else ik zou hem idd vervroegen. nou vrouwvan duim heel hard!! wij maandag de eerste echo vind t ook echt super spannend!! maar dat vind k t tot 12weken toch wel.
Zo ff een dagje forum overslaan is geen optie, moest flink teruglezen! Meiden die zo misselijk zijn, heeeel veel sterkte!!!!! Hier alleen een beetje meer last van geurtjes (niet heel fijn als je bezig bent met potjes training en dochterlief nu vaak naar urine ruikt en midden in de woonkamer op een potje zit te poepen 😓 Vrouwvan: wat een onzekerheid.... Ga keihard voor je duimen!!!
Vrouwvan, wat een nare ervaring vandaag daar op de kraamafdeling! Maar gelukkig géén slecht nieuws gekregen. Het kan gewoon ook helemaal goed gaan. Ik hoop ook met je mee! Spannend voor de dames die aankomende week een echo hebben. Hopelijk is het alle kwaaltjes allemaal dubbel en dik waard geweest tot nu toe. Op naar die kloppende hartjes! Ik heb vandaag ontzettende off-day. Bijna de hele dag al steken op 1 plek in de baarmoeder, beetje rechts.. En echt zoooooo moe. Geen energie, niks. En misselijk..Nog niet zo erg geweest. Lastig met een 20 maanden oude peuter erbij. en dan dat weer!!!! Zijn jullie het ook zo zat? Ik wil zon!!! (Zo, klaar met klagen )
Else, ik zou m'n echo ook laten vervroegen als ik jou was. Vanaf 7 weken is er echt al wel veel te zien. Als het goed zit klopt het hartje zeker al. Newmom, ik ben soms ook echt heel moe. Een volgende dag gaat het dan wel weer. Best wisselend. Ik merk wel dat ik soms minder geduld heb met m'n dochter. Dan ben ik al moe en dan ligt ze enorm dwars, vooral als zij ook nog eens moe is. Qua innerlijk lijken we als twee druppels water op elkaar. Ik vind het zo'n bizar idee dat als het goed is er nu gewoon nog een hartje klopt in mijn lichaam, naast mijn eigen.
sow gewoon al hele ochtend niet geschreven haha dat was niet veel bijlezen . hier voor t eerst nog niet gepuugd jeuuuj nou ben ik rustig wakker geworden en mn crackers op bed gegeten dat helpt dan misschien wel maja dat kan niet elke dag helaas. zit nu in de trein naar mn werk en ben toch wel wat misselijk dus hoop dat t er in blijft morgen echo spannend!! vrouwvan hoe gaat t nu???
Wat ben ik toch een raar mens ! Als ik misselijk ben wil ik niet misselijk zijn.. maar als ik het niet ben beginnik me zorgen te maken ! Hebben jullie dat ook ? Wat zijn jullie kwaaltjes ? Ik ben als het goed is vandaag 8 weken ! Jeej! Ik plas me een end weg zeg snachts.. vannacht 7/8 x opgestaan.. misselijkheid had ik 24/7 nu niet meer.. nu met vlagen. Soms steekjes en krampjes.. waar ik onzeker van wordt.. vraag me af wat het is maar heb mezelf maar aangepraatbdat het bandenpijn is (??) Voor de rest moeeeee maar niks anders.. oja vorige week popten de pyustjes in mijn gezicht alsof hun leven er vanaf hingbterwijl ik nooit puistjes heb.. Allemaal zoooo spannend ! Tot de 15e wachten voor echo om op te meten hoever ik ben en dan 28e weer termijnecho. Hoe doen jullie meiden dit allemaal ? Hoe komen jullie de dagen/nachten en symptomen door ?? Waar hebben jullienlast van ? En is het normaal dat misselijkheid weer weggaat nu ? 1e trimester is zooooo spannend !!! Fijne zondag allemaal !
kokosnootje ik herken veel.... puistes,check. misselijkheid check. soms hele dagen misselijk soms halve dagen. plassen gelukkig nog maar 1x per nacht maar ik drink niet genoeg overdag. door de misselijkheid durf k smorgens niet te eten of drinken en dat soms tot de middag... ja deoge crackers voorzichtig. verder hoe kom je de dagen door.... aftellen haha ik mag gelukkig morgen al maar heb er echt naar uit gekeken haha de werk dagen afgeteld en nu morgen vrij genomen dan gaat de tijd ook sneller haha
Hej dames, Ik sta gezellig op de lijst, maar nog niet voorgesteld. Dus dat kom ik even doen. 28 jaar, eerste kindje na ongeveer anderhalf jaar proberen. In oktober recent een vervelende miskraam mee moeten maken... Maar voor nu zijn we weer hoopvol Kwaaltjesl in tengestelling tot de vorige keer enorm veel misselijk, de hele dag door. Kan geen koffie zien horen of ruiken en ook geen vlees of kip. Bij de gedachte alleen al wordt ik kotsmisselijk. Erg veel moe, veel steken en krampen( vooral 's nachts) en net als vorige keer lijk ik weer gevoelige slijmvliezen te hebben waardoor ik allergische reacties schijn te vertonen Veel niezen, gesnotter en kortademig. Andere dames die hier last van hebben? Dames die morgen een echo hebben staan, veel succes!
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 6 maart - sterrenmama - 3e echo+intake ♡ 6 maart - zoranya - 1e echo ♡ 6 maart - sabagirl - 2e echo ♡ 6 maart - NewDreams - 2e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 7 maart - Gouds - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 10 maart - marloesje24 - 1e echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - sabagirl - 3e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho Weer even dichterbij gehaald.... Voor wijzigingen roep maar!
Je mag mij aan de afsprakenlijst toevoegen als je wilt 13 maart eerste echo 16 maart intake spannuuunndd...
Yes hier verder dan na de miskraam! Voelt echt als een mijlpaal en nog heerlijk moe en misselijk. Geloof dat ik echt hoop begin te krijgen dat het nu wel goed gaat. Ik heb morgen geen echo, 16e weer (omdat ik afgelopen donderdag al 2e echo had) Voor in de lijst 16 maart en 4 april echo. As donderdag wel intake gesprek.
Wat een fijn gevoel he saba? Ik krijg nu ook steeds meer vertrouwen, alleen de kwaaltjes mogen van mij wel minder. Ook al ben ik niet misselijk, s avonds krijg ik bijna geen hap door me keel, terwijl ik normaal graag een bord vol leeg eet.... Gisteren weer flink hoofdpijn gehad. Bah. En ontzettend moe de hele tijd, ook al doe ik echt niks. Nu ff op verjaardag bij me nicht. Alleen geen zin in gebak.... Succes voor de dames die morgen een echo hebben!
Mijlpaal saba!! Hier besloten morgen me ziek te melden op werk. Ben zo misselijk en geestelijk ook een wrak door alle miskramen. Zo bang dat ik iets doe waardoor het fout gaat... die angst maakt dat ik me nog beroerder voel. Ik kan zo niet functioneren.. ..ik kan zo niet goed voor anderen zorgen. Ook alle nare geurtjes doen me kokhalzen. ..dat kan ik ook niet maken tegenover de patiënten. Hoop dat ze er begrip voor hebben.
Zou iemand mijn echo/intake nog op de lijst willen zetten? 24 maart is de grote dag! Duurt nog zoooooo lang! Ik voel me verder prima, met vlagen in de verte wat misselijk. Druk geweest daardoor nu moe, samen met m'n meisje languit op de bank!