16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Maar de baby was toch ook goed gegroeid? Van 2 aar 6 mm is een mooie groei.En verschillen binnen een week mogen op deze termijn? Ik zou zelf eerder proberen om nog een echo bij de gynaecoloog te krijgen dan elders omdat ieder echo apparaat is en je daardoor ook meetverschillen krijgt. Hopelijk ben je snel wat gerustgesteld want ik herken de zorgen compleet.

2. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en vanochtend gevraagd of de echo/intake niet toch een weekje eerder kan, staat nu op 24-3 en dat duurt nog zo lang! Ben dan 8+6wk. Maar ik kreeg een nee, want van de verzekeraar mag er geen echo meer voor de 9wk want de eerste Cho moet ook meteen door kunnen als termijnecho... Bij mijn dochter nog wel intake+echo bij 8+0wk, maar het is nu dus veranderd! Ik heb maar niet gezegd dat ik op 24-3 'pas' 8+6wk ben en vanwege een late innesteling verwacht nog wel iets teruggezet te gaan worden haha, hopelijk daardoor toch nog een extra termijnecho ;P Maar ik ben wel vreselijk jaloers dat jullie allemaal wel eerder en vaker mogen! ;) Nou nog 2,5wk duimen voor jullie en dan mag ik eindelijk!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wel raar....ze kunnen toch ook gewoon ff kijken zonder de echo in te dienen bij verzekering?
    Ze mogen idd maar bepaald aantal echo's declareren maar er bestaat ook nog zoiets als service van de zaak.
    Bij gyn krijg je zowieso veel meer echo's dan bij vk.

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ellada vind dat ook raar. bij ons zeggen ze juisrt meteen bellen a;s ke onzeker bent ofzo dan kijken we ff.

gisteren in de kliniek ook nog een extra echo aangeboden gekregen, maar omdat t 1uur enkele reis is hebben we t afgeslagen.

5. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Bij mijn dochter was dat toen ook zo hoor, toen zeiden ze dat ze inderdaad meer echo's maakten dan gedeclareerd kunnen worden maar nu doen ze dat dus anders... Beetje balen!

6. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Ellada!

Ik heb altijd bij de gyn gelopen, dus geen idee hoe het bij een vk gaat.

Saba, de beeb was idd goed gegroeid! Maar ben gewoon bang. Heb teveel gelezen en wil gewoon weten dat het hartje nog klopt en de beeb groeit. Bij de gyn heb ik de 23e weer een afspraak, dus dat is pas over 2.5e week, dat trek ik niet 🙈

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Of wat de verloskundigen hier ook aanbieden is zelf betalen. Wanneer er bloedverlies is mogen ze hem wel declareren maar zelf betalen vind ik ook prima. Vindt het al lang fijn dat de verloskundige het wil maken. Toch apart dat er overal anders mee wordt omgegaan

8. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Wat gek ellada, hier zijn ze ook niet zo moeilijk, hier is het vrijdag ook echo "van de zaak". Omdat ik dus die mk gehad heb, en ik mn duur van de zwangerschap niet weet, kijken ze nu al ff, en dan met 8 weken en met 12 weken gewoon weer.
    Deze zullen ze wel niet declareren van as vrijdag ;)
    Mijn dochter en zoon zijn ook via deze vk geboren, dus misschien dat ze daardoor wat soepeler zijn?

9. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Succes iedereen met vandaag een echo!

Balen Elleda. Bij mij doen ze ook idd 2 echo's waarbij ze de eerste niet in rekening brengen.

27 maart heb ik overigens de termijnecho. Dan ben ik 10+5. Heel benieuwd hoe ons kleintje er dan uit ziet

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Wij waren ook bij deze zelfde bij onze dochter, ik verwachte daarom ook het zelfde schema qua echo's ;) Ik heb toch stiekem even gekeken bij de andere verloskundige in het dorp, die doet wel en bij 8wk en bij 12wk... Stom hè, maar ga gewoon twijfelen over overstappen haha!

11. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Snap je helemaal Ellada, ik heb daarom ook op 15 maart een pretecho gepland. Dit omdat ik pas op 21 maart intake heb en dán pas een afspraak wordt gemaakt voor een echo. Poeh.. dat duurde mij veel te lang! Maar ik wil wel graag deze verloskundige, dus dan doe ik het gewoon maar zo. Ik wil gewoon heel graag het hartje van de kleine frummel zien kloppen! :) Dan kan ik wel weer eventjes vooruit.

Newdreams, als het jou wat meer rust geeft zou ik het gewoon doen! Anders inderdaad misschien even bellen of je en extra echo mag omdat je je zo onzeker voelt?

Erg benieuwd naar de echo's van vandaag!!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier een goede echo gehad. Beebje loopt gewoon 3 dagen voor qua groei haha. Maar gyn zei dat metingen mbt duur v zwangerschap nu niet echt betrouwbaar waren dus we houden gewoon 7w5d aan.
    Beebje is 16mm nu en heeft gewoon al armpjes en beentjes. Zo bijzonder.
    Gyn zei dat we nu zo langzamerhand wel een beetje vertrouwen mochten krijgen in de goede afloop.

Bijgevoegde bestanden:

13. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Top panter, zo blij voor jullie! :D

14. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Woohoo! Super Panter!!! Tijd voor een klein feestje voor jullie:)

15. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Oh wauw panter wat heerlijk voor jullie deze mooie echo! Jullie hebben al zo veel meegemaakt, wat zal ik blij voor jullie zijn als jullie in oktober een prachtige gezonde baby in jullie armen mogen verwelkomen. Het is jullie zo gegund!:)

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bedankt meiden! Mijn man is helemaal overtuigd dat dit goed gaat komen. ik ben nog heel bang voor teleurstelling.
    Volgende week vrijdag weer echo, deze keer bij de spermabank waar we zwanger zijn geworden. Als die echo ook goed is, denk ik dat ik wat kan genieten.

17. 1548

1548 Niet meer actief

Wauw! Gefeliciteerd met de goede echo Panter!!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeuuuj panter super fijn!!!!

wij hebben t vanmorgen aan mn ouders verteld... had mn dochter een shirtje aan gedaan met ik word grote zus maja ze hadden t niet door whawha dus toen maar gezegd van mam.... lees eens wat op dr shirtje staat haha ze geloofde t niet haha dacht dat wij geen geheimen konden bewaren haha dacht dat we pas in maart gingen beginnen :) hele verassing dus :)

19. KlavertjeVier30

9 feb 2017
    76
    0
    6
    Wow Panter wat een mooie echo en wat een goed nieuws!! Het is echt een hele mooie foto al, ik snap je gevoelens maar hoop dat het je toch lukt om te genieten!

Haha leuke voor je ouders denanja!

20. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wow panter wat een fantastisch nieuws!

En denanja super leuk!

Deel Deze Pagina