Wij gaan lekker de carnaval ontvluchten en een weekendje naar Safaripark Beekse Bergen. Zin in! Als ik mezelf uit bed gehesen krijg, zooooo moe
Veel plezier zoranya! Hier gaan we carnaval ook ontwijken maar nog geen idee wat we gaan doen haha. Ligt er ook aan hoe het om half 5 is
ik ontwijk t ook. nachtdienst morgen haha 1548 ik was wel wat minder misselijk na t spugen. vanmorgen belvita gehad en net 2 geroosterde boterhammen.
Slappe thee en beschuitje met vruchtenhagel doet het hier goed in de morgen. Gister een hele goede dag...geen moment misselijk. Vandaag kotsberoerd uit bed gekomen. Maar beschuitje en kopje thee blijft er in. Hoop niet dat het erger gaat worden...vorige zwangerschap echt heel misselijk geweest tot uitdrogen toe.
Welkom Marloes Hier 2 dagen werken met carnaval dus ik ga het twee dagen (minimaal) vieren met m'n dochtertje bij de kindercarnaval. Ze vind het geweldig om te dansen. Dus dan offeren we ons maar op Aurin; mooie test!! Sabagirl en eetje ik duim voor jullie! Goed teken saba dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!!
Groeien jullie buikjes ook al meiden? Ik pas mijn broeken amper nog , laat staan dat ze nog lekker zitten.. Jurkjes kan ik momenteel niet aan want die tekenen teveel.
Ja hier ook al een flinke darmenbuik. Broeken zitten te strak...vooral in de avond. Ik heb lekker joggingsbroek aan in huis. Voor buitenshuis ligt mijn positie broek klaar. Eigen lage skinnybroeken zijn gewoon niet fijn meer. En in jurkje lijk ik wel 4mnd haha
Volgens mijn moeder ziet ze het al bij mij. Ben geen gram aangekomen nog, maar wel last van opgeblazen buik. Broeken zitten mij ook noet meer echt lekker. Al zijn die wel van mijn periode dat ik ongeveer 5 kilo lichter was. Ben helaas tussen de zomer en nu die kilo's weer aangekomen en mijn oude broeken weggegooid onder het motto niet meer terug aankomen. Nu een beetje spijt van
Ik ben een kg afgevallen maar mijn broeken zitten beduidend strakker. Mogelijk morgen eens shoppen voor positie kleding als echo vanmiddag goed is want heb echt andere broeken nodig. Truien en shirts zijn gelukkig ruim genoeg.
panter ik heb vandaag een wat betere dag kwa misselijkheid . heeel licht aanwezig. morgen kan k op mn gemak opstaan dan zal t ook beter gaan. hier xitten mm broeken ook niet fijn. thuis meestal joggingbroek aan of mn knoop open haha
Hier in de ochtend als ik mijn spijkerbroek aangetrokken heb en ik ga zitten, krijg ik een pijnschuit van beneden. Daarna is het over Hier ben ik nu 1 kilo aangekomen, heb al een jaar geen 80 kilo gewogen en ja hoor ik tik nu de 80 aan
Hahah, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft. Zodra ik thuis ben trek ik ook gauw wat anders aan.. Ik had via h&m al wat kleding besteld maar nog geen bericht ontvangen dat het is verzonden. Denk dat ik morgen even de stad in ga om alvast een broek te halen, en ik hoop dit pakje te kunnen vinden in maat 50 of 56..
Ja! Online is hij niet meer beschikbaar in maat 50 of 56 dus hoop hem in de winkel te vinden.. Kan voor zowel een jongen als meisje toch?