♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje kokosnoot - jaar - kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 27 februari - kokosnootje - 2e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 1 maart - medinilla - 1e echo ♡ 1 maart - sterrenmama - 2e echo (studie) ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 6 maart - sterrenmama - 3e echo+intake ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 20 maart - Liesje12345 - 1e echo ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn
het is mijn 1ste, ik ben 29jaar. Wel dat weet ik nog niet , als ik het uitrekende (met zo'n calculator) zou het voor 17/10 zijn . Ik had pas 22/1 positieve ovu test, dus dacht'k eisprong 24/1?
Ohh Marielle Sterkte!!! Welkom nieuwe meiden!! En gefeliciteerd!! Hier ook vooral in de ochtend misselijk.. En zere borsten!!
Hey meis ja vervelend dit is nu al de 2de keer achter elkaar. Heb jij ook vroege miskramen gehad? Ben op zich wel blij dat ik nu wat weet.
ben bang dat ik ook wat te vroeg gejuigd heb... nog steeds misselijk. de buikgriep heerst ook maar denk toch echt dat dit van de zwangerschap komt.
Ah klote Mariëlle, heel veel sterkte! Hopelijk snel een plakker voor jullie! Dikke knuffel! Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden! Hier vandaag een spannende dag, ik krijg mijn diploma!
Nieuwe meiden welkom!! Marielle wat verdrietig meis! Veel sterkte! Cola en misselijkheid: niet in 1x op drinken maar zo nu en dan een slokje. Is de misselijkheid echt niet te harden dan huisarts vragen om emesafene. Dit helpt de kotsbuien te bedwingen al gaat misselijkheid niet helemaal weg ermee.
Wauw wat wordt er veel geschreven zeg.. ik moest een hoop bijlezen! Welkom Kelly, Kokosnoot en Liesje.. Wat een mooie echo sterrenmama! Heerlijk! Ik kijk er ook echt naar uit, maar moet helaas nog 4 weken geduld hebben.. Denanja; Balen... probeer dingen te eten die niet zwaar vallen..(zul je vast wel al doen gok ik zo) Marielle: ahhh wat verdrietig! Sterkte! 1548; jeetje! Hoe houd je dat vol? houdt je zo wel genoeg voedingsstoffen en vitamines binnen voor jezelf en je kindje? @ symptomen: Ik heb er geen enkele (meer) alleen ontzettend moe. Maak me toch ook wel zorgen hoor.. Vorige zwangerschap had ik ook weinig symptomen, maar wel last van pijnlijke borsten en rommelige darmen etc.. Zojuist de bevestigingsbrief gekregen van de afspraak bij de VK en info boekjes over de prenatale screening etc.. Gaan jullie een prenatale screening doen en waarom wel/niet?
@ellada, gefeliciteerd!! Wat een mooie dag voor jou. Geniet ervan. @lycos, iedere zwangerschap is weer heel anders. Ik hoor veel vaker dat vrouwen bijna geen symptomen hebben. Hoeft niks te betekenen! Kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt. Bij ons eerste kindje hebben wij helemaal niks laten testen.. Denk dat we dat nu weer niet doen. Ik heb heel sterk het gevoel van als het zo moet zijn dan hoort dit kindje ook bij ons! Ben benieuwd wat jullie allemaal doen!
Ja beide keren was het rond de 5/ 6 weken. Oktober zwanger November mk December zwanger Januari mk Februari zwanger Succes met zwanger worden én blijven! Dikke knuffel
Wij doen wel screening. Ik ben met mijn 38 al bejaard dus grote kans op afwijkingen. We willen daarop voorbereid zijn.
Hee ladies, ik wil me ook graag aanmelden! Ik ben 35 jaar en nu net 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Zou volgens mijn berekening 18 oktober uitgeteld zijn. 6 maart heb ik de eerste echo. Vanavond komt de informatrice van MvM langs, wil graag mijn bijdrage leveren om andere vrouwen te helpen. Qua kwaaltjes kom ik er tot nu toe goed vanaf. Eigenlijk alleen pijnlijke tepels en moe. Met vlagen licht misselijk, maar mag geen naam hebben. Dit maakt me wel onzeker, terwijl ik eigenlijk blij moet zijn dat ik weinig klachten heb.....
Jezelf niet druk maken om geen kwaaltjes hoor! Bij mijn vorige zwangerschappen had ik (bijna) nergens last van.. Deze keer krijg ik het gewoon dubbel en dwars .. Ik eet zo'n 5 tot 6 keer per dag en drink 1,5 liter water dus ik geloof dat ik nog wel voldoende binnen krijg.