Oh nee toch.. Ik zou ook door de grond zakken.. Geen idee wat je er verder nog aan kan doen, sterkte!
Balen denanja, bij mij vorige zwangerschap heb ik dat ook gehad, gelukkig zag niemand het. Maar dat is wel een van de redenen waarom ik volgende week niet met collega's durf te gaan eten. Ben zo bang te moeten spugen dus ga maar met een smoesje afzeggen. Hier vanochtend weer giga moeilijke stoelgang, dus nu maar roosvicee laxo gekocht. Hopelijk gaat het iets helpen. En merk dat mijn buik best gevoelig is (lees na flink huishouden doen, 2 uur op pad met mijn zoon en de moeilijke stoelgang, maw ik wil teveel!)
Gefeliciteerd dames met jullie mooie echo's. Ohhh nee denanja wat vervelend zeg. Ik hoop dat de medicatie snel aan slaat!
Mooie test!! Hier idd gekneusde ribben vh overgeven. Lekker weer. Nou ja nog ff uitzitten die misselijkheid. ..pfff
lycos mooie test hoor!!! ja hoop ook dat de meds snel aanslaan anders naar de ha voor andere. saba dat is idd kut ja!! ik spuug alleen sochtends/smiddags gelukkig niet savonds. weet nu ook al dat ik morgen op werk moet spugen dus misschien toch maar even 1 iemand in vertrouwen nemen.
Wat ellendig die misselijkheid. Hier gelukkig geen last van. Vorige zwangerschap geen seconde misselijk geweest. Hopelijk blijft dat nu ook zo! Wel pijnlijke borsten. Vorige keer 4(!) cupmaten gegroeid.. Hier ook MvM langs gehad. Fijn die knaltest!
4 cupmaten!!!???? Nou hoop toch echt dat me dat bespaard blijft. Ik stond vooraan toen de tieten werden uitgedeeld dus wil écht niet nog grotere.
4 cupmaten idd . Ik hoop het ook niet dat mij dat gaat gebeuren. Ik heb op mijn 19de een borstverkleining ondergaan en ik ben prima tevreden met hoe ze nu zijn. Dat ze gespannen zijn en zwaar aanvoelen heb ik wel last van, maar vooral in de avond. Dan slaag ik weer voor de potloodtest zo gespannen zijn ze
Fijn die mooie echo's Wat vervelend dat sommige dames zo misselijk zijn! Sterkte er mee! Lycos, mooie mvm test! Mvm komt hier maandag... Spannend momentje altijd want bij de mk was de mvm test licht en daarna ging het ook mis.... Dus ff eng altijd 😕
Alvast succes maandag Marloes je, duimen voor een mooie knaller! Ik heb het vanavond ook aan m'n schoonzusje verteld, zo lief ze was in tranen van blijdschap! Vanmiddag tijdens het boodschappen ook een eerste spoor van misselijkheid, erg weeïg toen ik tussen al dat eten liep...
Begrijpelijk Marloesje dat dat een spannend moment voor jou is! Hopelijk stuur je ons maandag een knallende mvm test. Hier ook met de dag meer misselijk. Hebben jullie dat ook dat je wakker wordt met het gevoel van een enorme kater? Poeh lijkt wel een oud wijf!
Haha, ik heb ook al 10 testen versleten 😬 Ja, 4 cupmaten.. Begon met 70B en eindigde met 70F. Na m'n bevalling, met forse stuwing, paste ik die zelfs niet meer. Had gehoopt dat er iets zou blijven hangen, maar helaas..
Mooie test ellada! 4 cupmaten brrr. Ik heb van mezelf 75G. Wordt kopzwaar als daar 4 cupmaten bijkomen. ..zulke bh's bestaan niet eens haha. Whaaa nu ben ik bang voor megaboobs
Hier gaat het denk ik toch een 4e keer weer mis. Ik heb gister avond zoals bij alle miskramen weer roze spotting en da gaat dan vaak over in bloed. ik ga zo voor een echo als er wat te zien valt. Ben nu 5 weken en 4 dagen.
Ah nee vrouwvan. Dat mag niet hoor!!! Hoop dat je gerust gesteld word straks. Zou wel heel erg triest zijn als het nu wéér mis gaat.