Wat moest ik veel bijlezen van een dag haha!! Hier ook wel steekjes bij baarmoeder.. Chinese kalender klopte bij ons niet. Zou jongen moeten zijn terwijl we echt een meid gekregen hebben haha! Welkom nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd!
Joepie, na een mooie oploper durf ik me vandaag ook aan te melden. 28 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje Nog geen week geleden was ik nog in tranen, op 11dpo geen klachten, tempdaling en een negatieve test terwijl ik bij mijn dochter op 8dpo al hele gevoelige borsten had en op 9dpo positief testte. Normaal is mijn luteale fase ook maar 11 dagen... Maar de dagen gingen voorbij en geen menstruatie, temp ging weer omhoog en uiteindelijk op 15dpo nog maar een test gedaan en die was net zo duidelijk als bij mijn dochter op 9dpo dus een veel latere innesteling. Op 13dpo 's avonds ook een inimini beetje bruin bij het afvegen gehad en op 16dpo 's ochtends opnieuw. Dit bij mijn dochter ook gehad, toen in paniek, nu totaal niet Wel nog onzeker omdat ik niks voel... Maar mijn testje loopt op (19-2 eerste test, testjes daaronder van gister en vandaag)!
Ha allemaal, Wat is er al veel geschreven! Lijkt me heel leuk om mee te kletsen. Ik ben 29 oktober uitgerekend en heb op 9 maart de eerste echo. We hebben een zoontje van 16 maanden en wonen in het buitenland. Behalve mijn man weet niemand het nog, dus heel leuk om het met jullie te kunnen delen!
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje 24 oktober konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober else - 29 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn Kaje82 & Ellade toegevoegd. Wat is je leeftijd Kaje82?
Welkom kaje en ellada! Hier de enerlaatste test gedaan die ik in huis heb.. maak ze gewoon op denk ik! Hebben jullie eigenlijk al cravings?? Vorige zwangerschap MOEST ik dagelijks een boterham met hagelslag eten 😂
Welkom nieuw meiden!!! Hier nog geen cravings, wel heel moe want zoon heeft ons aardig wakker gehouden vannacht.
Dankjewel Ik vind het zelf nog wel heel spannend, durf het nog niet helemaal te geloven. Ook omdat mijn testen nog niet knallen, maar las al dat dat vaker voorkomt in deze groep @1548, ik ben 34 jaar
Welkom nieuwe zwangeren! Mooie testen zie ik voorbij komen. Ik word misselijk bij lege maag. Loop dus de hele dag te eten haha
Dankjewel! Jullie ook allemaal nog gefeliciteerd! Is het stom dat ik soms hoop op klachten? Niks nada noppes hier, wordt daar wat onzeker van! Bij mijn dochter alleen last van gevoelige borsten gehad, verder ook niks... Wij willen trouwens wel weten wat het wordt. Twijfelen nog over NIPT, de belangrijkste reden om het te doen zou zijn om al vroeg het geslacht te weten haha! Ik heb maandag de 27e een afspraak met moeders voor moeders. Daarna bel ik de verloskundige. Bij mijn dochter ook meegedaan met moeders voor moeders, veel mensen in de omgeving bij wie het niet vanzelf gaat dus het gevoel dat ik het zeker ook voor hen moet doen. Toen werkte ik fulltime en spaarde niet op mijn werk dus niet altijd even veel kunnen sparen... Nu straks 5 weken onbetaald verlof dus kan vanaf 5 weken tot 10 weken volop sparen!
gefeliciteerd nieuwe meiden hier ook misselijk met lege maag. gisteren staan kokhalzen en vanmorgen eerst mn dochtertje te eten gegeven en toen wilde ik voor mezelf wat gaan klaarmaken maar moest me toch haasten!! misselijk!!! de schoonmaakster was er dus kon echt niet kotsen! gelukkig is t gelukt. en ook erg moe lig elke avond rond half 10 in bed en slaap als een blok. helaas wel eruit om te plassen snachts. ellada goed dat je mvm doet hoor. hier ging t ook niet vanzelf.
Bij mij komen zo met een uurtje van mvm. Belangrijk om mee te doen. Zoiets kleins waar zoiets groots uit voorkomt. Daarbij bij m'n dochter ook pregnyl nodig gehad.
Hoi meiden, De lijst begint goed vol te lopen... Leuk! Welkom alle nieuwe meiden en van harte met jullie zwangerschap, dat het maar een hele mooie mag worden! Hier is het overgeven begonnen, vorige zwangerschap ook tot ca 20 weken, hopelijk dit keer niet zo erg! Het schijnt een goed teken te zijn, maar leuk is het niet. Emesafene tabletjes liggen alweer klaar. Voor de meiden die onzeker zijn over (het uitblijven van) de klachten; de meesten van jullie zijn een stukje minder ver en hier begon het afgelopen zondag. Probeer je dus niet teveel zorgen te maken, het kan nog komen en dan wens je dat je weer een dag niet misselijk bent! Bovendien zijn er ook genoeg vrouwen die helemaal geen klachten krijgen, de hele zwangerschap niet, jaloersmakend! MVM mag hier helaas niet, ivm een verblijf in Engeland in de tijd dat er gekke koeienziekte was... Hele vreemde voorwaarde in mijn ogen, maar het is echt zo! Respect voor de meiden die het gaan doen, ik vind het heel mooi om anderen op zo'n manier te helpen.
Wij hebbeb vanmorgen de intake bij de vk gehad. Toen gesproken over mijn cyclus om zwangerschapsduur vast te stellen, om zo ook een echo in te plannen. Nu heb ik ovulatietesten gedaan maar deze waren niet overtuigend positief en hoeft niet te kloppen... ook omdat ik waarschijnlijk pcos heb en hierdoor dat hormoon swso altijd iets verhoogd is. (Dit is wat ze zei..) Ik hou het wel aan want klopt precies met mijn testen. Dan zou ik nu 5+3 weken zijn. Als mijn laatste menstruatie wordt aangehouden (wat een vroege mk was) ben ik 9 weken. Ze gaf aan dat ze zelf denkt ergens tussen 5.5 en 9 weken. En volgende week wilt ze al met een echo kijken, had ik niet verwacht. Ook om er zeker van te zijn dat het nog niet zo ver is.. dan zou ik 6+4 zijn. Ik ben bang dat er nog niks te zien zal zijn.. hebben jullie ooit een echo gehad rond deze termijn? Beetje raar verhaal, ik zag het ook niet zo aankomen maar goed. Zekere voor het onzekere!
Ik durf het niet precies te zeggen Sedra, maar het lijkt me niet dat ze helemaal niets zien met die termijn. Een vruchtzakje en (hopelijk!) vruchtje zal toch wel te zien moeten zijn. Of het hartje klopt is rond die termijn volgens mij nog niet helemaal zeker, maar dan zou je een week later nog een keertje terug moeten komen... Hoop dat alleen echt niet voor je, die onzekerheid lijkt me vreselijk. Maar ze kunnen met die termijn wel alvast bepalen wanneer je nou uitgerekend bent, dus op zich snap ik wel dat ze dat graag willen doen
Zo dan, er is lekker doorgekletst! Gezellig hoor. En welkom aan alle nieuwe dames. De lijst is bijna op alle dagen gevuld nu, zo leuk! Ik merk dat ik misselijk wordt als ik een lege maag heb. Daarom eet ik nu ieder uur een beetje, en meteen als ik wakker wordt neem ik een cracotte. Dat helpt Ik eet nu wel heel veel en slecht, ik moet even wat betere dingen gaan halen om mijn maag gevuld te houden. Jullie nog tips?