16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mijn test van vanmorgen.
    sedra zoals je ziet ook geen knaltest hoor. niet met eerste urine wel 3 uur niet geplast.
    ben nu 15dpo.

Bijgevoegde bestanden:

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vreemd he van de kV testen . 6 jaar geleden waren dat DE testen die altijd knalde . Bij mijn beide kids was dat op de NOD het geval. Nu mag je blij zijn als er een klein licht streepje staat 😬.
    Ik vind jou test mooi hoor sedra . Bij mij lopen ze hetzelfde.
    Mooie test ook hoor denanja . We moeten er gewoon maar vanuit gaan dat het goed zit

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja vind het echt jammer geen knaller te zien.
    maja morgen maar gewoon de cb doen en daarna los laten.
    heb wel nog 2 kv5 nu haha maar denk dat ik ze niet doe, op een bepaald moment moet je gewoon loslaten dat testen

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hahaha ja mee eens . Ik heb ook voor morgen een CB liggen . Gaat vast goed komen .

5. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Klopt helemaal, gewoon ervan uitgaan dat het goed zit en er lekker van genieten:)

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn kv testen blijven ook licht...vind ze niet meer zo fijn als voorheen. Bij vorige zwangerschap knalde kv pas bij 5,5 weken.

7. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Denk dat het wel goed zit hoor. Ook als het fout gaat, kan je nog een tijdje positief testen. Gewoon van uit gaan dat het goed is; positieve vibes :)

Beetje druk geweest met boodschappen doen en het huishouden. Liep wat achter dus heb alle drie de verdiepingen schoongemaakt ;) Nu moe maar voldaan op de bank. Heb het idee dat ik sneller buiten adem ben dan eerst, heel gek natuurlijk want ben nog niets dikker, maar het viel me op.

8. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ik zie hier op het forum inderdaad veel lichte streepjes voorbij komen. In mijn verbeelding moeten die strepen super donker zijn, maar blijkbaar niet. Leer snel hier, haha.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Ik vond mijn action test gister best een knaller, en cb bevestigde het qua zwangerschap en termijn. Ik heb nu nog 1 action test en 2 kruidvat testen liggen maar ga niet meer proberen te testen. Ik heb best wat buikpijn en ook al wat misselijkheid terwijl ik in november geen enkele zw klacht had en testen langzaam opliepen en cb afweek van termijn dus heb er op een of andere manier wel vertrouwen in dat het nu qua hcg goed zit. En ik kan alleen maar hopen dat mijn miskraam eenmalig was en dat er nu een mooi kindje gaat groeien. Ik ben alleen als de dood voor bloedverlies want daar begon het in december mee. Het zijn gewoon spannende weken en van zw testen werd ik vorige keer echt onzeker dus ik blijf nu staren naar mijn 2 streepjes en mijn cb test en ik blijf hopen dat we in oktober een 2e wondertje gaan krijgen.

10. KlavertjeVier30

9 feb 2017
    76
    0
    6
    Hier eenzelfde kleur 2v5 test als Denaja. Ben best een beetje gerustgesteld door jullie berichtjes, ik dacht namelijk ook dat hij nu echt wel moest knallen 😊.

Welkom alle nieuwe zwangeren en een top zwangerschap gewenst!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou vandaag mn officiele test datum 16dpo van de kliniek.
    en kijk hier mijn cb :) nu ben ik gerustgesteld en is het klaar met test.

Bijgevoegde bestanden:

12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Mooie test denanja!

13. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeehhhh!!!! Mooie test!!

14. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Jaaaa mooi denanja ! Fijn gevoel geeft dat 😊

15. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ik had vanmorgen al 2x geplast ( slaapdienst en geen test mee ) net thuis en toch maar de laatste kv gedaan . Dan doe ik morgen de CB .
    De rechter is van zojuist . De middelste van vrijdag. Ze lopen goed op 😁

16. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Mooie testen hoor!

Hoe voelen jullie je verder??

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vorige week heel veel klachten . De laatste 2 dagen voel ik me aardig goed . Kan niet teveel eten dan wordt ik misselijk, boer wel
    Veel 🙈Oprisperingen zeg maar. En soms pijnlijke borsten .
    En jij?

18. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh die lopen mooi op!!!!

Ik bof vandaag..... In 't weekend slapen wij altijd om de beurt een ochtend uit (ik zaterdag, manlief zondag). Ons meisje is normaal altijd tussen half 8 en 8 wakker.... Maar jeeeeeeehhhhh ze had 't schijnbaar nodig, want pas om 8.45 hoorde ik mama, mama, mama wakker.... 😍

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Mooie testen Eetje!
    En heerlijk uitslapen Sterrenmama! Hier zijn we gezegend met een zoon die altijd uitslaapt, heerlijk.

Hier overdag misselijk, nog geen spugen maar wel constant aanwezig. Ook veel lage buikpijn/gevoelige buik. En mijn tepels zijn gevoelig, ik geef zoon nog 1x per dag borstvoeding maar denk dat dat niet lang meer duren want au au au. Verder rare dromen, wat puisten etc.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mooie testen meiden! Ik doe morgen de laatste want dan is het mijn officiële testdag. Wij mogen altijd 18dpo pas testen.

Deel Deze Pagina