@sabagirl wat fijn te horen dat het zo goed gaat! En wat leuk zo'n shoot, moet je dat ver vantevoren regelen, lijkt mij namelijk ook super maar nog niks geregeld Haha! Ik hoop dat je zoon morgen wat opgeknapt is. Ik zie inderdaad dat ik de dag hierboven hebverklapt Haha, was nog niet de bedoeling
Ik heb het denk ik paar weken geleden geregeld dus zou gewoon eens rond vragen. Vast wel iemand die plek heeft . Dit is bijvoorbeeld ook een beginnende fotograaf maar daardoor goedkoop en veel foto's. En sorry voor mijn alertheid haha... grapte gister nog tegen de kraamzorg. Toch apart dat ik in mijn kraamweek de beste nachten heb sinds weken. Voeden en slapen en helaas een wekker omdat er niet te lang tussen mag zitten maar lig geen uren meer naar de klok te staren.
haha ik had het niet opgemerkt. @sabagirl waonderbaarlijk is hij nauwelijks afgevallen! van 3315 naar 3240. optijd begonnen met bijvoeden denk ik. merk ook meteen dat hij nu veel rustiger is nu hij eten krijgt whawha hij is wel nog iets misselijk maar datvgaat wel over. vandaag stuwing bleh pijn hahaha ook nog wat buikpijn maar dat zal ook niet lang meer duren hoop ik. vloeien doe ik helemaal niet veel meer... heeft de frambozemblad thee misschien toch geholpen . wij mogen onze jongen best lang laten slapen snacht wel 6u dus dat is fijn afgelopen nacht was heerlijk daardoor haha @ellada wij hebben ook een newbornshoot over ongeveer 2 weken. hadden dit bijna meteen geregeld toen ik zwanger was bij de fotograaf die ook onze bruiloft en tess dr newborn gedaan heeft. fijn dat je nu minder last hebt! @1548 ik hoop dat je vanavond ook goed slaapt!!
@denanja wow die kleine doet het goed qua groeien/weinig afvallen! Hopelijk is de misselijkheid nu snel weg en ben jij lichamelijk weer snel de oude. Klinkt in ieder geval als heerlijk genieten! Over de wekker zetten gesproken, dat heb ik bij onze dochter niet meer gedaan sinds we uit het ziekenhuis kwamen ondanks dat ze van 2970 maar 2720 was afgevallen en we niet hebben bijgevoegd. Ze was verder gewoon tevreden dus voelde niet de drang om de wekker te zetten. @New born shoot, ik ga snel eens even rond kijken
Hoi meiden, daar zijn we weer .. We hebben weer 4 uur geslapen, straks naar het sporten van mijn dochter en daarna maar weer de bank op denk ik.. @denanja Wat een heerlijk, tevreden mannetje om te zien op de foto. En fijn om te horen dat hij amper is afgevallen en het voeden zo goed gaat. @ellada Je zou toch denken dat een baby in stuitligging meer ongemakken veroorzaakt dan een baby die met het hoofdje naar beneden ligt maar fijn voor jou dat dat dus niet het geval is. Genoten van je rustige avond? @sabagirl Alweer 1 week geleden, de tijd gaat inderdaad hard! Hoe is de nacht gegaan met je zoon, hopelijk is hij wat opgeknapt. Veel plezier met de fotoshoot vandaag! @newborn shoot Leuk, ben benieuwd naar de foto's! Ik heb voor een fotoshoot van ons 5en begin november gekozen. @Rommelen/ babynieuws Bij iemand aan het rommelen? Ik vind dat we dit weekend toch minimaal wel 1 x babynieuws mogen krijgen.. @Bitterkoekje biedt jij je aan? Ik lees jullie verhalen straks wel weer X
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 10 oktober Bitterkoekje - ? jaar - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Kiewie - 30 Jaar - 2e kindje VERRASSING 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 3 | Jongens : 6 | Verrassingen : 2 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) 6 oktober - Sabagirl - dochter (38w+1d) 9 oktober -medinilla - zoon (38w+4d) 11 oktober - Denanja - T.y.g.o (38w+4d) 12 oktober - 2012mama - L.u.u.k (39w+3d) Afsprakenlijstje: 16 oktober - 1548 - controle vk @Afsprakenlijstje Zullen we die maar schrappen?
Hierbij de link naar het nieuwe topic (deze zit bijna aan zijn max berichten) -> http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/16-t-m-31-oktober-2017-deel-2.664922/
Wat lief dat je naar me vraagt! Het gaat hier super goed. Onze meid is alweer drie weken thuis. Haar sonde is er sinds een week ook uit! Gisteren was mijn uitgerekende datum. Gekke dag hoor. Merk dat de verwerking nu op gang gaat komen. Ik zal proberen om hier weer mee te lezen en vaker te reageren!
@kleinebeer wat fijn dat het zo goed gaat! Kan me voorstellen dat de uitgerekende datum een hele gekke dag voor jullie was... Als je mee wilt blijven lezen moet je even naar het tweede deel van het topic gaan, de link staat in het bericht van @1548 boven jouw laats te bericht.