Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? Zag dat ik er nog niet sop stond. Volgens mijn berekening uitgerekend op 23 oktober, 30 jaar en ons vijfde kindje (derde van mij, derde van mijn vriend, eerste van ons samen) 14 maart 1e afspraak vk Misselijkheid nog niet zoveel last van zoals ik van andere meiden lees. Enkel al een enorme opgezette buik. Dankzij jullie.berichten me ook aangemeld voor mvm!
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober else - 29 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn
Sedra hier as vrijdag een echo bij 6 3, misschien 6 1 of 6 2. In principe vanaf 5 4 een kloppend hartje dus denk dat je volgende week wel goed zit met de echo, spannend!
Welkom nieuwe mama's en gefeliciteerd. Wat een mooie lijst al. Spannend dat jullie al echo's krijgen sabagirl en sedra, dat is zooo spannend. Ik heb vandaag ook de VK gebeld en heb op 21 maart een intake staan. Eerste echo wordt dan gepland tussen de 8 en 10 weken. Poeh dat wordt geduld hebben. Ook ik heb me aangemeld voor mvm en ze komen volgende week dinsdag langs! Ik ben vooral erg duizelig en licht misselijk.. poeh.. vind het soms al vrij heftig voor pas 4 weken zwangerschap. Vraag me af of ik misschien een lage bloeddruk heb, maar bij de eerste nooit last van gehad!
Het is denk ik ook maar net wat er te zien is op dat moment op de echo. Spannend en leuk! Weet jij of je een inwendige echo hebt of is het standaard de gewone manier? Ze zei dat ik met een volle blaas moest komen en durfde niet te vragen waarom..
Ja hoor sedra, ik heb morgen m'n echo met 6+2 en dan moet er eigenlijk wel een hartje te zien zijn. Ze doen het alleen niet snel, omdat de kans er bestaat dat je soms wat korter zwanger bent en dan is er idd een kans dat er niks te zien is... Bij m'n dochter een hartje gezien met 5+6 😉
Dank je sabagirl! Is idd inwendig.... Bij mij duurt 't vrij lang voordat 't uitwendig kan, omdat mijn baarmoeder naar achter ligt gekanteld. Ellada dat is bijzonder! Gebeurd volgens mij niet vaak. En ach inwendig... Heb inmiddels al zo vaak met m'n benen wijd gelegen bij een arts, ben al lang de schaamte voorbij 😜
Hier doen ze nooit uitwendig voor de 12wk. Maar dat verschilt zowieso. Nu ligt mijn baarmoeder ook naar achter gekanteld dus bij mij zien ze uitwendig niks.
Hier doen ze na 6 weken uitwendig, en als er niets te zien is inwendig. Tenminste, bij mijn vorige zwangerschappen. Maar dat is al even geleden. Standaard inwendig voor 12 weken klinkt voor mij nieuw
Geen idee hoe mijn baarmoeder ligt, op de website staat ook dat het uitwendig is maar als het niet goed te zien is dat het inwendig kan, of langer wachten. Dan ga ik toch voor inwendig denk ik zo!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een inwendige echo gehad met 8 weken. Hier doen ze ook alleen inwendig voor 12 weken. Vind het niet erg..
Bij jij hebben ze bij vroege echo's ook eerst altijd uitwendig gekeken. Maar vaak is inwendige veel nauwkeuriger nog. Zou me gewoon instellen op inwendig. Goed dat jullie mee doen met mvm. Ik heb ook twee keer meegedaan en wil deze zwangerschap weer meedoen. Wel pas na mijn eerste echo. Ik heb nu al twee keer moeten afbellen ivm miskramen en als de eerste echo goed is heb je toch iets meer zekerheid. Hoe wel ik niet meer zou testen ben ik toch voor de bijl gegaan. Had nog een cb liggen en een Actiontest. Ze riepen me gewoon. Met zweet in mijn handen eerst de cb gedaan. Ik heb namelijk na vrijdag (13 dpo) niet meer getest. Oh wat duurt dat lang zeg voordat hij uitslag geeft! Maar hij gaf precies wat ik hoopte! Zwanger 2-3. Daarna meteen de action gedaan, dan is alles mooi op en de testlijn is nog donkerder dan de controle lijn. Ben zo blij! En opgelucht! Op 13 dpo had ik namelijk echt nog een licht lijntje.
Ik doe niet mee aan mvm. Ooit bloedtransfusie gehad dus mag niet meedoen. Wel tof dat jullie meedoen meiden! Had ook zo graag wat terug gedaan door te plassen voor mvm maar helaas. Ik geef dus mijn overgebleven hormonen aan een dame die zelf ivf moet betalen. Het enige wat ik kan doen.
Wow wat een geklets gezellig Hier vandaag de laatste test gedaan en die was mooi opgelopen Ik doe niet mee met mvm met de 1ste wel gedaan, maar best inkijk op mijn voordeur en een hoop oude vrouwtjes die graad alles in de gaten houden. Bij de 1ste was het al snel door verteld en wil het nu nog even voor ons zelf houden. Voor op de lijst Ik ben 26 jaar 2de kindje uitgerekend op 29 oktober Ik had met de mk een inwendige echo, maar voelde et eigelijk niks van. Bij de 1ste met 8 weken uitwendig maar toen was ik een stuk slanker als nu 🙈