Met zijn werk is het niet mogelijk om een uurtje vrij te nemen helaas. Wifi hebben ze daar alleen op de verpleeg afdelingen, geen idee waarom dat is. Ik neem maar een magazine mee, al denk ik niet dat er ook maar 1 woord blijft hangen haha. Zou je een echo mogen filmen eigenlijk?
Heel veel succes newdreams. We duimen allemaal voor je. Hoop echt zo hard voor je dat ze vorige week inderdaad ongelijk hadden!! Vervelend dat je man niet mee kan Zet hem op!!
Succes new dreams! Hopelijk gaat alles goed zijn! Omdat mijn geheugen een zeef is, vorige week was het klein toch?
Succes New dreams! Vandaag voor het eerst MvM geweest, geen succes... Ik was thuis, maar de kratten werden gewoon voor het huis gezet (vol in het zicht, niet op de afgesproken plek) door zoals de buurvrouw het noemde lugubere types... De buurvrouw ja, die kwam dat even melden en meteen vragen of ik zwanger ben... Pardon, ook al vermoed je het omdat je die kratten herkend waarom zo brutaal vragen?! MvM gebeld en die sturen chauffeur nu terug zodat ik ook kan zien of ze luguber waren en zodat ik niet nog een week met mijn volle kratten zit want die hadden ze dus niet meegenomen... Daarna MvM terugbellen en dan gaan ze een hartig woordje met het bedrijf spreken dat de chauffeurs regelt... Jemig, vorige keer nooit gedoe, en nu op ophaaldag 1 al...
Tnx dames! Ik heb de echo gehad en er was duidelijk een kloppend hartje te zien 😍 Maar .. het vruchtje was wel maar 6mm, wat overeen komt met 6.2 weken. Heel vreemd, want ik had op 8 februari al 2 positieve testen. Terwijl ik volgens deze nieuwe berekening toen dus pas 3 dagen na mn ei zat?? Ik weet heel zeker dat mn ei zondag/maandag is geweest. Maar goed. Vorige week dus 2mm en nu 6mm. Het groeit dus wél en blijkbaar ook volgens de boekjes, alleen dan dus een weekje later?? Ik ben voor nu teruggezet naar 28 oktober. . Goed nieuws dus, maar ik vind het toch een beetje raar..
Klinkt wel als goed nieuws en een beetje als mijn verhaal. Ik heb 10 februari positief getest maar was 24 februari ook pas 4mm groot en week later 5,9 mm. En werd door verloskundige ook terug gezet naar 24 okt. Ik hoop dat het voor ons beiden goed mag gaan!!!!
Newdreams das apart! Al kun je zo'n 4 dagen na innesteling al positief testen. Kan dus best zijn dat je toch gewoon korter zwanger bent. Dat het mooi gegroeit is is positief. Ik zou gewoon uitgaan van late eisprong en test paar dagen na innesteling. Want als het echt niet goed geweest was dan was het ook niet zo mooi doorgegroeid lijkt me.
jeuuuj!!! iig een kloppend hartje! k hoor heel vaak dat meiden eerst terugezet worden en later weer vooruiit dus kan nog alle kanten op... en zei de gyn nu weer iets over een miskraam?? of had ie er nu meer vertrouwen in? wij gaan over half uurtje vertrekken eten in t restaurant tegenover de kliniek zodat we rustig kunnen eten (is 50 min. rijden) zenuwen beginnen toch wel te komen nu hoor pfff
Wat spannend Saba! Gek toch hoe het allemaal kan gaan. Panter ik ga maar uit van late innesteling dan. Laat ei kan ik me niet indenken (en klopt ook niet met temp dan)
Succes Denanja! Nee had nu mn eigen gyn gelukkig. Ze zei dat het een ongelukkige uitspraak is geweest, maar dat je er op dat termijn nog niks over kunt zeggen. (Dat snap ik ook wel, maar dan hoef je zoiets niet te benadrukken toch?!)
Ja moeten maar positief blijven, het groeit, het klopt en hopelijk ligt het over 9 maanden in onze armen!
Wat fijn dat het zo goed gegroeid is! Snap je bijsmaak, maar voor nu ziet het er positief uit meid! Succes denanja! Waar hebben jullie de echo?
Late innesteling kan ook ja. Dat wordt wel diapauze genoemd. Moet je maar eens googlen. Dat zal het zijn! Voor nu is het mooi gegroeid en op termijn dus positief blijven tot het tegendeel bewezen is.