Wowww wat een mooie goede echo's!! Gefeliciteerd allemaal. Nu jij morgen panter. Heel spannend. Gelukkig in de ochtend. Hopelijk morgen ookheel mooi nieuws van jou.
Oooh sterrenmama helemaal overheen gelezen dat jij ook een goede echo had! Super! Panter, ik duim heel hard voor je morgen op ook een fantastische echo!
Wat een goede berichten allemaal hier! Denanja, Sterrenmama en Zoranya allen geweldig nieuws! Panter alvast heel veel succes en plezier! Had je bij je laatste zwangerschap ook van deze heftige symptomen?
Wow wat fijn weer drie hartjes! Hier heel erg uitgeput na het sporten... Weet dat er niets zou moeten kunnen gebeuren, maar vind elke oefening toch altijd weer spannend! Weten jullie eigenlijk vanaf wanneer je geen buikspieren meer mag doen?
Wat super al die kloppende hartjes! 😍 Gefeliciteerd dames. Saba ik bibber met je mee. Het zit me echt niet lekker dat terugzetten. Duimen maar dat het toch goed blijft gaan bij ons! Ellada, je mag tot het einde buikspieren trainen. Als je er harde buiken van krijgt moet je stoppen. En niet intensiever gaan trainen dan voor je zwangerschap. Panter succes morgen!
Wat fijn. Allemaal kloppende hartjes . Panter heel veel succes vandaag! Ik mag pas over twee weekjes...
Gefeliciteerd met de goede echo's meiden! Panter succes vandaag! Ik zal de lijst eens naar boven halen.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 7 maart - Gouds - 1e echo ♡ 7 maart - Panter - echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 10 maart - marloesje24 - 1e echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 13 maart - Goey - 1e echo ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Goey - intake vk ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 16 maart - sabagirl - echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Eetje, Gouds & Panter succes meiden!
Succes Panter! Fijn al die kloppende hartjes! Sorry ik kan het hier echt niet bijhouden, ik lees alles, maar reageren is zoooo veel haha! Hier nog een paar dagen geduld tot de echo, de mvm test was in elk geval een hele mooie knaltest! Dus die mijlpaal zijn we weer voorbij
Succes Panter, Eetje en Gouds! Op naar goed nieuws. Panter, hoop dat je geen uitdroging krijgt meis. Hou je jezelf wel goed in de gaten? Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho zaterdag. Ben zó onzeker door dat terugzetten. Hopelijk is de beeb zaterdag weer goed gegroeid, misschien durf ik er dan in te geloven dat het gewoon wat later is ingenesteld ofso. Heb teveel gelezen op internet 🙈
Ja pas goed op mezelf. Ben nog niet uitgedroogd want hou genoeg binnen. Ben de hele dag door kotsmisselijk maar geef als ik me wat koest hou "maar" 2-4x per dag over. Gaat dus best aardig. Goed idee van je pretecho. Hoop dat het je gerust stelt.
meiden met echo vandaag succes!!! panter goed koest houden dus! newdreams heel slim! hoop ook dat ie zaterdag goed gegroeit is!!