Goedemorgen dames! @Aurin, mij helpt zuigen op een dropje of een paar slokjes cola ook wel eens.. Ook drink ik veel verse gemberthee. Gewoon zo'n gemberwortel kopen en stukken snijden voor in je thee! Succes! @dreams, daar zijn we toch voor!! Je mag onzeker zijn. Laat het er ook gewoon zijn en vecht er niet tegen, het is heel logisch dat je je zo voelt. Ook al weet je dat je het tóch niet kunt veranderen, het gevoel is er gewoon en zeg tegen jezelf dat dat mag. Dan is het gevecht niet zo groot. Helpt bij mij altijd erg goed! @Vrouwvan, denanja, panter, ik weet dat de symptomen niks hoeven te zeggen! Nog een weekje wachten dan weet ik ook of ik een mooi kloppend hartje heb!! De tijd kruipt,.. ben jaloers op de meiden die al 8 weken ver zijn!! @iedereen, we gaan voor een lijst vol met kloppende hartjes en gezonde baby's.
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier is de misselijkheid redelijk onder controle . Mijn kinderen zijn zo blij met het nieuws, de "baby" wordt volop geknuffeld en gekust .
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 10 maart - marloesje24 - 1e echo ♡ 11 maart - Newdreams - (Pret)echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 13 maart - Goey - 1e echo ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Goey - intake vk ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 16 maart - sabagirl - echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Lijst bijgewerkt.
Knuffel! Herkenbaar, al ben ik er zelf wel weer wat rustiger onder. Probeer je vast te houden aan het feit dat meten op deze termijnen gewoon heel erg lastig is en een mm verschil is zo gemaakt. Hopelijk gaat de derde echo je wat meer gerust stellen!
Gisteravond een slechte avond gehad qua spugen, ook vanochtend al aardig wat misselijk, zolang ik niks doe gaat het goed maar zodra ik loop etc voel ik me bluh. Blijf ook echt moe terwijl ik uren slaap. En zodra ik wat meer doe gevoelige buik.Vandaag dus nog maar een ziek dagje thuis. Vanaf morgen is zoon ook weer thuis dus benieuwd hoe dat te combineren is en dan maandag hopelijk weer werken. Morgen ook intake gesprek, hoop echt dat ze een extra echo willen maken, zodat ik kan zien of ons ukkie goed gegroeid is anders nog een week langer in de onzekerheid.
ahh newdreams snap je onzekerheid heel goed!!! hoop zo dat zaterdag een beetje van die onzekerheid weg genomen kan worden. zo leuk haha 1548 die kindjes van je. @misselijkheid ik heb van de lu crackers die ik regelmatig eet... eerste pak is op dus morgen even nieuwe halen . ik heb vandaag een rustige dag. wilde boodschappen doen enz. maar mn vrouw heeft gezegd dat ik vandaag lekker even rustig aan moet doen en dan ga k morgen boodschappen doen . kleine in bed dus mama even voor de tv .
Leuk zeg al die topics!! Ik ben 31 jaar en ben 27oktober uitgerekend van ons eerste kindje, na de medische malle molen. 13 maart a.s de eerste controle echo Gefeliciteerd iedereen!
Dat heb ik ook! Moet steeds om de 2 a 3 uur wat eten, als is het maar een stuk fruit of iets!! Heb daar nu 8 last van, eerst ook veel honger, nu valt dat wel mee, je merkt dat je moet eten, omdat je dan weer misselijk/beroerd gevoel krijg
Wat zijn jullie toch lieverds 😘 Dank jullie voor de lieve woorden. Saba, ik hoop dat ze een echo willen doen! Heb je medicijnen voor het spugen? Denanja, wat lief van je vrouw! Heb jij jullie vorige wondertje ook gedragen? 1548, wat lief van de kids! Newmom, toegeven aan mn angst/onzekerheid heeft gelukkig geholpen. Voelde me erna meteen rustiger. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me goed kan opvangen 😍 Wil iedereen weten welk geslacht de beeb is? Of willen de dames waarbij staat verrassing het niet weten? Heeft iemand een voorgevoel? Of misschien zelfs een voorkeur? (Oehhh taboeeee 😜 )
Wij gaan dit keer voor een verrassing! Ik heb een dochter & zoon, geen voorkeur, voorgevoel zegt een jongen. En jij NewDreams?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Afsprakenlijstje: ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 9 maart - kaje82 - 1e echo ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 10 maart - marloesje24 - 1e echo ♡ 11 maart - Newdreams - (Pret)echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 13 maart - Goey - 1e echo ♡ 13 maart - roxanne1985- 1e echo ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Goey - intake vk ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 16 maart - sabagirl - echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Roxanne toegevoegd.
roxanne welkom en gefeliciteerd . newdreams ik heb ons meisje ook gedragen ja ze krijgt een volledig broertje of zusje kwa dna dus ze komen zelfs van dezelfde punctie. @voorkeur. ik wilde altijd graag een meisje, die hebben we inmiddels.. toch heb ik een lichte voorkeur voor weer een meisje, maaar ik gun mn vrouw een jongetje en zou voor mn dochtertje een meisje leuk vinden. ik denk trouwens een meisje aangezien ik me netzo voel als vorige zwangerschap.
Roxanne welkom! Newdreams stoppen met google hoor! Op internet lees je nooit positieve verhalen. Maak jezelf niet gek. Zolang beeb het doet , is het goed. Voorkeur qua geslacht. ..tja ik zou beide oké vinden maar heb het liefst een jongentje. Ben geen meisjes meisje dus denk dat ik een leukere mama ben voor een ventje.
@new dreams: tot nu toe veel spugen mee, wel misselijk maar geen spugen dus nog geen medicatie. Weet ook niet of ik dat aandurft, heb al heel lang geen medicatie geslikt. Welkom roxanne! Voorkeur: mijn gevoel zegt dat dit weer een jongen is maar zou een meisje ook erg leuk vinden
Welkom Roxanne! Denanja, soort twee eiige tweeling zo haha. Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft! Ik had wel echt verschillende kwaaltjes bij mn dochter en mn zoon, dus het zou goed kunnen! 1548, hier ook een dochter en een zoon, geen voorkeur en mn gevoel neigt naar een jongen. Maar dat is meer omdat ik de kwaaltjes vergelijk haha. Bij mn dochter en zoon had ik echt een sterk gevoel qua geslacht en dat heb ik nu (nog ) niet. Ik wil het wel weten trouwens. Ben veelste nieuwsgierig 😂
Hier willen we het ook graag weten. Lichte voorkeur voor een meisje. Zou ik ook leuk vinden voor m'n dochter. Mijn man zou dan weer graag een zoon willen. Dat gun ik m dan ook wel weer Gevoel zegt een meisje. Dit omdat ik me precies hetzelfde voel als bij m'n dochter. Nog 9 weken, dan weten we het!
Welkom Roxanne! Bij onze zoon wisten wij het niet en ik heb de hele zwangerschap gedacht dat het een meisje was hahah. Zo leuk die verrassing!! Nu heb ik een lichte voorkeur voor een meisje, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe dat zou zijn. En we al een naam hebben Maar een jongen is ook weer zo ontzettend leuk en welkom! Denk dat we het dit keer wel willen weten ivm met spullen bewaren van mijn zoontje.