@2012mama Is het gezakt? Ik had er vanmorgen ook last van, heb ook getwijfeld of ik niet moest bellen maar ze namen bij mij niet in hevigheid toe dus dacht zal wel voorwerk zijn. @sabagirl Nee vergeten te vragen uiteraard.. Rustig aan vanavond he!!
@1548 ja doe niks meer behalve liggen en Netflix kijken... morgen ook rustig dagje of mijn nesteldrang moet nog gekkere vormen aan gaan nemen
ellada: Oh heerlijk, een schoonmaker in huis! Kan ik soms ook wel gebruiken met die 2 smeerpoetsen en rommelmakers hier in huis haha. Fijn dat je nu een keuze hebt kunnen maken! 1548: Lekker is dat he, die billen en voetjes.. Dat heb ik ook zo erg. Precies hetzelfde, billen tegen de buikwand en links onder mn ribben een voet die steeds uitsteekt. 2012mama: als het echte weeen zijn blijven ze terug komen en wordt de tijd er tussen steeds korter en worden ze steeds krachtiger. En meestal voel je het ook echt goed als het begonnen is. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geld. Bij de 2de dacht ik dat het misschien voorweeen waren omdat ze niet heel regelmatig achter elkaar kwamen. Ik heb toen mn ouders een beetje te laat gebeld om op te passen op de kinderen en kwam met 9cm aan in het ziekenhuis. Ik begon toch wel lichtelijk te panieken toen in de auto mn weeen wegvielen en ik voelde alsof ik moest poepen
@2012mama dat klinkt spannend! Ik heb dat dus ook, zou denk ik ook niet weten of het wat is als het zo ver zou zijn haha! Bij twijfel maar even overleggen gezien je voorgeschiedenis? @sabagirl ik ga ook hard aan de slagroom op de twee dagen dat mn dochter op het kdv is, ik heb dan echt het idee dat ik meters kan maken. Mijn dochter bindt het ook fantastisch daar en vraagt ook op vrije dagen of ze mag gaan, maar moet eerlijk bekennen dat ze anders ook zou gaan hoor, beetje ritme houden en ik heb die tijd ook echt even nodig. Jij maar even rustig aan nu, hopelijk voel je je morgen weer beter! @1548 dat is echt een zwangerschapsding hè, allerlei vragen bedenken maar als je dan in de gelegenheid bent ze te stellen het totaal te vergeten haha! @Scorpio99 dank voor je uitleg, hopelijk herken ik dat wat je beschrijft niet voor mn geplande datum haha! Schoonmaakster echt een aanrader hoor, zeker met twee lijkt het me heerlijk! Nascholing was best heel interessant, het eten lekker en leuk om weer bij te kletsen met mn vriendin! Nu wel heel moe, dus zo lekker mn bedje in. Slaap lekker allemaal!
Pfff net het bed uit om te plassen... haast een takelwagen nodig... Echt au au au. Hopelijk morgen beter. @ellada: slaap lekker! Hier blijft zoon ook gewoon gaan, in kraamweek denk ik niet maar daarna wel gewoon. Lekker tijd voor baby en huishouden dan. Gaat je dochter op maandag en dinsdag? Of andere dagen?
alles bijgelezen reageer morgen weer . maar wilde even zeggen dat wij idd hier ook soms zitten van zou het begonnen zijn.... eerste keer begon met gebroken vliezen dus dan is t makkelijker herkennen.
@sabagirl onze dochter gaat ook op maandag en dinsdag. Net na de geboorte van de kleine man kijken we even hoe het gaat gezien de keizersnee en of ik al thuis ben en of mijn man die dagen thuis is of niet of dat er familie is om een beetje te helpen... Het plan is namelijk dat mijn man niet al zn vrije dagen achter elkaar opneemt maar de eerste juist de woensdag en de donderdag vrij neemt zodat ik niet te snel alleen be mn met twee kids en dus beter kan herstellen. Haha die takelwagen lijkt me soms ook wel fijn, bij mij niet zo zeer vanwege pijn maar omdat ik me een walrus voel! Doe rustig aan morgen hè, hopelijk doet een nachtje liggen je goed! @denanja zelfs over gebroken vliezen kan ik twijfelen haha... Ik ben de laatste weken sowieso wat natter, maar vandaag echt meer... dan kan ik dus denken dat er een klein scheurtje in de vliezen zit wat sijpelt haha!
@gebroken vliezen Haha ik heb ook zovaak dat ik twijfel of ik vruchtwater lek of niet. Mn afscheiding is zo vloeibaar dat ik er vaak aan twijfel, maar na een controle blijkt het dan weer niks. Dit is al de 3de zwangerschap dat ik me er zorgen over maak, terwijl mn vliezen pas braken toen de bevalling al een tijd begonnen was
@1548 mooie foto nog ff genieten. @denanja dat is wel beter als het zich weer zou aandienen met gebroken vliezen.. .kan niet missen dan. @2012mama nog last van? Hier vandaag tot nu toe rond de 4 uur geslapen en ben tot nu toe al wakker vanaf 4:15. Slaap zooo slecht.. Ga toch weer proberen wat uurtjes te maken..lang leven het verlof en ook nog geen kids dus ik heb geen verdere verplichtingen.
@1548 prachtige buik! @Scorpio99 dus zelfs als je het kent kun je twijfelen haha! @vrouwvan wat balen van je nacht, hopelijk lukt het nu nog even en ander maar een lekker dagje niksen! @Hier, op de plasjes na wel redelijk geslapen. Mn man en dochter zijn al beneden. Ik ga zo douchen en dan die kleine meid naar het kdv brengen. De rest van de dag lekker een beetje aanrommelen.
Goedemorgen dames! @ellada en @sabagirl hier gaat zoontje ook gewoon naar het kinderdagverblijf hoor. Juist dat geeft me even tijd voor mezelf die ik echt nodig heb! En voor zijn ritme ook belangrijk!! Hij gaat op ma en wo. Vandaag zijn we lekker samen, als er plek vrij is wil ik met hem naar de kapper en vanmiddag controle VK! @1548 wat een prachtige buik heb je, echt heel mooi! @vrouwvan balen van die slechte nachten, wel fijn dat je inderdaad overdag écht vrij hebt. Alhoewel ik me kan herinneren dat het dan ook nog super moeilijk is om geduldig te zijn haha @Scorpio99 herkenbaar hoor die afscheiden/vruchtwater. Krijg er nu ook wat meer last van. Ik vind het zo verschrikkelijk om me niet "schoon" te voelen, hebben jullie dat ook?
Goedemorgen meiden, @vrouwvan Balen dat je zo vroeg wakker was, hopelijk heb je nog een paar uurtjes slaap gepakt. En idd geniet van je verlof, bij mijn 1e had ik verlof in de zomer, heb niks anders gedaan dan heel de dag in het zwembad liggen. @ellada Geniet van de dag voor jezelf, ook weleens lekker! En nee, die poetsdoek hoeft echt niet vandaag . @Newmom1986 Succes bij de controle vanmiddag. Juist fijn dat je zoontje toch naar het kdv kan, hij vindt het waarschijnlijk leuk om daar te spelen en voor jou is het een dagje rust. @Lijst Is het een idee om hem nog een keer op te schonen? Laatst heb ik ze allemaal getagd met de vraag hoe het gaat en volgens mij hebben er maar 2 of 3 gereageerd. @Hier Geen veranderingen, af en toe een krampje of harde buik thats it. Beneden is alles aan kant, zometeen nog alle bedden verschonen en dan komt een vriendin langs. Fijne dag allemaal!
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Sabagirl- 31 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Meisje12345 - 26 jaar - 2e kindje JONGEN Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje JONGEN Meisjes : 11 | Jongens : 13 | Verrassingen : 3 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) Afsprakenlijstje: 3 oktober - Newmom1986 - controle vk 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
Hier een zeer onrustige nacht gehad met echt wel serieuze voorweeen...weinig geslapen. Nu helaas weer redelijk rustig...erg verwarrend! Nouja, kan ik nog wel even wat dingen in huis afronden enz.. @1548 dat idee had ik ook al inderdaad...kijken wie er nog mee schrijven en lekker opschonen! @Newmom1986 succes bij de controle! @ellada geniet van je dagje! @vrouwvan zo herkenbaar...slapen is zo'n ramp momenteel...vandaag maar een lekker rustig dagje! @Scorpio99 hier ook steeds die twijfel hoor...wel of niet begonnen, wat voel ik? erg vervelend!
Goedemorgen meiden, Hier mwah geslapen maar vanochtend nog wel even blijven liggen. En vandaag zowaar niks op de planning haha. Verder alles heel rustig.... Kom baby, ik ben er klaar voor! @Lijst: opschonen goed idee! @2012mama: succes met de dingetjes in huis en hopelijk vannacht een betere nacht. @1548: Fijn dat alles aan kant is. Veel plezier samen met je vriendin. @Newmom1986: hopelijk lukt de afspraak bij de kapper en succes bij de vk. En niet schoon voelen, vreselijk inderdaad. Zal blij zijn als het straks allemaal weer wat beter werkt en het lekken stopt. @ellada: geniet van je rustig dagje! Hier gaat man in het verlof de 1e 2 weken volledig thuis zijn en daarna op de dagen dat zoon ook thuis is. Op de kdv dagen mag hij van mij gewoon werken, met een baby in bed liggen moet me wel alleen lukken Maar omdat zoon smiddags niet meer slaapt, ben ik afhankelijk van man om smiddags te kunnen slapen en aangezien de nachten met bv voor mijn rekening komen, moet hij maar zorgen dat hij thuis is want anders ga ik het nooit volhouden vrees ik. @vrouwvan: geniet ervan! Het leven zonder kind is nog heerlijk relaxed
@Newmom1986 succes bij de verloskundige! Dat niet schoon voelen herken ik zeker. Hier verschoon ik mn ondergoed als het nar voelt en ik douche elke dag waar dat voor mn huid echt niet goed is ivm eczeem... @1548 die poetsdoek raak ik zeker niet aan, alleen de was even bijhouden! Ik ben voor opschonen hoor, JongetjeM kan sowieso van de lijst, daar had ze een tijdje geleden zelf al om gevraagd omdat ze niet regen ons geklaag kon. Als ik het lijstje verder bekijk zijn we eigenlijk nog met een heel klein groepje actievelingen hè Doende rustig aan met die bedden, ik merk dat ik dan echt mn harde buiken opwek... Veel plezier met je vriendin vanmiddag! @2012mama balen van je nacht... Hopelijk vandaag nog wat rust pakken, hoewel ik ook snap dat je even door wilt pakken nu voor als het wel doorzet! Succes! @sabagirl daarom plannen wij zijn vrije dagen ook zodat ik de eerste tijd niet alleen ben met twee kinderen, hoewel die van mij nog wel slaapt 's middags maar de combi buikoperarie gehad, baby en borstvoeding en peuterpuber lijkt me de eerste weken niet handig. Jij zit nu dus echt te wachten tot het losbreekt? @Hier, de eerste was is gedaan, zometeen nog eentje erin. Het ziekenhuis belde en de datum staat nu vast tenzij ik niet door de preoperatieve screening kom. Ik heb mn to-do-lijst even bijgewerkt, onze op- en aanmerkingen op de proefdruk van het geboortekaartje doorgegeven en mn boekhouding vorige mn bedrijfje bijgewerkt. Alweer heel wat gedaan dus, zo lekker even strijken en da ln rust...
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober 19 oktober Sabagirl - 31 jaar- 2e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 5 | Jongens : 8 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) Afsprakenlijstje: 3 oktober - Newmom1986 - controle vk 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
@Lijst Ik heb hem opgeschoond, twijfel alleen of Newdreams nog meeschrijft, weet iemand dat? (ik verwar die weleens met Newmom) Voor de meiden die meelezen en graag terug willen op de lijst, laat het even weten dan voegen we je weer toe..