Nee het hoort erbij helaas.. Bij mijn dochter nooit geen last van gehad, bij mijn zoontje was het zo erg dat ik in het ziekenhuis werd opgenomen, nu gaat het wel ben allang blij dat het niet zo extreem is als bij mijn zoontje. Hopelijk kan je nog een paar uurtjes slapen!
Goedemorgen meiden, Hier het slapen ook maar opgegeven.. in tegenstelling tot mijn 2 mannen die nog heerlijk in coma liggen. In de ochtend een afspraak met een vriendin en de kids en dan om half 2 in het ziekenhuis zijn. Ben heel benieuwd! @Ting86 die groeit goed bij jou!Hopelijk blijft je bloeddruk stabiel en komt de baby snel. @vrouwvan balen van de slechte nacht. Hier ook slecht geslapen.
Ook hier al beneden op de bank met een kop koffie...slapen is echt drama. Hoewel ik minder pijn en harde buiken had dan gisternacht. Mannen slapen hier ook nog, wel even lekker, zo in alle rust beneden op de bank Vandaag een rustig dagje met weinig plannen..dus dat is wel erg fijn.. @Ting86 hopelijk meld hij zich (snel) vanzelf! duim voor je! Wanneer heb je weer controle? @sabagirl vandaag controle toch? Veel succes! duim ook voor jou!
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Zoranya - 36 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 19 oktober Sabagirl - 31 jaar- 2e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 5 | Jongens : 7 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) Afsprakenlijstje: 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
@2012mama wat balen zeg! Hopelijk vandaag door gewoon rustig aan te doen toch een beetje bijtanken! Fijn dat je buik weer wat rustiger is of zou je liever zien dat de kleine nog voor de 12e komt? @1548 dat is wel heel extreem als je ervoor opgenomen werd, hopelijk komt het nu niet zo ver! @sabagirl succes met de controle! Ik duim dat je meisje er toch weer wat grammetje heeft bijgesnoept! Wel spannend dat je straks ook een uiterste datum hebt. @Hier, best een goede nacht gehad, net wakker maar wel weer dat stijve gevoel in mn lijf en hoofd dus er zo maar uit. Mn dochter slaapt nog lekker. Hebben jullie ook dat hè 's avonds op de bank geen houding weet te vinden? Ik word echt benauwd en krijg een nare druk in mn bovenbuik, dus kan het beste zo recht mogelijk op zijn, daardoor er snel klaar mee en ga dan het liefst al voor 21u naar bed... Vanochtend gaan we bij mn schoonzusje op bezoek voor haar verjaardag en vanmiddag zou ik met mn gehandicapte zwager naar de bios maar mn lijf schreeuwt nee als ik denk aan de lange zit...
@ellada ik vind opzich de geplande datum prima hoor...wilde niet voor de 39 weken een keizersnee, maar als het uit zichzelf begint is het kindje er wel klaar voor, dus dat scheelt wel..dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit Morgen ga ik nog met de kids naar het ziekenhuis in Amsterdam voor onze botafwijking, dus liefst tot morgen nog even blijven zitten, daarna mag het van mij, uit zichzelf of anders de 12e.. Hier lig ik ook elke avond vroeg op bed. Kan inderdaad niet gewoon meer zitten..erg vervelend,,, merk ook dat ik meer last van mijn bekken enzo begin te krijgen..
@ellada die pijn die je beschrijft in je bovenbuik is echt heel erg herkenbaar voor mij! Ik heb er snachts ook heel veel last van. Word iedere keer wakker met zo'n druk/pijn rechts bovenin. Alsof die kleine er daar uit probeert te breken. Ik heb niet erg veel kwalen maar dat doet me écht pijn. Mijn buik is vrij klein, al weken omvang 93/94 cm en de kleine schijnt wel aan de maat, het voelt echt alsof er geen ruimte is. Ben bang dat ik zo nog wel even door moet.. @sabagirl succes vanmiddag!! Spannend hoor. @1548 wow heftig dat je bij de vorige naat het zkh moest voor je slaap problemen. Lijkt me erg naar. @mama2012 hopelijk red je je afspraak morgen in het zkh nog en kan je vandaag even lekker ontspannen! @Ting86 mocht je je ongerust maken over de grootte van de baby zou ik zeker even contact opnemen met je verloskundige! Er is niks zo rottig dan een bevalling met een onzekerheid beginnen. Eventueel misschien anders toch vragen om inleiding als je bang bent dat het niet gaat "passen" als je nog te lang moet doorlopen? Mijn plan was om vandaag even heerlijk de stad in de gaan. Me time. Kleine is naar het KDV. Alleen even rondslenteren in de stad heb ik al maanden niet meer gedaan. Maar weet niet zo goed of het mezelf lukt om me uit mijn bed te hijsen haha.
@2012mama mijn bekken wordt ook steeds erger, ook daardoor is lang zitten niet prettig... Maar het speelt met name op als ik beweeg, dan schiet het er ineens in en kan ik een tijdje geen kant op... Als het voor de 12e begint wordt het toch alsnog een keizersnee ivm je bot afwijking? @Newmom1986 bij mij is het geen echte pijn hoor maar wel behoorlijk onprettig, een druk waardoor ik echt geen trek heb en me benauwd voel als ik niet voledig rechtop zit... Inderdaad alsof de inhoud van mn buik echt te groot wordt voor mn buik, hij liep ook ruim voor qua groei en werd bij 36wk al zwaarder geschat dan mn dochter bij 39wk... Ik hoop dat ie niet heel veel groter wordt, zodat het zwanger zijn nog een beetje leuk blijft haha! Heerlijk toch dat je zelf kan bepalen of je in bed blijft of even naar de stad gaat? Geniet er nog even van, straks is er een kleintje met wie je altijd rekening moet houden!
@ellada dat is zeker lekker dat ik gewoon even heerlijk kan blijven liggen haha! @vrouwvan heb inderdaad maandag weer controle! Vandaf nu iedere week. Is dat bij jou al een beetje frequenter geworden??
Goedemorgen vroege vogels! @sabagirl Veel plezier met je vriendin, en succes vanmiddag in het ziekenhuis! Ik duim voor jullie dat de kleine tot na het weekend in je buik mag blijven. @2012mama Ook al vroeg op dus.. Fijn dat je vannacht minder last had van harde buiken en voorweeën. Geniet van je rustige dag vandaag! @ellada Oh nee daar ben ik niet bang voor, ik voel me nu 100 x beter dan tijdens zijn zwangerschap. Hier kan ik ook niet fatsoenlijk op de bank zitten of liggen.. Als het niet gaat dan gaat het niet he, al snap ik dat het lullig is om op het laatst moment af te zeggen. @Newmom1986 Lekker een dagje voor jezelf, dan blijf je nog even in bed liggen en ga je rond het middaguur pas op pad. Heerlijk om alleen door de stad te slenteren. Ondanks de korte nachtrust heb ik energie voor 10, ik heb al gestofzuigd, meubels afgedaan, de vaat is aan de kant, de wc gepoetst en er staat een bananenbrood in de oven. Vraag me serieus af hoe ik dat in het afgelopen 1,5 uur allemaal voor elkaar heb gekregen . Komt zometeen een vriendin langs dus dan moet ik "verplicht" zo'n 2 uur stilzitten . Vanmiddag ruzie maken in de winkel , in juni een tuinset gekocht en tot op heden is hij niet in orde. Worden van het kastje naar de muur gestuurd. Heb tegen mijn man gezegd we gaan er vanmiddag heen en ik ga pas weg als ze de set ophalen en we ons geld terugkrijgen.. Fijne dag allemaal! Het wordt tijd voor babynieuws meiden..
hiii dames! ben ik weer. gisteren een drukke dag gehad, boodschappen gedaan, dochter naar gastouder, zwemmen, dierenarts en zieke dochter terug gekregen dus vandaar nu pas reactie. nu ik het toch eerst over mezelf heb laat ik daar dan ook maar mee beginnen haha ik heb geen benul hoe ik merk dat het gaat beginnen maaaar denk dat ik afgelopen nacht voorweeen gehad heb, had echt menstruatiepijn in buik en heel laag in mn rug. maar nu is alles rustig. savonds op de bank lig ik meestal op mn linker zij dat ligt het lekkerst en aangezien mn buik gisteravond na het eten heel lang heel straks voelde (ook na douche) ben ik toen op mn zij gaan liggen en toen zakte het en voelde ik de kleine man ook weer nadat ie heel rustig was geweest de hele dag door. nu spierpijn van het baantjes zwemmen, denk dat het de laatste keer was haha onze dochter gaat di en do naar gastouder dus vandaag dagje thuis maar mn vrouw werkt vandaag maar kort omdat ze dr enkelbanden uitgerekt heeft en dus niet goed kan lopen (heel goede timing ). @sabagirl spannend vandaag zeg! hoop dat je meisje nog iets gegroeit is!!! @ellada ook een datum, spannend zeg! ennuh als je die lange zit niet ziet zitten, wat ik goed kan begrijpen, dan lekker niet doen hoor, de bios is er nog heel lang. @1548 wat een mooie buik!!! en damn wat ben je al actief vandaag haha ik zit nog in piama op de bank whawha wel al dochter eten gegeven haha ga maar goed ruzie maken, schandalig dat het nog niet in orde is! @2012mama fijn dat je beter geslapen hebt. geniet vn je rustige dagje. @Newmom1986 ik kan daar zo van genieten, lekker slenteren door de stad. ik slaap eigenlijk nog steeds heel goed (1 a 2x per nacht plassen en wel last van tintelingen) mag echt niet klagen als ik sommige van jullie hoor. fijne dierendag trouwens! vandaag mag de kleine echt niet komen! vind dat sneu als ie op dierendag jarig is. al heeft mijn vrouw altijd gezegd dat ie aankomende nacht komt dus wel 5 oktober. (bij tess begon het vanavond) ben trouwens wel laatste dagen smorgens misselijk, herkenbaar? sorry voor mijn hak o de tak berichtje whawha
nog even een aanvulling... hier ook erg nat van onder... doe sommige dagen ook meerdere keren mn onderbroek wisselen. en kwa vliezen ik voelde echt een soort van ballonnetje knappen zeg maar. daarna druppelde t eruit.
@denanja heb je al gebeld naar de vk? Klinkt alos je vliezen zijn gebroken. @Newmom1986 ja iets vaker. Vorige week geweest en de 1 volgende afspraak is over een week. Dus nu om de 2 weken met aandringen. @1548 is wel gelukt gelukkig..toch nog wat uurtjes bijgetankt. @sabagirl en @Ting86 succes met jullie afspraken. @ellada dat snap ik heel goed. ..hoogzwanger en een lange zit in de bios zie ik ook niet zitten. Ik ben ook volgende week uitgenodigd op een bruiloft met 38 weken ..ik zie dat ook echt niet zien. ik moet dan zeker 4 uur gaan zitten met drukte enzz. Ik pas ook. Mn man mag lekker gaan
@vrouwvan sorry beetje onduidelijk berichtje haha maar dit was mn ervaring bij mn dochter haha was het maar zover nu.
Zo ochtend alweer voorbij gevlogen... nu even op bank zitten,lunchen en dan op naar het ziekenhuis. @1548: wat een heerlijke productie ochtend. Hopelijk niet teveel last van kwaaltjes. En succes met de tuinset. Hopelijk komen ze eindelijk met een fatsoenlijke oplossing. @Newmom1986 veel plezier in de stad. Shop ze! @denanja: het gerommel bij jou ook begonnen.. wie weet waar het toe leidt. Hier vanochtend ook misselijk helaas. En ook weer regelmatig maagzuur. @vrouwvan: aan een bruiloft volgende week zou ik ook niet moeten denken. Zwangerschap is een goed excuus om te skippen hihi @ellada succes in de bioscoop. Hopelijk is het te doen. @2012mama succes morgen in het ziekenhuis.
Hee ladies, even egopost. Gisteravond is onze dochter Evi geboren om 22.44. Na een zware bevalling van in totaal 28 uur is ze met de vacuüm pomp ter wereld gekomen. Ze is 51 cm lang en weegt 3406 gram. Door de zware bevalling heeft zij nu wat hoofdpijn en houdt de voeding niet zo goed binnen, dus moeten nog even aankijken voor we naar huis mogen.
Ow woww gefeliciteerd de 3e baby in dit topic. Een mooi gewicht heeft jullie baby. Ik hoop dat jullie dochter er snel boven op komt en haar voeding binnen houdt. Hoe gaat het met jou na de zware bevalling? @sabagirl dus dat!! Hihi nu heb ik een excuus. Succes in het ziekenhuis zo.
@Zoranya Gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk knapt ze snel een beetje op. Hoe gaat het met jou? @sabagirl hoe was het in het ziekenhuis?