Yesss Newdreams, lijkt me mooi nieuws! Ik denk inderdaad een late innesteling zoals de andere dames. Ik heb ook vaker gelezen dat veel vrouwen eerst even teruggezet worden en later weer vooruit. Gewoon genieten ervan, de kleine is hartstikke goed gegroeid!! Succes Denanja! Hopelijk van jou straks ook mooi nieuws voor ons. Er waren nog meer echo's vandaag/vanavond toch? Sorry kan het niet allemaal onthouden, maar veel succes allemaal. @Ellada, ik vind het ook erg lastig met MvM. Ik doe het echt suuuuper graag, maar die flessen voor de deur zijn toch wel een "last"als je je prille zwangerschap nog geheim wilt houden. Wij wonen aan een weg waar veel bekenden iedere dag langsrijden. Ik snap toch niet helemaal dat ze daar geen beter systeem voor hebben. Ophalen in de avonden bijvoorbeeld.. Zodat je er echt voor kunt zorgen dat je thuis bent. Heel onbeschoft van je buurvrouw trouwens, lijkt me toch een soort "code" dat je een andere vrouw daarmee met rust laat!
Dank jullie dames! Ik hou goede moed, maar vind het wel heel eng allemaal. Moet ook niet teveel gaan Googlen nu 🙈 Hier vandaag ook MvM geweest om de kratten op te halen. Ik stond onder de douche en ze hebben de nieuwe kratten zo voor mn deur gezet 😒 Hoop dat niemand het gezien heeft. En ik heb hier dus nog 8 volle flessen staan! Vorige 2x kon ik het nog wegbrengen naar een depot. Dat hebben ze nu niet meer helaas.
Newdreams, mooi nieuws! Helaas is het de chauffeur niet gelukt langs te komen voor ik even weg moest en heb ik hem niet gezien... Wel gelukkig 2 kratten weg, van de afgesproken verscholen plek dus hopelijk weet je voortaan hoe het moet Wat mijn buurvrouw betreft, ik ben blij dat jullie het mete eens zijn... Was ook geen ontkennen aan natuurlijk, maar als vrouw denk je dan gewoon oh ze zal wel zwanger zijn maar ik zeg niks tot ze er zelf over begint. Zo heb ik eens van een buurvtouw gehoord dat ze zwanger was toen ze al 7mnd was en het allang had gezien, maar dacht het is niet aan mij om erover te beginnen...
marlau heb nu de echo in de kliniek hoort bij de behandeling. en dan volgende week bij de vk. nu wachten op t toetje... bleh spannend. bijna zover ik moet denk ik zo terug rijden dus horen jullie wat tegen 8u als k moet rijden. en die mvm is een van de reds (minst bekangrijke) dat ik niet mee doe mn buren en oudrrs die rijden regelmatig door de straat of komen evem onverwachts langs.
Mvm en flessen, zelfs onze jongste zei mam, die flessen en dat witte ding in de wc waarom heb je die? Die had mieke (vriendin, bevallen in januari) toch ook toen zeeën baby wou... slimme kinderen! Fijn goed nieuws van de echo's wacht de andere resultaten nog af! Hier sinds vandaag been in het gips, pff wel vermoeiend zeg!
Ja Newdreams! Ik ga er van uit dat het gewoon goed komt voor je . He Linnepin, wat vervelend. Beterschap meid! Hopelijk straks nog meer goed nieuws
Ik check ook steeds, hoop echt dat er kloppende hartjes zijn. Hier is de angst en onzekerheid weer giga heftig aanwezig... kan gewoon echt niet genieten. Vanmiddag ook 2 ieniemienie beetjes bloed bij afscheiding en raak dan echt in paniek. Donderdag intake gesprek dus hoop dat de verloskundige me wat kan helpen want het staat nu echt voorop. Verder nog erg moe en beetje misselijk.
Jaaa ik ben ook zo nieuwsgierig!! Sabagirl, wat ontzettend vervelend dat de angst zo voorop staat... Wat mij erg helpt als ik ergens angstig om ben is om gewoon tegen mezelf te zeggen dat ik angstig mág zijn! Hoe meer jij je ertegen verzet, des te heviger komt de angst naar boven. Zeg tegen jezelf dat het logisch is dat je angstig bent. Dat het er mag zijn en laat die gedachte gewoon voorbij drijven, zoals een wolk. Echt waar, je zult zien dat het een bepaalde rust geeft!!! Ik hoop dat dit helpt voor je, ik merk dat ik er altijd snel weer rustiger van word!
Saba ik begrijp je angst. Het is onzeker die eerste weken, en zeker met dat bloedverlies en het terugzetten in zwangerschapsduur zal het zenuwslopend zijn. Genieten is nu even niet mogelijk, het is te spannend nu om te kunnen genieten. Hier ook bang. Alles lijkt goed, maar helaas geeft dat ook geen garantie ben ik de vorige keer achtergekomen. Sterkte, hang in there!
Bedankt voor de tip newmom, daar kan ik wat mee, denk dat ik er idd enorm tegen vecht! En klopt panter, het is te spannend om te genieten! Bii miskraam had ik goede echo met kloppend hartje bloedverlies bleef en 4 dagen later lege baarmoeder op echo... als ik die eertse echo niet had gehad had ik niet geloofd dat ik überhaupt zwanger was geweest. Alles is nu dan wel anders, 1e echo verschil van dagen qua termijn, 2 echo wel goed en kwaaltjes maar toch de angst blijft. Uit mijn hoofd had je morgen weer echo, sterkte en hopelijk is het een mooie echo!
jaaah kloppend hartje gezien en gehoord!!!! enmuh newdreams ik heb nu gezien hoe snel je verkeerd kunt meten... ze kon het beebj niet goed in beeld krijgen en ging meten en kwam op 7.7mm (6w en 5d) toen ging ze toch anders proberen en kwam ze uit op 12.1mm precies 7w en 3d. dus alles is perfect. ze heeft echt lang geprobeerd een goede foto te krijgen maar is helaas niet zo goed gelukt. volgende week naar vk hoop dat die t beter lukt.
Wat fijn Denanja en newdreams! Weer mooie hartjes!!!!!! Hier vandaag ook weer. Ukkepuk was nu 1,66 cm en kwam precies overeen met de 8 weken. Vanmiddag is dochterlief voor 't eerst naar de peuterspeelzaal geweest, poeh wat een stap..... MvM, bij mij dochter moest ik ze bij een depot brengen. Nu zouden ze eigenlijk opgehaald worden, maar dat zag ik niet zitten. Ik wissel ze nu bij mijn informatrice voor de deur, dat ligt toevallig mooi op de route naar m'n werk... En zodra 't dan bij iedereen bekend is laat ik dat omzetten naar thuis ophalen.
Hier ook alles goed! Hartje klopt goed en de eerste meting zei 7 weken en 2 dagen met 11mm en tweede meting 14 mm en daarmee precies op termijn!