Mijn borsten zijn ook al echt gegroeid! Voor mij had het ook niet gehoeven. Ik had al best grote borsten en na mijn eerste zwangerschap zijn ze groter gebleven dan ze waren. Ben benieuwd waar het eindigt! Hebben jullie ook soms van die steken in je buik als je opstaat of moet niezen? Zijn dat je banden?
Ik heb het met niezen ook. Ik buk altijd een beetje als ik ga niezen, dan heb ik het niet. Dus gok idd de banden
jeuuuj 1548 super!!! mooie echo!!! hier nog geen last van grotere borsten. steekjes valt ook wel mee.
@Marlau, zo herkenbaar! Zat ook niet echt op nóg groter te wachten en voel nu mijn BH al knellen. Ook een stuk lastiger om verborgen te houden dan een groeiend buikje in de komende weken
Ahh bah panter. Pas je op voor uitdroging meis? Durf je ook geen andere meds tegen misselijkheid te gebruiken?
dankje linnepin. ik heb vanmorgen nog niet gespuugd jeuuuj!!! wel misselijk maja. ben ook wel druk geweest dus misschien als k zo in se trein zit dat t er nog uitkomt haha moet er niet aan denken whawha
helaas te vroeg gejuigd. ben nu zo misselijk dat ik misschien wel in de trein moet spugen bleh. nog 15min en ben k op werk dus ben me echt aan t concentreren nu zodra ik de wc op werk binnenkom gaat t los denk k. bahbah had zo gehoopt t dit keer over te slaan
Wow weer mooie echo's! Ik word daar zo jaloers van, ik wil ook! Nog 3 weken wachten... Pffffff... Nog steeds geen klachten hier... M'n buik voelt vol en die heftige steken bij niezen herken ik wel, dan voelt het echt of er een oefenen uitgerukt wordt... Gister met sporten trouwens ook wat trekkend gevoel in buik en liezen, vind sporten wel een beetje spannend daardoor. En ik had het idee dat ik een eerste soort plopje voelde achter m'n schaambeen! Maar geen misselijkheid, niet moe, geen zere borsten...
Goedemorgen meiden, Hier ook GOED nieuws!! Een prachtig kloppend hartje gezien (en gehoord, wow!) en precies op de juiste termijn Fijne dag allemaal!
Super fijn klavertje vier! Hier is overdag de misselijkheid minder maar gisteravond echt moeten spugen, bah bah.
jeuuuj heel fijn klavertje4!!! eetje... nee... heb midden op straat gespuugd 3x! voelde me zo voor schut staan!!! dit dus nooit meer!! weet alleen niet zo goed wat k eraan kan doen. had gewoon in de trein moeten gaan.
Geweldig Klavertje!! Wat fijn al die mooie echo's. Jeetje die misselijkheid. Ik heb er wel last van, maar nooit tot spugen aan toe. (Tot nu toe) Sterke ermee meiden!