Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: ♡ 10 maart - kellykn - 1e echo ♡ 10 maart - marloesje24 - 1e echo ♡ 11 maart - Newdreams - (Pret)echo ♡ 13 maart - dptje - 1e echo/ intake VK ♡ 13 maart - Goey - 1e echo ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - Linnepin - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 15 maart - Newdreams - echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Goey - intake vk ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo 21 maart - sabagirl echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 23 maart - Newdreams - echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Mijn afspraken toegevoegd.
Oh wat heerlijk Saba! Wat moet dat een goed gevoel geven! Veel meiden misselijk zeg. Heel veel sterkte, al helemaal in combi met nachtdiensten! Wij gaan morgen een weekendje weg. Komen maandag weer terug. Ik heb denk ik geen internet dus ik meld me maandag weer haha.
nou mijn nacht is super goed gegaan! veel gegeten whawha maar net toch ineens zo uit t niets misselijk en op de wc even met moeite alles eruit gespuugd wat bijna alleen maar gal was met cola.. maar voel me nu weer goed eigenlijk dus geslaagde nacht nog 3 te gaan bleh haha
Fijn dat je nacht goed ging Denanja! Nu lekker slapen! Marlau veel plezier het weekend! Kelly en marloes succes met de echo!!
Succes met de echo's dames! Op naar weer prachtig kloppende hartjes ❤ Denanja super dat de nacht goed ging! Marlau veel plezier op vakantie! Saba, ik hoop dat ik je mag volgen! Morgen uitwendige echo, dus duimen dat ze iets kunnen zien. Woensdag weer inwendige bij mn eigen gyn, dus hopelijk dan goed gegroeid!
Newdreams: fijn dat je deze week 2 echo's hebt. Hoop echt dat het je gerust gaat stellen. Merk dat ik me na gister een stuk rustiger voel nu alles lijkt te kloppen.
Ja daar hoop ik dus ook op! Ofwel dat alles klopt qua testen en echo's net als bij jou. Of dat de beeb in ieder geval groeit zoals het hoort. Dan kan ik het hopelijk ook loslaten en gaat dat knagende gevoel weg.
Nou hier minder bericht...ik wist niet goed hoe ver ik zou zijn... Testte 23-2 licht positief... Geen idee hoeveel dpo enz ik zat... Nu zagen ze alleen een vruchtzak die rond de 5 weken zit... Dus... T kan misse boel zijn of ik ben nog veel minder ver dan ik dacht... Moet 21 maart weer komen
Dan kan het dus zomaar dat je eisprong een week later is geweest en je dus nog maar 5 weken zwanger bent. Zo'n 4 dagen na innestelen kun je al positief testen als je vruchtje een beetje snel hcg aanmaakt. (dat weet ik doordat mijn embryo terug geplaatst is en diezelfde dag of de dag erna moest gaan nestelen en ik 6 dagen na terugplaatsen een licht positieve test had)
Dan kan je je idd verrekend hebben door een langere cyclus. Nu wachten tot de volgende echo...zenuwslopende week gaat dat worden.
Ik heb afgelopen week heel veel gelezen daarover Marloes. Las heel vaak dat de week erop gewoon een beebje met kloppend hartje te zien was! Ik duim en bibber met je mee.
@Marloesje24, kan me voorstellen dat het heel spannend is, maar als ik lees wat je schrijft, lijkt de aller-aller-grootste kans me dat je gewoon vroeg positief heb getest. Ik ga voor je duimen!