nou i ben een beetje vrolijker weer haha al voel ik me nog steeds een wrak momenteel maja komt wel weer goed. de ha gebeld dus krijg nu emesafane hoop dat t helpt maar als t niet helpt moet ik weer bellen. sterrenmama wat een mooie echo!!! saba girl jij bent geweest net dus ik duim voor je!!! sedra vanavond pas duim ook voor jou!!! welkom nieuwe meiden gefliciteerd nog. lycos ik heb ook drukke 2 weken zie er enorm tegenop! heb daarom ook de maandag vrij gevraagd dat zie ik toch door de bomen het bos weer. morgen mn vrouw jarig ze probeerd me echt te helpen door me smorgens crackers te brengen en drinken te brengen. t is echt een schat! merk wel dat ik ook echt wel emotioneler ben zeg! 2107 ik denk dat iedereen angst heeft voor een miskraam, al helemaal als je er al 1 of meerdere gehad hebt zoals vele in dit topic. toch denk ik dat je positief moet proberen te zijn, natuurlijk is er zelfbescherming! ik hoop gewoon heel erg dat alle hartjes gaan kloppen en mogen blijven kloppen!!!
Sedra gefeliciteerd met je mooie echo!! Saba ik hoop zo hard dat ik dat zo meteen ook tegen jou kan zeggen... Heel herkenbaar! Gelukkig morgenochtend de eerste echo... Sterrenmama wat een prachtige echo's! Blijf het zo het bizar vinden hoeveel er al te zien is op een soortgelijke termijn!
Hier een goede echo gehad, van 4 mm naar 5,9 mm gegroeid en hartje klopt ook nog en ook het dooierzakje was mooi te zien. Geschatte termijn nu 6-3. Nu weer vertrouwen zoeken in deze onzekere weken. De angst zit er zo enorm in! Voor de lijst: 6 maart echo en 14 maart echo vervalt. 9 maart intake blijft. 16 maart nieuwe echo en 4 april termijn echo.
Pfff ik moet vannacht de nachtdienst in en heb gisteren zo overgegeven dat ik denk dat mijn rib gekneust is. Voel me zo moe en brak en misselijk. Bah! Zo, moest even zeuren...vind mezelf heel erg zielig op het moment.
Sedra, mooie echo! super! Oh ik herken het zo, de angst voor een mk.. Bij elk wc bezoek is er een beetje spanning, en als het wc papiertje dan weer blanco is, weer een opluchting.. Volgende week vrijdag echo, en ook daar best bang voor.. Stomme eerste weken van de zwangerschap.. Wou dat je die kon overslaan!
Daar zijn we ook voor toch? Klagen/ zeuren moet kunnen.. Dat zullen we de komende maanden nog genoeg doen met zijn allen .. Succes met de nachtdienst! Emesafene lijkt hier wel te werken, het weeige gevoel is helemaal weg.
sterkte vannacht Panter Ik mag buiten heel erg moe niet klagen,voel me verder goed. Kan mezelf alleen amper aan het werk krijgen haha. Moet morgen werken, in de schoonmaak, maar zien hoe ik de uren vol krijg
saba wat super fijn!!!! panter ke schrijft precies hoe ik me voel. ik moet volgende week de nacht in ben benieuwd. heb meer moeite met vroege diensten denk k, die mag ik komende 4 dagen weer doen.
emesafene wil ik niet gebruiken. Ik wil helemaal geen medicatie gebruiken. Ondanks dat het geen kwaad kan, is de vorige keer het hartje van onze baby gestopt op het moment dat ik met de emesafene ben begonnen. En ook al heeft de gyn 10000000x gezegt dat dit los staat van elkaar, in mijn hoofd is het mijn schuld geweest en had ik het nooit moeten nemen. Ik vind het een te groot toeval dat op de dag dat ik met die medicatie ben begonnen ook het hartje is gestopt.
Saba gelukkig dat alles goed was! Panter, lekker klagen! Heb je al meds voor de misselijkheid? Bij je vorige zw had je hg toch? Angst voor mk: heel erg! De gyn heeft daar ook flink aan meegeholpen helaas 🙁 Maandag mn eigen gyn, hopelijk kan zij me gerust stellen.
Niet echt een verklaring gegeven, meer van als het niet veel is is het vaak onschuldig. Ze gooide het op de moeilijke stoelgang. Sterkte voor vannacht!
Blij met jullie goede nieuws en mooie echo's Sedra en Sabagirl! Ik snap dat de onzekerheid blijft. Proberen vertrouwen te hebben hoe moeilijk het ook is! Sterkte deze nacht Panter, als het niet gaat kun je je altijd nog ziek melden.. Ziek is ziek! Ook ik heb angst voor een mk, ook al heb ik er nooit eerder één gehad. (Gelukkig!!!) Maar ik realiseer me heel goed dat het veel gebeurd ook in mijn omgeving, vriendinnen enzo. En kijk naar veel van jullie. Echt bewondering voor zulke sterke dames!!! Ik kan me er natuurlijk een voorstelling van maken. Het lijkt me zo verschrikkelijk, maar de werkelijkheid zal nóg veel erger zijn. Ik hoop zo dat we met zn allen de eindstreep gaan halen in oktober!!
Superfijn Saba! En het groeit goed! Klein feestje waard . Succes vannacht Panter! 1548: hoe is het met jou nu? Zie je nog op tegen de echo van straks?
Het gaat, lig al 2 dagen plat in bed.. Combi van griep en zwangerschap denk ik.. Ik kijk er echt tegenop , ben echt bang om weer slecht nieuws te krijgen..
ahh 1548 hoop echt op een mooie echo!!! yesss ik ben maandag vrij!! helaas geen echo plekje eerser vrij maandag maar als k maandag rond10u bel hebben ze misschien wel een ander plekje waar k kan
Als op 27 maart de echo ook goed is vertel ik het mijn broer en zijn vriendin en mijn beide schoonzussen. Mijn ouders en schoonouders weten er al van Ik denk dat we de echo meenemen en dat we iets kopen met favoriete oom en tante zo iets