@ellada dat klinkt idd als een drukke dag! succes vandaag haha en idd morgen maar een beetje rustig aan doen!
Goedemorgen meiden, @denanja Genoten van jullie weekend weg? @Newmom1986 Geniet van je verlof! Fijn dat het huis alweer wat meer aan de kant is. @2012mama Het was een heerlijke zondag, we hebben afgesproken dat we veel vaker van die relaxte (zon)dagen moeten doen. Is de rust in je lijf na gisteren een beetje teruggekeerd? @ellada Jouw harde buiken weer wat gezakt? Merk het hier ook gelijk als ik (te) druk in de weer ben geweest.. Je hebt inderdaad een drukke dag voor de boeg, succes en morgen inderdaad lekker rustig aan doen. @Hier Nog steeds hetzelfde, af en toe een harde buik meer niet. Bij de andere 2 kids ook geen last van voorwerk gehad maar toch zegt mijn gevoel dat deze nog wel een week of 3 blijft zitten. Vanmiddag weer naar de vk, zal eens informeren wat hun protocol is. Bij de één hoor je dat ze liever tot max 41 laten lopen, terwijl een ander weer tot 42 weken mag doorlopen.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) Afsprakenlijstje: 2 oktober - 1548 - controle vk 2 oktober - Ellada - controle bloed + telefonisch overleg gyn 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
@1548 mijn harde buiken zijn weer afgezakt! Benieuwd hoe dat gaat vanavond gezien de drukte... Succes met de controle, blij foto's t lastig hè dat het beleid overal anders is. Ben benieuwd of je gevoel qua tijdstip van bevallen klopt! @denanja jij vandaag een beetje bijk ook men of moet je alles uitpakken, wassen etc?
Hee meiden, Lees elke dag mee, zo benieuwd wanneer de volgende baby zich aandiend!! Echt reageren lukt nog niet...te druk met herstellen en met Sam. Borstvoeding komt sinds vannachtop gang gelukkig. Sam is al 24u bij me op kamer, ik ben 24u koortsvrij en mag vvanmiddag naar huis met Sam. Heerlijk thuis aansterken, gaat herstel vast nog sneller. Succes met de laatste loodjes meiden. Hou jullie in de gaten! Het is het allemaal zó waard alle kwalen als je je wonder eindelijk ziet.
@Panter Fijn dat jullie vanmiddag naar huis mogen! Succes met opknappen en geniet van je kleine man .
Fijn dat je weer naar huis mag @Panter en dat het goed gaat met jou en Sam. @ harde buiken: weinig last van. Ik heb ze wel, maar doen niet pijn ofzo. Het enige wat pijn doet is dat meneer steeds met zn achterste tegen mn ribben aan duwt. Hij is volgens mij nog steeds niet volledig ingedaald . Het worden spannende tijden. Wie zal de volgende zijn? Laat de baby's maar komen
@Panter wat een goed nieuws! Ga er heerlijk van genieten lekker samen thuis! Fijn ook dat de borstvoeding op gang komt! @Ting86 vervelend van je ribben, kun je hem niet zachtjes helpen met indalen? Over indalen heeft nog niemand iets gezegd bij mij, als hij niet is ingedaald en hè vliezen breken moet je gaan liggen toch? @Hier, helaas de schoonmaakster vroeger dan anders waardoor alles nog niet opgeruimd is... maar probeer maar te denken, luxeprobleem haha!
Hallo meiden, na een super leuke en drukke dag gister, vanochtend ook even flink hard gewerkt. Alle baby spullen staan nu klaar (lees box, wandelwagen etc.), verder speelgoed van zoon uitgezocht en alles weer in de kasten passend gemaakt en ook nog maar even het huis gepoetst. Vanmiddag nog traktaktie voor zoon knutselen en naar de winkels om wat spullen te halen maar nu eerst even op de bank zitten want mijn bekken zegt au! Maar 1 ding is zeker... alles is klaar voor de baby en wat geeft dat een rust in mijn hoofd! (had vannacht ook iets teveel tijd om er over na te denken omdat ik niet kon slapen) Ben heel benieuwd wanneer de baby gaat komen haha. @Panter: fijn dat jullie naar huis mogen en dat de bv op gang komt. Geniet lekker van elkaar en neemt alle rust voor jullie herstel en knuffel vooral Sam maar helemaal plat. Ze worden zo snel groot dus ja.. geniet! @ellada: een schoonmaakster kijkt er gelukkig wel doorheen en het is al heerlijk om er 1 te hebben toch? Geniet ervan hoe er wordt schoongemaakt haha. En wat flauw van je man om je heerlijke kussen te pikken Toch het recht van een vrouw omdat ding te gebruiken. Succes met je drukke dag vandaag en probeer ook wat rust te pakken deze dagen. S8 is een super telefoon trouwens @denanja: jij weer bijgekomen van je weekendje? Hopelijk kun je nu weer wat uitrusten. @Ting86: hier is baby wel volledig ingedaald maar voel soms ook een paar billen tegen mijn ribben. Doet gelukkig geen pijn. Hier wel harde buiken maar doe denk ik ook teveel haha. @Newmom1986: geniet van je eerste verlofdag! Hopelijk is het huis snel op orde zodat de rust voor de baby er is. @2012mama; klinkt als een leuke maar zware dag. Hoe gaat het nu met je? Rust vandaag maar uit als het kan. @1548: hier ook geen voorwerk, bij zoon ook niet gehad maar had toen wel 2 cm ontsluiting toen ze me in ziekenhuis wilde inleiden. Benieuwd hoe dat nu gaat zijn. Volgens mij wilde gyn woensdag inwendig onderzoek doen brr (ben nog niet vergeten hoeveel pijn dat 3 jaar geleden deed) Ben heel benieuwd wat de vk over de termijn zegt. Hier zei ziekenhuis vorige week dat langer dan 40 weken geen optie was. Maar waarop dat gebaseerd is, gok op de groei maar weet het niet zeker.
@Panter fijn dat jullie vandaag naar huis mogen!!! lekker herstellen en genieten! @ellada de eerste was draait maar mn vrouw heeft alles uitgeladen. mag niks doen van dr haha heb wel beetje opgeruimd want was nog beetje zooitje en morgen komt hier ook de schoonmaakster dus wil idd ook beetje opruimen. ik heb veel vage buikpijn... weet niet wat het betekend en wat t is, voorwerk misschien. mn vrouw is bang dat ik ineens op 10cm zit volgens mij haha ze denkt dat het echt niet lang meer duurt. onze vk doet met 40.4 ongeveer strippen. heb ook al alle afspraken staan tot dan. maar hoop eigenlijk dat ie zich zelf daarvoor al aandient. @1548 dat is vaak he dat je denkt dit moeten we vaker doen maar dan komt het er vervolge s toch niet van. ik doe meestal 1 weekend in de maand zwart maken zodat we daar niks plannen... dus dan echt eenweekend voor t gezin. @sabagirl jij hebt vandaag nog wel wat te doen dus. hier worden zo de spekken bezorgd voor de traktatie van tess en ons werk. moet ze natuurlijk ook even voor proeven whawha ben doodop hoor en tess ook! druk maar leuk weekend gehad. blij dat k weer thuis ben in mn eigen vertrouwde omgeving.
@ellada Als de vliezen breken kan er een heleboel tegelijk komen. Ik moet idd gaan liggen en bellen (alleen overdag). Als ze s nachts breken en het vruchtwater is helder (met evt vlokjes) hoef ik pas overdag te bellen. Alle andere kleuren wel bellen. Bij mij begon de vk er de vorige keer ook voor het eerst over. Ik zie het wel. Vanaf woensdag maken we het bed gereed, dus voor die tijd mag er nog niks gebeuren hoor @sabagirl Fijn dat alles klaar staat. Laat de baby maar komen
@sabagirl jij weet van geen ophouden hè? Soms is het maar goed dat ons lichaam ons tot de orde roept! Geniet even van de rust! Fijn in ieder geval dat je alles klaar hebt voor de baby, ik ben ook een heel eind en da at voelt goed. De schoonmaakster is net weg dus ik ga zo weer even naar boven om de laatste babywas in de machine te doen en lakentjes te strijken... Heb jij een S8? Ben heel benieuwd, nooit eerder een Samsung maar altijd zo jaloers op die van mn man die prachtige foto's maakt dat ik me door mn hormonen en mn man heb laten overtuigen dat ik er NU eentje verdien haha! Heb wel de s8+ gekozen, hou wel van net iets groter... @denanja fijn als straks alles weer opgeruimd is! Weekendjes weg zijn leuk maar daarna zit je altijd nog even dik in de troep haha! Spannend hoor die buikpijn, ik had het vanochtend even in de auto, werd er misselijk van maar eenmaal thuis was het weg en heeft het weer plaats gemaakt voor gewone harde buiken. Als ik je zo hoor mag ik weer wel voor je hopen dat het doorzet! @Ting86 wij zijn precies even ver dus niet zo gek dat ik er nog niks over heb gehoord. Gezien ik een medische indicatie heb bel ik sowieso als mn vliezen breken maar tot ik meer weet ga ik dus ook maar lekker liggen Oh bed omhoog, daar zeg je wat... wij hebben een heel hoog bed van onszelf maar net niet hoog genoeg... met de cosleeper ernaast op de hoogste stand past het nu precies dus ik twijfel of ik de bedverhogers er wel onder ga zetten. Is dat heel stout?! @Hier, ineens super veel rust... De gyn heeft gebeld en we hebben de knoop doorgehakt nadat ik gisteravond een keuzehulp van het ziekenhuis heb doorgenomen en nog eens een goed gesprek met mn man heb gehad. Het wordt een keizersnee, voorlopige datum heb ik al maar die wordt pas vrijdag definitief. Als onze zoon zich eerder meldt hebben we afgesproken dat we gaan kijken hoe het gaat, als het vlot en soepel gaat dan probeer ik het vaginaal en als er maar enige twijfel is alsnog een keizersnee. Voelt als een last die van mn schouders is gevallen!
Kom net terug van controle bij de vk, we zijn weer goedgekeurd. Het blijft wel een eigenwijze baby in mijn buik, lag hij/ zij de vorige keer met de rug tegen mijn rug, nu ligt de rug tegen mijn buikwand aan. Ik voel overduidelijk de billen bovenin uitsteken en links onder mijn ribben een voetje.. Maandag mogen we weer op controle.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) Afsprakenlijstje: 2 oktober - Ellada - controle bloed + telefonisch overleg gyn 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
@ellada fijn dat er duidelijkheid is denk ik. Nu kan je iniedergeval aftellen! @denanja ja dat is altijd het nadeel van lekker weg zijn vind ik..daarna moet er ook weer van alles... @sabagirl kan me voorstellen dat het rust geeft, alles klaar..vond ik ook! Hier vandaag een lekker rustig dagje..wel veel last van mn buik en bewegelijk baby erin.. Hij doet me vandaag toch echt weer pijn...
@ellada hoop maar ja! lig nu onder dekentje op de bank, ben best op zeg maar. misschien gisteren een koudje opgelopen (hebben buiten op t terras gezeten, niet mijn idee). onrustige buik. misshien maar alleen maar fruit eren vandaag haha dat heeft bij mn moeder geholpen . tess heeft al dr speelgoes weer door de hele kamer gegooit dus is hier echt een troep maar vooral aan speelgoed dat scheeld.
@1548 fijn dat alles goed was! Hier ook zo'n draaikont hoor, dan ligt zn rug rechts en dan weer links... maar niet zoals bij jou naar voren of achteren, dus die van jou wint toch de eigenwijsprijs haha! @2012mama het geeft me inderdaad heel veel rust en dat is heel fijn! Jammer dat die kleine je pijn doet, maar even lekker rustig aan! @denanja niet ziek worden zo vlak vantevoren hè! Blijf maar even lekker onder je dekentje, je vrouw wil vast vanavond het speelgoed wel opruimen als je zegt dat Tess zo heerlijk zelf heeft gespeeld waardoor jij je rust even kin pakken! Ik ben met de laatste srrijkwerkjes voor vandaag bezig en dan klaar maken om de deur uit te gaan om 4 uur te luisteren naar unfo over de bekostiging van de huisartsenzorg in 2018. Zin? Nee! Maar het zijn 3 gratis nascholingspunten e bovendien ga ik samen met een vriendin, dus dat is dan wel weer leuk!
Pff..hier sinds een paar uur regelmatig harde buiken, die ook best pijnlijk zijn. Vind het zo lastig om in te schatten of het wat is of niet...bij vorige 2 zwangerschappen nooit weeën gehad, dus echt geen idee, maar voel me nu toch echt niet heel lekker. zo maar eens douchen, en wachten tot manlief thuis is...kijken of het wat afzakt...
Zo ik lig uitgeteld op bed maar alles wat ik wilde doen is af en mijn bekken doet goed pijn helaas. @2012mama oei klinkt spannend.. ben benieuwd wat douchen doet. @ellada: veel plezier met de nascholing. En super fijn dat de keuze gemaakt is. Ja ik heb een s8. Vindt het echt een dijn toestel. En ben idd niet zo goed in stilzitten. Wil de 2 dagen zonder zoon gewoon goed benutten. Het is dat ie het zo leuk heeft op zijn nieuwe kdv groep anders zou ik hem thuis houden maar hij vraagt zelfs op de vrije dagen omte gaan. @denanja: hopelijk word je niet ziek. Rust maar goed uit. @1548: fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ook antwoord gehad op je vraag hoe lang mag je doorlopen?