemmen was met mn vrouw en sxhoonbroers. misshien dat ik morgen nog even mee ga zwemmen maar afgelopen nacht slecht geslapen. @Newmom1986 en @Scorpio99 ik heb precies hetzelfde!!! ook rechtsbovenin bij mn ribben! maar bij mij is t zn kontje, heb dan echt het gevoel offie via de voorkant eruit wilt ipv de onderkant haha
@Newmom1986 heerlijk gevoel moet dat zijn, alles bijna af! Ik ben nog wel even bezig met wassen haha (shopverslaafd!) @1548 hier ook alleen harde buiken, vooral 's avonds en 's nachts veel, maar ik ben nog laaaaang niet zo ver als jij haha! Klinkt heerlijk morgen, kun jij ook lekker erbij hangen op de bank tijdens de film. @denanja dat kontje rechts bovenin heb ik ook, als ik dan m'n hand erop leg trekt ie hem weer terug. Bij mijn dochter had ik ook altijd het uitstekende deel rechts bovenin, maar toen was het het hoofdje, dat voelde een stuk harder.
@sabagirl het was inderdaad heerlijk om even alles los te laten, ik probeer dat vanavond en morgen lekker vast te houden. Fijn dat alles voorbereidingen gedaan zijn, hopelijk een prachtige dag voor je zoon morgen! En jij bijgetankt en wel lekker meegenieten! @2012mama ik hoop dat je er al lekker in ligt! Veel plezier morgen met je familie! @Scorpio99 ik heb dus hetzelfde als @denanja niet echt pijnlijk maar wel een flinke uitpuilend rechts boven haha! @Hier, ledikantje staat er nu mooi opgemaakt bij, cosleeper heeft m'n man in elkaar gezet en de babykamer begint aardig opgeruimd te raken... Alleen al die wasjes nog, heb echt te veel wat gewassen moet worden haha, hoezo veel te veel gekocht! Nu nog even heerlijk op de bank en dan straks niet te laat slapen. Morgenochtend eerst formule 1 kijken en dan maar eens zien wat de dag brengt!
@ellada hoelaat is f1? hopelijk zenden ze het hier in de plaza ook uit maar dan moeten we wel al ontbeten hebben. vanavond spelletjes gedaan, was super gezellig maar nu lekker naar bed wel rugpijn zeg pff hele dag al maja hoort erbij he. @Panter hoe gaat het met de kersverse meoder en dr gezinnetje?? @sabagirl fijne dag morgen!!! @1548 jij ook veel plezier morgen!
Hoi meiden, Hier gaat het langzaam beter. Sam had hypo's en heeft sinds vrijdagavond op kinderafdeling gelegen. Ik kreeg nog een leuk kadootje in de vorm van kraamvrouwenkoorts.Dus via infuus AB...heel erg ziek geweest. Vandaag lijkt de omslag daar..geen koorts meer en buikpijn zakt af. Hoop dat Sam vandaag ook weer bij mij op kamer mag. Zn infuus is er sinds gisteravond uit.
Nou @Panter wat balen van de start ..Ik hoop voor je dat het idd de omslag is en vandaag weer samen kan zijn met Sam. Beterschap en rustig aan! X
@denanja F1 begint zo om 9u. Ik hoop dat je rugpijn is afgezakt. @Panter er blijft jullie weinig bespaard hè, ik hoop dat het vanaf nu alleen nog maar positief is en het echte genieten kan beginnen!
@Hier, ondanks een nat bed van m'n dochter dat verschoond moest worden een goede nacht gehad maar wel een heel stijf gevoel in m'n lijf en hoofdpijn bij het wakker worden net... Zo maar lekker eruit, dan gaat het vast beter! Hoe beter ik vaak slaap hoe rotter ik vaak wakker word namelijk haha!
@ellada Dat is geen lekker begin van de ochtend. Hopelijk zakt je hoofdpijn zo, opstaan met hoofdpijn vind ik echt vervelend. Hier was ik om 7 uur beneden met de kinderen. Met zijn 3en in een hoekje van de bank gekropen met een deken en Bassie & Adriaan gekeken, heerlijk.. Nu genieten van de rustige dag. ** 38 weken dansje **
Zo alle hapjes staan klaar. 2 glunderende mannen bij het zien van de start van de f1 en nu wachten op het bezoek. Zoon is er helemaal klaar voor. Hier ook een slechte nacht gehad... veel gehoest.. voel echt alle spieren en banden. Vanavond totalloss denk ik. @1548: yes qua 38 weken! @Panter: wat balen van jullie start zeg. Hopelijk zijn jullie snel weer samen! Beterschap! @ellada: hooelijk voel je je snel beter. Fijne dag!
@ellada ik heb t gezien mooie race!!! balen dat je dan weer wel goed geslapen hebt maar k*t wakker word dan. hier redelijk geslapen. helaas ergere rusgpijn dan gisteren maja dochter deed moeilijk met slapen gaan net dus moest veel tillene n bukken. nu in de plaza voetbal kijken haha @Panter dr blijft je ook niks bespaars he meid! hoop echt dat je je portie nu gehad hebt!! hoop dat ook sam snel bij je op de kamer mag arm mannetje. hopelijk gaat het nu gewoon allemaal bergop! @1548 klinkt heerlijk!!! @sabagirl fijne dag!
@1548 heerlijk wakker worden dus! En alweer 38wk, dat klinkt hier nog heel ver weg haha! Nog heel even genieten voor je! @sabagirl hopelijk een leuk feest gehad en straks lekker uitrusten en je man alles op laten ruimen! @denanja balen van je rug! Toch maar voorzichtig aan doen en anderen het tilwerk laten doen? Was zeker een mooie race, echt heerlijk wakker worden zo met Max op de bovenste trede van het podium! Ik voel me een stuk beter sinds in uit bed ben, na de F1 zijn we lekker even ergens gaan lunchen en naar de Mediamarkt voor een nieuwe telefoon omdat daar tot en met vandaag leuke acties zijn... Daardoor enorm druk en helaas moeten we zo nog eens terug... :S Maar als het goed is heb ik dan wel een mooie nieuwe Samsung S8+ die straks hele mooie foto's van m'n kleine man maakt!
@Panter wat vervelend van de tegenslagen! Hoop dat Sam nu lekker bij jou mag zijn. @1548 heerlijke zondag dus gehad? @sabagirl hoe was de verjaardag?Nu uitgeput zeker? Hier familiedag gehad. Hele dag in pretpark Drouwenerzand rondgewandeld. Was wel erg gezellig en erg mooi weer gehad. Nu helemaal kapot op de bank. Veel harde buiken en hou ook ontzettend veel vocht vast...dus denk zo maar douchen en optijd mn bedje in...
@2012mama Drouwenerzand is leuk voor de kinderen! Jammer dat jij het moet bekopen met harde buiken... Hopelijk een heerlijke nacht voor jou! Hier ook op de bank met een bijna continu harde buik na al het gerace van vandaag... Ik doe dus even niks meer en duik zo na een glaasje water ook mn bed in. Slaap lekker allemaal!
Jeetje @Panter wat een tegenslag. Je zou toch denken dat het nu wel eens genoeg is en je mag genieten van alles. K hoop dat Sam inmiddels lekker bij je is en jij je met de minuut beter voelt!! Gaaf je die Max gewoon eerste! Wij hebben ook genoten! Klinkt alsof jullie verder leuke maar pittige dagen hebben gehad. Die laatste loodjes ook he met vocht, harde buiken en alle andere kwalen... Het is niet altijd even makkelijk! Hier vandaag weer knetterhard bezig geweest in huis. Het is nu nog steeds een puinhoop dus de baby moet nog even binnen blijven hahah. Wel grote stappen gemaakt en heerlijk puin geruimd. Morgen mijn eerste officiële verlofdag en ik ga heerlijk ontspannen!! Weltrusten allemaal. Iedere dag weer benieuwd of er morgen nieuw babynieuws is
@ellada was een leuke maar idd zware dag. dochter wilde niet slapen maar was verder niet vervelend. maar toch sinds einde middag last van buik gehad bijna continu harde buiken, ook maar weinig gegeten dus. net lekker gedoucht en nu in bed. @Newmom1986 goed bezig!! denk er wel aan om op tijd je rust te pakken. @sabagirl hopelijk is de dag geslaagd voor jullie zoon! je zal wel bekaf zijn nu. @2012mama klinkt als een leuke maar vermoeiende dag. @Panter hoop dat je sam lekker bij je hebt nu!!
@Newmom1986 ik hoop dat je snel alles op orde hebt! Vandaag eerst maar eens lekker ontspannen, geniet van je eerste verlofdag! @denanja ik hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt! @Hier, een wat onrustige maar geen slechte nacht gehad. Mn man had mn voedingskussen gepikt, zelf een paar keer wakker om te plassen en mn dochter zonder duidelijke reden... Nu samen aan het ontbijt even rustig wakker worden. Vandaag een drukke dag voor de boeg: dochter naar kdv, naar het ziekenhuis bloed te prikken, gyn belt mij, met een beetje geluk wordt mijn niruwe telefoon vandaag geleverd dus dan die halen en installeren, alle dozen van de babyspullen naar het had brengen, huis opruimen zodat de schoonmaakster haar werk kan doen en vanmiddag/vanavond nog een nascholing samen met een vriendin dus ook voor de gezelligheid! Morgen maar even een rustig dagje doen haha! Fijne dag allemaal!