Oh panter wat fijn !!! Echt een mini mensje al . Je ziet gewoon de uitstulpingen van de armpjes . Hoop zo voor jullie dat het nu goed gaat allemaal . Ik kan alles hier moeilijk bij benen hihi . Wat een boekwerk .. Ik heb kwart voor 5 de echo . Hoop dat het goed gegroeid is en het hartje nog steeds klopt .
Super mooie echo panter! Fijn dat je volgende week vrijdag weer een echo krijgt. Leuk dananja!! Heel veel succes met je echo Eetje! Ik voel me best wel goed en dat vind ik wel eng eigenlijk. Maar ja, het komt zoals het komt. Nog 8 nachtjes slapen. Gelukkig allemaal leuke dingen op de planning.
en eetje??? goed gegroeit??? marlau ik voel me sinds ik de misselijkheids pillen heb in de middag en avond ook stukken beter moet nog wel spugen sochtends maar gelukkig niet meer de hele dag misselijk, heerlijk toch lekker van genieten
Jaaaaaa Loop weer helemaal op schema qua groei en het hartje klopte .! Zal straks even kijken of ik de foto kan uploaden
Ja gaaf he panter . Dat geeft zo een goed gevoel . Een nieuw wondertje . Ik zal de officiiele termijn echo afwachten maar zoals ze het nu uitstekend ben ik 19 oktober uitgerekend
Op dezelfde dag als ik. Gezellig samen bevallen straks Hier geeft echo aan 8w1d maar toen zat mijn embryo nog in de vriezer dus dat is onmogelijk. Vandaar dat we gewoon 19 okt aanhouden als uitgerekende datum. Termijnecho kan hier van uitwijken maar dat blijft gewoon de uitgerekende datum hier.
eetje super goed!!!! panter dat is bij mij ook idd. omdat we met icsi zwanger zijn geworden staat de uitgerekende datum vast en die blijft daar ook gewoon op staan.
Gefeliciteerd Eetje, mooi nieuws!! Hier is het kotsen ook met volle kracht begonnen... de hele dag door en de Emesafene helpt ook niet meer
Misselijkheid is vreselijk. Ik ben heel misselijk maar als ik me koest hou geef ik bijna niet over. Pas op voor uitdroging he!!
Geweldig Eetje! Gefeliciteerd met de mooie echo! We hebben niks meer van Vrouwvan gehoord he? Ik hoop dat het goed met haar gaat!
Jaa hier ook vandaag een echo en het hartje klopt. Vandaag 6 weken zwanger Wat een moooe echo panther. Hoe is het met jou newmom?