Lekker begin van de dag! Ik heb vanmorgen ook nog is getest, nog geen knaller op kv test. Ben benieuwd naar je test! Zit vast goed!
Kleinebeer: fijn al zo snel een echo, zijn echt onzekere tijden deze eerste dagen/weken. Denanja: wat een ochtend! Succes vandaag!
ik fiets zo in de pauze even naar de kruidvat denk k whawha al heb ik wel al heel wat gedroinken dus ga zo plassen en dan niet meer drinken.
Haha denanja begint de zwangerschapsdementie zo vroeg al? Hier ook lange dag...eerst naar open dag hoge school en daarna nog een late dienst tot 23 uur. Ben nu al moe..
panter moet eerlijk zeggen dat het idd al begint heb ik t idee! vergeet ook steeds wat ik nou wilde doen. had daar vorige zwangerschap ook echt last van! pff panter idd lange dag.
Snap dat het lastig voor je man is Sedra. Voor jou natuurlijk ook! Hopelijk is dit een plak beeb! Wat een ochtend denanja. Hopelijk is het geen voorboden van de rest van de dag! Mag ik vragen waarom jullie nog testen doen. Is dit nodig om te zien dat het goed gaat, of gewoon voor jullie geruststelling? Ik heb na afgelopen dinsdag geen testen meer gedaan eigenlijk. Vannacht weer een ontzettend slechte nacht gehad. Ik slaap al een week niet meer de hele nacht door. Wordt tussen 12 en 1 uur wakker om vervolgens niet meer in te slapen. Breekt wel op
kleine beer ik doe het voor geruststelling ja. en ook omdat ik nog testen in huis heb haha. moet van de kliniek zoiezo zondag nog testen omdat dat de officiele testdatum is. (16dagen houden die aan). en ik vin dhet leuk om op de clear blue 1-2 te zien staan hahaha
O als je nog testen hebt, kun je die beter opmaken. Haha. Ik vond de clear blue ook zo leuk. Zaterdag had ik een kv test gedaan en pas toen ik dinsdag de clear blue deed en 'zwanger 1-2 weken' zag staan, geloofde ik het echt.
Vandaag de dag ... mijn NOD . Hij is niet gekomen 😂.. 🙏🏼 Morgen test ik met de CB
Hihi denanja wat een ochtend 😂 Zijn vast de hormonen hoor . Ik had van de week een zelfde soort actie hahaha anderhalf uur later op werk . Had de wekker niet gehoord en wordt dus anderhalf uur later wakker van de wekker van m'n man . Kinderen blij dat mama Er nog was hahaha een grote chaos . Hoop dat je de dag een beetje door komt ...
Oei denanja... Das idd rot beginnen.... Testen: ik had er 6 liggen en 10 ovulatietesten.... Nu liggen er nog 2zw testen en 5 ovutesten. Maar m'n test heeft gister al zo geknald, dat ik niet verwacht dat hij nog donkerder wordt.... Vertellen: nog geen idee hoe we het gaan doen, bij m'n allereerste mk had ik een fotolijstje gekocht met gedichtje erin. Daarna elke keer gewoon verteld. Ik weet nog dat ik bij onze dochter bij m'n moeder binnen kwam en zei "nou 't is weer raak hoor" en zij reageerde met "nou ok, we zien wel hoe 't nu gaat.... Alsof het de normaalste zaak van de wereld was 😂😂😂 Wil dat deze keer toch leuker doen... Bij mijn ouders ga ik waarschijnlijk een fles bubbels op tafel zetten met de tekst: drink deze maar voor naam man, naam dochter en mij, want in oktober komt er een wondertje bij 😉 M'n schoonfamilie drinkt niet, dus daar heeft dat weinig nut.... Nog ff iets verzinnen..
begin nu ook wel misselijk te worden. meeste vrouwen hebben trouwens last van obstipatie ik heb juist t omgekeerde :S ook niet fijn haha, jaah we gaan voor een knaltest ik ga zo naar de kruidvat
Met hoeveel dagen hadden jullie een knaltest, of testen jullie niet vaak? Vandaag/morgen is mijn nod maar vanmorgen nog gewn knaltest. Moet ik mij zorgen maken? (Graag eerlijk zijn!) Ik test idd ook voor geruststelling, niet dat het helpt maar goed... als het niet oploopt lijkt het me geen goed teken?