sedra mooie testen ik ga je erij zetten maare als je gisteren 12 dpo was dan andaag 13 en morgen 14 dan ben je 21ste uitgerekend geloof ik, mijn nod is namelijk andaag en ik ben 20ste uitgerekend. zal mijn test Van gisteravond ook eVen toeVoegen wel na 3 koppen tHee.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober 17 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Afsprakenlijstje: ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 13 maart - denanja - intake VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Denk 17 oktober maar ik wacht verloskundige wel af. Cyclus was onregelmatig en vandaag was dag 32 van cyclus.
ja Had eVen in ons nod groepje gekeken en daar stond zondag Vandaar dat k je op 22 Heb gezet maar zullen wel meer dingen aangepast worden dus komt goed
Mooie test denanja! Wil iemand mij ook in rijtje zetten? Mijn foon werkt niet mee nml. Ik ben 19/10 uitgerekend.
Klopt, ben uitgegaan van mijn vorige cyclus. Maar test is een knaller en dat 2 dagen voor nod? Dus denk dat cyclus dan wat korter was. Als morgen cb positief is dan bel ik maandag verloskundige wel en dan hopelijk met 6-7 weken een echo en meer duidelijkheid over datum. Zolang ik 8 oktober ontwijk, vind ik alles best (dan wordt mijn zoon 3 haha)
Dat lukt dus niet met mijn telefoon. ..gooit me er steeds af als ik dat kopieer. Moet ik laptop gebruiken maar die heeft lief mee naar zijn werk.
ja daar Heb je gelijk in ja! ja wij Hebben 2 drukke maanden, april en oktober... mijn eerste is Van April (mei uitgerekend toen) en ja Hoor, deze komt oktober....
Hallo meiden, ik wil mij ook wel aanmelden. Zou uitgerekend zijn op 16 oktober. En heb de eerste echo op 15 maart (duurt lang!). Zo ontzettend spannend allemaal.