Hier weten goeds vriendinnen, de ouders en de broers en zussen het al omdat ze ook wisten van de miskraam. Over een week of 4 vertellen we het op het werk en aan kennissen en minder goede vrienden.
Sabagirl , wat een opluchting !! En goed gegroeid ook ! Top . Nu hopen dat het bloedverlies weg blijft . 1548 ..jaaaa wat goed zeg ! Ook een kloppend hartje! Leuk . Panter , succes vannacht . Klote hormonen hahaha .. hebben we niet allemaal een off day gehad gister en vandaag ? Hier net zo brak . Me geëxcuseerd aan de ontbijttafel en weer in bed gaan liggen . 😂 Ik dacht als ik nog langer naar dat brood moet kijken kots uk het onder
Oooh heb je hem op pc opgeslagen? Moet .jpg bestand zijn dan. Anders met je telefoon foto maken v echofoto en die uploaden via je telefoon, werkt dat?
Wauw fijn weer die goede echo's! Echt een opluchting! Zou er van onze groep nog iemand een tweeling krijgen? Wat rot dat een aantal zo misselijk zijn zeg. Ik snap je wel dat je geen medicijnen wilt gebruiken Panter. Ondanks dat je miskraam er vast niet door gekomen is, het zekere voor het onzekere. Hopelijk hou je het een beetje vol. Ook voor de rest. Ik was een aantal maanden heel ziek, griep ook met overgeven en zo. Toen heb ik er nog aan gedacht dat sommige dit hun hele zwangerschap hebben. Pfff.. wat een hel! Hier voel ik me wel oké. Wel zwanger door de buikpijn, zere borsten en koe, maar heel goed te doen.
Oh wat fijn Sabagirl en 1548! Ik ben zoooo blij voor jullie . Ik heb een kwaaltje erbij: buikpijn na het eten. Zullen me darmen wel zijn. En volgens mij mag ik binnenkort ook achter nieuwe bh's aan.... Me borsten beginnen nu al buiten de bh te hangen. En aangezien ik niet achteraan heb gestaan met het uitdelen van grote borsten, ben ik er niet zo heel blij mee. Maar goed, het is voor een goed doel zeg ik dan maar.
Yes 1548! Nu gaan zweven op je roze wolk! Hier boobs ook al een cupmaat groter. Niet heel moeilijk bij mij, ik stond namelijk wél achteraan 😂 En heb savonds een buik alsof ik al 3 maanden zwanger ben. Moet echt wijde kleding aan. Ben heel dun van mezelf, dus het valt echt op.