Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 19 oktober Sabagirl - 31 jaar- 2e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 4 | Jongens : 7 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) Afsprakenlijstje: 4 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk 25 oktober - Sabagirl - groeiecho + doppler
@Zoranya gefeliciteerd! Ik hoop dat jij en Evi snel herstellen en dat jullie dan lekker thuis kunnen gaan genieten van jullie gezinnetje! Ik zit nu in de bioscoop met mn dochter en zwager Dikkertje Dap te kijken, toch besloten te gaan want mn zwager had er erg veel zin in en het is een korte kinderfilm met pauze dus dat moet te doen zijn. De film is nog grappig ook haha! Sorry dat ik verder even niet reageer, een beetje te veel geschreven vanochtend en vanmiddag...
Van harte gefeliciteerd @Zoranya! Hopelijk voelt ze zich snel beter en mogen jullie thuis genieten. En.. als niemand me voor gaat zijn, denk ik dat ik de volgende gaat zijn. Zonder gerommel of voorwerk ligt het hoofdje al laag en al 2 cm ontsluiting dus vrijdag worden de vliezen gebroken en de weeën opgewekt. (En o wee als Ze er niet voor de 8e uit is ) Ze was wel iets gegroeid en zit nu rond de p4 maar de meting van het hoofd was al niet betrouwbaar meer dus op basis van de voorgeschiedenis van onze zoon en het vermoeden dat de placenta op aan het raken is, wordt er gekozen voor inleiding. Ze verwachten een kindje van 2500 gram dus ben benieuwd of ze gelijk gaan krijgen. Ik tril helemaal en ben enorm beduusd. Morgen de laatste dag samen met zoon en dan vrijdag met zijn vieren.
Mijn bericht heeft gewerkt , er is babynieuws! @Zoranya Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Evi.. Hopelijk knapt ze gauw op en mogen jullie lekker naar huis.. @denanja Balen dat Tess weer ziek is , nooit leuk natuurlijk maar nu is het helemaal niet fijn.. Gaat het nu wat beter met haar? Voorweeën ervaar ik ook als een menstruatiekramp soms gepaard met lage rugpijn. Je vrouw is ook een pechvogel met haar enkelbanden, gaat goed bij jullie in het gezin.. Hopelijk is iedereen weer opgeknapt en mobiel voordat de kleine man zich aandient. @ellada Veel plezier in de bioscoop, hopelijk valt de zit mee voor je. @sabagirl Oh wat spannend! Krijgt je zoon in ieder geval een heel mooi cadeautje .. @Ting86 Hoe was de controle bij de vk?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 19 oktober Sabagirl - 31 jaar- 2e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 4 | Jongens : 7 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) Afsprakenlijstje: 4 oktober - Ting1986 - controle vk 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - Sabagirl - inleiden 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk
De bioscoop was goed te doen en ook erg leuk! Blij dat ik gegaan ben, nu even bijkomen op de bank. Ik ben vermoeider dan mn dochter die haar slaapje heeft overgeslagen haha!
Geniet ervan @ellada! Man is met zoon naar voetbaltraining en dochter is nog spelen. Het avondeten staat klaar dus komend uur blijf ik ook op de bank liggen .
Ik sluit me aan bij op de bank liggen... hopelijk vannacht nog slapen.. gok dat er donderdag nacht niks van gaat komen haha
Ik ben wel een beetje jaloers op je @sabagirl .. Ik wil ook bevallen, eindelijk weten of het zoon of dochter is.. KOM MAAR BABY, IK BEN ER KLAAR VOOR ❤️
@1548 echt super knap dat je het geslacht niet weet hoor.... Vindt het vooral gek dat ik weet dat ze vrijdag gaat komen :O een eind aan onze zorgen en eindelijk genieten? En ene kant denk ik meisje blijf nog even bij me... laatste keer zwanger , laatste keer schoppen etc en wederom geen spontane bevalling maar medisch. Het is zo dubbel allemaal
@1548 snap dat je nieuwsgierig bent!! zou ik ook zijn!! tess lijkt er zelf niet supee veel ladt van te hebben, ja ze is hangerig en eet slecht dat vooral. maar het is geen aansteller of huilebalk ofzo en al helemaal geen stilzitter haha dus daar merk je niet zo snel iets aan. zwemmen slaan we wel over vanavond (mag ook niet met koorts) enja mn vrouw is ook pechvogel, gewoon met in de auto stappen verstapt. heb net mn frambozenblad thee op hopelijk doet die wat (de 100% versie). @sabagirl zo spannend!! maar ook zo leuk! en ja ook ik ben stiekem jaloers op dat je je meisje in je armen gaat sluiten snel. hoop idd wel voor zondag ja! @ellada fijn dag het je is meegevallen in de bios, kinderfilms duren meestal ook niet zo lang toch?. lekker chillen nu dus . @Zoranya ook vanaf deze kant gefeliciteerd!! hopelijk knapt ze snel op.
@Zoranya Gefeliciteerd met jullie meisje! @sabagirl Spannend hoor. Geniet nog even met z'n drietjes. @1548 Ik vind het echt knap dat je het geslacht nog niet weet. Maar wij zijn ook nieuwsgierig aan het worden @ellada Toch knap dat je naar de bios bent geweest @Hier Controle ging goed. Bloeddruk was acceptabel (138/86). Ben ik blij om, ik ben na gisteren qua bloeddruk redelijk gerustgesteld, omdat urine en bloed goed waren. Alleen ik ben wat minder voor thuisbevallen gaan worden (ik wil het zo graag), vanwege grote baby en toch die bloeddruk die op het randje zit. Maar de vk ziet op dit moment geen reden om niet thuis te kunnen bevallen. Ik kan altijd op de dag zelf beslissen. Zaterdag komt de vk nog ff thuis langs om bloeddruk te controleren en mijn volgende afspraak is 12 oktober weer. Voor nu, vanaf morgen mag ik bevallen. Jippie!!
@sabagirl spannend! en heerlijk vooruitzicht..aftellen! Stiekem ben ik ook wel jaloers hoor...hier nog weekje wachten.. @ellada fijn, leuke middag dus gehad! Hier staat Dikkertje dap ook nog op de planning. Jongste zoon wil er erg graag naar toe, misschien dat we zondagochtend nog even gaan.. @1548 heerlijk he, even het rijk alleen! Geniet er maar lekker van! @Ting86 fijn dat het goed was! en inderdaad, je kan altijd nog wijzigen en naar het ziekenhuis gaan he.. Hier vandaag de officiele brief van het ziekenhuis gekregen. De 12e om 10.30 melden. Wel jammer dat ik niet de eerste ben...maar ach..die tijd zal ook wel weer voorbij gaan.. Begin nu toch ook echt wel nieuwsgierig te worden, en wil graag bevallen (keizersnee). Mocht het nu beginnen wordt het inderdaad een spoedkeizersnee..
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 19 oktober Sabagirl - 31 jaar- 2e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 4 | Jongens : 7 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) Afsprakenlijstje: 5 oktober - Denanja - controle vk 5 otkober - Lycos - liggingsecho en controle vk 6 oktober - Sabagirl - inleiden 6 oktober - 2012mama - controle gyn 6 oktober - Ellada - controle gyn 7 oktober - Ting86 - controle bloeddruk thuis 9 oktober - 1548 - controle vk 10 oktober - Denanja - controle vk 12 oktober - 2012mama - sectio 12 oktober - Ting86 - controle vk 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 18 oktober - Denanja - controle vk 24 oktober - Denanja - controle vk
Nou ik hoop da at het bankliggen bij jullie succesvoller was @1548 en @sabagirl ! Mijn dochter was het er niet mee eens en ik moest meedoen met het kokje spelen, mijn taak pannenkoeken rollen en uitsteken uit klein haha! Nu wel lekker op de bank! @1548 ik ben ook echt supernieuwsgierig naar onze kleine man, bovendien overvalt me af en toe de angst dat er nog iets mis gaat deze laatste weken... Dus enerzijds denk ik kom maar snel, anderzijds hebben we net de datum voor de keizersnee gepland en wil ik daar ook voor gaan... @sabagirl jouw gedachen herken ik ook, dit is ook onze laatste zwangerschap dus elk schopje denk je geniet er met volle teugen van want het kan het laatste schopje zijn wat ik ooit in mn buik voel! Vrijdag gaat gewoon het genieten voor jullie beginnen, jullie meisje gaat het supergoed doen daar gaan we gewoon van uit! X @denanja fijn dat je dochter weinig last heeft van het ziek zijn! Is het idee dat frambozenthee de bevalling opwekt? Kinderfilms duren inderdaad niet lang, deze 75min met 10min pauze ertussen dus kon ik even rondstappen en mn dochter moest tijdens de film nog plassen dus een extra pauze @Ting86 fijn dat de controle weer goed was! Ik snap wel dat je thuis bevallen iets minder ziet zitten hoor, vooral vanwege de grootte van de baby maar wie weet gaat het ondanks dat heel soepel... Het hoeft niks te zeggen natuurlijk! Dus nu gewoon lekker op thuis houden als dat je droom is en inderdaad je kan ten alle tijde nog besluiten dat je toch naar het ziekenhuis wilt. Ik doe morgen samen met hou een 37wk dansje! @2012mama Dikkertje Dap is wel echt leuk voor die kleintjes hoor, dus ik zou zeggen nog even gaan nu! Ik zal helaas ook niet de eerste op het programma zijn omdat mn eigen gyn er bij gaat zijn en het dus in haar middagpauze gaat zijn... Moet je dan ook al vanaf de avond tevoren nuchter zijn? Bij mn dochter was ik wel de eerste, was toch wel fijn qua spanning ook, toen was de spanning over zodra ik goed en wel wakker wss want toen was het al voorbij Jij weet het trouwens wel lekker op tijd, bij mn dochter moest ik een dag vantevoren bellen om de tijd te horen...
Wij zijn nog een extra nachtje in het ziekenhuis. Door de vacuümverlossing heeft onze kleine meid het wat moeilijk en had vooral last van misselijkheid. Voeding kwam elke keer terug of had geen zin om te drinken. Net om 8 uur heeft ze netjes gedronken, dus hoop dat het erin blijft en dat we morgen naar huis kunnen. Met mij gaat het goed. Wat last van hechtingen van de knip, maar kon erger. Wel moe vandaag, maar geen tijd gehad om te slapen.
@Zoranya fijn dat ze nu de voeding heeft binnen gehouden! Hopelijk gaat ze zo door, herstel jij snel en mogen jullie morgen lekker naar huis!
@Zoranya gefeliciteerd! Hopelijk herstellen jullie beide snel Hier ook bankhangen en lekker niks doen. Heb lichte krampen in mn buik. Herken het van de krampen die ik vlak voor de weeen had bij de eerste 2 bevallingen. Aan de ene kant mag het van mij wel doorzetten maar aan de andere kant schaam ik me wel kapot als de kraamzorg in het huis zou komen in deze toestand want ik loop nogal achter
Haha @Scorpio99 als dat het ergste is... Hoeft de kraamhulp zich in ieder geval niet te vervelen! Mocht het doorzetten, heel veel succes! Voor de rest slaap lekker, hopelijk een goede nacht voor iedereen!