Denanja , gezellig een weekendje weg met elkaar .hoop dat je daar groot nieuws kan vertellen ! En jij je goed voelt . Wij vertellen het ook pas na de echo . Ben ook erg benieuwd hoe de kinderen het vinden . Ik blijf het zo spannend vinden he. Wat denken jullie ? Lopen de testen goed op ? Nu 1dag voor NOD . De laatste is van vanmorgen , de middelste van woensdag en de eerste van zondag.
Eetje ze lopen mooi op hoor. Ik vind de kv heel licht kleuren de laatste tijd. Mijn kv test is ook licht terwijl de clear blue heel mooi is. Ik denk dat je met clear blue een mooier resultaat zult halen qua intensiteit van de teststreep. Stelt je mss meer gerust net als mij.
Dank je wel panter . Dan ga ik die zondag doen . Dat zal me zeker gerust stellen . Had al wel een ckearbleu gedaan van de week en die gaf ook aan zwanger 1-2 weken . Maar die verdomde ongerustheid 😂 Krijg het niet uit m'n lijf . Heb 2x een vroege miskraam gehad. Respect voor de meiden die zoveel meegemaakt hebben .
Het is na 1 miskraam net zo eng als na 8 miskramen hoor. Ik merk iig geen verschil in onzekerheid en angst. Ik was na de eerste miskraam net zo bang en onzeker als nu. Door de miskraam kun je gewoon niet goed op de roze wolk komen want je weet hoe snel het anders kan zijn. Onze angst is gelijk, het enige wat we kunnen doen is elkaar erin proberen te steunen.
Hey meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Hier na 9 maanden nu voor de 2e keer zwanger en geloof het echt nog niet. Ik heb net een clearblue gekocht en die ga ik morgenochtend doen. Ben erg onzeker omdat afgelopen december na een kloppend hartje mis ging en testen liepen wel op maar bleven ook wel licht maar de test van vanochtend was best wel een verrassing want heel duidelijk. Pff spannende tijden want lees hier meer zwangerschappen na miskramen dus hopelijk kunnen we elkaar de komende weken steunen!
jeuuj goedzo sabagirl!! ik heb ook nog een test gedaan maar die is van giseteravond. ga morgenvroeg nog kv2v5 doen (panter stelt me wel gerust drt je zegt dat ze niet heel donker kleuren meer) en ga zondag de clear blue doen. eeje lopen zeker mooi op! zal zo de lijst even updaten en sabagirl erin zetten
ik heb trouwens geen rugpijn. 1keer rehad deze week. ik heb vooral lichte buikpijn en maagzuur. en opgeblazen gevoel
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober 17 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2de kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afsprakenlijstje: ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 13 maart - denanja - intake VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Ik heb van de week een cb met indicator gedaan en die gaf ook aan zwanger 1 -2 weken . Ik doe zondag de gewone CB . Straks even kopen .
Sabagirl .. welkom en ook een mooie test !! Veel steun inderdaad bij elkaar zoeken de komende periode en hopen op allemaal plak beebs
Hallo, Ik zou mij ook willen aansluiten als het mag. Ik ben een complete leek op dit gebied. We hebben 6 maanden geleden besloten voor ons 1e kindje te gaan en heb een zeer onregelmatige cyclus. 7 maart zou ik een intake bij de gyn hebben hiervoor. Sinds we het hebben besloten heb ik 2 vroege miskramen gehad(dec en jan) met 4 wk en een paar dagen, dus heel vroeg maar wel heftig bloedverlies. Tussendoor geen normale menstruatie maar nu weer zwanger. Kan echt nog totaal niet blij zijn door de onzekerheid. Ik ben nu 13dpo, heb voor het eerst ovulatietesten gebruikt, deze was 27-01 positief. Afgelopen 2 dagen kruidvat testen gedaan, die lopen op. De clearblue gaf vanmorgen 2-3 weken aan. Al met al positief maar toch durf ik nog geen afspraak te maken voor een eerste echo/vk. Ik weet ook niet met hoeveel weken dit moet, en is de eerste afspraak bij de vk anders dan eerste echo? Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Als het goed is is de uitgerekende datum 20-10, ik ben 27 jaar oud en 1e kindje. Als ik mag meekletsen heel graag!