Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - ? jaar - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Kiewie - 30 Jaar - 2e kindje VERRASSING 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 3 | Jongens : 6 | Verrassingen : 2 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) 6 oktober - Sabagirl - dochter (38w+1d) 9 oktober -medinilla - zoon (38w+4d) 11 oktober - Denanja - T.y.g.o (38w+4d) 12 oktober - 2012mama - L.u.u.k (39w+3d) Afsprakenlijstje: 13 oktober - Ellada - controle klinische vk 16 oktober - 1548 - controle vk
@Scorpio99 zwangerschap alleen is helaas al reden genoeg om aambeien te krijgen, het zijn gewoon spataderen hè maar dan in een vervelend gebied. Om verergering te voorkomen is het enige wat je kan doen je ontlasting soepel houden maar voor de pijn kun je via de huisarts lidocaine gel vragen naar misschien verkopen ze het ook wel zo in Duitsland. @2012mama gefeliciteerd! Wat een prachtig mannetje, die foto vrolijkt mij weer helemaal op! Geniet er lekker van!
@2012mama gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed verlopen is en hij zo tevreden is. Prachtig mannetje! @ellada ja ik voel ook echt dat de druk onderop de laatste tijd flink toegenomen is.. Zal daardoor wel komen denk ik. Ik ga binnenkort eens kijken bij de drogisterij want ik heb geen zin om naar de huisarts te gaan
@2012mama gefeliciteerd met jullie zoontje..daar is die da. Fijn dat alles goed is gegaan en wat een knapperd is het. @Medinilla van harte met jullie zoon. Geniet ervan! Er zijn al aardig wat meiden bevallen..who's next?!? Voelt iemand al wat rommelen? Hier nog niks had 2 dagen terug in de ochtend menstruatiekrampen maar was 30 minuten en toen weer weg. Zou die dan toch ingedaald zijn.
Nou ik heb vannacht serieus gedacht dat ik de volgende was... van 23 tot 5u regelmatig hevige buikpijnen die ik echt weg moest puffen en waar ik niet van kon slapen... erg onrustig dus, man is zelfs in het logeerbed gekropen zodat in ieder geval iemand wat rust zou pakken... maar nu is alles weer rustig. Indalingsweeen? Of toch door de stress? Nu dus behoorlijk gebroken en dochter wordt helaas al wakker... Ga mn man maar even roepen dat ie eruit mag
@2012mama Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon & broertje! Fijn om te lezen dat alles goed gaat. @Medinilla Wat zijn jouw gegevens dan vul ik je toe aan de lijst.. @de rest Ik reageer straks via de laptop
@Medinilla staat alweer op de lijst. Ze stond op 20 oktober, 30 jaar, 1e kindje, verrassing. Hoe heb je geslapen met medicatie @1548 ?
@2012mama ook hier van harte gefeliciteerd!!! Geniet van je prachtige mannen! @ellada balen van de nacht. Het klinkt als heftig voorwerk. Hopelijk wil je dochter een middag dutje gaan doen. Fijne dag vandaag!
Goedemorgen meiden! @ellada Balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad, fijn die voorweeën .. Heb je vandaag wel de tijd om weer even je rust te pakken? Ik heb in ieder geval een betere nacht gehad dan de nacht ervoor maar goed was ondertussen al 20 uur wakker dus was ook wel te verwachten. Ik ben om 22.00 uur gaan slapen (zonder medicatie), toen ben ik om half 3 wakker geworden, toen de pil gepakt en weer in slaap gevallen tot 05.00 uur. Straks maar bellen om door te geven.. Kinderen hebben al herfstvakantie, aan de ene kant fijn dat je niet hoeft te haasten naar school, maar aan de andere kant is je "rustmoment" van 09.00 tot 14.30 uur ook weg. Ik had 13-10 geclaimd dus schiet op baby ..
@sabagirl en @1548 helaas heb ik vanmiddag controle in het ziekenhuis rond slaaptijd van mn dochter... maar het is wel vrijdag papadag dus mn man neemt nu lekker alles even van me over, heb nog even op de bank liggen dutten en net een heerlijk warme douche genomen! Dus nu voel ik me wel redelijk, maar zal aan het einde van de middag wel instorten... @sabagirl Hoe was jullie nacht? Heeft jullie meisje wat meer kunnen slapen of is ze echt een dagslaper? @1548 fijn dat je wat meer uurtjes hebt kunnen maken! Je hebt ze nu ook wel nodig nu de kinderen vrij zijn. Ben benieuwd wat de cm zegt over nog even door met medicatie. 13-10 mag je hebben hoor Ik hoop nog steeds dat ik het red tot de geplande datum maar na vannacht heb ik ernstige twijfels...
Fijn dat je man thuis is @ellada om je te ontlasten. Hopelijk is de controle goed vanmiddag. Is het niet mogelijk om de keizersnede te vervroegen? Heb de vk gesproken. Moet vnv zonder slapen, morgenavond met en dan zondagochtend weer bellen. Ik ga er maar vanuit dat ze verder niks (kunnen) doen dan af en toe een slaappil aanbieden.
@1548 een geplande keizersnee doen ze in principe tussen 39 en 40wk, bij mijn dochter bij 38+5 maar dat was omdat de gyn niet anders kon... nu kan ze ook ni t zelf maar komt er wel bij, maar enkele dagen eerder had ze ook geen opties dat hadden we al bekeken bij de planning... dus denk niet dat er een optie is tot vervroegen. Na een heerlijk warm bad voelde ik me wel wat beter, dus we zijn er op uit geweest voor een nieuw vloerkleed voor de woonkamer. En geslaagd, helemaal tevreden maar wel bij veel bewegingen harde buiken dus zo na de controle echt even plat! Ik hoop voor je dat je het trekt met om de dag medicatie... wat mag je gebruiken?
Nou de controle kreeg een bijzondere wending... Eerst inwendig onderzoek om te kijken of alle pijn van vannacht al ontsluiting had gegeven maar de baarmoedermond lag nog erg hoog en zat potdicht. Vervolgens hartje luisteren maar ze hoorde alleen het geruis van de navelstreng op de gebruikelijke plek onderin, dus de hele buik afgezocht en het hartje bleek bovenin te zitten. De verloskundige voelen en ja hoor, geen enkele twijfel, weer een eigenwijze stuitligger... Omdat hij al zo groot is en ik al zo ver ben heeft het draaien me vannacht waarschijnlijk de pijn gegeven. Dus nu gewoon rustig afwachten tot donderdag en ze stelde me ook al gerust dat als er vantevoren wat gebeurd de keizersnee wordt vervroegd.
Oh oh oh, ook al zo'n eigenwijs kind @ellada , dat belooft nog wat hahah.. Wel fijn dat je bent gerustgesteld . Ik heb vandaag weer teveel gedaan en daardoor lig ik nu plat op de bank, ik zal het nooit leren ben ik bang. Mijn moeder is met de kinderen naar zwemles dus kan even een uurtje rusten.
@ellada en @1548 jullie moeten rustig aan doen!! zal zo eens proberen foto toe te voegen van onze kanjer. vandaag eindelijk aan de borst gedronken jeuuuj happy!!
@ellada en @1548 jullie moeten rustig aan doen!! zal zo eens proberen foto toe te voegen van onze kanjer. vandaag eindelijk aan de borst gedronken jeuuuj happy!!
@1548 haha herkenbaar hoor! Hoe harder ik mezelf voorneem om niet te veel te doen hoe meer ik dat juist wel doe... Ik hoop dat je je rust hebt kunnen pakken en dat je je nu weer wat beter voelt. @denanja wat een knapperd! En wat goed dat ie aan de borst heeft gedronken! Hier is de rust wedergekeerd! Nu mn buik weer helemaal rustig is voel ik me een stuk beter, kan bepaalde bewegingen en houdingen ook weer beter hebben dan de afgelopen weken dus dat is echt liggingsafhankelijk. Ik riep ook steeds al tegen mn man dat alles me veel beter afging bij de zwangerschap van onze dochter, die nooit anders dan in stuit heeft gelegen. Mn man is nu even mn zwager aan het helpen met klussen, ik ga nu onze dochter in bed stoppen en dan een rustig avondje bankhangen.
Hier is ons meisje al weer 1 week oud. Tijd vliegt. Afscheid genomen van de kraamzorg. Wat zullen we haar missen, zo Lief! En helaas zoon ziek.. nu met koorts op bed. Gelukkig is ons meisje een goede slaper maar we hopen dat zoon wat opknapt want morgen new born shoot. @1548 fijn dat de medicatie helpt maar jammer dat het niet iedere nacht mag. En rustig aan!!! Ben bang dat de 13e het niet gaat worden maar wie weet se komende uren haha. @ellada fijn dat de controle goed was en soannend donderdag! Was mijn uitgerekende datum hihi. Geniet nog van de komende dagen en hopelijk vannacht een goede nacht. Ik grapte al tegen de kraamzorg dat mijn nachten nu beter zijn dan in weken en dat in de kraamweek. Het is er dat een wekker moet staan omdat ze geen voedingen skippen maar kan soms gewoon 2/3 uur aaneengesloten slapen. En zonder wekker wel langer maar ja dat mag nog niet haha. @denanja fijn dat de borst gelukt is. Is hij veel afgevallen of valt mee? En heerlijk mannetje hoor!